Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Patrik68Dux
#41 
Přidané 19.01.2011 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 11.01.11
Na svym budoucim Dakaru budu rozhodne jezdit v klidu,vzdyt ja jezdil 120 po dalnici i se svou Cb 750,ktera umela 190 ...
 
vlado
#42 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 10:10
Avatar člena


Příspěvků: 185
Registrace: 09.10.10
praskin napsal:
Ohledně toho žravého typu,první gs byli už na konci roku 99,prodej byl až od 2000 a do roku 02,ty cdi byli o něco žravější(pozná se to dle cdi)nějaké číslo a myslím že R13 už byli od 02 do 04 kde je lepší palivová mapa,dokonce lze jen vyměnit cdi a žere opravdu méně o (0,5-0,7litru)od 04,kdy jsou dvousvíčky je to ještě o malou deci mín a motor má lepší průběh,a dá se s tím opravdu jet i za 3l na sto.Ještě větší vliv na spotřebu,má ale vaše váha+spolujezdec+zavazadla a typ pneumatik i jak jsou nafoukané,a pak to,jak bereš za plyn a jestli jedeš dálnici nebo terén.Když jí máš rád,tak to tolik neřešíš,prostě natankuješ a jezdíš dokud nesvítí rezerva.Ideální otáčky pro tento motor je 4-5tisíc při5tce a jedeš 100-130.prostě pohoda,když budeš jezdit,furt7tisíc a víc,kontroluj častěji olej,bude si trochu přimazávat,jestli máš ten motor rád a chceš aby něco vydržel i přes 100tisíckm,jezdi rozumně.
mozno trochu Od veci ale co je to cdi?
 
zetor
#43 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 10:14
Avatar člena


Příspěvků: 9057
Registrace: 09.11.10
CDI=řídící jednotka
 
vlado
#44 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 11:42
Avatar člena


Příspěvků: 185
Registrace: 09.10.10
a nedá sa len v riadiacej jednotke prepísať palivová mapa?
 
Dave S
#45 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 18:18

Příspěvků: 25
Registrace: 30.05.08
Vlado napsal:
a nedá sa len v riadiacej jednotke prepísať palivová mapa?


To by mne také zajímalo. Mám GS r.v. 2004, je to jeden z prvních dvousvíčkáčů a spotřebu mám vetšinou 3.9-4.1 litru a to nejezdím žádnou kudlu. Vím, že existuje novější verze software jednotky kde je právě řešena spotřeba. Mluvil jsem s technikem z BMW Hradec Králové a ten mi trvdil, že jednotku dokáže údajně aktualizovat jejich hlavní servis v Praze, více jsem ale zatím nezjišťoval...
 
Patrik68Dux
#46 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 18:31
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 11.01.11
...tak to me zajima,jak ti to dopadne,s ti preprogramovanim ...
Pokud se zadari,bude to dobra zprava pro spoustu lidi tady :-)
 
praskin
#47 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 19:35

Příspěvků: 624
Registrace: 29.11.09
tento motor má spousty rezerv,proto je to takový držák a od roku 93kdy to západní soudruzi vymysleli,se skoro nezměnil,od 00 kdy se dává stříkačka,se dá snad nějak upravit i palivová mapa,ale myslím si že spíše výměnou celá té krabičky(cdi)pod sedačkou,lze to upravit na 44kw,aspon v německu to lze.a pak se dají dělat upravy i přes 70koní ale motor jde do kopru a vnitřek závodního mono sojí víc než nová moto.proto budte rádi,že to je,tak jak to je.Schválně to někdo zjistěteWink
"Žij svůj sen"
 
spea - ToM
#48 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 20:00
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Spotrebu jsem pred cca rokem resil na svem Dakaru 2001. Mysilm, ze to tu je urcite k dohledani. Muj r.v. 2001 bral kolem 5l/100 km (spis vic), kdy ostatni hovorili o spotrebe 3,5 -4l. To me vazne sr... a tak jsem laboroval cim ze to je. Premapovat RJ nejde. Dale se tu rozvedla stejna diskuse jako ted o ruznych typech CDI podle r.v. a palivovych mapach. Proto jsem koupil CDI z malehp GS r.v. 2002, vymenil za tu moji a hned z prvni vyjete nadrze bylo jasno, ze jsem se trefil. Od te doby jezdim do 4l at jezdim, jak jezdim. Takze to je o ridici jednotce.

http://www.bmwgs....rowstart=0
Upravil spea - ToM dne 19.01.2011 20:03
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Patrik68Dux
#49 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 11.01.11
A kde jsi to CDI sehnal a za kolik?Predpokladam,zes nekupoval novou,to by byl asi ranec ...
 
spea - ToM
#50 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 20:29
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Patrik68Dux napsal:
A kde jsi to CDI sehnal a za kolik?Predpokladam,zes nekupoval novou,to by byl asi ranec ...


Inzerat. Bouracka.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
Patrik68Dux
#51 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 45
Registrace: 11.01.11
...a cena?Pro predstavu ...
Za CDI na Opla Corsu z jinyho auta jsem kdysi daval 4.000Kc
 
spea - ToM
#52 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 19.01.2011 21:32
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
Patrik68Dux napsal:
...a cena?Pro predstavu ...
Za CDI na Opla Corsu z jinyho auta jsem kdysi daval 4.000Kc


Sehnal jsem ji za trojku. Dost blbe se ale shani. Zas tolik bouracek maleho GS nenajdes. Tenkrat to byla nahoda.
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
naprcccs
#53 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 20.01.2011 13:09
Avatar člena


Příspěvků: 1038
Registrace: 31.05.10
já mám 02ku a při cestovním tempu po cestě mi to žere od 3,2 do 3,5cca.. vím že tatry jsem jel snad za 3,1? Grinbugs ale to byla loudačka.. pořád tak 90-100.. jinak terén a po městě kdy tomu dávám skoro pářád plný knedlík tak 4l
 
Rhinoceros
#54 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 20.01.2011 15:21
Avatar člena


Příspěvků: 273
Registrace: 23.10.09
Zdravim vsechny po dlouhe dobe (10 mesicu), kdy jsem cestoval po Evrope. Jsem rad, ze jste tady porad vsichni dog Jinak k tematu - moje spotreba byla taky vysoka a ruzne jsem s motorkou laboroval. Koupil jsem si mimo jine ladenej vejfuk od Scorpiona a performance controller od Wunderlichu, kterej si palivovy mapy prepisuje sam podle toho, jak se bere za plyn a co si tam nastavis za hodnoty podle stylu jizdy. Vykon se zvednul pocitove tak o 10 koni a spotreba mi paradoxne klesla nekam ke 4l. Po tehle uprave bych uz Dakara za nic nemenil. thumbs up
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
 
naprcccs
#55 
GS Dakar-rada pri koupi-jak poznat malo žravý typ...
Přidané 20.01.2011 22:16
Avatar člena


Příspěvků: 1038
Registrace: 31.05.10
já mám taky na dakarovi ladák a větší rozetu vzadu.. jak jsem jel na podzim alpy, tak jsem tam hodil origo výfuk... ani zadara bych tu motorku nechtěl argueGrin
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 80
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI