Prodám xenonovu sadu HID H7 6000K.Podrobnosti na mnoha iter.stránkách.Mám namontováno na R1200GS jak tlumené tak dálkové světlo.Svítí super! Montáž podle zručnosti cca 2hod.Elektrické zapojení pouze zasunutí 2 konektorů do stávající patice H7.Návrat do původního stavu jen vrátit zpátky 2ks H7.Není homologováno.
Počítač hlásí OK. Jsem přímý dovozce a tak nabízím super cenu pro milovníky BMW1600,-kč plus poštovné 120,-kč.Záruka 2roky.Pro případné zájemce pošlu i foto umístění balastru na geesu. Objednávky na zdhsro@seznam.cz nebo jardajbc@ seznam.cz Jedna sada stačí pro tlumené a dálkové světlo!! Je to opravdu funkční.
Upravil Cycli dne 18.04.2009 12:22
Dát toto do dálkového, to bych ještě pochopil, ale do tlumeného, kde s tím budeš pořád oslňovat, to je podle mne prasárna na ostatních řidičích.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Není homologováno znamená:
-pokuta až 2000,- kč
-zákaz jízdy s vozidlem, které nesplňuje podmínky provozu na pozemních komunikacích dané zvláštním právním předpisem č. 98 EHK OSN !!! Nedoporučuji koupi této sady
Přestavba halogenového světlometu na xenonový je proti použití přestavbových kitů s certifikátem TUV nelegální nejen u nás, ale i v celé EU. Každý světlomet je homologovaný – t.j. jeho použití je legální – jen při použití světelného zdroje, s kterým byl schválený. To znamená, že jak někdo použije xenonovou výbojku ve světlometu, který bol originálně vybavený halogenovou žárovkou, vykonal nelegální úpravu (stejně tak i naopak, ale kdo by to dělal...). Jednou z možností je vyměnit celý světlomet za takový, který byl homologovaný na provoz s xenonovou výbojkou. Taková výměna je legální za podmínky, že na vozidle jsou namontované ostřikovače světlometů a automatické gyroskopické nastavování sklonu světlometů. To se však montuje jen na vozidla od výroby vybavené výbojkovými světlomety a jeho dodatečná montáž není nejjednodušší a ani nejlevnější.
Každý světlomet je označený na viditelném místě (nejčastěji na rozptylovém skle) homologační značkou E4 nebo e4 v kroužku a následným číselným kódem. Tento číselný kód je odlišný pro světlomety s halogenovými žárovkami a pro světlomety s xenonovými výbojkami. Na základě tohoto kódu je možné identifikovat, o jaký typ světlometu jde. Policista na cestě to určitě kontrolovat nebude, pravděpodobně to nezkontroluje ani technik na STK. Šikovnější policista nebo technik STK zjistí nelegální přestavbu jednoduše: přítomností kolečka na regulaci sklonu světlometů na přístrojové desce. Auta s xenonovými výbojkami a automatickou regulací sklonu ho nemají – je to nevyvratitelný důkaz končící zadržením technického průkazu. Jak na to přijdou např. rakouští policisté, následky můžou být horší.
Velký problém nastává, pokud dojde k nehodě, kde bude muset pojišťovna vyplatit vyšší pojistné plnění, případně při ní dojde k zranění, anebo usmrcení osob. Je víc než jasné, že odborníci z pojišťovny budou hledat i nejmenší detail – počínaje rozměry pneumatik a disků až po homologační čísla na světlometech a žárovkách – jen aby našli něco, co je proti předpisům a na základě čeho nebudou muset vyplácet pojistné plnění (jsou na vysoké odborné úrovni a jsou za to dobře placení). Jakmile pojišťovna prokáže použití nehomologovaných komponentů, majitel tohoto vozidla má problém. V případě přestavby halogenových světlometů na xenonové stačí, aby druhý účastník nehody vyhlásil, že ho toto vozidlo oslnilo. Tehdy, bez ohledu na příběh nehody, pojišťovna odmítne uhradit škodu a plnou škodu je povinný uhradit ten, kdo měl v čase nehody namontované nehomologované komponenty (toto hrozí např. taky při použití jiného rozměru pneumatik či disků, než je uvedené v technické průkaze). Jakmile by byl k posouzení nehody přivolaný soudní znalec, nepomůže mu už nic.
Každý, kdo se rozhoduje pro takovou přestavbu, by měl byt dopředu upozorněný na nelegálnost takové přestavby a případných následků z toho plynoucích.
