Tak mě ve 131000 odpochodoval kardan,naštěstí 50 kiláků od baráku.Díky Mirkovi za bleskový odvoz dom potupně na vozíku.
Bohumil přiložený následující obrázek:
je to možny? jen 131tis?? jezdíš hodně off nebo je to vada materiálu či cototoje?? Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich
tož bohušu sem se vcelku trefííííl co no ja když slyšel co to tam dělá tak sem pak po cestě přemýšlel jak to mohlo ještě kus jet a ještě taková rychlost představa že by se ti to stalo někde v tý táhlí zatáčce a kouslo se kolo tak ......
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Nevim,off žadnej.žádný varování,prostě mrd,bum rachot jak sviňa a už sem stál.Naštěstí enom ten kardan,nohavica je v pořádku.Napřed sem myslel že spojka,takže je to ešče celkem v pohodě.Nemusim teho tolik rozdělávat,navíc je za měsíc garmiš takže ešče že fčíl. a ne něgde v insbruku.Nohavicu ešče nemám dole ale dyž tam svítím tak pouzdra vypadají celý,takže se vysipali jehličky a už to jelo...
Kupredu spatki ni krok...
vymenit vcas loziska otazka je co je to vcas BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
basto napsal:
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
Co na něm bylo v prdely jsem v podobných km a někdy prijedu a cítím spálenou gumu, zatím jsem si porád myslel, že to jsou gumy?
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
a nemuze byt poskozena manzeta co je mezi rukavem a prevodovkou? Znamenalo by to, ze tam jde bordel=muze se to posr.t a manzeta muze drhnout o kardam a proto je to citit. Co?
gixerak napsal:
Je to smutné čo sa stalo, ale hlavne že si v poriadku. Dá sa tejto poruche nejako predísť? Vyžaduje si kardan nejakú špeciálnu údržbu?
asi neda kardan jako samotna soucastka nevyzaduje zadnou udrzbu ale vetsinou to prijde jako rana z cistyho nebe me se utrhl v gumovem ulozeni zadnej smrad gumy nic co by naznacovalo ze se tak stane proste to prestalo jet a hotovo jo a az se to nekomu stane tak at je to co nejbliz od domova jsou s tim mensi potizeTransylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
basto napsal:
mě odešel v 50 000km ale když mě začala klouzat spojka tak sem normálně dojel do carservisu k honzovy a on když začal rozebýrat tak mi volal že kardan je v řiti, jak prej to mohlo jezdita ono to jezdilo normálně jen se mi zdálo že to občac smrdělo jako spálená guma
Co na něm bylo v prdely jsem v podobných km a někdy prijedu a cítím spálenou gumu, zatím jsem si porád myslel, že to jsou gumy?
takhle v řiti jako je na fotce vejš nebyl,vypadá jak novej, kříž je ok, jen z druhé strany se tam prej protáčel,nevým , každopádně ho mám doma na zdi jako artefuckt
kurňa bohušu to by páslo ze zetooora z předního nahonu mám to poměřat ))
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!