Ahoj
na posledním tripu v Portugalsku začaly jít při střední zátěži z pravého válce zvuky jako když klepou ventily. Letos jsem je ale kontroloval a byly v normě. Projel jsem tedy diagnostikou a je tam chyba oxygen sensor2, takže asi pravá lambda. To dává smysl a asi dostala čoud, když motka padla předtím v Bosně na pravý bok. Mimochodem zajímavé, že motor neodstavilo nějaké pádové čidlo a běžel moment než jsem ho uspal klíčkem.
Je k dispozici díl jen origo z BMW nebo se dá někde koupit třeba Bosh nebo HGK? Díky za tip.
Dělá to pořád nebo po natankování jiného benzínu to přestalo? Lambda odchází na LC sporadicky, spíš se zaoxiduje konektor nebo rozhodí klapky a každý válec má jinou směs a pak vyskočí chyba lambdy. Nejdřív bych zkusil lambdy přehodit jestli se chyba přesune na levý válec. Pádové čidlo na LC není bohužel. NTK0073 má délku kabelu 52cm místo 36 co je na LC, ale dá se v klidu použít.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy
DAGR napsal:
Dělá to pořád nebo po natankování jiného benzínu to přestalo? Lambda odchází na LC sporadicky, spíš se zaoxiduje konektor nebo rozhodí klapky a každý válec má jinou směs a pak vyskočí chyba lambdy. Nejdřív bych zkusil lambdy přehodit jestli se chyba přesune na levý válec. Pádové čidlo na LC není bohužel. NTK0073 má délku kabelu 52cm místo 36 co je na LC, ale dá se v klidu použít.
Díky za odpověď. Změnu benzínu jsem zkoušel klepání tam v určitém rozsahu menší zátěže bylo stále. Kalibraci klapek ještě ne, ale to by s GS911 neměl být problém. Zkusím ještě jednou prostříknout ten konektor a uvidíme. Právě jak motorka chvilku ležela na boku, tak nasáklo asi trošku oleje do válce a po nastartování docela silně zakouřila, ale to by opravdu nemuselo ten snímač odrovnat. Začal i chrastit pravý řetěz rozvodu. Takže stejně hodím nový napínák (starý se asi seká) a raději i kontrolu časování.