ahoj sokolici,
mam moznost kupit G.P.R vyfuk {koncovku} a nahradit tie dva origo hrnce z vyroby.
ma to nejaky hacik ?
vykon bude rovnaky ?
okrem zvuku a hmotnosti to ma nejake benefity ?
co na to STK ?
samozrejme ma to homologaciu a nie je to ziadna China.
poprosim o skusenosti, vdaka !
Strider přiložený následující obrázek:
[197.85Kb]
Upravil Strider dne 14.12.2025 20:54
BMW F 650 GS (650ccm), 2006, dve sviečočky
Pred x lety jsem si na maly GSo dal vyfuk Cobra. Mel sice homologaci, ale rvalo to jako krava. Jedina zmena byla, ze se jeste zhorsily uz tak spatny studeny starty. Vykon i spotreba mi pripadaly stejne, hmotnost samozrejme nizsi.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slávku, rozmysli si to. To není koncovka, to je výroba na randál.
Jeden borec na advr si stěžoval, že koncovka se nedá rozdělat a přeplnit, no já zastávám názor že rozdělat jde vše. Pokud nevíš jak jinak bys ten hluk utlumil, tak být tebou, raději bych zůstal u originálu. Ano, originální váží zhruba dvojnásobek GPR, ale mám pocit (z vlastní zkušenosti), že se člověk při honbě za snižováním hmotnosti chytá každého stébla. A ano, postupně se ty položky nasčítají. Ale ten randál za to podle mě nestojí.
Já ho na dakaru měl, pojezdil s ním sezonu a když jsem jel do Itálie, byť na podvalu, nasadil jsem originál.
Pokud se pro ni rozhodneš, při nasazování postupuj dle instrukcí a nesnaž se být chytřejší. Jinak ho necháš na cestě.