Loss napsal:
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.
Jsem zvědavej, co s těma gripama. Protože když to dám do Renocaru jako reklamaci a oni zjistí, že prostě topí, tak akorát zaplatím za neoprávněnou rklamaci a nazdar. Musím to vyzkoušet i u někoho jinýho.
Řekl bych, že myslíš tzv. antihoppingovou spojku, ale ta se dává většinou jenom do sportovních motorek. A žádný GS ani tvůj Dakar před tím ji určitě nemá.
Jo to je ono. Myslel jsem si to a taky jsem to psal. Dakar ji nemá stoprocntně, to je jasný. :) Navíc když tak přemýšlím, tak u motorky do terénu je to asi úplně zbytečné. Já se jen pozastavoval nad tím, že jsem zatím s osmikilem tento problém blokování kola nezaznamenal a to už jsem právě zkoušel i tu sportovnější jízdu s ostřejším dobržďováním. Dobrý je to.
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.
ABS pri podrazeni?
to bych se hoodne divil
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.
ABS pri podrazeni?
to bych se hoodne divil
Omezovač
i tomu bych se vzhledem k brzdnemu ucinku osmikiliho motoru divil... mne pri podrazeni snad v zivote omezovac nezabral.
jestli v NOZE citil cukani ABS, tak MUSEL stat na brzde. Treba to Loss pouziva jako alternativu meziplynu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to Loss:
- při podřazování není nutno brzdit, stačí leckdy jen brzdit motorem (zaklapnout plyn)
- zablokované zadní kolo u podřazení svědčí o pilotovo neumu
- utrhnout zadní kolo do driftu se nedělá podřazením
- antihopping je výsada supersportovních strojů typu S1000R
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Loss napsal:
Tak už se mi to dnes povedlo. Při podřazení na 2 už se kolo na chvilinku zastavilo a v noze jsem cítil cukání ABS.
ABS pri podrazeni?
to bych se hoodne divil
Ty při podřazování nebrzdíš, nebo prostě vždycky potřebuješ jen něco napsat jako Kola123?
takze jsem mel s tim brzdenim pri podrazovani pravdu, ze jo
zkus misto (podle mne ponekud nesmyslneho) brzdeni pridate ten MEZIplyn.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Myslel jsem tím, že tam při tom podřazování asi narval tu dvojku tak brzo, že mu vylítly otáčky až k omezovači a proto mu to začalo cukat
Jinak souhlas i s petersem a vjetrnikem.
ja jsem to pochopil a hned jsem na to reagoval, ze aby osmikilo TAKHLE vylitly otacky, musel bys byt jako tak 8 Hixu, sjizdet grossglockner a mit tam alespon 3ku.
Tim chci rict, ze ta motorka.. a to ani pod nakladem, s tim motorem tolik nezaclouma...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Loss:
- při podřazování není nutno brzdit, stačí leckdy jen brzdit motorem (zaklapnout plyn)
- zablokované zadní kolo u podřazení svědčí o pilotovo neumu
- utrhnout zadní kolo do driftu se nedělá podřazením
- antihopping je výsada supersportovních strojů typu S1000R
ja pri podrazovani trochu pridam plyn abych srovnal otacky na spojce... rika se tomu meziplyn, ne?
jinak samo souhlas s Petrem i tebou.
Zablokovane zadni kolo neni nic, oc by mel jezdec v beznem provozu 2x stat.. tedy pokud to nedela zamerne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
:)
Že není nutno brzdit při kochačce je snad jasný každému. Já prostě vyzkoušel sportovní jízdu a testuju hranice, co si můžu dovolit a co ne. Popsal jsem vám tady problém, který jsem měl s Dakarem a následně vznesl pochvalu na osmikilo (zmínil jsem jakoby mělo tu spojku), že se chová mnohem lépe. Náčež v testech pokračuju a hlásím, že se mi to konečně povedlo. Z toho, že mi v noze cukalo ABS je evidentní, že jsem stál i na brzdě, respektive přibržďoval.
A vy mi tady začnete sypat meziplyn a jak blokování zadního kola nesvědčí pneumatice a že takhle se drift nedělá.... :))
Jinak brzdy používám většinou obě, ale ABS dycky cítím jen v noze (naštěstí).
Upravil Loss dne 23.05.2011 09:42
A ještě jsem zapomněl na jedno negativum osmikila, které jsem ve výčtu před tím nezmínil. Hodně mi VADÍ origo zrcátka. Vidím tam pěkný prd. Buď si je ještě neumím pořádně nastavit, nebo nevím. Tvar je sice pěknej, futuristickej a nekonformní, ale teda praktický mi moc nepřijdou. Musím dost hýbat hlavou, abych se dostatečně rozhlédl kolem sebe. Dakar měl velký kulatý zrcátka, který i když se teda dost klepaly při větším spektru otáček, tak přeci jen vidět bylo dobře. Brácha má na Stromku velký hranatý a ty jsou taky super.
Že není nutno brzdit při kochačce je snad jasný každému. Já prostě vyzkoušel sportovní jízdu a testuju hranice, co si můžu dovolit a co ne. Popsal jsem vám tady problém, který jsem měl s Dakarem a následně vznesl pochvalu na osmikilo (zmínil jsem jakoby mělo tu spojku), že se chová mnohem lépe. Náčež v testech pokračuju a hlásím, že se mi to konečně povedlo. Z toho, že mi v noze cukalo ABS je evidentní, že jsem stál i na brzdě, respektive přibržďoval.
A vy mi tady začnete sypat meziplyn a jak blokování zadního kola nesvědčí pneumatice a že takhle se drift nedělá.... )
Jinak brzdy používám většinou obě, ale ABS dycky cítím jen v noze (naštěstí).
Hmmm tomu ja nerozumim. Jsem jen obycejny jezdec na motorce, co to ani moc neumi, obcas spadne a namele si kokos. Myslim, ze obcas tam pri podrazeni lupnu taky o nekolik stupnu skokove ale kolo jsem zatim nezablokoval. Ale netvrdim, ze to nejde.
Se zrcatky mas pravdu taky mi nevyhovujou. Oproti 650 neni nic videt. Ted jsem si uz sice trochu zvyknul, ale....
petrs napsal:
Hmmm tomu ja nerozumim. Jsem jen obycejny jezdec na motorce, co to ani moc neumi, obcas spadne a namele si kokos. Myslim, ze obcas tam pri podrazeni lupnu taky o nekolik stupnu skokove ale kolo jsem zatim nezablokoval. Ale netvrdim, ze to nejde.
Se zrcatky mas pravdu taky mi nevyhovujou. Oproti 650 neni nic videt. Ted jsem si uz sice trochu zvyknul, ale....
ja z nich vidim dobre, ale to bude tim, ze jsem tak hubenej
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: pozor na něj, je to rozený pretěkár...
to Loss: když jezdíš tak sportovně, tak do zrcátek nemusíš přeci koukat...
Tak jsme se zasmáli a teď hybaj zas do školy. Určitě už zvonilo, tak šup, šup!
Vjetrnik ma mnoho nedostatku, ale vzdelani mezi ne tedy fakt nepatri.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2