Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
řemen
vevis
#41 
Přidané 27.08.2010 11:14
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Uplne laickej dotaz.V aute se obcas stane,ze kdyz se dlouho nepouziva klimatizace a po dlouhe dobe se spusti,tak to obcas odkasle klinak.Muze se i u GS stat,ze je treba problem v alternatoru,nebo nekde jinde a roztrhani remene je pouze dusledek?helpless
Asi by nastvalo dat novej snimac a remen a po tejdnu zjistit,ze je to znovu v prd...
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
L
#42 
řemen
Přidané 27.08.2010 11:41

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
Jo,stát se to samozřejmě může,ale ten řemen má minimálně 55000km protože tolik jsem najel já a nikdy jsem ho meměnil.Z toho usuzuju že to je všivou údržbou.A za ložiska na altíku jsem samozřejmě bral.
 
servisak
#43 
řemen
Přidané 27.08.2010 12:11
Avatar člena


Příspěvků: 12388
Registrace: 02.01.09
vevis napsal(a):
Uplne laickej dotaz.V aute se obcas stane,ze kdyz se dlouho nepouziva klimatizace a po dlouhe dobe se spusti,tak to obcas odkasle klinak.Muze se i u GS stat,ze je treba problem v alternatoru,nebo nekde jinde a roztrhani remene je pouze dusledek?helpless
Asi by nastvalo dat novej snimac a remen a po tejdnu zjistit,ze je to znovu v prd...
Jenže kompresor klimatizace a altík je velkej rozdíl! Aby altík měl odpor jako kompresou muselo by bejt zadřený ložisko! Kompresor na klimu dělá cca 25 atm tlaku a to je sakra tlak!A K řemenu na GS tam nic jinýho není je to prostě unava materialu!U auta není tak velký teplo jak tady u moto a ten řemen prostě spuchří a v točkách se rozerve a už to lítá!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
JohnyT
#44 
řemen
Přidané 27.08.2010 12:40
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Zlebek (Carservis) mi menil remen alternatoru na 1150 asi pri 30 tis km. Byl pry nacaty. Nicemne stal tusim 250,-, takze jsem to vubec neresil a dal novy, i preventivne. Ulozeni bylo ok, takze asi vada remenu.
BMW R1150GS MY02
 
L
#45 
řemen
Přidané 27.08.2010 12:42

Příspěvků: 865
Registrace: 01.07.07
servisak napsal(a):
vevis napsal(a):
Uplne laickej dotaz.V aute se obcas stane,ze kdyz se dlouho nepouziva klimatizace a po dlouhe dobe se spusti,tak to obcas odkasle klinak.Muze se i u GS stat,ze je treba problem v alternatoru,nebo nekde jinde a roztrhani remene je pouze dusledek?helpless
Asi by nastvalo dat novej snimac a remen a po tejdnu zjistit,ze je to znovu v prd...
Jenže kompresor klimatizace a altík je velkej rozdíl! Aby altík měl odpor jako kompresou muselo by bejt zadřený ložisko! Kompresor na klimu dělá cca 25 atm tlaku a to je sakra tlak!A K řemenu na GS tam nic jinýho není je to prostě unava materialu!U auta není tak velký teplo jak tady u moto a ten řemen prostě spuchří a v točkách se rozerve a už to lítá!

Má pravdu předsedo Grin
 
Kalut
#46 
řemen
Přidané 03.10.2010 20:30

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Nevíte někdo kterej z těch tří šroubů je napínací zdá se mi že je to ten na levé straně motorky. Pokud je to on jak se sním pracuje potřebuji napnout řemen u R1150GS, je to jedinej šroub co má z druhé strany takové zoubky , tak že asi na napínání.
 
FRN
#47 
řemen
Přidané 03.10.2010 20:40
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 24.03.09
Kalut napsal:
Nevíte někdo kterej z těch tří šroubů je napínací zdá se mi že je to ten na levé straně motorky. Pokud je to on jak se sním pracuje potřebuji napnout řemen u R1150GS, je to jedinej šroub co má z druhé strany takové zoubky , tak že asi na napínání.


Z druhé strany toho šroubku co má zoubky je inbus a tím se to dopíná. Alespoň tak je to u 1100gs.
 
Kalut
#48 
řemen
Přidané 03.10.2010 20:59

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Jo supr imbus to může být ono já myslel že je tam jen šroub a nemohl jsem se tam dostat . Dík za radu.
 
Kubrt
#49 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:22
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
Čeče,mám za to,že u 1150 musíš povolit šrouby 2.Když na to koukáš ze předu od předního kola,tak je to ten v levo a na hoře.A došponovat tak, aby měl ten řemen při přetočení o 90stupňů velkej odpor.

Nevim jak ostatní,ale já šponuju řemen od altíku přizvedáváním celého alternátoru...
Upravil Kubrt dne 03.10.2010 21:23
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Kubrt
#50 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:25
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
Luboss napsal:
Jo,stát se to samozřejmě může,ale ten řemen má minimálně 55000km protože tolik jsem najel já a nikdy jsem ho meměnil.Z toho usuzuju že to je všivou údržbou.A za ložiska na altíku jsem samozřejmě bral.


manuál udává výměnu řemenu každých 60tisíc km...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Kalut
#51 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:35

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Když na to koukáš od kola , tak jsou tam tři šrouby ten pravej bude na napínání pak horní a jeden vlevo páčit altík mi nepřijde zrovna dobré když je tam ten napínací šroub. Mám pocit že napínání se provádí momentákem.
 
Kubrt
#52 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:49
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
UPS,tak to asi dělám špatně... No ,momenťák nemám,zustanu věrnej svýmu citu.Jinak jo,tři šrouby tam jsou,to máš recht...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Kalut
#53 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:51

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Manual píše moment bráno pohled ze předu od kola pravej 8Nm, levej 20Nm, horní 15Nm, napětí řemenu 50Nm a je tam opravdu prodlouženej imbus a momentovej klíč.
 
Kubrt
#54 
řemen
Přidané 03.10.2010 21:54
Avatar člena


Příspěvků: 6746
Registrace: 24.09.07
No,tak snad se oba chápeme,ale já mám ze předu tři matky na tušim 13tku klíč...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Kalut
#55 
řemen
Přidané 03.10.2010 22:01

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Jasan vpohodě byl jsem línej mrknout do návodu už vtom mám jasno dík moc .
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 67
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI