Co to? Palivoměr způsobuje zavzdušnění? Člověče, nevím, nevím. To je nějaké zvláštní.
Slyšel jsem různé vysvětlení, ale tohle mě teda překvapilo, netvrdím, že ne, ale nezdá se mi to.
Dávám přednost špatnému odvzdušnění víka nádrže, a následné deformaci nádrže. Pak prý došlo ke zablokování palivoměru- i když i tady vidím trhliny. Třeba proč kvůli toho měnili palivoměr s čerpadlem.
Ak si dobre pametám, problém z imobilizérom bol u roku výroby 2008, potom som o tom už nepočul - nečítal.
Hadica čo vedie z nádrže pod motorku slúži iba na to aby sa vzduch dostával do nádrže, ale už nie aby sa tlak dostal dostal von. Ak došlo pri zapchatí s5ného ventilu v spomínanej hadici k scucnutiu nádrže ako spomína Waltr, mohlo dochádzať k obmedzeniu pohybu plaváku. No hlavný dôvod zlého ukazovania stavu paliva a následne dojazdu bol zle nacínovaný drót k snímaču palivomera - ten práve kolidoval s ramienkom plaváku a tak sa stávalo, že vytrčajúci drót niekedy neumožnil /hlavne pri kludnej jazde/ zísť plaváku úplne dole - preto moto bola bez šťavy už pri dojazde cca 60 km.
Mne menili iba snímač paliva, škoda že nie aj pumpu - mal by som potom v rezerve aj pumpu
Po výmene a skalibrovaní ked mi zasvieti nula prejdem ešte asi 10-15 km kým som na sucho
Mě EWS začlo asi týden zpátky blbnout. Naštěstí mě zatím nikde nenechala, ale v pátek si jedu do Renocaru na výměnu. A mám rok 2010, takže je možný, že to byla jen klasická porucha (může se stát vždycky) nebo to uplně nevychytali.
Tak jsem absolvoval 10 000km servis v renocaru; přístup korektní;výměna mot oleje,brzd kapaliny,ošetření řetězu,celková kontrola včetně dotažení spojů,výměna filtrů,přehraní angl.mír na metrické + nastavení údajů- zato vše 6000kč ,je to darda ale co se dá dělat aspoň jednou jsem to chtěl zde protáhnout origo servisem; svolávačka byla jen jedna v minulosti a to na řetěz,jinak vše ok
kim napsal:
Tak jsem absolvoval 10 000km servis v renocaru; přístup korektní;výměna mot oleje,brzd kapaliny,ošetření řetězu,celková kontrola včetně dotažení spojů,výměna filtrů,přehraní angl.mír na metrické + nastavení údajů- zato vše 6000kč ,je to darda ale co se dá dělat aspoň jednou jsem to chtěl zde protáhnout origo servisem; svolávačka byla jen jedna v minulosti a to na řetěz,jinak vše ok
na to, ze tam nebyly ventily je to celkem dost.
Invelt je nejspis levnejsi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2