A teď jeden dotaz: zkoušel někdo z vás Continental Contiescape? Zdá se mi to jako rozumný kompromis mezi uplně cestovní (Tourancka) a off-road (TKC80)... Tož nevím.
Mikes
Nově s KTM... :-)
Mate nekdo zkusenosti s vobyc nezesilenymi dusemi continental do Mitasek? Jsou docela levny, tak o nich uvazuji a jako smejdy se rozhodne nejevi.
dík
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Ja s Continental dusema jezdil uz i na Varaderu vzdy bez problemu...
Ono totiz kdyz uz neco propichne tvrdou pneumatiku, tak dusi - byt zesilenou - uz to projede jak maslo...
....chlapi, bezkonkurenční je Tourance Steel, to po šotolině hrozí průraz opravdu minimálně, pokud kámen gumu prorazí, tak neprojde ocelovým kordem, jezdíval jsem s Tatrou 815 S3, kyž jsem jezdil steelky, tak gumy byly úplně rozřezené od šutrů, ale doposlednka držely a toto je něco podobného v menším, nejhorší jsou výjezdy na asfalt, kde se válí kamení, drť, no prostě makadam....
Hovez napsal:
Ja s Continental dusema jezdil uz i na Varaderu vzdy bez problemu...
Ono totiz kdyz uz neco propichne tvrdou pneumatiku, tak dusi - byt zesilenou - uz to projede jak maslo...
hoz soo doma, ale mosem zajet esce pro jedny
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
O gumách se toho tu napsalo už mnoho, mám dotaz, co je nejlepší na vodu. Teďkom tam mám Tourancky, ale při výjezdu ze zatáčky mi to trocu ustřeluje. Tak pokud má někdo vlastní zkušenost ať poradí. Nejde mi o životnost gumy ale moji.
www.lc8adv.cz
Juan napsal:
O gumách se toho tu napsalo už mnoho, mám dotaz, co je nejlepší na vodu. Teďkom tam mám Tourancky, ale při výjezdu ze zatáčky mi to trocu ustřeluje. Tak pokud má někdo vlastní zkušenost ať poradí. Nejde mi o životnost gumy ale moji.
ja nemel s touranckama vubec zadnej problem, jestli shanis podobnou gumu, tak asi lepsi nenajdes. mozna za to pri vyjezdu moc beres.
Juan napsal:
O gumách se toho tu napsalo už mnoho, mám dotaz, co je nejlepší na vodu. Teďkom tam mám Tourancky, ale při výjezdu ze zatáčky mi to trocu ustřeluje. Tak pokud má někdo vlastní zkušenost ať poradí. Nejde mi o životnost gumy ale moji.
Nazazil jsem vetsi jistotu za mokra nez s Touranckama Jestli hledas neco lepsiho, tak snad jen nejezdit kdyz prsi
BMW R1150GS MY02
Juan napsal:
O gumách se toho tu napsalo už mnoho, mám dotaz, co je nejlepší na vodu. Teďkom tam mám Tourancky, ale při výjezdu ze zatáčky mi to trocu ustřeluje. Tak pokud má někdo vlastní zkušenost ať poradí. Nejde mi o životnost gumy ale moji.
Nazazil jsem vetsi jistotu za mokra nez s Touranckama Jestli hledas neco lepsiho, tak snad jen nejezdit kdyz prsi
Svatá pravda. Tourancky jsou hodně dobrý,ale každá guma má svoje limity a není všemocná. Za mokra se prostě musí jezdit jako za mokra...
Hovez napsal:
Ja s Continental dusema jezdil uz i na Varaderu vzdy bez problemu...
Ono totiz kdyz uz neco propichne tvrdou pneumatiku, tak dusi - byt zesilenou - uz to projede jak maslo...
hoz soo doma, ale mosem zajet esce pro jedny
Tak jsem narazil na trochu problem, pri obouvani tech E07 s dusi...zadni rafek na 1150 totiz nema diru na ventilek na stredu. Nevim co se muze stat - utrhnout ventilek atd.. nebo jestli to nemam resit. Taky jsem se chtel zeptat ,jestli ste na rafek davali neco jako se dava na kolech (gumovy pas pres spice) nebo jestli je to zbytecnost.
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
MCJ napsal:
Jaký je obvod téhle pneumatiky? 110/80 R19
Google mi nepomohl a změřit to teď nemůžu
ty asi nedavas pozor a pujdes do kouta....
o tri stranky drive...
140/80 a 150/70 neni totez,
jako spravnej intelektual [i kdyz spravuji jine veci ] na to pujdu vedecky:
....
80% ze 140 = 112
70% ze 150 = 105
pro neznalce jde o vzdalenost od rafku na vrch preumatiky = tzv. profil
nejde jen o rozdil v profilu, ale polomer kola je vesti o 7mm u 140/80 [a tedy prumer jiz o celych 1,4 cm]
jak znamo, obvod je nasobkem prumeru a cisla p [3,14] ... o = p x d =
= 3,14 x 1,4 cm = 4,4 cm ....cili na kazdem otoceni kola se jedna o rozdila asi 4,4 cm coz je "jine zprevodovani" a tedy "delsi" rychlosti u 140/80 a "kratsi" u 150/80 - no a taky ujetej rychlomer o nejaky procenta
NO A NEJNEBEZPECNEJSI JE, ZE CTE JINAK SENZOR ABS OTACKY KOLA A CHIP NEMUZE SYNCHRONIZOVAT A NEMUZE NAJIT TU OPTIMALNI ROVNOVAHU PRI BRZDENI A NEFUNGUJE PROSTE SPRAVNE A TO MUZE BYT LEHCE DUVODEM NAHLEHO ZABLOKOVANI KOLA A PADU
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
MCJ napsal:
Jaký je obvod téhle pneumatiky? 110/80 R19
Google mi nepomohl a změřit to teď nemůžu
cili 80% ze 110 = 88 - [8,8cm je tedy vyska - postrani - neboli profil gumy]
pokud chces obvod..... a tzn. 3,14[pi]x d, musis najit prumer
jak?
obvod rafku ....
rafek je 19' tzn. 19x palec = 19 x 2,54 = 48,26 je prumer rafku
no a kdybys ted dal 48,26 x 3,14 [=pi krat prumer] = mas obvod [ale jenom rafku, bez gumy, proto musime k prumeru rafku pridat dvakrat vysku-profil gumy
cili 8,8cm x 2 = 17,6cm = to je dvakrat vyska gumy ...
a pripocitame ten prumer rafku [tech 48,26]
a tedy 48,26+ 17,6 = 65,86 - to je opravdovy promer celeho kola i s gumou
a potom jiz zbyva vynasobit 3,14 [cislem pi]
a tedy 65,86 x 3,14 = 208cm
a mas to
prej google.....
Upravil Doc dne 25.04.2008 12:41
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Jo, nakonec mi to nedalo a začal jsem počítat taky. Já totiž nikdy neštudoval co ty čísla na pneumatikách znamenají.
Koukám teď do techničáku a pro svou 1100GS mám psanou zadní gumu 160/70 R17 (4.00x17)
A když jsem si to počítal, tak u 140/80 je obvod úplně stejný. (2060 mm)
Upravil Doc dne 25.04.2008 13:00
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic