Tak jsem se dal do přemístění palivového filtru. Zdařilo se a teď už snad nikdy nebudu muset lézt dovnitř nádrže....
Kdyby to někoho zajímalo, tady je pár fotek:
Moc hezky vymyšlený, ale je to takový zranitelný. Jako někým, kdo bude chtít vědět co to je. Ale to už asi vymejšlím voloviny. To je hadička taky a je tam od originálu. Jen bacha at ti ten filtr neschnije. To už jsem taky párkrát viděl.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Nsfrt-Nezaměnil jsi touto ůpravou pořadí komponentů v palivové soustavě?Jestli je filtr až na konci,tak bych to neviděl až tak dobré.Teda nevím jestli je v originále filtr na začátku,ale myslím,že by to tak mělo být.
Dokud bude ropa,budu jezdit BMW
Palivový filtr je úlně na konci. Je až za palivovým čerpadlem.
Uvnitř nádrže vede z filtru hadička rovnou k přírubě a pak ven z nádrže, takže jsem pořadí nezaměnil... Taky se mi zdálo divný, že filtr má být až za čerpadlem, ale je to tak.
Upravil cz dne 10.02.2008 12:02
Myslim si že čerpadlo je před filtrem. Má svoje sejtko. Je to jako u aut. Tam je to taky tak. A dokonce je stejná i konstrukce, takže to nijak náchylnější nebude a i benzín je stejný Prostě je jenom přístupnější filtr.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi