Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Volná diskuze
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Sedly
#1 
Přidané 21.06.2011 11:34

Příspěvků: 4
Registrace: 21.06.11
Zdravím všechny.
Chystám se na jaro vyměnit po 8 letech svůj stroj Suzuki Dr 750 Big za BMW GS. Problém je, že nevím pro kterou se rozhodnout? Bude to 1150, nebo 1150 Adventure? Nebo jít do 1200? Každý radí jinak. Někdo by bral jednině 1150, protože je bezúdržbová, pak mi zas někdo řekne že brát až novější model se dvěma svíčkama, jiný zase že 1200 je úplně jinde, ale pozor na modely r.v. 2005 až 2007. Ty jsou prý hodně poruchové. Tak jsem z toho akorát pěkně dopletený.
Proto sem se rozhodl zeptat se vás, ostřílených odborníků na GS. Dalo by se udělat podle r.v. nějaké celkové shrnutí, kde bude popis co je na modelu nové, výhody, nevýhody, problémy. Co u kterého roku je +/- ?
Prostě shrnout takové ty základní všeobecné fakta do jednoho článku, aby byly jasné rozdíly v modelech, a k tomu hodit třeba orientační ceny podle ročníků? Pak už se líp rozhoduje co je pro mně důležité a co oželím vzhledem k ceně jiného modelu. Osobně se mi velice líbí 1200, ale vlastníci 1150 mi to rozmlouvají, že se v servisech nedoplatím a stačí prasklá žárovka a sem nahraný. Bude to moje motorka na hodně-hodně-hodně dlouho a jen tak na jinou už nenaškudlím, takže bych si rád vybral správě a ideálně pro svou spokojenost.
Je to asi dost práce, ale upřímně se v tom fakt nevyznám. Každý hájí svoji krasavici, ostatní modely ale nezná. A na netu je tolik názorů, že prostě nejlepší je zeptat se vás, vyježděných profíků s láskou ke GS.

PS: taky by se dala udělat na toto téma anketa. Který model a ročník je podle vás ten nejpovedenější. Nebo taky naopak.

Díky předem - SEDLY Smile
Upravil Sedly dne 21.06.2011 11:38
 
zetor
#2 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 11:42
Avatar člena


Příspěvků: 9088
Registrace: 09.11.10
Tady už se to taky třeba řešilo....http://www.bmwgs....ost_127706
 
Alda
#3 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 11:54
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
1150 je bezudrzbova, to je pravda... jen ale netusim proc by nemela byt 12tka?
05-07 problemovy? Taky nesmysl. Nejaky mouchy maj vzdycky prvni kusy, tzn. 04-05, pak zase 08 po faceliftu, tam se taky neco naslo. Ale stejne je to zanedbatelny. Jsou tu tuny spokojenych majitelu a zlomecek tech, kterym se objevi zavada. Ti spokojeni to na net ale nenapisou, o tech se nevi.

Pak jeste premyslim nad tou zarovkou... nahranej jsi, protoze ti to prestane svitit a musis ji vymenit Grin

Kazdej ti doporuci neco jinyho, z pravidla to co ma v garazi. Me 1150 sedla hodne, padla mi do ruky jako ulita a nadchla me. Nicmene stejne jsem koupil 1200, je to o krok dal a jsem jeste spokojenejsi. Musis si obe projet, v tomhle nejde radit. Sam si vyzkousej co ti lip sedne, rozhodne ty motorky nejsou stejny.

Jinak teda ja mam rocnik 2007. Kupoval jsem ji v zime 2007 se 7600km na tachometru. Ted mam najeto 69000km a vycet zavad si pamatuju presne: 2x praskla zarovka v prednim svetle, 1x prosakovalo gufero v kardanu (300,-).

Kdyz ti rozmlouvaji 12tku protoze se v servisu nedoplatis... 1150 ma levnejsi olej? Nebo nizsi hodinovou taxu? No nevim nevim, to se mi nezda. Kazdopadne beznej servis udelas v garazi mozna jednoduseji nez na DRku. Vzdyt se podivej jak ti boxer primo podava ventily Grin.

