Odešla my baterka a tak koukám kterou koupit.Tak jestli máte nějaký tip na dobrou baterku poměr cena-výkon a jestli gelovou nebo normální.Tak prosím napište...Díky!
sehy napsal:
Odešla my baterka a tak koukám kterou koupit.Tak jestli máte nějaký tip na dobrou baterku poměr cena-výkon a jestli gelovou nebo normální.Tak prosím napište...Díky!
Obrať se na Zetora! Ten prodává baterie
... servis a diagnostika BMW Motorrad
MotoPaja napsal:
Mardock, Emper : kluci a jak dlouho ty baterky máte?
mám ji od února 2011, ale taky jsem jí kupoval na základě zkušeností od jinejch. Byla nejlacinější tak jsem do ní šel KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
Mardock: díky, já se ptám proto, že podle toho webu je to staniční a ne startovací baterie, čili by mě zajímala její výdrž v motorce
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Nejlacinejsi je fajn, ale osobne si myslim, ze na motorce se setrit nema. Zacina to nejlacinejsi baterii, takze jakmile se ochladi, tak nanastartujes, neoriginalni brzdove desticky, ktere hvizdaj, brzdi hure a vydrzi min, ale byly nejlevnejsi, nejlevnejsi pneu, cert vem ze jsou jako puky a hure sedi na silnici, byly nejlacinejsi. Osobne pokud bych na moto mel davat nejlacinejsi veci, tak ji radeji prodam a jezdim na vylety vlakem s batohem na zadech... Kluci kdyz se musi resit cena, tak hledejte alespon kompromis a ne jenom cenu, jinak se to nemusi vyplatit...
BMW R1150GS MY02
JohnyT napsal:
Nejlacinejsi je fajn, ale osobne si myslim, ze na motorce se setrit nema. Zacina to nejlacinejsi baterii, takze jakmile se ochladi, tak nanastartujes, neoriginalni brzdove desticky, ktere hvizdaj, brzdi hure a vydrzi min, ale byly nejlevnejsi, nejlevnejsi pneu, cert vem ze jsou jako puky a hure sedi na silnici, byly nejlacinejsi. Osobne pokud bych na moto mel davat nejlacinejsi veci, tak ji radeji prodam a jezdim na vylety vlakem s batohem na zadech... Kluci kdyz se musi resit cena, tak hledejte alespon kompromis a ne jenom cenu, jinak se to nemusi vyplatit...
nic ve zlým, ale o tyhle rozumy nikdo nestojí
Upravil Mardock dne 30.06.2011 19:01
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
JohnyT: já bych teda asi rozlišoval co je podle Tebe neoriginální, že nenastartuješ s neoriginální (levnou) baterkou je nesmysl, pokud tam dáš baterku jaká tam bejt má (bavíme se o parametrech, ne výrobci!), vždyť je to stejný jako u oleje, já tam nebudu lejt Castrol protože mi ho BMW doporučuje, když tam můžu dát levnější (a v daném případě i lepší).
Že se na motorce nešetří je chvályhodný názor. Ale že vždycky je nejlepší to "origoš" nebo to drahý, s tím teda nesouhlasímj. V žádným případě ne u spotřebního zboží. Něco jinýho je cpát gufero tlustý 8 místo orignál gufera který má 7mm.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja:
mám jí od dubna a nevidím problém. Uvidíme jak se bude chovat dál, ale to, že je vlastně do UPSkových systémů nemůže být na škodu, protože při výpadcích sítě musí být připravená na slušný proudový odběr...taže v tom bych problém neviděl. Ano byla celkem levná..nicméně dát do moto baterky víc než do autobaterky se mi zdá docela divný. Nedávno jsem kupoval Vartu do Fokuse za asi 1500,- se všema jejich reklamníma vychytávkama a nikdo se ned tím nepozastavuje.
jen na okraj...např. zmiňované levné brzdové destičky..:-))..protože moto nemám dlouho, tak jsem je nechal vyměnit (protože pískaly a nebyly už nic moc na pohled) ...výměnu provedl p.Žlábek (snad se tak jmenuje :-) ) dal tam doporučované a i po 1400 km pískají stejně jako ty vyhozené.. no nic..to jsou debaty víceméně k ničemu.
já sem třeba měnil kotouče a dal jsem tam EBC a ktomu jsem vzal i desky EBC a světe div se taky pískali ale je fakt že takovou baterku by jsdem si taky nekoupil rači 300kč přihodím a mám vartu, a se šetřením a gumama je to kapitola sama pro sebe, nechápu borce co maj moto za čtvrt mičudy a jezdej máký mitasi 140ctky když tam má bejt 150tka a hlavně jim nesedí ani váhovej index, ale to jen tak na okraj jinak super vlákno baterka mi začíná taky nak blbnout, taksi aspon počtu
basto napsal:
nechápu borce co maj moto za čtvrt mičudy a jezdej máký mitasi 140ctky když tam má bejt 150tka a hlavně jim nesedí ani váhovej index, ale to jen tak na okraj
Protoze treba takova Mitaska 09 dakar je nenahraditelna a nejde vubec o cenuAktualne 1250 GSA HP
basto napsal:
nechápu borce co maj moto za čtvrt mičudy a jezdej máký mitasi 140ctky když tam má bejt 150tka a hlavně jim nesedí ani váhovej index, ale to jen tak na okraj
Protoze treba takova Mitaska 09 dakar je nenahraditelna a nejde vubec o cenu
no v tomhle případě to je jako říct, že BMW je nahraditelné, když existuje Honda
Emper: no nejsem si jist jestli staniční baterka má splňovat krátkodobých 170A jako startovací do GS ale budiž Mě jde spíš o tu mechanickou stránku věci, staniční jbude mít asi jinou konstrukci než startovací určená pro provoz, pohyb, vibrace.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?