Ahoj vsem, vim ze se o tom mluvilo vsude uz mockrat, ale stejne porad nevim co vybrat. Mel jsem obycejne GS1150 ted jsem ho prodal a byl jsem rozhodnut pro ADV. Nejak mi zacalo vrtat hlavou, ze za stejne penize by bylo GS1200 obycejne tak 04 (nejradsi bych stejne 1200 ADV ,ale na to zatim zapomenu). No a ted babo rad, su nejaky bezradny zkuste mi trosku poradit. Diky moc
Mozna dodam ze na 12 sem nejel to by to mozna rozhodlo.
Podobny dilema uz resim taky pekne dlouho. Teda ja resim 1200 vs 1200A.
Jen diky tomu, ze se mi proste 1150 nelibi a 1200 ukrutne mooc, tak skocim do 1200, jinak mi to skalni priznivci zrovna nedoporucuji.
Porad dokola se omylaji poruchy elektroniky,...
Na Adventure jsem si jeste ani nesedl, projel jsem 1150 i 1200 a rozhodne mi ucarovala hmotnost, ovladatelnost a hravost 1200.
Pokud se svezeš na 1200,bude pravděpodobně rozhodnuto v její prospěch,je to prostě uz jiný generační typ a jede o poznání lépe. A když se nechystáš objevovat svět mimo silnice a šotolinové cesty,pak zase 1200GS. Jestliže se máš v plánu rochnit někde v písku, daleko od civilizace, zvolil bych raději starší model 11xx.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ja resil a mozna jeste resim skoro to samy,jen s rozdilem ze mam jasno v tom ze to bude ADV,ani 1150 ani 1200 se mi jako obyc.nelibi (teda 1200 s Deseirto III se mi i libi)takze nez 1200 radsi 1150 ADV ,designem bych bral jednoznacne 1200ADV,ale hlavne zalezi na tom,kam s tou motorkou budes jezdit,do evropy 1200,nekam dal 1150. Ja se projel nejdriv na 1200 a v prvni chvilce mi to pripomelo ty reci o "plastomrdce" z 1150 jsem mel pri jizde daleko lepsi poct z kvality,ale zas 1200 je opravdu o dost lehci a do zatacek pada sama i ten vykon je znat,vzhledem k problemum co jsou s 1200 u me v soucasny dobe vyhrava 1150 ADV,kterej ma pro me super design i image a osvedcenou kvalitu a ma taky takovej surovejsi projev,kterej mi nejdriv moc nevonel,ale casem zjistuju ze me to pritahuje Navic chci jet parkart mimo civilizaci a s 1150ADV asi budu mit vetsi klid a pak az vychytaj 1200 ADV pujdu do nej,nebo to bude 1300 a nebo taky mi zustane 1150 protoze nic tak odolnyho uz BMW neudela,jak sam vidis taky se v tom placam,chtel bych 1200ADV ale kdyby bylo stejne kvalitni jako 1150 coz bohuzel neni.Kazdopadne s 1150 ADV neslapnes vedle-muj nazor
Já už nic neřeším. Když vyrobily 1150 a já to viděl v časáku, tak jsem se nemohl odtrhnout. Pak po 6 letech jsem si to splnil a nebudu měnit. Když čtu o 1200 a jejich mouchách, tak mě to jen utvrzuje. Mám totiž toho pravýho géesosaura co jsem chtěl. Ty plasty a samej servomotorek mě prostě na motorce s kterou by se měl dát objet svět, prostě nějak nesedí a dokonce ani design 1200 se mě nijak dvakrát nelíbí. Taková ta přístrojovka na trubkách a kolem samá díra? No 1150 a i 1100 jsou takový uhlazenější. A navíc když jsem koupil 1150, tak jsem řekl, že ji neprodám (nebo spíš nevyměním za novější, ale 1150 si nechám v obejváku) dokud nebude na tachometru 500 000 km. Takže až budem starý dědci, tak budu mít churt svoji milovanou 1150 a nezradím ji stejně tak jako ona mě.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Je to tak jak rikate. Kdyz se na to podivam tak na predchozi 1150 sem chtel jezdit jen po silnici. Nakonec sem obcas zajel na nejakou polnacku ci do lesa. Zatim nemam v planu jezdit nekam do pouste , ale nikdy nerikej nikdy.Kdyz vezmu jak mi rvalo srdce, kdyz sem s tim nekde lehce placnul na paloucky do travy (motorce se nikdy nic nestalo) tak nevim jestli ta 12 by byla to prave. Je mi jasne ze 12 bude mit super vykon, techniku atd.. No vidite zase v tom placam Nejspis to udelam tak ze co sezenu v hezcim stavu za rozumny peniz to vezmu stejne s BMW chybu udelat nemuzu. Ale klidne dal radte
A jeste se zeptam vas co mate 1150 ADV a mate zhruba stejnou vysku jako ja (177) jak jste na tim se sedlem? Da se na tom s original sedlem jezdit? Nebo musi byt snizene? Original tusim je 900mm.
ale ja som na tom trosku horsie, nejak sa mi naskytla vymenit moje krasne modre GS 1150 za rovnako peknu sedu LC8 950 adventure
ta motorka urcite neni na zahodenie aj ked kvalitu BMW od toho cakat nemozem, strasia ma ludia ktori s tym chodia po servisoch lebo furt je volaco volakde na prd, kym do 11xx len lejes benzin menis olej obcas platnicky a plaste...
