Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Zase jsem naletěl.
Robert
#1 
Přidané 16.03.2008 21:13
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Ta potvora tak dlouho mňoukala a škrábala že jsem jí vzal po dešti do lesa Cool.
Robert přiložený následující obrázek:


[184.56Kb]
Upravil Robert dne 16.03.2008 21:42
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Robert
#2 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 21:16
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Jely jsme k Malé Lečici ( 15 km do Prahy - brody, bahno, les, štěrk, rokle, polňačky, louky, atp. ) prostě romantika Pfft a tam si daly 3 brodíčky. V jednom mi šla voda přes předek a plexi až na helmu, ale ustál jsem to ( zkropenej jak po dešti ). S jídlem roste chuť a tak jsme zajely lesem do jedný hrbatý rokle Shock.
Robert přiložený následující obrázek:


[188.37Kb]
Upravil Robert dne 16.03.2008 21:41
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Robert
#3 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 21:20
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Ale ta potvora ujela roklí cca 800m a začala se válet po zemi jak čuně Angry a nechtěla jet dál. Potřebovala by zhubnout protože těch 220 + 120 kg je na kameny, bahno a kořeny v 20% kopci opravdu dost.
A to dostala před tejdnem špuntovky.
Robert přiložený následující obrázek:


[160.06Kb]
Upravil Robert dne 17.03.2008 19:01
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Robert
#4 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 21:22
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Tak jsem jí otočil na padáku aby se dala postavit a vodved zase domu. Byla celá jako prase, to slušná motorka nedělá a tak má zase na tejden zaracha.GrinGrinGrin
Robert přiložený následující obrázek:


[178.65Kb]
Upravil Robert dne 16.03.2008 21:39
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
SPEEDY
#5 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 21:45
Avatar člena


Příspěvků: 883
Registrace: 30.05.07
Nesváděj všechno jen na motorku Wink
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje...
www.X-treme.cz
 
www.x-treme.cz
Kubicek
#6 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 22:42
Avatar člena


Příspěvků: 978
Registrace: 28.02.07
to robert co to mas za gumy mitas nebo tkc?
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
 
elektromaniac
#7 
Zase jsem naletěl.
Přidané 16.03.2008 22:50

Příspěvků: 52
Registrace: 03.05.07
A za tejden bude zase mňoukat a škrábat, to znam .... a moje drahá polovička z toho má už předem vyrážku Pfft
krotitel červeného R 11OO GS
BMW Z-3 hadraplán
 
Pivos
#8 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 07:35
Avatar člena


Příspěvků: 856
Registrace: 17.08.07
Robert: to je paráda, konečně vidím někoho kdo se nebál dát špunty i na lité kola, já to tak totiž plánuju udělat tento týden taky...Wink
Cool
5.10.1842
www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
 
Milos
#9 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 08:14
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Super Roberte, moc se mi to líbí, jak jsi to zde dal Pfft
 
www.pinkava.cz
holubbb
#10 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 17:51

Příspěvků: 1015
Registrace: 16.03.07
Jamesgsf napsal:
to robert co to mas za gumy mitas nebo tkc?

te co tam mají bétCool
 
Robert
#11 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 18:29
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Gumy jsem dal "KAROO T". Chtěl jsem "Karoo" ale "Karo T" jsou kompromisem mezi silnicí a lesem. Čistokrevný Kara jsou moc HARDCORE a dlouho nevydržej. Někdo "T" srovnává s TKC ale maj větší mezery takže se v bahně tolik nezanášej a hrabou a hrabou a hrabou. Životnost by měla být podle jízdy cca 3000 - 6000 t., zvládaj terén a když ti hrábne tak i 190, ale to je časem ugumuješ. Podle rady Doca z Greece jsem je odfouk na 1,8 ( radí až na 1,5 ) a fungujou perfektně.

A k těm kolum, i s hlínou se dá blbnout ale nesmíš vjet mezi velké ostré kameny. Předek jsem už jednou dával rovnat + lakovat comaxitem a je to příběh za cca 5.500,- + 14 dní bez motorky. Kdyby nestály dráty 35.000 tak do nich du hnedle ale to mytí ...ach jo.

Kdyby někdo potřeboval rovnat ťuklé kolo ( pozor ne prasklé a ne řachlé moc, to je na vyhození ) tak mám kontakt na super chlapa.
Robert přiložený následující obrázek:


[3.64Kb]
Upravil Robert dne 17.03.2008 18:56
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Alda
#12 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 21:51
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Do terenu ideal, ale to je pak na asfalt zase dofouknes? Nebo jezdis na upustenych i na silnici? To musi bejt vo hubu..
 
Robert
#13 
Zase jsem naletěl.
Přidané 17.03.2008 23:32
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Upuštěný pořád a je to v pohodě. Nedávno o tom psal DOC. Schválně to zkus najít a přečíst si to.
Robert přiložený následující obrázek:


[170.91Kb]
Upravil Robert dne 17.03.2008 23:38
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Doc
#14 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 05:56
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
jsem rad, ze sisdal rict, co se tyka tech tlaku Grin Grin
vidis, ze to stalo za to
ted zrovna jsem meni Karoo T kaky a doslo k tomu na 10.000 se silnicnimi rychlostmi max do 140, jednou dvakrat na par desitek kilometru do 160. Ale to bylo dohromady [tech 140 a 160] ani ne 300km celkove, vetsinou kolem 120.
Abych rekl pravdu, jiz je ani merim ty tlaky. Do blata je ten nejspravnejsi tlak tento: "co mozna nejmene, ale aby se nevyzuly" - cili treba i pul atmosfery, staci kdyz se udrzi na rafku.... no ale potom bych musel pri vjezdu na silnici asi davat umele dychani tou ampuli. Mel jsem 1200 s litymi, toutistic enduro OK, ale dvakrat jsem je mel naky na srovnavani, kryz jsem vetsi rychlosti nez slapacky najel do velkeho kamenu. Nastesti to u nas je behem jednoho dne. Ale jednou uchazel vzduch tak rychle, ze nebylo jineho reseni nez BMW mobil care. Nastesti jsem tehdy nebyl v lese, ale stalo se to blizko domova, takze holka pockala v garazi do druheho dne [byla nedele].

Takovych brodu se docela bojim, vim sze to jde, ale kamaradova "holka" si jednou cucla ricni vody, pak uslysel jeden .....KRAK.... a bylo to srande - stalo to to dost. Na takove blbiny mej s sebou kousek husiho krku ze stavby od elektrikaru a stahovaci pasek a vysun sani nahoru k plexi




nebo to objed, pro jistotu


moc hezkej popis, keep blbing
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
SPEEDY
#15 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 09:06
Avatar člena


Příspěvků: 883
Registrace: 30.05.07
Jo DOC-u taky ti s radostí dávám za pravdu - podhustil jsem pneu a byl jsem překvapen jak jinak celkem silniční E-07 dovedou něco i v terénu!

Bylo to o poznání lepší no a s tou vodou v brodu... taky jsem si nasál - už jsem opatrnější!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje...
www.X-treme.cz
 
www.x-treme.cz
Robert
#16 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 15:55
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Sou to SW Motech. Už ležely cca 4 x ale nikdy v rychlosti. Vždycky to bylo korigované odložení v terénu a jednou jsem jí nestih zachytit tak si ustlala, a vždycky pohoda. Někdo je haní že nejsou tvrdé ale s tim názorem nesouhlasim. Hlavu jsem nikdy neodřel a kdyby byl padák supertvrdý tak deformuju motorku a ne padák kterej funguje i jako deformační zóna a ten štos pochytá. Takže pohoda a FUNKČNÍ.

Horní padák jako má ADVENTURE bych na motorku rozhodně nikdy nedal ( majitelé Advíků odpustí ).

