atomix napsal:
Dá se s tím pak nějak dojet nebo to umře zničeho nic ?
Samozrejme sa niekam dôjsť dá, zasvieti kontrolka dobíjania a potom len postupne odpája systémy (abs, svetlá, esá) ide skrátka iba na batériu, spravil som cca 20km na pumpu a zdochlo.
Šmolková R1200GS LC
BranoNM, v ktorom mesiaci bola vyrobena tvoja motorka?
Prvy typ alternatora sa daval do zaciatku 03/2014. Na nete vacsinou hlasia problemy s tymito prvymi alternatormi.
Ale mozno to bude tym, ze novsie rocniky nemaju zatial najazdene tolke kilometre a casom budu odchadzat alternatory aj na nich...
BranoNM napsal:
Samozrejme sa niekam dôjsť dá, zasvieti kontrolka dobíjania a potom len postupne odpája systémy (abs, svetlá, esá) ide skrátka iba na batériu, spravil som cca 20km na pumpu a zdochlo.
OK takže přestane dobíjet náhle, žádné varování problikávání kontrolky dobíjení třeba pár dní předem, nebo postupný pokles dobíjecího napětí. Ono to nemá vlastně uhlíky na buzení rotoru jak u auta, že ?
Na cestě se to tedy nijak opravit nedá, jestli to není jen v tom konektoru. Takže jediné co mě napadá, že bych mohl pro nouzové ujetí udělat, je koupit autobaterku na nebližší benzínce, propojit to, a s tou vyšší Ah kapacitou získat pár hodit jízdy. Jinak odtah.....
......keďže máme super nezničiteľné a odolné a bezúdržbové motorky.....
Chlapče zlatej, takovej stroj ještě nikdy nikdo nepostavil. Ale třeba koloběžka se tomu popisu docela přibližuje
Upravil Pamilton dne 04.01.2018 10:24
BMMW R1200GS LC 2014
atomix napsal:
Takže jediné co mě napadá, že bych mohl pro nouzové ujetí udělat, je koupit autobaterku na nebližší benzínce, propojit to, a s tou vyšší Ah kapacitou získat pár hodit jízdy. Jinak odtah.....
V oleji bude plavat sajrajt zo spaleneho alternatora... neviem ci je dobry napad dalej jazdit s takouto motorkou. Ten odtah bude asi lepsia volba.
Tohle uz neplati skoro nikde. Ve chvili, kdy vyrobe vladnou marketingovi strategove a ne vyvojari, technici nebo kvalitari, je vsechno podrizeny prodeji. Marketing manager udela skrty, posbira odmeny a za dva roky prechazi ke konkurenci, kde udela naprosto totez... Po nem potopa...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Bohumil napsal:
100 roku to fungovalo a fcil fsecko inak... ja se zasekl na boxeru 1100
jestli snis o kapitalismu 19teho stoleti tak upozornuju, ze tahas za kratsi konec vocasu
...teda jestli ti nedela dobre doslova votrocit PRAZAKOVI nebo VIDENAKOVI...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tohle uz neplati skoro nikde. Ve chvili, kdy vyrobe vladnou marketingovi strategove a ne vyvojari, technici nebo kvalitari, je vsechno podrizeny prodeji. Marketing manager udela skrty, posbira odmeny a za dva roky prechazi ke konkurenci, kde udela naprosto totez... Po nem potopa...
marketaka ma drzet pod krkem majitel... pripadne ho/ji muze klatit... B|
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy. Dnes neznám žádnou firmu, kde by šlo o zákazníka a s tím o spojený vývoj a know-how (udržení dobrých pracovníků). Na všech manažerských pozicích jsou dnes ekonomové s ne machři z oboru, jak tomu leckde bylo dříve. Holt pokrok nezastavíš
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
vsezved napsal:
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy.
v takovym svete, co zijes ty, bych zit nechtel
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vsezved napsal:
Jenže majiteli jde jenom o zisk a za pár let o výhodné prodání firmy.
v takovym svete, co zijes ty, bych zit nechtel
Pokud se chcete pohyboval na tomto diskusním fóru a dalších tomuto podobných přistupujte ke každému příspěvku s chladnou hlavou a zvažte, který příspěvek stojí za to,aby jste se na textem zamysleli. Asi i v tohle případě se dá použít zlatej marketinkovej poměr 20:80. Kde 20% příspěvků je nějakej hodnotnej ( v tomhle případě informační) základ a 80% sračky.
Jinak vám hrozí, že propadnete trudomyslnosti.
BMMW R1200GS LC 2014
Nazdar, tak som skúšal niečo odmerať a tu sú nejaké čísla: baterka v kľude 12,52 V po štarte 11,8 aj po pridaní plynu žiadna zmena.
Šedý konektor (tri žlté káble) na regulátore: s vypnutým zapaľovaním 3x0. So zapnutým zapaľovaním 9,20/9,35/9,20 V. S motorom v chode 15,8/0/0 a druhé meranie 17/3/0 V. Ten konektor som merall odpojený, neviem ale či to treba merať napojené alebo nie. A tiež myslím že by tam mal byť striedavý prúd, ak sa mýlim opravte ma.
Šmolková R1200GS LC