ale chcel by som ju vyskusat, prosim odhovorte ma od toho, povedzte mi ze nemam menit
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 09.12.2007 01:59
Alf napsal:
A jeste se zeptam vas co mate 1150 ADV a mate zhruba stejnou vysku jako ja (177) jak jste na tim se sedlem? Da se na tom s original sedlem jezdit? Nebo musi byt snizene? Original tusim je 900mm.
tož ja mam 178 a sniženó sicno/86 cm/.na origo tuty nedošlápneš na zemegulu
ale ja som na tom trosku horsie, nejak sa mi naskytla vymenit moje krasne modre GS 1150 za rovnako peknu sedu LC8 950 adventure
ta motorka urcite neni na zahodenie aj ked kvalitu BMW od toho cakat nemozem, strasia ma ludia ktori s tym chodia po servisoch lebo furt je volaco volakde na prd, kym do 11xx len lejes benzin menis olej obcas platnicky a plaste...
ale chcel by som ju vyskusat, prosim odhovorte ma od toho, povedzte mi ze nemam menit
jestli si chces pripadat trochu mladsi, tvrdsi, nekompromisni kamenak, tak se ti asi KTMka musi zamlouvat, ale dle meho by ses mel zeptak nekoho sedel 3 hodiny v kuse v sedle na delsi ceste a pak pochopis
samo ze je lepsi do terenu, ale to je i vic a mnohem levnejsich motorek, pokus chces mega on-off, volba je jenom jedna
neni jediny clovek co by chtel 1150gsa a ne 1200gsa z jineho duvodu nez pro spolehlivost, jinak volba je jednoznacna [ja osobne nesouhlasim, ale respektuji, ze nekdo muze mit tento nazor]..... v tom pripade KTM je jeste vetsi nespolehlivak
k ostatnim.....
pokrok je pokrok, nekdy ale jsou urcite problemy s detskymi nemocemi novyvh modelu, je samozrejme, ze je 1200gsa mnohem lepsi, ale je to i o cene atd. a taky o tom, ze v podstate vse muzes delat i na 1150 i na 1200, takze proc jit do drazsiho - ale tak je to vzdycky, tam kam dojedes s Wartburgem Kombi, tam dojedes i s Pasatem Kombi [o Trabi Kombi ani nemluvim]. Vzdycky existuji duvody proc KOUPIT to nove [proste je lepsi, pres nektere chybicky v zacatku vyroby], ale vzdycky taky existuji duvody proc NEKOUPIT [dat o mnoho vice penez, abych dela to same jako doted?]
volba dle penezenky a vkusu
a tak je to i s PC, auty, masinama a nekonci to
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Dobrý vystřízlivění. Gratuluji Raptore. Málem jsi se musel odhlásit ze stránek a najít si KTM forum. Stejně bys byl nasranej. Vždyt by to žralo jak tank.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
No vy mi teda davate A jinak musim s tebou souhlasit Docu je to hodne o penezich, kdyby ty potvurky byly tak nevaham a jdu do 12ADV. Takhle to vyresim jak sem psal vyse hezci za lepsi cenu vezmu.
No Holubbe dam na tvoji radu a pokud bych mel adv tak k nemu rovnou pribalim snizene sedlo diky (ta zemska pritazlivost je sfinstvo).
Zdravim vsechny,tak jak cim dal vic procitam tyto stranky a ruzne diskuze,tak asi nejsem jediny kdo ma dilema s vyberem 1150 GSA a 1200 GS,jelikoz vim urcite,ze nebudu jezdit nekolikatisicove vzdalenosti tak si myslim ze ADV.je pro me zbytecny,nebo tim ze ma ADV,vetsi zdvihy a vetsi nadrz a mozna jeste nejake dalsi vychytavky,tak se vic hodi do terenu nebo v terenu udela tu samou sluzbu i obycejny GS??Pokud se pletu tak me nekdo opravte.Jinak cena 1150 GSA a 1200 GS je skoro srovnatelna a muj nakup motorky pripada v uvahu az na jaro 2009,takze mam porad dost casu,ale chtel bych mit jasno,protoze jina motorka asi nepripada v uvahu-jen se stale nemohu rozhodnout jakou.Bohuzel pro me sem jeste ani na jedne s techto vise jmenovanych motorek nesedel a asi by to bylo nejrozumejsi si oba stroje vyzkouset a tzv.osahat. Takze kdyby jste mel jeste nekdo nejaky rozumny argumenty proc jednu nebo druhou tak prosim pisnete.Dekuji Martin
ja sa rozhodujem tiez medzi 1150GS/GSA. 1200GS som z rozhodovania vyhodil, lebo aj ked je to super stroj, nesedi mi naladenie motora, ktory je posunuty sportovejsie do vyssich otacok. Nechcem. A kedze nebudem jazdit velmi dlhe trate, a hlavne budem jazdit so spolujazdcom, vyhrava koli delenemu a teda asi pohodlnejsiemu sedlu pre spolujadzca 1150GS. Aj ked 1150GSA je nadherny stroj....