Tak tady bych asi neváhal, mít na výběr. Tiger nebude mít špatný motor, ale jinak si nemyslim, že by byl něčím lepší. A pokud by někdo zainvestoval 40k do Ohlins patron do vidlí na GS, dozadu Bitubo tlumič, pár drobných věcí pořídil, tak bude GS exkluzivní stroj. A na Tigera ještě další 2 roky pořádně nic takovýho nekoupíte.
A zrovna s motorem jsem na GS nikdy neměl sebemenší problém, takže mě osobně nemůže Tiger nabídnout nic, co by GS nepřekonalo.
(pečlivě se vyhýbám poznámkám o jiném výrobci :-) )
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
Tak tady bych asi neváhal, mít na výběr. Tiger nebude mít špatný motor, ale jinak si nemyslim, že by byl něčím lepší. A pokud by někdo zainvestoval 40k do Ohlins patron do vidlí na GS, dozadu Bitubo tlumič, pár drobných věcí pořídil, tak bude GS exkluzivní stroj. A na Tigera ještě další 2 roky pořádně nic takovýho nekoupíte.
A zrovna s motorem jsem na GS nikdy neměl sebemenší problém, takže mě osobně nemůže Tiger nabídnout nic, co by GS nepřekonalo.
(pečlivě se vyhýbám poznámkám o jiném výrobci :-) )
pozor.. Tiger ma ve strednich otackach nizsi kroutak a tusim i vykon, nez osmikilo...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak výkon a krouťák u endura netřeba řešit. Vosmikilo má obého až až. Ale koukal sem se na Tigera na výstavě a má dvě zásadní mínus - má nádrž nahoře a o 20kg větší suchou váhu. To znamená co? To znamená horší ovladatelnost mimo silnici. Je třeba říci, že 215 kg suché váhy není žádný hit, to u BMW váží dvanáctka.
No ja som si pozrel Tigra včera na výstave, na moje prekvapenie - nič moc. Mám výšku 182cm, keď som si sadol na túto motorku, riaditká sú strašne ďaleko na môj vkus. A to boli dosť skrútené k jazdcovi (čo bi nemalo biť ), neviem si predstaviť ísť s natiahnutímí rukami nejakých 300km. Radička a páka zadnej brzdy sú dosť na rane pre motorku určenú aj do terénu. Uvidíme aká bude priama konfrontácia s F800GS (no čo som počul, zo spotrebou bude ťahať Tiger za kratší koniec).
Kým som Tigra videl iba na obrázkoch vyzeral zaujímavejšie. No naživo už začal strácať body, sedlo má vyššie ako 8GS ale či aj svetlú výšku neviem. A je to zatial jediné cenduro čo som videl, ktoré na nastavenie predpatia zadnej pružiny potrebuje vercajg.
Na ceste môže byť kvôli výkonu motoru zaujímavejší, ale celkovú univerzálnosť / pre niekoho priemernosť/ 8GS asi nedosiahne
Upravil Tryskac dne 19.03.2011 23:32
Tryskac napsal:
Kým som Tigra videl iba na obrázkoch vyzeral zaujímavejšie. No naživo už začal strácať body, sedlo má vyššie ako 8GS ale či aj svetlú výšku neviem. A je to zatial jediné cenduro čo som videl, ktoré na nastavenie predpatia zadnej pružiny potrebuje vercajg.
Na ceste môže byť kvôli výkonu motoru zaujímavejší, ale celkovú univerzálnosť / pre niekoho priemernosť/ 8GS asi nedosiahne
to nema hydraulicky stelovatelne predpeti vzadu??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
má , ale ak si dobre pametám nie je tam žiadne ručné koliečko ale len hlboko vo vnútri - za nádobkou brzdovej kvapaliny trčí os regulačného piestiku na otáčanie ktorej je potrebné použiť skrutkovač alebo klúč.
Tak tady je to jen proto, že Tiger je poslední a nejnovější přímý konkurent o nic víc nejde.
Mám taky F800GS a měnit určitě nehodlám.
Upravil Paul dne 02.04.2011 23:36
Já bych spíš řekl jediný přímý konkurent... Žádná třetí podobná motorka se pokud se nepletu aktuálně nevyrábí. Se zamhouření všech očí co mám k dispozici by se dalo ještě v některých ohledech hovořit o LC8, ale v tom případě by opravdu nebylo moc co srovnávat...
Maiali nel Fango!