No, mám je tam od milulého týdne a najeto jen 1100km, ale napíšu sem moje první dojmy:
1.) Za nejkladnější přednost považuju studené starty. Bylo -3°C a chytlo to na okulení a hlavně jde opravdu hned vypnout "sytič" a motor běží v dobrých otáčkách okolo 1000 otáček, takže necuká a zbytečně čerpadlo netlakuje hustý studený olej.
2.) Spotřeba se rozhodně nezvedla, ale že by klesla zatim nemůžu říct, protože bylo dost zacp a třeba mezi Bytčou a Žilinou jsme jeli 10 km dobrou hodinu.
3.) Jede to na ně krásně a zdá se, že motor se o trochu lehčeji vytáčí.
No, až si zase něčeho povšimnu nebo lépe změřím spotřebu, tak dám vědět
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ahojec Cycli,dneska už mě to donutilo k tomu abych se zaregistroval ), chci se na něco zeptat a bez toho to nešlo což chápu,chtěl sem se tě zeptat jestli nevíš označení iridiových svíček do R1100GS,taky mě láká je tam dát když je každej tak chválí,hlavně se mi na nich líbí ty servisní intervaly ) to je paráda a pokud se vylepší i chod motoru na volnoběh tak budu taky spokojen,tak kdyžtak jesli víš tak poraď,dík a měj se
Od Densa IK22 za zhruba 650 - 700 kč kus, ale musíš koupit 4 ks naráz. Jinak to nejde Od NGK cena 538 kč (tušim, že tak nějak) a označení nevim. Každopádně Denso neřeší 1100 a 1150 a NGK to řeší. Tam jsou jiný. Ale celý rozdíl, že jedny mají trchu víc vysunutý jiskřiště. Na 1150 jsou skladem a na 1100 by byly tak do 14 dnů + - a hlavně se dají koupit klidně po jedné. Můžu zítra vznést požadavek a poptat se, jak se věci maj a jestli už nejsou náhodou skladem. A jestli ne, tak je můžu objednat a pak ti je klidně poslat na adresu jako Grogovi.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
děkuji pane za označení,to mi stačí já už si je dohonim,neměl by to bejt problém,a kdyby byl tak se ozvu,a stejně sem chtěl brát 4 tak je vezmu od Densa,budem je brát s kámošem každej na svoji 11náctku takže vpohodě,tak dík a měj se
http://www.motostar.cz/eshop/zobrazeni_produktu.php?cPath=1072_1533&products_id=8177 tak tady uměj ty iridiový densa udajně po kusech a cena jak za NGK,jen by mě zajímalo jestli je vubec rozdíl mezi tim jestli tam dáš densa a nebo NGK,asi bude nejlepší dát na jeden válec NGK a druhý denso
Rozdíl mezi nimi je takovej, že ty svíčky mají víc vysunuté jiskřiště. Bude to dejme tomu o 1 mm. Ty svíčky kdybys zaměnil, tak rozdíl asi ani nepoznáš. Prostě NGK to řeší a Denso na to dlabe, bo to takovej rozdíl nebude.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mám na nich najeto "jen" 4166 km a můžu říct, že stary jsou uplně bohovský (hlavně když bylo ještě chladno, tak byl rozdíl mezi mojim a jinym BMW) a co se spotřeby týče tak je zhruby stejná a výkon jestli má o koníka víc nebo míň, to fakt nepoznám.Rozhodně si myslím, že se vyplatí liden, co jezdí i v zimě.
Ještě Grog by mohl napsat svoje zkušenosti. Dávali jsme je spolu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
me skusenosti na normalni ngk motor chytal super a drzel krasne volnobech (bez sitice)ngk iridium chytal taky dobre ale nedrzel volnobech takze sytic spotreba stejna takze u me jsem nezjistil rozdil bohuzel ted ngk iridium odesly bez rozlouceni dal jsem spatky stary vse ok alespon mamjasno zadny experimenty davat to co dali ve fabrice
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
nechápu co se ti stema svíčkama stalo.Já mám denso irídium power sou tam co sem motorku kůpil. Kamoš na ně najel 5 tisíc a já zatím 32 tak to uš bich je měl asi vihodit nebo co.Minullí týden sem měl nejakí problémy a myslel že je to svíčkama ale závada byla jinde,takže sem je tam šupl spátky a pálijou jako za mlada. Takže jesi umím počítat tak celkem 37 tisíc na jedny svíčki-fákt nekecám
jo samotnyho by me to zajimalo co se pojebalo ale jak jsem psal poslednich 500km uz to bylo znat na chodu motoru az dodelali uplne dal jsem stary cojsem predtim vynal avse funguje na 100% nevim proste neslo to rikam davali jsme je stejne s holubem ten jezdi bez problemu me se vysrali fakt nevim cose stalo Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Zmijone ještě je nevyhazuj. Vůbec to nemusí být svíčkama, ale lecčím jinbým a nma svíčkách se to jen projevý. Ale taky to těma svíčkama být může.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
ja doufam ze se nic nikde neprojevi vyhazovat je nebudu ale proste me nejdou nevim jinak kdo ma zajem si je vyskouset na svym motoru tak je klidne vymenim vymenim zajete iridiovky za nove obyc
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ja si tam pristi rok dam ty Brisky DOR 14 LGS a budu verit reklame http://www.brisk....hp#r1150gs
Iridiovy svicky jsem mel na TDMku a popravde jsem nepoznal absolutne zadnej rozdil. Vydrzely tam 20 tisic kilaku a furt to jelo...
Brisky DOR 14 LGS jsem dal těsně před vejletem do UA a RO na zkoušku (vzal jsem si ale raději i NGK-moc jsem Brisku nevěřil), a splnili svůj úkol nad očekávání. Podstatně se zase "změkčil spodek". Píšu zase, protože před tím už výrazně pomohl KN filtr a výfuk bez katalyzátoru (u 1100 je spodní pásmo cca od volnoběhu po 2000ot/min tvrdší než u 1150) a průměrná spotřeba za ten týden -přes 2700km - šla na 4,7l/100km. Předtím dovolený vždy tak těsně přes 5l/100km sám bez kufrů; s manželkou a kuframa 5,5-5,7/100km.