Najel jsem na ní cca 6 tisíc km (z Bulharska do Gruzie a zpět). Neměl jsem žádný problém, i v terénu (tedy s ohledem na to, že jsem jel na XT1200) se chovala způsobně, mokrou trávu ale nebere - dle očekávání. Úbytek na zadní gumě nebyl ani 50% a to jsme dálnici v Turecku jeli furt 140+, takže 10 tisíc by dala s přehledem. Neucházela.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já na nich najel teď naposled přes 9 tisíc. Na 1200 GSA. Silnice, nějaká ta šotolina, bahno, plus offroad v Albanii. V offroadu nemám s čím a asi ani nedokážu srovnávat, na silnici udrží nesmysl. I za mokra. Problém je, že jen do určitýho okamžiku, což se láme nejspíš někde kolem najetejch 8 tisíc. Nedá vědět a z ničeho nic začne klouzat jak namydlená. Letos mi konec životnosti dala vědět v červenci na mokru v zatáčce, bolí to do teď a dát do kupy motorku stálo cca 30 tisíc. A to se jí vlastně nic nestalo.
Na 07 jezdím posledních 6 výměn pneu (cca 4 roky) a je to pokaždý úplně stejný. Od změny názvu jsem měl dvě sady. Od toho pádu v červenci jezdím na Dunlop Mutant, chtěl jsem zkusit něco novýho, ale asi se zas vrátím k mitaskám. V blbym počasí a kdykoliv mimo zpevněnou cestu mi psychicky vyhovujou špalky o trochu víc.
Baworák, boxer. Fakt není co řešit...
Čau jezdil sem je,
Dal sem tak 15 sad.
Napřed to byly 07 plus , potom enduro trail.
Zvyknul sem si na ně, za mokra i za sucha, když se na ně netlačilo tak byly v pohodě, měnil sem je tak po 10 tis km.
Normálně se na ně dalo najet zadek tak 12-14 tis km, ale po 10 tis za mokra už špatny.
Od té doby co je na nich Made in índie, sem dal ještě dvě sady, ale pneu špatny, jsou tvrdy jako puk a kloužou, na zadní sem najel 20 tis km a byla tam ještě pulka, předek 30 tis a sjel sem 3mm, to je asi špatně.
Řešil sem to přímo z Mitasem, padlo hodně emailu ale k ničemu sme nedospěli, prý asi špatná šarže.
V roce 25 sem testoval 2 sady dunlop Raid, to mě nesedlo, to je hodně drapák.
Potom sem dal sadu Pirelli scorpion str a ty se daji, obouvám je znova.
Upravil rohlik727 dne 19.12.2025 22:31
ale niekde som pocul ze Mitas sa po novom nevyraba v CZ, resp. cast vyroby sa presunula niekam na vychod a ze tieto Enduro Trail+ napriek velkej podobnosti vo vzorku s E-07 uz nie su take dobre.
Pirelli Scorpion Str som nikdy nejazdil lebo tie "stuple" podla mna v terene beru tolko co cestna guma. Siroke figury a uzke drazky medzi nimi. Mne sa to javi ako cestna pneu co sa ma tvarit off.
To uz radsej Pirelli Scorpion Trail II co ja za mna najlepsia cestna pneu aku som skusil.
Upravil raptor dne 20.12.2025 15:17
live fast, die young be wild, have fun
To MADE IN je - co jsem teda zatim slyšel - poměrně zásadní údaj... ČR super, Indie je - prej - stlačená tma, někdo mi říkal že vlastnostma horší než E07 bez plus. Vzhledem k tomu, že budu muset na příští sezonu řešit nový silničně-univerzální(v tomhle pořadí) obutí, by mě zajímalo víc zkušeností s Enduro Trail+ MADE IN INDIA.......popravdě, nechce se mi to dle zatim zjištěnejch zkušeností (ale od lidí u kterých nevim jak jezdí) zkoušet na vlastní kůži a přemejšlim o Dunlop Trailmax Mission.
Když jsem se dozvěděl o přesunu výroby, ještě jsem u Rudy udělal objednávku na český sady, ale poslední povážlivě dochází vzorek... A jak bylo psáno výše, v konečný fázi je s nima na mokru sice sranda, ale na výlety už to má určitý omezení..
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Čau,
Pirelli scorpion trail a Dunlop Trailmax mission je uplně jiná guma jak Mitas enduro trail.
To se nedá vubec srovnat, jak na silnici,tak v terénu.
Pirelli trail i Dunlop mision sou čistě silniční pneu, to už vidíš od pohledu.
Když to vezmeš do extrému, tak Mitaska dá dycky víc v terénu jak Pirelli a Dunlop a na silnici nopak.
I když, na šotolince se dá jeziit i na slickach. že jo
Právě že ta Mitaska neuměla nic pořádně, ale o to tu šlo, na silnici v pohodě a když zustals někde v terénu v blatičku sám, zapadlej, tak ses od tam nějak dostal.
No, než v Mitasu to trochu posr.....
Upravil rohlik727 dne 22.12.2025 01:30
rohlik - moja skusenost s Mitas E-07 made in CZ je ze na asfalte zadok bez poserpásu a bez zaváhania.
Bono - nie je to sice rovnaky model ale ten isty vyrobca. Francuzovi vydrzali Dunlop Mixtour 4-4,5 tkm pri jazde vo dvoch. Co je zufalo malo.
Z diskusie pre mna vyvstala zasadna otazka... Mitas uz vyraba vsetky Enduro Trail+ v Indii alebo je este cast vyroby v CZ. Lebo ta ceska pneu bola fakt vyborna ale gumu z Indie ja skratka nechcem, nech to znie akokolvek predpojato.
live fast, die young be wild, have fun
Dunlop trailmax mixtour 150 70 r18 mam na TransAlpu z prvovyroby. Po 6500km je na vyhozeni. Priste je uz je neobuju.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999