pavelgs napsal:
Já mám padáky DODOTECH a jestli bude na jaře brambora ještě doma,půjdou do kontejneru a budu shánět jiné. Když přišly,musel jsem hodně doohýbat a pobrousit,aby se to vůbec dalo namontovat.Teď jsem sklidil "ovoce" ubrušování,protože jsem zjistil že je rám v místě uchycení pod nádrží prasklý.V místě které se muselo ubrousit,aby to vůbec šlo nahodit.Jasně,mohl jsem je reklamovat ,ale nebyl čas.Dovolená se kvapem blížila a čekat na vyřízení reklamace prostě nešlo.Jako "třešnička" na dortu je rez kolem všech svarů (nauhličení?) což nevypadá zrovna esteticky.Jejich další "piha" na kráse je nemožnost sundat při servisu ventilové víka bez částečné demontáže rámu.Chybí jeden debilní centimetr. Tolik praktická zkušenost.Foto dodám zítra.
Je hezké,že to sem píšeš,ale co takhle to písnout i Dodotechovi.Já myslím,že s ním domluva je a taky už kvůli ostatním budoucím zákazníkům,aby tyhle problémy odstranily.Myslím,že by to bylo fér.....
BMW R 1100GS vzor kačer
pavelgs napsal:
Já mám padáky DODOTECH a jestli bude na jaře brambora ještě doma,půjdou do kontejneru a budu shánět jiné. Když přišly,musel jsem hodně doohýbat a pobrousit,aby se to vůbec dalo namontovat.Teď jsem sklidil "ovoce" ubrušování,protože jsem zjistil že je rám v místě uchycení pod nádrží prasklý.V místě které se muselo ubrousit,aby to vůbec šlo nahodit.Jasně,mohl jsem je reklamovat ,ale nebyl čas.Dovolená se kvapem blížila a čekat na vyřízení reklamace prostě nešlo.Jako "třešnička" na dortu je rez kolem všech svarů (nauhličení?) což nevypadá zrovna esteticky.Jejich další "piha" na kráse je nemožnost sundat při servisu ventilové víka bez částečné demontáže rámu.Chybí jeden debilní centimetr. Tolik praktická zkušenost.Foto dodám zítra.
Já mám taky padáky Dodotech, žádnej rez nikde nebyl a není ani po sezóně, přišly do 2 dnů, nic jsem nemusel doohýbat, vše sedělo, při pádech všechno vydržely a ani se moc nepoškrábaly, takže za sebe musím říct, dobrá práce, jsem spokojen. Asi si měl smůlu na špatněj kus.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
pavelgs napsal:
Já mám padáky DODOTECH a jestli bude na jaře brambora ještě doma,půjdou do kontejneru a budu shánět jiné. Když přišly,musel jsem hodně doohýbat a pobrousit,aby se to vůbec dalo namontovat.Teď jsem sklidil "ovoce" ubrušování,protože jsem zjistil že je rám v místě uchycení pod nádrží prasklý.V místě které se muselo ubrousit,aby to vůbec šlo nahodit.Jasně,mohl jsem je reklamovat ,ale nebyl čas.Dovolená se kvapem blížila a čekat na vyřízení reklamace prostě nešlo.Jako "třešnička" na dortu je rez kolem všech svarů (nauhličení?) což nevypadá zrovna esteticky.Jejich další "piha" na kráse je nemožnost sundat při servisu ventilové víka bez částečné demontáže rámu.Chybí jeden debilní centimetr. Tolik praktická zkušenost.Foto dodám zítra.
Je hezké,že to sem píšeš,ale co takhle to písnout i Dodotechovi.Já myslím,že s ním domluva je a taky už kvůli ostatním budoucím zákazníkům,aby tyhle problémy odstranily.Myslím,že by to bylo fér.....
Já napsal zkušenost s rámem Dodotech,nic víc.Jestli to byla vada kusu nebo standard nevím a nehodlám to už řešit.V rámci předprodejního servisu půjdou zřejmě ven a nahradím je jinýma,ať má budoucí majitel klidnější spaní.Tím je pro mě věc uzavřená.Jestli to co jsem napsal někoho pohoršilo mě mrzí,ale je to úplně stejné jako když tady v tématu někdo napíše že SW-Motech je naprd,nebo Hepco-Becker je z kočárkových trubek,či co.Prostě zkušenost a v mém případě negativní.
Upravil pavelgs dne 15.10.2008 16:07
Všechny padací rámy jednoho typu jsou svařovány v jednom jediným přípravku, to znamená, že všechny jsou stejné. Dost často kladená otázka zájemců o padáky zní: "nejsou moc široké, a nebudu s nimi v zatáčkách dřít o zem?" Proto se dělají co nejužší, ale tak, aby se víka dali sundat. Pokud na motorku nepasují, pravděpodobně je to problém jinde. Například u 1100/1150 je dost často křivá nádrž po pádu či havárii. Několikrát se to tady při montáži muselo řešit, když šťastný nový majitel koupil motorku typu "nikdy nespadla", a nádrž byla očividně deformovaná v místě silentbloků. To se opravdu potom musí přiohýbat a brousit a výsledek může být takový, že chybí jeden debilní centimetr pro sundání víka. Kdyby jsi pavlegs cinknul, tak jsme to mohli řešit. Teď ti opravdu nezbývá, než je hodit do kontejneru.
Upravil Dodo dne 16.10.2008 13:04
R 1150 GS Adventure
Já jsem na 1100 měl padáky od Petra (Dodotech) a i když jsem je měl jen krátce a vlastně pádem nikdy neotestoval, tak jsem s nimi žádný problém neměl. Naopak si cením maximálního seriózního a profesionálního přístupu Petra, když jsem cokoli potřeboval.
pavelgs napsal:
Já mám padáky DODOTECH a jestli bude na jaře brambora ještě doma,půjdou do kontejneru a budu shánět jiné. Když přišly,musel jsem hodně doohýbat a pobrousit,aby se to vůbec dalo namontovat.Teď jsem sklidil "ovoce" ubrušování,protože jsem zjistil že je rám v místě uchycení pod nádrží prasklý.V místě které se muselo ubrousit,aby to vůbec šlo nahodit.Jasně,mohl jsem je reklamovat ,ale nebyl čas.Dovolená se kvapem blížila a čekat na vyřízení reklamace prostě nešlo.Jako "třešnička" na dortu je rez kolem všech svarů (nauhličení?) což nevypadá zrovna esteticky.Jejich další "piha" na kráse je nemožnost sundat při servisu ventilové víka bez částečné demontáže rámu.Chybí jeden debilní centimetr. Tolik praktická zkušenost.Foto dodám zítra.
Je hezké,že to sem píšeš,ale co takhle to písnout i Dodotechovi.Já myslím,že s ním domluva je a taky už kvůli ostatním budoucím zákazníkům,aby tyhle problémy odstranily.Myslím,že by to bylo fér.....
Já napsal zkušenost s rámem Dodotech,nic víc.Jestli to byla vada kusu nebo standard nevím a nehodlám to už řešit.V rámci předprodejního servisu půjdou zřejmě ven a nahradím je jinýma,ať má budoucí majitel klidnější spaní.Tím je pro mě věc uzavřená.Jestli to co jsem napsal někoho pohoršilo mě mrzí,ale je to úplně stejné jako když tady v tématu někdo napíše že SW-Motech je naprd,nebo Hepco-Becker je z kočárkových trubek,či co.Prostě zkušenost a v mém případě negativní.
Nevím,co řešíš. Já mám HabcoBecker a sundavat je musím pokaždý když jdu vyndavat svíčku a nebo víko. Nedělá se to tak často abych byl z toho v prdeli...
A to že jsi musel něco ohýbat a přispůsobovat je asi blbý,ale měl jsi se nejdřív zeptat jestli není něco špatně. A to jak s padákema,tak s motorkou. Chápu předdovolenkovej záchvat,ale pak už je pozdě...
Jo a buď v klidu já musel držák na TTRider2 od TT taky "přispůsobit" aby vše fungovalo jak má. Takže chyba se vloudí...
