Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 5 z 5:   1  ...  2    3    4    5  
 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Spitfire
#81 
Přidané 23.10.2012 12:40
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
morabo napsal:
Nevím jak jezdil Hicks, ale já jezdím v rozptylu 5 - 8,5l.... Mimo město a off je to 5-5,5, když ale jezdím po městě a nebo offám, oboje svižně, tak většinou něco přes 7 a v extrému i přes těch 8...


takže dlouhodobá průměrná spotřeba je +/- 6l/100km
pokud se nemýlím f 800gs má dlouhodobou 5l/100km
a u 650 twin mi vychází dlouhodobá 4,5l/100km
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
morabo
#82 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 23.10.2012 12:42
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
No vzhledem k tomu, že poslední rok jezdím víceméně jen v v tom druhym režimu, tak těch 7.... Ale jezdím fakt trošku jeinak, než většina uživatelů. Pokud bych tedy motorku provozoval "normálně" bylo by to tak 5,5. 800 v tom případě tak 4,5.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
MotoPaja
#83 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 23.10.2012 13:09

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
zetor : krásný 5 :-) Nejvíc jsem se zatím dostal na 5,2 když jsem celou nádrž vyjezdil s přítelkyní a bagáží a nějakých 100km z toho po dálnici.
Mě to přijde kouzelný, že to žere stejně s velkým i malým plexi, zatížený 100kg nebo 240kg
Ještě bych to zkusil se sajdou a pávemSmile
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
zetor
#84 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 23.10.2012 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 9058
Registrace: 09.11.10
MotoPaja napsal:
zetor : krásný 5 :-) Nejvíc jsem se zatím dostal na 5,2 když jsem celou nádrž vyjezdil s přítelkyní a bagáží a nějakých 100km z toho po dálnici.
Mě to přijde kouzelný, že to žere stejně s velkým i malým plexi, zatížený 100kg nebo 240kg
Ještě bych to zkusil se sajdou a pávemSmile



Tak už vím proč říkáš krásných...mě to žere stále krásných 6,3 až 6,5...v terénu 7 a víc...Grin

(mám svod + laďák)...
 
xavier
#85 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 23.10.2012 13:20
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
zetor napsal:



Tak už vím proč říkáš krásných...mě to žere stále krásných 6,3 až 6,5...v terénu 7 a víc...Grin

(mám svod + laďák)...


Takze uplne stejne jako moje KTMGrin
Aktualne 1250 GSA HP
 
zetor
#86 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 23.10.2012 13:22
Avatar člena


Příspěvků: 9058
Registrace: 09.11.10
xavier napsal:
zetor napsal:



Tak už vím proč říkáš krásných...mě to žere stále krásných 6,3 až 6,5...v terénu 7 a víc...Grin

(mám svod + laďák)...


Takze uplne stejne jako moje KTMGrin


Ale je fakt,že pomalu nejezdím...ale i když jsem se fakt snažil (fakt Wink ) tak jsem se pod 6 nedostal...
 
Ivan
#87 
3denni srovnavací test 800GS vs. 1150GS
Přidané 12.11.2012 14:43
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Téma už je lehce vyčerpané, ale já ho přečetl až teď. Za prvé mne mile překvapila nezaujatost i kultura recenze, díky. Co se týká tlumičů GSA, musím souhlasit s Markem a Bubo, měl jsem 1100GS i 1150GSA od nového motocyklu a rozdíl v žehlení nerovností byl markantní, vzpomínám si na úplně první jízdu s GSA na jaře 2006 a tohle byl nejsilnější dojem. Na druhou stranu musím přiznat, že v té době měla už moje 1100 dost najeto, takže srovnání lehce pokulhává. Ale jezdil jsem i na více 1100/1150GS, teď mám druhou 1150GSA a stále, i když ne tak markantně, to platí - GSA žehlí nerovnosti líp. Oproti 1150GS je ale těžší (hlavně manipulace na místě), línější a i blbnutí v zatáčkách mi šlo na 1100/1150GS líp (ale třeba je to tím že už stárnu:-)).
Sedlo GSA mi nepřijde pohodlnější ani nepohodlnější než GS (o spolujezdci nemluvím), je prostě jiné a asi jde o konkrétní zadek. Snížené sedlo GSA - to teď jezdím převážně a je to pohoda, jde o zvyk. Nepatrně skrčenější nohy jsou znát ale ani po 800 km víc nebolí, navíc mám snížené stupačky. Ale to už není o 800 vs.1150, tak se omlouvám.
Nesouhlasím s jedinou věcí - je nejlepší mít obě. Ono by bylo nejlepší mít minimálně 5 motorek abych pokryl široké spektrum způsobů motorkaření, ale i kdybych to chtěl udělat (jakože nechci, mám jen jeden zadek a další koníčky), asi by se v té sestavě neobjevily vedle sebe 1150GS a 800GS...
 
Strana 5 z 5:   1  ...  2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI