Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
boční stojanek 1100gs
petr_t
#41 
Přidané 17.01.2010 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 852
Registrace: 06.05.08
to bych musel znova rozebrat a nafotithmm!asi fakt už jak budu cokoliv dělat tak natočím helpless
 
jencekgs
#42 
boční stojanek 1100gs
Přidané 17.01.2010 20:42

Příspěvků: 2570
Registrace: 27.12.08
To petr: Rád ti pro dokumentaci svěřím svoji Rablu a budu dokumentovatthumbs up
Splněný sen moje 1100GS
 
petr_t
#43 
boční stojanek 1100gs
Přidané 17.01.2010 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 852
Registrace: 06.05.08
jencekgs napsal(a):
To petr: Rád ti pro dokumentaci svěřím svoji Rablu a budu dokumentovatthumbs up


dobrej nápad lollollol
 
jencekgs
#44 
boční stojanek 1100gs
Přidané 17.01.2010 21:25

Příspěvků: 2570
Registrace: 27.12.08
To jsem rád že se ti můj nápad líbiGrin

Splněný sen moje 1100GS
 
Benedikt
#45 
boční stojanek 1100gs
Přidané 17.01.2010 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 136
Registrace: 20.10.09
Tak jsem s tím zabojoval Wink

Na fotce jsou všechny 3 konektory vlevo pod sedlem. Vícedrátový žlutý je nezájem, další dva jsou dvoudrátové - jeden je ke spínači stojanu a druhý k neutrálu.

Modře (jako na schéma zapojení) je označený konektor ke stojanu - je jedno na které jeho straně se se na oba dráty napojíme a je i jedno jak budou napojeny do relé na konektory 30 a 87 (můžou být prohozeny)

Červeně je označený konektor k neutrálu - při pohledu na něj rozepnutý má tvar jako je naznačeno vpravo nahoře. Napojit konektor relé č. 85 je potřeba na ten drát u oblého kraje. (to je potřeba proto, že sepnutí chceme opravdu jen při sepnutém neutrálu, pokud bysme to napíchli na ten druhý drát, spínalo by relé kdykoliv se zapnutým klíčkem i mimo neutrál)

Pro připojení posledního drátu relé č. 86 doporučuji udělat odbočku raději za pojistkou č.7 než č.1 jako na schema. (i č.1 i č.7 spíná zapnutí klíčku. Na č.1 je spousta důležitých zařízení a tak bych sám nedoporučoval na její dráty radši šahat. Oproti tomu pojistka č.7 je pouze pro vyhřívání rukojetí a to si myslím tak háklivý drát není.)
Benedikt přiložený následující obrázek:


[186.52Kb]
Upravil Benedikt dne 17.01.2010 22:17
 
www.vx800.wz.cz
petr_t
#46 
boční stojanek 1100gs
Přidané 17.01.2010 22:22
Avatar člena


Příspěvků: 852
Registrace: 06.05.08
a je to tady thumbs up
 
Benedikt
#47 
boční stojanek 1100gs
Přidané 24.01.2010 22:38
Avatar člena


Příspěvků: 136
Registrace: 20.10.09
Zkušenost pro další bastliče:
Napojení odboček z orig drátů motorky pomocí tzv. zlodějek (plastová vychytávka s kovovým udělátkem - protáhne se origo drát a odbočka, a secvaknutím se kovové udělátko zařízne do obou drátů a propojí je vodivě...pozn.redakce tongue )... takové napojení je v pohodě a minimálně invazivní, akorát si to chce dobře rozmyslet přesné místo napojení. Mě se stalo, že jsem si ty konektory pod levou stranou sedla vyprostil ven, povytáhl a tím krásně zpřístupnil, nacvakl všechny odbočky na volné místo a ejhle....trefil jsem se přesně do místa, kde to potřebuje být ohnuté, aby se to zase hezky zapasovalo zpátky do té skuliny v rámu Shock. Takže jsem to zase odkuchával, protože se mi tam ty dráty nehezky lámaly, dráty přeizoloval, napasoval všechno jak má být a teprve v tomto stavu si vytipoval nové místo pro odbočky tak, aby byly na místě kde se dráty nijak nekroutí.
Takže rada - napřed měř, potom cvakej do drátů blushing
Upravil Benedikt dne 24.01.2010 22:40
 