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Dodo napsal:
Všechny padací rámy jednoho typu jsou svařovány v jednom jediným přípravku, to znamená, že všechny jsou stejné. Dost často kladená otázka zájemců o padáky zní: "nejsou moc široké, a nebudu s nimi v zatáčkách dřít o zem?" Proto se dělají co nejužší, ale tak, aby se víka dali sundat. Pokud na motorku nepasují, pravděpodobně je to problém jinde. Například u 1100/1150 je dost často křivá nádrž po pádu či havárii. Několikrát se to tady při montáži muselo řešit, když šťastný nový majitel koupil motorku typu "nikdy nespadla", a nádrž byla očividně deformovaná v místě silentbloků. To se opravdu potom musí přiohýbat a brousit a výsledek může být takový, že chybí jeden debilní centimetr pro sundání víka. Kdyby jsi pavlegs cinknul, tak jsme to mohli řešit. Teď ti opravdu nezbývá, než je hodit do kontejneru.
Co je to všechno platné když ani jeden otvor pro šroub neseděl.Díry pro šrouby na vzpěře před motorem se překrývaly s bídou do poloviny.Pod nádrží to nesedělo taky vůbec a s nádrží nic nemám,takže někde se stala chyba.Celý ten rám byl jako by malý.Všude něco chybělo.Motorka byla sice padlá,ale jediný "problém" bylo podřené ventilové víko,které jsem nechal vyměnit za nové,protože se mi odřenina nelíbila.Jinak vše ostatní je originál,neopravované,protože nebylo co.Pro šťouraly-motorku jsem viděl už když se skládala z auta,takže žádná levota.Tolik pro vysvětlení.
PS:20 let dělám v nástrojárně podobné přípravky a formy na tuny pro automobilky,takže jakés takés povědomí mám.
Nevím,co řešíš. Já mám HabcoBecker a sundavat je musím pokaždý když jdu vyndavat svíčku a nebo víko. Nedělá se to tak často abych byl z toho v prdeli...
A to že jsi musel něco ohýbat a přispůsobovat je asi blbý,ale měl jsi se nejdřív zeptat jestli není něco špatně. A to jak s padákema,tak s motorkou. Chápu předdovolenkovej záchvat,ale pak už je pozdě...
Jo a buď v klidu já musel držák na TTRider2 od TT taky "přispůsobit" aby vše fungovalo jak má. Takže chyba se vloudí...
Já nic neřeším,jenom a pouze jsem napsal zkušenost jako kvanta lidí přede mnou.Ostaní viz příspěvek výše.Že se chyba vloudí může být a budeš se divit-já to chápu.Jen nevidím důvod o tom mlčet,když na to téma přijde řeč.Jestli ovšem není možné napsat o určitých značkách jiné hodnocení než pozitivní,tak to pardon.
Dodo napsal:
Kdyby jsi pavlegs cinknul, tak jsme to mohli řešit. Teď ti opravdu nezbývá, než je hodit do kontejneru.
Uau,tak to je pristup vyrobce Spis by jsi mu mel nabidnout dohodu i ted ne? Treba to ani neni Vase chyba,ale i tak....hod je do kose me dostalo
Teď mám řešit přiohýbané a přibroušené rámy? Tak jo. Pavlegs, pokud máš zájem, tak cinkni a domluvíme se na opravě.
Upravil Dodo dne 16.10.2008 15:54
R 1150 GS Adventure
Spíš se mě nelíbilo,jak jsi to celé formuloval.Dodotech provádí bezplatnou montáž,tak jsi toho měl při problémech jaký jsi měl využít.Když nalakovaný výrobek ohýbáš,je pravděpodobné,že barva někde praskla a mohlo to pak rezavět,to stejný s tím pilováním a zeslabováním.Pak se může stát,že ti to někde praskne.Když se nad tím tak zamyslím,tak to pak už ani origo výrobek nebyl.Navíc jsi ani nedal výrobci šanci na nápravu či zjištění problému a rozhodl jsi,že je to jeho chyba a výrobky od něj za nic nestojí.
Já osobně mám s fa Dodotech moc dobré zkušenosti a vše co mě na motorky namontovali bezchybně slouží.
Upravil grog dne 16.10.2008 16:08
BMW R 1100GS vzor kačer
pavelgs napsal:
Co je to všechno platné když ani jeden otvor pro šroub neseděl.Díry pro šrouby na vzpěře před motorem se překrývaly s bídou do poloviny.Pod nádrží to nesedělo taky vůbec a s nádrží nic nemám,takže někde se stala chyba.Celý ten rám byl jako by malý.Všude něco chybělo.
Asi došlo k tomu, že jsi pod nádrží nezasunul padáky pod vzpěry podepírající lešení držící světlo s blatníkem. To by nasvědčovalo tomu, že ti to nesedělo. Tím se padáky asi rozšířily a spojovací vzpěra tím byla krátká, a navíc se trubky musely opírat o nádrž.
Jestli to máš ještě zájem nějak řešit, tak přijeď a dáme to do cajku.
R 1150 GS Adventure
Dodo napsal:
Kdyby jsi pavlegs cinknul, tak jsme to mohli řešit. Teď ti opravdu nezbývá, než je hodit do kontejneru.
Uau,tak to je pristup vyrobce Spis by jsi mu mel nabidnout dohodu i ted ne? Treba to ani neni Vase chyba,ale i tak....hod je do kose me dostalo
Teď mám řešit přiohýbané a přibroušené rámy? Tak jo. Pavlegs, pokud máš zájem, tak cinkni a domluvíme se na opravě.
Aby nedošlo k mýlce.Já je později nereklamoval právě z důvodu mého zásahu do rámů.Byl jsem a jsem si pořád toho vědom a žádné nároky jsem právě proto nevznášel a vznášet nebudu.Jde to na můj vrub a už jsem se s tím smířil,ale je moje svaté právo se o tuto zkušenost podělit.Už mám stejně objednané jiné,takže to ani nemá smysl dál řešit.
Ještě k motorce:Když jsem zjistil že to nějak nesedí,tak jako první věc kterou jsem udělal,byla kontrola osových vzdáleností šroubů na motorce.Sice nijak extra přesná,ale dost na to abych poznal nepřesnosti které se projevovaly na padacím rámu.Vše bylo Ok a na tom trvám.Víc už se v tom nimrat nebudu.
pavelgs napsal:
Co je to všechno platné když ani jeden otvor pro šroub neseděl.Díry pro šrouby na vzpěře před motorem se překrývaly s bídou do poloviny.Pod nádrží to nesedělo taky vůbec a s nádrží nic nemám,takže někde se stala chyba.Celý ten rám byl jako by malý.Všude něco chybělo.
Asi došlo k tomu, že jsi pod nádrží nezasunul padáky pod vzpěry podepírající lešení držící světlo s blatníkem. To by nasvědčovalo tomu, že ti to nesedělo. Tím se padáky asi rozšířily a spojovací vzpěra tím byla krátká, a navíc se trubky musely opírat o nádrž.
Jestli to máš ještě zájem nějak řešit, tak přijeď a dáme to do cajku.
Tak ještě. Pod vzpěry to zasunout ani nešlo.To už bych do kupy nedal vůbec.Abych to nějak dostal do souhry tak jsem je dal zvenku ale právě proto jsem je musel přibrousit.Trubky které jdou kolem nádrže jsem přihnul lehce dovnitř,jen tak abych se jí vyhnul a nedostal je do dráhy ramena.Po celodenním boji se to všechno i povedlo a nebýt toho že nakonec ve svaru praskl,zapadla by tahle patálie v propadlišti dějin. Dle našich firemních mágů to prasklo z důvodu nauhličení a vypálení legujících prvků nerezi.Proto ta rez na svarech a těsně kolem.
A tak ještě jednou. Abych na DODOTECH jen nedštil oheň a síru,musím jinak pochválit pevnost.I s nefunkčním jedním úchytem rám držel,když jsem se vyklopil na Libavé v terénu a zrovna na tu oslabenou stranu.Berte to jako smírné zakončení kauzy
Omlouvám se za vzniklé potíže a patálie s tím spojené. Sám totiž absolutně nestíhám a občas musím použít zaměstnance. Všechno taky kontrolovat nemůžu a zaměstnanec na půlcentimetr klidně kašle.
Omlouvám se za vzniklé potíže a patálie s tím spojené. Sám totiž absolutně nestíhám a občas musím použít zaměstnance. Všechno taky kontrolovat nemůžu a zaměstnanec na půlcentimetr klidně kašle.
Nevím,co řešíš. Já mám HabcoBecker a sundavat je musím pokaždý když jdu vyndavat svíčku a nebo víko. Nedělá se to tak často abych byl z toho v prdeli...
A to že jsi musel něco ohýbat a přispůsobovat je asi blbý,ale měl jsi se nejdřív zeptat jestli není něco špatně. A to jak s padákema,tak s motorkou. Chápu předdovolenkovej záchvat,ale pak už je pozdě...
Jo a buď v klidu já musel držák na TTRider2 od TT taky "přispůsobit" aby vše fungovalo jak má. Takže chyba se vloudí...
Já nic neřeším,jenom a pouze jsem napsal zkušenost jako kvanta lidí přede mnou.Ostaní viz příspěvek výše.Že se chyba vloudí může být a budeš se divit-já to chápu.Jen nevidím důvod o tom mlčet,když na to téma přijde řeč.Jestli ovšem není možné napsat o určitých značkách jiné hodnocení než pozitivní,tak to pardon.
NE v pohodě. Já měl na mysli tím "co řešíš" to,že musíš sundavat padáky,když chceš na ventily. To je si myslím samozřejmý,že doplňky můžou zhoršit přístup k jednotlivým částem motorky právě proto aby jí ochránili v případě na kterej jsou určený (padáky,blastry,krycí plechy) a při servisování se samozřejmě musí demontovat aby se dalo dostat tam,kam se jinak může celkem lehce.
Jinak tabu o jenotlivých značkách tu rozhodně není. A je dobré se podělit objektivně o svích osobních skušenostech na výrobky kohokoli.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
GROG napsal:
Spíš se mě nelíbilo,jak jsi to celé formuloval.Dodotech provádí bezplatnou montáž,tak jsi toho měl při problémech jaký jsi měl využít.Když nalakovaný výrobek ohýbáš,je pravděpodobné,že barva někde praskla a mohlo to pak rezavět,to stejný s tím pilováním a zeslabováním.Pak se může stát,že ti to někde praskne.Když se nad tím tak zamyslím,tak to pak už ani origo výrobek nebyl.Navíc jsi ani nedal výrobci šanci na nápravu či zjištění problému a rozhodl jsi,že je to jeho chyba a výrobky od něj za nic nestojí.
Já osobně mám s fa Dodotech moc dobré zkušenosti a vše co mě na motorky namontovali bezchybně slouží.
Vezmo to popořadě:1) Montáž jsem nevyužil,protože se nemůžu v práci sebrat a jet někam montovat rámy,pokaždé když se mi zamane a času jsem k dispozici už moc neměl.
2)Rámy lakované nejsou a nebyly,protože jsou nerezové.Proč nerez ve svaru začne rezavět jsem už napsal,takže hledej.
3)Ano rámy,resp úchyty jsem piloval,brousil a doohýbal tak aby se na motorku daly dostat.Připravil jsem se o záruku,z důvodů které jsem už tady psal.To ale nic nemění na tom že prostě rámy neseděly,takže nezaměňovat příčinu a následek.
4)Nejsem nějaký amatér s levýma rukama a jsem schopný rozeznat kde se vyskytuje chyba.Denně se v práci zabývám tolerancemi v rozmezí setin milimetru na materiálech o kterých většina lidí ani neslyšela,takže nepokoušej se mi podsunout nějaké bezhlavé rozhodnutí z nevědomosti.Věř,že bych nic z toho co tu bylo napsáno nevypustil z huby(klávesnice),pokud bych si nebyl jistý,kde je chyba.
5)S Dodemjsme to uzavřeli smírem a už se k tomu nebudu vyjadřovat a zbytečně to vířit.Z jeho strany se někde při výrobě stala chyba a z mé strany byla chyba že jsem to neřešil hned.Tečka konec a fertig.
Tak jak jsem slíbil, přikládám foto mých dodělaných samo-domo stvořených padáků
Dneska jsem zjistil, že v kombinaci se samo-domo tvořenými nosiči kufrů fungují na jedničku
Thomasson přiložený následující obrázek: