Miguel napsal:
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení. Člověk musí chtít jezdit opravdu hodně off, aby si to ospravedlnil. Turbulence, vibrace, na houby posez, ta motorka by měla stát tak 250 tisíc aby si to člověk mohl ospravedlnit.
Ale z druhé strany, kolega co má tutéž motorku řekl, že ji prodá a koupí osmikilo, že je z toho nadšený
Připlatíš o třetinu a jsi na zááákladni ceně, jezdím solo a chtěl bych vidět co budeš dělat s tím autobusem když budeš mít přední kolo jenom po osu zapadlé v bahně,asi zavoláš odtahovku,co se týká pohodlí jsou i lepší mašiny než je 12tka a jestli si četl celé vlákno tak ses mohl dovědět že boxer jedině Rnine T děkuji za komentář přece se nebudem tady dohadovat co je lepší ja chci 800kilo a ty 1200 tak se možná někde potkáme a pokecáme jak sme si zablbli na cestách necestách .
Miguel napsal:
Neplánujete zavést funkci "ignore"? Je to docela pohodlný a užitečný...
je zavedena.. muzes se rovnou sebrat a psat na jine forum.
Takze znova - priznal jsi, ze neumis s osmikilem. Neni ti alespon trapne hanet takovymhle hloupym (a celkem neobjektivnim) zpusobem nekomu prave objednanou moto?
sorry jako, dyk migel jen popsal svoje pocity a že jeho kamarád to má přesně naopak
říkám si hurikán
Miguel napsal:
No po týdnu v sedle 800ky jsem začal mít svoji velkou dvanáctku o hodně víc rád. Připlatíš o třetinu navíc, ale dostaneš dvakrát lepší motorku. Obzvlášť kdybych měl v úmyslu jezdit ve dvou, byla by osmistovka učiněné utrpení. A zatáčky jsou s ní opravdu trápení. Člověk musí chtít jezdit opravdu hodně off, aby si to ospravedlnil. Turbulence, vibrace, na houby posez, ta motorka by měla stát tak 250 tisíc aby si to člověk mohl ospravedlnit.
Ale z druhé strany, kolega co má tutéž motorku řekl, že ji prodá a koupí osmikilo, že je z toho nadšený
Připlatíš o třetinu a jsi na zááákladni ceně, jezdím solo a chtěl bych vidět co budeš dělat s tím autobusem když budeš mít přední kolo jenom po osu zapadlé v bahně,asi zavoláš odtahovku,co se týká pohodlí jsou i lepší mašiny než je 12tka a jestli si četl celé vlákno tak ses mohl dovědět že boxer jedině Rnine T děkuji za komentář přece se nebudem tady dohadovat co je lepší ja chci 800kilo a ty 1200 tak se možná někde potkáme a pokecáme jak sme si zablbli na cestách necestách .
R-nine T jsem měl půjčený a je to famózní motorka, ale přece jen je to úplně něco jinýho. Jak jsem psal, pokud plánuješ hodně off, je to dobrá volba, i když Plawa tady předvádí dobrý kousky i na velký.
Btw. co se týče pohodlí jsou i lepší motorky? Rok jsem jezdil na K1600GT a ačkoliv reklamní letáky tvrdily, s GS se to absolutně nedá srovnat. Myslím, že totéž bude i třeba RT. Od TomášeTT jsem četl na jiném fóru, že si dneska uživatelé kupují GS a zacházají s ním jako s RTčkem, nicméně - já se tomu vůbec nedivím, podle mého je na cestování byť na cestě, GS daleko příjemnější... A přidaná hodnota v podobě off...
Upravil Miguel dne 09.02.2017 08:33
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Neplánujete zavést funkci "ignore"? Je to docela pohodlný a užitečný...
je zavedena.. muzes se rovnou sebrat a psat na jine forum.
Takze znova - priznal jsi, ze neumis s osmikilem. Neni ti alespon trapne hanet takovymhle hloupym (a celkem neobjektivnim) zpusobem nekomu prave objednanou moto?
sorry jako, dyk migel jen popsal svoje pocity a že jeho kamarád to má přesně naopak
Možná jsi přehlídl, že jsem tady napsal za jeho vystupování Hicksovi, že je hulvát a že se s ním nebudu dál bavit. Čekal jen na svojí příležitost, kdy mi dá za vyučenou a lekci ze slušného chování. Samozřejmě jsem nic špatného nenapsal, navíc mu to celou dobu sám vymlouval a nakonec ho plácá po ramenou, jak si dobře vybral
Ale děkuju za zastání, třeba když to uslyší ještě odjinud, mu to dojde.
Upravil Miguel dne 09.02.2017 08:20
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
Samozřejmě jsem nic špatného nenapsal, navíc mu to celou dobu sám vymlouval a nakonec ho plácá po ramenou, jak si dobře vybral
Ale děkuju za zastání, třeba když to uslyší ještě odjinud, mu to dojde.
jses opily? precti si znovu cele vlakno a nestrawmanuj. Zadnou podobnou trapnou kritiku, NAVIC PO OBJEDNANI MOTO, jdem nepsal. Predevsim jsem ho upozornoval, jestli vi, co kupuje a to myslim predevsim 21ku vepredu.
Jestli chces, abych si te nevsimal, tak NEPIS novym majitelum cehokoliv tyhle sr.acky.
Mistni kulturni marxista Vorel (ktere forum nejakeho nema je pro mne esenci skoro vseho spatneho, co v tomhle state mame. Kdyby se mnou souhlasil, asi bych dostal trotskeho koprifku
Upravil hicks dne 09.02.2017 08:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Škoda, že už do současných 8stovek zase zasáhl ekolog a mají elektronický plyn. Zase další věc co se bude obtížně opravovat na cestách.
BMW F800GS Adventure
Mám jednu z prvních 800 GSA, najeto cca 1/2 co machcomp (mám víc motorek). Jeho nadšení pro seriový podvozek bohužel nesdílím. Seriový pružiny nejsou progresivní a je to znát hlavně na předku a to že se na předku nedá nic nastavit je tragedie… zadek je dobrej, pokud nejseš moc těžkej nebo nejezdíš ve dvou.
Když jsem po přehození podvozku na Tractive projel známý okresky připadlo mi, že jedu na jiný motorce, podvozek drží, neuskakuje. Motorka najednou víc komunikuje co se s ní děje, je taková jistější, nevím jak to popsat, zmizel ten pocit “houpacího koně”. Nerovnosti žehlí naprosto excelentně, když stejný silničky jedu na cesťáku, tak někde mám pocit, že se rozpadne, na GSA žádnej problém. V jednom místě je asfaltová roleta jak tam brzděj náklaďáky cca 50-70m, v autě, na cestáku neskutečně znát, na GSA kdybych to nevěděl, tak to snad ani nepoznám. Původní podvozek nerovnosti taky pobere, ale motorka je mnohem nervóznější, když se to stane v zatáčce je to velice nepříjemný, motorka nedrží jako by po těch nerovnostech poskakuje…
Můj názor je, že podvozek je největší problém, někdo to vyřeší výměnou pružin, olejem...
Motor je tak nějak jasnej, je to řaďák není to boxer, aby to jelo chce to točit…
Perfektní je spotřeba a dojezd, ve dvou plně naloženej, spotřeba do 5 l/100km.
Je to spíš cestovatelskej stroj, není to dálniční přibližovadlo jako velkej boxer.
Můj názor je, že je to dobrej základ, na kterým se dá postavit perfektní motorka. Když se podívám na cenovku, tak mi to jak nějaká závratná koupě nepřijde.
Loni jsme byli s kamarádem 2x v alpách, má novou afriku. Když to porovnám, u Hondy dostanu za svoje peníze víc motorky, plně stavitelnej podvozek, stavitelný sedlo… míň se toho musí předělávat… i ten seriovej výfuk se dá nechat. Ta obludnost co je na všech 800 - nemám slov.
Chlapi nehádejte se tady.Vlákno bylo založeno za nějakým účelem a myslel sem že tady budem řešit pro a proti GS GSA,tímto se obracím taky na majitele 800stovek.Je zima aspoň se něco dozvíme všichni.1200gs najeto +-100km a přijde my že dělá všechno za tebe jede to jak po kolejích motorově super kam se podíváš tam to jede a neumím si představit že to tahám po šichtě někam kolem komínu jen tak si zakravit na dvě hoďky samozřejmě když s tím pojedu do španělska tak to bude lepší než na 800kile.800GS najeto +-300km a nepřišlo my že bych se nějak pral s21 kolem každá motorka má něco +- ale jak sem sjel z asfaltu a postavil se do stupaček tak rohlík na držce a jedním dechem TOTO musíš mít doma a ono to doma bude hurá tak my nekažte radost.Myslím hicks a miguel
Upravil dave807 dne 09.02.2017 10:11
machcomp napsal:
Škoda, že už do současných 8stovek zase zasáhl ekolog a mají elektronický plyn. Zase další věc co se bude obtížně opravovat na cestách.
