8-kylo je preci jen k...a tezka na hrani v piskovisti. To jak se tam utopilo predni kolo po blatnik (ve videu) bylo kazdou chvili, at jsem se snazil sebevic a jel rychle jak to slo. Kluci na lehkejch ktm to vetsinou prolitli. Mel jsem toho dost.
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
husty
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pěknej masakr.
Když ono to s lehčí 450 taky není vždycky na pohodu, záleží na písku a zahrabe se to stejně dobře.. Vzlášť když je tam spousta benzínu atd.. Vyhrabávání je stejný vopruz, jen to zvedání je o třeba 50 kg míň, to je jasný. Ale zahrabaný to je v blbým písku raz dva. Předpokládám že si jel na mousse, protože jestli ne, tak to je sakra rozdíl jak se to chová. A hodně dělá i nastavení předku, když je to tužší, tak jak kolo najede na vlnku nebo jiným pískem začne víc brzdit a tlumič ho nepustí aby vyjelo nad písek, tak to jde dolů jako kotva. U lehčích motorek je to fuk ale u těžších to je děsně znát. Já jsem takhle ladil WRko s velkou nádrží a 2-trackem. Oproti obyčejnému WRku to mělo tendence zajíždět dovnitř. Hodně jsme to povolili v tlumiči, fakt hodně (2trac měl starší typ ohlinsu a šel slušně nastavovat) a rozdíl to byl jako atmosféra v nafouknutí pneu. No a bylo potřeba podhustit na pod 1Atm. Neměl jsem tam mousse a v té druhé motorce byly. Rozdíl jako blázen.
Upravil TomasTT dne 18.02.2013 16:40
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mel jsem mousse.predni vydle povoleny uplne na max,ale u bituba stelujes jen predpeti pruzin.
fakt to neslo duvod nedojezdu byla i totalni unava. po20 zvednuti motky se mi uz tocila hlava.vydel jsem to jeste tak na 5 zvednuti a kolaps. musel jsem tam tu noc zustat a jit pro ni dalsi den.
moje teorie je jeste ze jak uz nebyl benzin, veskera vaha je u motky s nadrzi pod sedlem na prednim kole a to tam byl pruser.
vsichni rikali ze to byli nejtezsi duny kt jeli.ja v dunach byl poprve v zivote az na par vyjimek.mel jsem z celeho prostredi veliky respekt
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dufino: jasný.. Určitě to není jen váhou motorky jako takové ale i poměrem váhy na předku a na zadku. Viděl jsem ten rozdíl u toho WRka, což je relativně o hodně lehčí motorka a se safaritankem se to chovalo úplně jinak.
To zvedání - těžko se to vysvětluje někomu, kdo v takový situaci nikdy nebyl a neví, že člověk už nemá sílu zvedat, že by okamžitě nechal motorku být, nasednul do vrtulníku a letěl pryč, kdyby to šlo Navíc u toho člověk obvykle vychlastá všechnu vodu během chvilky a je to průšvih..
Fakt jseš dobrej že jsi to dal, myslím že všichni na velkých motorkách jeli něco, co ani organizátor nečekal a ještě k tomu v těch podmínkách co jste tam měli, kdy není dobře vidět atd.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
krasne vedeo od ORG.supr vzpominky YouTube Video
Upravil dufino dne 01.03.2013 07:39
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
kouknu vecer
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2