Za prve při prvním blbém pádu rozsekám tou rourou i plasty, Sad
za druhé jsou to zbytečné kyla navíc, Sad
za třetí při pádu do ostrého kamení mi stejně nepomůže, Sad
za čtvrté přídavné světla ukotvím i jinde, Sad

za páté - možná HARD - IRON - CORE - DESIGN.....Grin Grin Grin který motorku tou trubkou krásně oddělý od tuctovky ( neví náhodou někdo kterej speciál to taky má ? ? ? )

Ale Adventure má jinak spoustu jinejch SUPER věcí ( silnej altík, tlumiče, sedlo, pomalou jedničku, atd..atd.....) ale mít rouru přes 30 litrovou nádrž a tankovat do ní stejně jen 12 - 15 litrů a řikat si co když jednou pojedu SAHARU, je asi kravina. I do Maroka se jezdí se seriovou nádrží na GS1200. Mega nádrž uznávám na takový cikánský kočování jako provozuje Igor B. ale to je možná jedna motorka z 1000.
Robert přiložený následující obrázek:


[218.36Kb]
Upravil Robert dne 18.03.2008 16:02
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Robert
#17 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 20:23
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Helé Volé co jsem to potkal 20 km od Prahy skovaný v lese na louce. Za ohradníkem jich tam běhalo cca 15. Neví někdo co je to za BIZONA.
Robert přiložený následující obrázek:


[160.09Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Doc
#18 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 20:27
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
Robert napsal:

Horní padák jako má ADVENTURE bych na motorku rozhodně nikdy nedal ( majitelé Advíků odpustí ).

ale mít rouru přes 30 litrovou nádrž a tankovat do ní stejně jen 12 - 15 litrů a řikat si co když jednou pojedu SAHARU,



ty horni ramy jsou
1/krasny
2/moc hezky
3/ vynikajici



nadrz je moc dobra vec, ja tankuju vzdycky plnou [proc bych daval jenom 11-15 litru? nechapu proc to rikas, kvuli terenu?] a protoze ne nebavi nakupovat, cerpat benzin, samka, supermarket, cekat fronty a podobne ztraty casu me vytacej, mam klid. Vim, ze nemuzu mit 50 litrovou, to by se asi uz neveslo a jde o premrstenost, ale kdyby to slo....
Cool Cool Cool
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Alda
#19 
Zase jsem naletěl.
Přidané 18.03.2008 22:39
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Co clovek, to nazor.
Pro me jsou horni padaky krasny, hodici se a uzitecny (drzaky na brasny TT, drzaky na svetla,... a v neposledni rade ochrana proti padu. Ikdyz uznavam, ze minimalni. Hmotnost je to sice dalsi navic, ale jsou tak lehoucky, ze je to stejnej rozdil jako kdyz budu 2 dny drzet dietu.
Vetsi nadrz bych rozhodne ocenil, nebavi me tankovat a proto vzdycky a kamkoliv nacpu plnou.
www.bmwgs.cz/images/usrphoto/gs51.jpg
 
Robert
#20 
Zase jsem naletěl.
Přidané 19.03.2008 15:04
Avatar člena


Příspěvků: 1838
Registrace: 19.06.07
Já ti to ŽELEZO na nádrži neberu. Adventure je sice prima, ale tahat sebou 30 litrů benzínu + 5 kylo železa metr a půl nad zemí ( prima na těžiště - a co když se to přelejvá ) ??? Shock Navíc všude v civilizaci jsou benzínky 5 - 50 km po ruce ........mno nevim, nevim.

Jízda v lese je na hrochovy příjemnější než na slonu, a do SAHARY o víkendu nejezdim.

Dle mého soudu je to pouze zdařilá HARDCORE BRUTUS DESIGNOVKA která s sebou přináší klady i zápory, stejně jako třeba DESIERTO do kterého jsem si zase naskočil já.
Robert přiložený následující obrázek:


[15.14Kb]
Upravil Robert dne 19.03.2008 15:09
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 75
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,724
Nejnovější člen: setr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.47 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI