Ta tyčka se přece nijak neseřizuje, vyndáš ji a pak zase vrátíš. Spojka se samonastavuje sama.
yjedli napsal:
Ahoj Tondo, ok, objednam original. Jen jeste jeden dotaz, tycka spojky asi musi ven pred vyndanim gufera? Jak pak odhadnu jeji serizeni? Odmerit kolik ted vyleza ven a pak ji tam natocit do cca stejne polohy a odzkouset? Diky, Honza
Ahoj, aha, to jsem nevedel, zdalo se mi, ze tam tycka drzi a je natocena (na zpusob Skodovky, kde se chod pedalu doladi tocenim sroubu a utazenim matice)....takze to mam silou vytahnout a bude:-) diky, Honza
Ahoj, tak BMW už spojkuje OK, vše jsem vyměnil, tak snad to vydrží nějakou dobu. Nejlepší zážitek bylo dostat ven staré gufero a pak rozdělat a poskládat páčku, resp. ten super sdružený přepínač. Ale pro jistotu odešla baterka, cca 1,5 roku stará EXIDE, nejde to nastartovat, jen to ťuká, takže další starost a shánění navíc.
Našel jsem video a na něm po rozdělání jeto pozice B. Břit gufera je dál na opačné straně než vypínací ložisko. Ptám se proto, že mi manžeta po roce opět teče. Ložisko a vnitřek válce je ok. Tak mi zbývá jen varianta opačně nasazeno, nebo manžeta je šunt.
Samozřejmě správně je "B". Bohužel s neoriginálními manžetami na spojk.válce mám taky špatné zkušenosti. Všechny, které jsem někomu měnil, tak za čas "tečou". Jediná jistota je prostě koupit nový kompletní spojk.válec v BMW.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Aha. Tak ja jsem sel rozdelat nejaky vyndany valecek a tam byla manzeta v pouici A. Odpoledne ho tedy hodim do koše a omlouvam se za spatne info
... servis a diagnostika BMW Motorrad