A na závěr jedna prosba vzájemné bezpečnosti na cestách ke všem takovým, kteří se pro takovou přestavbu (opakuji,v ČR, na Slovensku i v EU je to nepovolená úprava) rozhodnou: Po přestavbě halogenových reflektorů na xenony je skutečně nevyhnutné mít vždy správně nastavená světla, aby nedocházelo ke zbytečným nehodám. Oslnění xenony je vzhledem na jejich svítivost velmi nebezpečné. Nechejte si zkontrolovat nastavení světel aspoň jednou za rok. Toto praktikujte i když nemáte xenonové výbojky – s dobře nastavenými světly uvidíte také o něco lepší a nebudete oslňovat jiné.
Podmínky pro homologaci světlometů motorových vozidel, vybavených světelnými zdroji s plynovými výbojkami ustanovuje předpis č. 98 EHK OSN a platí v ČR, na Slovensku i v EU. F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj-souhlasím s Tebou,jenom bych chtěl dodat že na každým světle je označení světelného zdroje písmenem (halogen,xenon....)a určení světlometu(potkávací,dálkový,mlhovka...)tím pádem snadno zjistitelný zásah do konstrukce světla.A upozorňuju že na STK se za to nekompromisně vyhazuje a policie to tvrdě postihuje.A já s tím souhlasím protože když takový auto potkám,tak je to fakt humus. http://www.bmwgs....icle_id=97
Upravil L dne 17.04.2009 10:13
To je jedna věc a co udělat s těma tuningářema co mají vzádu nehomologované petrolejky.. V dešti či mlze je vůbec nevidím. O nějakém odrazku není ani řeč. Tuning je krásná věc, sic ji neholduji ale někdo je opravdu šikovnej. Ale chtělo by to homologace a tím pádem dbát na bezpečnost silničního provozu.
Teď mě napadlo, pokud budu mít na autě či motorce neoriginální brzdy (tzn. od jiného výrobce například destičky a kotouče) a stane se opravdu nepříjemnost jak se to řeší? Já se ptal na zápis 21" kola do velkého tech. Čemu výrobce neposvětí má smůlu...
Upravil Remus511 dne 17.04.2009 10:31
Co neni original nebo zapsany v TP, nema na vozidle co delat.
Vcetne brzd.
V Nemecku je taky hodne pekne upravenych aut, ale tam si postih nikdo nelajskne, tak je kazda blbost zapsana v TP. To je pak parada.
Ono to sice nema homologaci, stejne jako spousta jinych veci napr od TT, nebo home made kufry nebo tmava plexi na helme atd....ale z vlastni zkusenosti to sviti o mnoho lepe a da se to nastelovat aby to neoslnovalo, za ty prachy to udela super sluzbu a sviti to stejne jako xenon od TT za 11 tis.
Ono by jste si jinak nemohli dat na masinu ani Mitasku,ani mrizku pred svetla, ani kufry Begr. Pravda, ze v extremnim pripade to muze prinest problemy.
to moc všehno resíte kdo chce světla bá si světla..... každého volba, mě trěda vyhodili s technický s top case od grave jen 51 L tak jsem ho sundal a prijel znova a ono to šlo
Úplně vidím tu krásu...jedu si takhle po celodenním výletu a nestíhám se vrátit za světla domu.Ke vší smůle začne pršet,takže kromě mušek na plexi tam jsou ještě kapky vody a zevnitř se plexi trochu zamlží.Teď už zbývá jenom potkat v zatáčce trotla s xenonem...prostě paráda Doufám,že si to koupí co nejvíc lidí
Upravil Mr GS dne 17.04.2009 13:11
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
co dodat, je to prostě super, všichni Tě vidí a když už to má polovina starých šrotů a nikdo je netrestá, tak proč né moto
Konečně jeden s velkou motorkou
Všimli jste si někdy v autě,že mnoho motorkářů jezdí s dálkáčema i při denním světle? Určitě ne proto,aby lépe viděli,ale aby byli vidět! Pokud jsou světla dobře seřízena,ať si každý dá,co uzná za vhodné. Co je platné mít normální žárovku,když ti svítěj do ksichtu přídavnejma? Já osobně má origo xenon v hl.světle od TT(dálku) a nejraději bych svítil pořád. Již z dálky jsem perfektně vidět. Pokud nás začnou atomobilisté brát vážně,nebudu jim svítit do očí.
Nicméně,pokud xenon apod.,tak raději origo.
Mám na 1150 xenon(ani originál a ani tuto sadu) a svědomí absolutně čisté. Xenon mi vykresluje stejné véčko jako klasická žárovka,je jen o něco silnější. Jezdím i v noci a doposud na mě nikdo neblikal. Špatný je,když někdo dá xenon do paraboly od potkávacího světla,která nemá ani žádné clonítko. To je totiž případ,který je nejhorší.
Můžeme se samozřejmě bavit o tom,že když se člověk rozjíždí a zvedne se mu čumák,tak na chvíli protijedoucí oslní,ale to je to stejné,jako když protijedoucí pozdě ztlumí nebo když se potkáš s autem s originál xenonama (s gyroskopama) na ostřejším horizontu. Taky tě "vopalí" aniž by za to mohl.I když má potkávací.