www.vx800.wz.cz
ripper
#48 
boční stojanek 1100gs
Přidané 24.04.2014 23:29
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Do pytle jak dostanu ven horní dekl s pojistkami, aby tam připájel ten drát? Přes rám mě to nechce jít ven. Sad
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
Melizoy
#49 
boční stojanek 1100gs
Přidané 25.04.2014 08:19
Avatar člena


Příspěvků: 840
Registrace: 23.04.10
ripper napsal:
Do pytle jak dostanu ven horní dekl s pojistkami, aby tam připájel ten drát? Přes rám mě to nechce jít ven. Sad


Ahoj Láďo, mě šlo vydloubnout z pojistkové skříňky celé platíčko s pojistkami vzhůru a skřínka zůstala zabudovaná v rámu. Dráty se trochu vytáhly, že k nim byl i trochu přístup. Jinak k vyndání pojistkovky (stejně jako třeba sání) se dostaneš nejlépe vyklopením podsedlového rámu vzhůru za pomoci kurtu, jako když se dělá převodovka...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
x552
#50 
boční stojanek 1100gs
Přidané 21.06.2014 17:28

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
Tak mám taky už zbastleno. Ale je to jebačka, hlavně v pojistkový skříni, tam jsem si trochu zanadával Smile

Jinak bošácký relé v autokelly nebylo skladem, tak jsem použil toto:
http://rasel.cz/x...-prepinaci

i s paticí:
http://rasel.cz/x...uto-patice

Z patice nutno odstranit diodu, jinak se spálí pojistka...
 
spea - ToM
#51 
boční stojanek 1100gs
Přidané 22.06.2014 09:49
Avatar člena


Příspěvků: 1416
Registrace: 09.06.09
K plastovym svorkam, tzv. zlodejkam, jak uvadi Benedikt, bych uvedl jen jedno. Vyhnete se jim, spojujete-li neco natrvalo. Presne tyhle svorky jsem pouzil prave na upravu stojanku na sve jedenactce. Chvili to bylo bezva, ale casem se mi stavalo, ze motor proste nenastartoval, tocil, ale nechytl. Bylo to jednou za cas a zcela nevyspitatelne. Dlouho jsem laboroval, co ze to muze delat, az jsem vsechny spoje rozebral a prepajel natvrdo. Od te doby mam pokoj. Nikdy nevite, kdy se vam to tam nadobro zlomi, zaoxiduje, ci co ja vim co. Pajeny spoj, je pajeny spoj. Za ty trable to vazne nestoji a verte, ze to zacne zlobit az budete na druhym konci republiky.
Upravil spea - ToM dne 22.06.2014 10:10
R 1100 GS r.v. 1995
www.tomphotos.eu
 
www.tomphotos.eu
x552
#52 
boční stojanek 1100gs
Přidané 22.06.2014 22:32

Příspěvků: 129
Registrace: 02.09.13
Ty zlodějky jsem měl taky koupený, ale spoj se mi nezdál dost spolehlivej z dlouhodobýho hlediska a možný oxidace atd... Bužírku to samo stejně neprořízne, tak je potřeba to oholit a v tu chvíli už je pájka prostě větší jistota. Navíc jakmile má každej kablík jinej průřez, tak z toho nemám pocit, že to sedí jak má.
 
Waikiki
#53 
boční stojanek 1100gs
Přidané 15.09.2014 17:33

Příspěvků: 406
Registrace: 11.12.13
Dobré odpoledne.
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte navíc senzor k bočnímu stojánku(11GS)?
Děkuju za info.
Honza
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 1
Bedabanjo

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 3.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI