Sleduji tento server jiz delsi dobu a toto tema me donutilo se registrovat. Mam stejny problem s radickou a potreboval bych ji prizvednout(1100gs). Zatim jsem se do toho nepustil a radim hranou, ale koukal jsem na to a myslel jsem, ze staci postelovat tu vzperu(tycka, na koncich kulickove pouzdro a kontramatka), ale ty zavity na koncich jsou oba pravy. Tak jsem myslel, ze vycvaknu ty pouzdra z kulicek a tu tycku pomoci zasroubovani tech pouzder zkratim(roztec mezi pouzdry). Protoze jinak nevim, k cemu ta vzpera ma stelovani. Vzdyt radicka je jenom paka s pruzinou, ne?
Otočením kolem svislé osy a následným vertikálním vytažením pružinového zajištění (číslo 6) uvolníš zajištění kloubku. Odpojíš od řadičky a seřídíš si délku tak, jak ti to bude vyhovovat.Dotáhneš matičky do kontra a zajistíš opět tím pružinkovým drátkem.
G.L.
P.S. Taky jsem křemíková myš a seřídil jsem si to
Upravil Dan dne 12.02.2008 07:30
Dan> Pokud to bylo na me, tak prikladam fotku, jak to vypada v realu a tu cervenou tycku je podle mne potreba zkratit zasroubovanim tech pouzder. Jenom nechapu, proc nema pravolevy zavit. Pak by se nemuselo nic rozebirat, jenom povolit kontramatky a stelovat.
PS. Jo, je to spinavy a je mi to jedno. Umeju to az na jare.
Ja mam opacnej problem, packu mam prilis nahore, ale uz jsem skoro na konci zavitu Asi tam budu muset dat nejakej neoriginalni mezikus, jako je cervena tycka na fotce v predchozim prispevku.
Slavek-xxx napsal:
Ja mam opacnej problem, packu mam prilis nahore, ale uz jsem skoro na konci zavitu Asi tam budu muset dat nejakej neoriginalni mezikus, jako je cervena tycka na fotce v predchozim prispevku.
Asi bych koupil nerezovou zavitovou tyc M6(myslim ze je to M6) a dal bych to neresil.
No abych pravdu rek, tak jsem ji koupil na podzim od kamarada(nekdy v listopadu), ktery tesne pred tim menil olej a od te koupe jsem ji ani nemyl(nema duvod mu neverit s tim olejem). Ale podle merky zadny nechybi(najeto mnou cca 1000km). A nekde tady jsem cetl, ze u baworaku proste olej tece, tak to neresim. Podle tacho ma najeto 50tis. Az to umeju a bude to zase zadelany, tak to resit zacnu. Zatim jezdi jak ma, tak se do toho nemontuju.
kaspar > jasně, zašroubovat. Taky jsem si to dělal, když jsem obul motokrosový boty, tak jsem si málem vykloubil nohu. Otočit kolem svislé osy tu pružinku, těsně nad tím kulovým kloubkem. Ta pružinka ho jistí. Je to strašně jednouše udělaný. Kloubek sundáš z řadičky a zašroubuješ podle potřeby. Je to práce na chvilku. Ona ta vůle na řadičce je stejně děsivá. První co jse si objedna byla ta stavitelná z TT.
kaspar napsal:
[quote]Luboss napsal:
Kaspar-ti tam takhle blije olej?
A nekde tady jsem cetl, ze u baworaku proste olej tece, tak to neresim. Podle tacho ma najeto 50tis.
Mám najeto skoro 52000km a nikde nic neteče... Kde jsi co čet?
kaspar napsal:
[quote]Luboss napsal:
Kaspar-ti tam takhle blije olej?
A nekde tady jsem cetl, ze u baworaku proste olej tece, tak to neresim. Podle tacho ma najeto 50tis.
Mám najeto skoro 52000km a nikde nic neteče... Kde jsi co čet?
Si ted uvedumuju ze to nebylo tece, ale zere, ze jo? No tak az nebude mznout, tak to teda umeju a pak se uvidi. Akorat to budu muset vzit bud vapkou, nebo sundat ten spodni kryt. Me teda dostavate do pekny schyzi.
kaspar napsal:
[quote]Luboss napsal:
Kaspar-ti tam takhle blije olej?
A nekde tady jsem cetl, ze u baworaku proste olej tece, tak to neresim. Podle tacho ma najeto 50tis.
Mám najeto skoro 52000km a nikde nic neteče... Kde jsi co čet?
Si ted uvedumuju ze to nebylo tece, ale zere, ze jo? No tak az nebude mznout, tak to teda umeju a pak se uvidi. Akorat to budu muset vzit bud vapkou, nebo sundat ten spodni kryt. Me teda dostavate do pekny schyzi.
Žere,žere,ale téct by nemělo... A s Wapkou opatrně. Hlavně na gufera,ložiska a chladič. Ale to jistě víš.
kaspar napsal:
[quote]Luboss napsal:
Kaspar-ti tam takhle blije olej?
A nekde tady jsem cetl, ze u baworaku proste olej tece, tak to neresim. Podle tacho ma najeto 50tis.
Mám najeto skoro 52000km a nikde nic neteče... Kde jsi co čet?
Si ted uvedumuju ze to nebylo tece, ale zere, ze jo? No tak az nebude mznout, tak to teda umeju a pak se uvidi. Akorat to budu muset vzit bud vapkou, nebo sundat ten spodni kryt. Me teda dostavate do pekny schyzi.
Žere,žere,ale téct by nemělo... A s Wapkou opatrně. Hlavně na gufera,ložiska a chladič. Ale to jistě víš.
Jj. To vim, ale dik za upoznoneni. Stejne to vemu asi kostetem.
Dan napsal:
Otočením kolem svislé osy a následným vertikálním vytažením pružinového zajištění (číslo 6) uvolníš zajištění kloubku. Odpojíš od řadičky a seřídíš si délku tak, jak ti to bude vyhovovat.Dotáhneš matičky do kontra a zajistíš opět tím pružinkovým drátkem.
G.L.
P.S. Taky jsem křemíková myš a seřídil jsem si to
V tom pruzinovym zajisteni jsem se uz stoural. Ono to cely drzi pohromade celkem fest a ja desne nerad pouzivam hrube nasili, vetsinou to dopadne spatne.
Jdu na to, sice mam delat neco uplne jinyho, ale tohle mi neda...
Nevadilo by se vratit zase k botam? nema nekdo zkusenost s Diadorama MUD, nebo alespon s vodotesnosti tech jejich membran, bohuzel pouzivaji svoje a ne Goretex.
Chtěl bych se zeptat majitelů bot BMW GS1, jak jsou s nimi spokojeni...
Mám možnost koupit je za 3200,-, jsou jak nové, minimálně použité a chtěl bych vědět, jaké jsou, jestli do nich mám jít.
Dá se v těchto botách kromě offroadu i normálně cestovat???
Dá se v nich relativně aspoň trochu normálně chodit?
Vydrží nějakou tu dešťovou přeháňku, aniž bych v nich měl rybník?
Nehodlám obcházet památky, ale klasické cestování silnice/terén, občas nějaké to chození kolem motorky, ve vesnici, v kempu, průzkum terénu apod.
A co velikost? Mám normálně boty kecky 43, budou mi ty BMW 44? A mají mi být asi o něco větší, abych do nich dostal třeba goretexovou ponožku ne?
Díky moc za jakékoliv poznatky a rady.
KTM 1190 Adventure R