Jsem smířen s tím,že budu označen za vyvrhela.
slonci napsal:
Všimli jste si někdy v autě,že mnoho motorkářů jezdí s dálkáčema i při denním světle? Určitě ne proto,aby lépe viděli,ale aby byli vidět! Pokud jsou světla dobře seřízena,ať si každý dá,co uzná za vhodné. Co je platné mít normální žárovku,když ti svítěj do ksichtu přídavnejma? Já osobně má origo xenon v hl.světle od TT(dálku) a nejraději bych svítil pořád. Již z dálky jsem perfektně vidět. Pokud nás začnou atomobilisté brát vážně,nebudu jim svítit do očí.
Nicméně,pokud xenon apod.,tak raději origo.
Oslnit si protijednouciho ridice (aby kulovy videl a sundal me) mi nepripada zrovna bezpecny.
Proč vy všechno berete tak vážně? Úvodní příspěvek byla inzerce! Nikde tam nezněla otázka, jaký máte názor,pro a proti. Pokud chcete o inzerovaných věcech debatovat,otevřete si nové vlákno a nechte inzerci inzercí!!!!*pissed* Vždyť už je tady ve všem šílený chaoz!!!!!
Inzerce je inzerce. Pokud nechcete koupit,tak do toho alespoň nezasahujte. Ten,kdo bude chtít koupit, tak se ozve a nebo zeptá na názory a nebo prostě koupí!
Když pak někdo něco hledá ve starých vláknech,tak k danému tématu jsou maximálně 3-4 příspěvky a pak to máte místo chatu! A pak se všichni divíte,že se pořád opakují stejné otázky. Kdo by v tom ale hledal,když se musí prokousávat blbostma?
Alda napsal:
Oslnit si protijednouciho ridice (aby kulovy videl a sundal me) mi nepripada zrovna bezpecny.
ja jezdim s dalkovejma jen obcas za slunecneho pocasi + ve frontach.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Xenony jsou dobra vec, je fakt, ze ty prestavby homologovane nejsou, prodavaji se pouze pro rallye ucely, ale ne pro bezny provoz na nasich, ci evropskych komunikacich. Ale jak tu jiz nekdo psal, co neni original, nema na masine ci vozidle co delat. Takze i stim xenonem bych to tak horky nevidel. I homologovany halogen oslnuje kdyz neni serizen, a to tak ze hodne. Me osobne je milejsi, kdyz me uz neco oslni, tak radeji xenon nez halogenka. A pokud chce nekdo byt viden, at si xenon da. Jamuza to nadavat nebudu, kdyz me oslni, hlavne, ze nebude svitit dalkovym halogenem. To sere i me na motorkarych!
Kdo nechce resit xenon, doporucuji dat homologovany halogen napr. od ELTA, ma celou modrou banku a sviti krasne bile. Pokud ma nekdo delene lampy, tj. jednu na tlumeny a druhou na dalku, jako napr R1200GS, tak je to idealni reseni. Sada H7, cca 200 Kc, meli by to mit ve vsech tuningovych obchodech. Ale i na netu od jinych firem je toho dost. Osobne s Eltou mam nejlepsi zkusenosti. Pozor, nezamenujte s Cool blue, blue vision td. od Philips, Osramu. Jsou jen mirne namodrale, drahe a takovy efekt nemaji.
http://www.tuning-centrum.cz/product/54910-autozarovky-h7-elta-55w-novinka---skladem-v-prodejne
Ke xenonum do dalkoveho svetla, konkretne na GSu je to pekna blbost, pac pri kazdym zapnuti, ci jeste hure, pouziti svetelne houkacky, se musi vybojka zhavit. A sami asi dobre vite, ze pri zapnuti se xenon. vybojka chvilku zhavi, nez dosahne sve provozni barevne teploty 4100 K, 5000 K, 6000 K atd. Pokud xenon do dalkovych svetel, tak jedine bi-xenon, kde je jedna vybojka zdrojem jak pro tlumene tak zaroven pro dalkove svetla. Jednou se svetlo zapne, nazhavy a uz sviti dokud se nevypne. Takze prepinani tlumenych - dalkovych funguje clonkovym mechanismem ci posunem vybojky, kdy se zmeni ohnisko ci dopad paprsku na parabolu. Staci se podivat nekde na netu, jak to funguje. Proste jedna vybojka proobe svetla.
Tak asi tak.Ale pokud se ti to libi, tak nech. Dle me je to do dalkoveho zbytecne, pokud nemas jednu parabolu na obe, tlumene a dalkove, tj, napr. parabola s H4 - dvouvlaknova halogenka.