pavelch napsal:
Mám jednu z prvních 800 GSA, najeto cca 1/2 co machcomp (mám víc motorek). Jeho nadšení pro seriový podvozek bohužel nesdílím. Seriový pružiny nejsou progresivní a je to znát hlavně na předku a to že se na předku nedá nic nastavit je tragedie… zadek je dobrej, pokud nejseš moc těžkej nebo nejezdíš ve dvou.
Když jsem po přehození podvozku na Tractive projel známý okresky připadlo mi, že jedu na jiný motorce, podvozek drží, neuskakuje. Motorka najednou víc komunikuje co se s ní děje, je taková jistější, nevím jak to popsat, zmizel ten pocit “houpacího koně”. Nerovnosti žehlí naprosto excelentně, když stejný silničky jedu na cesťáku, tak někde mám pocit, že se rozpadne, na GSA žádnej problém. V jednom místě je asfaltová roleta jak tam brzděj náklaďáky cca 50-70m, v autě, na cestáku neskutečně znát, na GSA kdybych to nevěděl, tak to snad ani nepoznám. Původní podvozek nerovnosti taky pobere, ale motorka je mnohem nervóznější, když se to stane v zatáčce je to velice nepříjemný, motorka nedrží jako by po těch nerovnostech poskakuje…
Můj názor je, že podvozek je největší problém, někdo to vyřeší výměnou pružin, olejem...
Motor je tak nějak jasnej, je to řaďák není to boxer, aby to jelo chce to točit…
Perfektní je spotřeba a dojezd, ve dvou plně naloženej, spotřeba do 5 l/100km.
Je to spíš cestovatelskej stroj, není to dálniční přibližovadlo jako velkej boxer.
Můj názor je, že je to dobrej základ, na kterým se dá postavit perfektní motorka. Když se podívám na cenovku, tak mi to jak nějaká závratná koupě nepřijde.
Loni jsme byli s kamarádem 2x v alpách, má novou afriku. Když to porovnám, u Hondy dostanu za svoje peníze víc motorky, plně stavitelnej podvozek, stavitelný sedlo… míň se toho musí předělávat… i ten seriovej výfuk se dá nechat. Ta obludnost co je na všech 800 - nemám slov.
Afru sem nejel protože většinou nikde nebila a kdy sem byl před 14 dni na jarově a stalo tam 15 kusů s toho 12 s cedulí nesedat prodáno nějak mně aj přešla chuť na hondu.800kilo je na trhu skoro 10 let tak snadto bude už všechno vychytaný.
Upravil dave807 dne 09.02.2017 10:16
pavelch napsal:
Mám jednu z prvních 800 GSA, najeto cca 1/2 co machcomp (mám víc motorek). Jeho nadšení pro seriový podvozek bohužel nesdílím. Seriový pružiny nejsou progresivní a je to znát hlavně na předku a to že se na předku nedá nic nastavit je tragedie… zadek je dobrej, pokud nejseš moc těžkej nebo nejezdíš ve dvou.
.
Netvrdím, že jsem nadšený, říkám, že i v základu se na ní dá dobře cestovat. Já jsem pořídil Ohlinse a moto se posunula. Abych to jednoduše popsal, tak kam jí natočím tam jede bez žádných záludností. Večer po celém dni jízdy na nezpevněných cestách necechtách nemám pocit urvanosti.
BMW F800GS Adventure
machcomp napsal:
Škoda, že už do současných 8stovek zase zasáhl ekolog a mají elektronický plyn. Zase další věc co se bude obtížně opravovat na cestách.
mlcky to tu ctu jako majitel 800kyla se kterou bojuju uz cca 8let a 100tiskm.
Moje subjektivni zkusenost je vlastne stejna, co uz je tu napsany.
Original podvozek spatny, ale pro zacatek, kdyz stejne nevis co od toho cekat, dostacujici. Pozdeji pochopis, ze hlavne predek je mekky a poradne v terenu nefunguje. Sel jsem prez vymenu progresivnich pruzin, pak bitubo, az jsem skoncil u Ohlins (predek i zadek). Jak pise Cibus invetice 60+. Motorove jsem nedelal nic. Jen do terenu davam dozadu rozetu s 47zubama (namisto 42), tedy do sily.Na silnici (kdyz jedu po Evrope) rozetu menim na 42. Retez staci na obe, mam ho o 2 clanky delsi. Jo jeste 18" kolo vzadu.
Cele to funguje supr, jedine co neovlivnim a je to obcas fakt problem je VAHA.
To je cele alfa a omega offroad jezdeni, ale bojuju s tim a myslim ze docela uspesne.
Takze ti blahopreju s 800GSA a urcite si chybu neudelal. Stejne pokud vim, je tam jen vetsi nadrz a par drobnodti oproti 800. takze vlastne tolik toho neni.
Upravil dufino dne 09.02.2017 10:36
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
dave807 napsal:
Afru sem nejel protože většinou nikde nebila a kdy sem byl před 14 dni na jarově a stalo tam 15 kusů s toho 12 s cedulí nesedat prodáno nějak mně aj přešla chuť na hondu.800kilo je na trhu skoro 10 let tak snadto bude už všechno vychytaný.
Kamarád kupoval až z Mladý Boleslavi, přitom má dealera kousek od baráku, kvůli podobnejm problémům co popisuješ...
800GS je na trhu dlouho a je obrovský množství firem co na to dělaj skoro všechno co se dá vyměnit, takže když nejseš s něčím spokonejej, v 90% případů se to dá řešit a existuje nějaká náhrada, akorát musíš být smířenej, že do toho budeš furt rvát prachy...
Miguel napsal:
Samozřejmě jsem nic špatného nenapsal, navíc mu to celou dobu sám vymlouval a nakonec ho plácá po ramenou, jak si dobře vybral
Ale děkuju za zastání, třeba když to uslyší ještě odjinud, mu to dojde.
Kdyby se mnou souhlasil, asi bych dostal trotskeho koprifku
souhlasit nemůžu, správně je kamaráde trockého kopřivku
říkám si hurikán
Žasnu jak špatný a ,,nepoužitelný" má osmikilo podvozek v základu -že by si od té motorky ,,pes kůrku nevzal"
Já mám podvozek origo, vážím 125kg oblečenej bůh ví kolik,moc naježděno ve dvou,celkově moto přes 80 000km,ano 90%silnice všeho druhu zbytek nějaké horší cesty typu polní, lesní, běžné cestovní rychlosti (nezávodím ,jsem už dalek toho něco si dokazovat)
ale výše popisované problémy s podvozkem jako ,,houpání ,neklidnost atp ať už v dešti nebo za sucha, jsem nezaznamenal
Jestli jezdíš 80.000km na stejný motorce a nemáš srovnání s jinou - zvyknout se dá na všechno
Při tvý váze, udělej si jednoduchý měření jak moc si to "sedne", podle návodu od kluků z TT, změř si i předek.
Přední nepoladíš, nemáš jak a zadní má rozsah tak na jízdu 1+kufry (max. 2 lidi ne moc těžký), 2+kufry rozhodně ne. Odhaduju, že při tvý váze, aby ti motorka sedla na těch požadovanejch 30% zdvihu budeš muset točit tak do 30-40% rozsahu, aspoň já si to tak pamatuju. https://www.youtube.com/v/...aMs?t=1819
Já to neřeším prostě fakt nemám důvod.Kdysi jsem na Dakaru měnil přední pružiny za progresívní ,tam to bylo fakt měkký a hodně se to potápělo ale s tím osmikilem nemám důvod, pro náročné cestovatele je to bezesporu přínos ale pro mé ježdění po tuzemsku a přilehlém okolí to za ten balík co to stojí zkoušet určitě nebudu.
pavelch napsal:
Přední nepoladíš, nemáš jak a zadní má rozsah tak na jízdu 1+kufry (max. 2 lidi ne moc těžký), 2+kufry rozhodně ne.
s novou pruzinou pokud nejses moc vyzranej ty ani baba to jde (onroad).
mmch achthundert ma pokud vim vyssi uzitecnou hmotnost, nez 12ka.
komplikaci je spis sirka zadku imho...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2