Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné technické problémy
Strana 3 z 3:   1    2    3  
 
Podtlakové manometry
MALI
#41 
Přidané 31.03.2009 21:09
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
Tak paráda - dneska jsem přivezl vytočený přechodky do vodováhy. Hned jsem se do toho dal, sice mi to trvalo, ale na 3500 ot. jsou hladiny stejně a na volnoběh takythumbs up
Upravil MALI dne 31.03.2009 21:22
 
turby
#42 
Podtlakové manometry
Přidané 02.04.2009 07:04

Příspěvků: 314
Registrace: 27.05.08
helejte, jak stelujete karburatory? je to takhle spravne?

1) seridim si bovdeny tak aby byla na kazdem karburatoru vule alespon 2mm a na sytici cca 1mm
2) povolim uplne srouby volnobehu tak aby se nedotykali patek
3) povolim srouby serizovani podtlaku tak na 1/3 rozsahu
4) nastartuju
5) seridim srouby podtlaku tak aby byli otacky cca 1100 a srovnane podtlaky
6) pridam plyn na cca 3500ot. a pokud se rozhodi podtlaky tak serizuji bovden od plynu na jednom z karburatou
7) dotahnu srouby volnobehu tesne na hranici zvyseni volnobehu a srovnam je tak aby nerozhodili podtlak pri volnobehu

jde mi hlavne o to ze nevim jestli spravne serizuju srouby podtlaku. tedy nejde mi o srovnani podtlaku, to je jasne, ale o hodnotu podtlaku. jestli je spravne je serizovat na 1100ot... nekde jsem videl ze by mel byt podtlak na volnobeh 5 mbar, ale s olejovahou vim prd.
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
 
MALI
#43 
Podtlakové manometry
Přidané 02.04.2009 20:29
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
To Turby: Nevim co znamená bod 2, ale jestli jsou to ty zarážky klapek či jak to popsat, tak na ty asi určitě nesahat. Sahal jsem jen na bowdeny a ty mosazný šrouby. Jinak tak nějak jsem to taky seřizoval - sice mi to fakt trvalo, ale mašina jezdí super! Pokud se teda bavíme o 1150 - páč ta karburátory nemáWink
 
turby
#44 
Podtlakové manometry
Přidané 02.04.2009 22:00

Příspěvků: 314
Registrace: 27.05.08
To MALI: no ja tomu stale rikam karburator i presto, ze je tam strik... Smile
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
 
MALI
#45 
Podtlakové manometry
Přidané 02.04.2009 22:27
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
OK. Neboj se toho - já jsem to pěkně rozesral, ale na konec to dopadlo dobře. V nejhoršim jsem byl připravenej na to, že to někam odvezu (třeba i na valníku), ale na druhou stranu mě těší, že jsem to zmáknul sámlol
 
Strana 3 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné technické problémy :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 64
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.22 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI