Já mám oblečenej cca 95, ale na to už jsem měl celej podvozek nastavenej, což udělá taky dost s životností ( a nejen pružin ), než když někdo jezdí na standardu rovnou přetíženej... ale to je věčnej problém takřka všech výrobců motorek, potažmo zákazníků, kteří řeší pič.oviny a potřebu všech možnejch asistentů, ale nikdo nedá zpětnej ohlas na tlumiče ... nikdo neřeší, kdo si motorku koupí a jak s tím hodlá jezdit. To řeší až výrobci OEM tlumičů, z čehož automaticky vyplívá, že každej výrazněji nekonfekční člověk, má z výroby špatně funkční podvozek a MĚL by to řešit... ale ne progresivníma pružinama
...jenže to né... 30 - 90tis za pořádný tlumiče je moc peněz... to je lepší jezdit na houpacím koni oblečenej v Klimu za 80
tlumiče totiž na benzínce u kávy nejsou vidět a pózing faktor trpí
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
má z výroby špatně funkční podvozek a MĚL by to řešit... ale ne progresivníma pružinama
imho jsou progresivky dobrej vykop pro zacatek, kdyz zacinas ladit podvozek.
Ja kdyz jsem si kupoval osmikilo tak jsem s tlumicema mel minimalni zkusenosti.
Na Pragovce mam sice WhitePower vzadu + Paioli vepredu, ale nedostal jsem se k tomu to jakkoliv ladit.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nakonec jsem po rozhovoru s členem "milan enduroskola", který Hyperpro servisuje, od instalace progresů ustoupil. Progresy mají údajně smysl pro jezdce s váhou nad cca 120kg. S mojí váhou (cca 90kg) by motorka dost ztvrdla - kvůli tomu se přežírat opravdu nebudu . Takže jsem minulý víkend přehodil oba origo tlumiče za novější, ale výrazně méně jeté. Možná je to jen pocit, ale opravdu se zlepšil jízdní komfort a odezva od podvozku. Za mne tedy .
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0
já tedy na 1150 měnil progresky protože nic jiného nebylo. Kdyby šly koupit originály na Showy tak je tam zase dám... I jsem zvažoval nějakou maloseriovku v Hostivaři...
Upravil HonzaGS-SV dne 22.06.2018 06:40
ruda napsal:
Takže jsem minulý víkend přehodil oba origo tlumiče za novější, ale výrazně méně jeté. Možná je to jen pocit, ale opravdu se zlepšil jízdní komfort a odezva od podvozku. Za mne tedy .
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mr GS - dopredu hovorim ze Hyperpro tvori nas doplnkovy sortiment.
Trochu tomu "podvozkovaniu" rozumiem (netvrdim ze uplne) a chcem sa ta opytat v com presne je progresivna prizina horsia od linearnej na turisticke vyuzitie GS?
Chapem ze pri sportovom vyuziti motorky (GS nie je v nicom sportova motorka) je ziaduca linearna pruzina. Ale ja pri turistike vidim viac vyhod ako nevyhod.
Samozrejme dat novu progresivnu pruzinu na dozivajuci alebo mrtvy tlmic je kravina.
live fast, die young be wild, have fun
Samozrejme dat novu progresivnu pruzinu na dozivajuci alebo mrtvy tlmic je kravina.
Ad. počátek vlákna - já neřešil progresy na moje staré tlumiče, ale na tlumiče s malým nájezdem...
Kdybych nepotřeboval vozit všechny ty rozměrný a těžký krámy co pořád tahám v autě, stačila by mi k cestování jen motorka - i když rodina tvrdí něco jiného... https://www.motor...&scr=0