12tka od r. 2008 musi chodit na diagnostiku.. resp. nemusi, pokud ti nebude vadit, ze sviti na budikach SERVICE. To je podle me jedinej rozdil od starsich 12tek a 1150 co se servisu tyce.
 
Ivan
#4 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 13:00
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Já se vždy bránil tomu, že starší typy byly kvalitní a nové nejsou. Když se objevily v r.1993 1100GS, každý tvrdil, že nic nevydrží a zlaté dvouventily atd. A pravda to nebyla.
Nicméně i já za 13 let pozoruji snahu výrobce šetřit a používat levnější komponenty. Poprvé jsem si toho všiml při přechodu z 1100GS na 1150GSA, obě motorky jsem měl nové. Už tehdy jsem si všiml např. toho, že displej FID u 1100GS měnil barvu jen na přímém slunci někde na jihu Evropy. U 1150 hraje barvami výrazně častěji a vzpomněl jsem si, že když jsme kdysi vyráběli letecké přístroje a nechávali si dělat disleje, výrobce nám nabízel stejný displej v různých kvalitách i cenách a rozdíl byl mj. i v barevné stálosti za rozdílných teplot. 1100 měla snad všechno elektrické Bosch, 1150 už jen někde. U 1100 se nikdy nemluvilo o ložiscích v kardanu a kolech, určitě ne pod 100 tisíc km i když netvrdím, že se to někomu nevysypalo - ale běžně u daleko menších nájezdů se tyhle závady projevovaly až od 1150. Atd. atd. Prostě vždy se o novém modelu tvrdilo, že je méně kvalitní než starší - R100GSx1100GS, 1100GSx1150GS, 1150GSx1200GS. A já jsem už dnes přesvědčen, že v něčem to pravda je, byť kvalita a spolehlivost i těch nejnovějších modelů je stále nadstandardní.
PS: 1200 neumím posoudit ale myslím že snaha výrobce šetřit, držet krok s módou, udávat technické trendy a vyrábět motorky v masovém měřítku pro běžné spotřebitele a ne pro omezenou skupinu cestovatelů kolem zeměkoule je stále patrná..
 
Dovi
#5 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 13:23
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Sedly,

jako každá liška chválí svůj ocas, tak skoro každý, kdo jezdí na boGSerovi, si bude pochvalovat svoji volbu a svůj stroj, který momentálně sedlá. A proto Ti ho bude i se zcela čistým svědomým doporučovat.

Konkrétně já bych Ti třeba mohl vřele doporučit, aby ses vykašlal na zásadnější dilema 1150 nebo 1200, a zkusil si ještě sehnat zachovalou BMW R 1100 GS, kteroužto mašinu považuju za velmi povedenýho, spolehlivýho, robustního a neošizenýho boxera, a dnes asi s nejlepším poměrem cena / kvalita.
Ale doporučovat Ti ho nebudu, protože bych asi nebyl objektivní Smile

A tipnul bych si, že skoro všichni, kteří Ti sem k tomu tématu volby boGSera něco napíšou budou mít z velké části pravdu a budou mít pro svá doporučení určitě i dost pádných argumentů, proč právě zrovna tento typ je/byl ten NEJ...

Takže Ti raději jenom popřeju - zlom vaz při své volbě, vezmi v potaz všechny argumenty (snad kromě případných vyloženě extrémistických) a přestože je 1150 GS vynikající volba, nevěř tomu, že je to "bezúdržbová" motorka. Taková neexistuje.
 

__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
BIGR
#6 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 13:25
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
V zásadě GS1100-1150 jsou konstrukčně starší a těžší. GS1200 je novější lehčí a plnější elektroniky. Ale aby jsi se měl něčeho bát u konkrétní ho modelu si nemyslím. Záleží jak s tím konkrétním kusem předchozí majitel zacházel a k čemu ho používal. Samozřejmě tomu odpovídající servis.
Jak psal Alda projeď si všechno,co půjde a rozhodni se sám. Uvidíš co tě osloví.
Já mám GS1200 najeto 70.000km a zatím běžné poruchy jako již zmiňovaná žárovka a gufero. Mimochodem jede to i s prasklou žárovkou,jen to svítí na displeji a otravuje to dokud jí nevyměníš.Wink
Je to problém radit. Mě GS1200 vyhovuje ze všech nejvíc. GS1200A je na mne moc vysoká a GS1150A těžká. Na ostatních (1100 a 1150) jsem nejel,ale bude to stejný jako GS1150A co se týká jízdních vlastností. Adventura má jen větší nádrž.
A všechny jsou jen stroje,co se můžou rozbít když jim nedáš,co potřebujou. Takže je to na tobě.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Ivan
#7 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 14:06
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Bigr a spol - 1100 a 1150GS mají opravdu téměř shodné jízdní vlastnosti, ale 1150GSA není zdaleka jen o větší nádrži, změn je spousta, mj. jiné sedlo a jeho výška, jiné tlumiče a vyšší zdvihy (výrazně lepší než 1100/1150GS), silnější alternátor, 2x zásuvka 12V, vyšší plexi, 2003-5 Twinspark a posilovač, jiné převody, poslední ročníky kontakty na startovací kabely atd.
Málokdo ví např. o vyvíjejícím se ABS, které je u 1150 už trochu chytřejší a např. o jiném software, resp. palivové mapě či jak se tomu říká, všiml jsem si toho až v praxi, kdy např. na 1100GS jedu z kopce na 5-ku, dole na rovině se kochám, motorka zpomaluje až začne kuckat, protože nemá přísun paliva. 1150GS (vlastně nevím, ale GSA 2003-5 určitě) kuckat nezačne, systém cca pod 1500 ot. začne dodávat nezbytné množství paliva a motor nekucká.
 
xavier
#8 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 14:11
Avatar člena


Příspěvků: 1751
Registrace: 29.07.07
Nevim proc by jsi se v servisech nedoplatil,bawo jde celkem jednoduse servisovat i doma a za par korun. Kdyz se vyjebe kardan,tak to ale stoji dost penez.....ja kdyz se rozhodoval(par let zpet),tak jsem se bal 12-ky hlavne kvuli EWS ,moto pak nejede a nikdo nevedel co s tim. Dneska uz je to vychytany a kdyztak tu jsou navody jak na vymenu. Regulator cerpadla to samy....pravda asi je,ze cim novejsi moto,tak se vic setrilo a nekdy je to ke skode,mensi zivotnosti. Zas moto lip jede a je lehci. Vaha to je to, co mi osobne vadilo na 1150 nejvic,je to proste mrcha tezka zelezobetonovaSmile snese hodne hruby zachazeni,nic mi krom zarovky neodeslo. Ale je tezka. Za jizdy to ani neni citit,ale pri manipulaci na miste je sakra znat. 12-ka je lehci,motorove vykonejsi a asi i lip ovladatelna. Detsky nemoci jsou myslim vyleceny,takze bych se ji dnes uz nebal. Pokazit se muze stejne cokoliv at mas moto jaky chces. Osobne bych sel do modelu bez posilovace brzd-od 07.
Projed se a uvidis sam co ti lip sedne a pak vyberes nejakej peknej pravidelne servisovanej kousek. V terenu motorka dostava hodne zabrtat,tak veci odchazi mnohem driv(tlumice,loziska..)
Upravil xavier dne 21.06.2011 14:17
Aktualne 1250 GSA HP
 
zetor
#9 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 14:12
Avatar člena


Příspěvků: 9088
Registrace: 09.11.10
Já jsem taky dlouho laboroval co vybrat aby to bylo to nejlepší.....1150GS,1150GSA,1200GS...GSA se mi libilo a líbí nejvíc.....nakonec jsem vzal 1150GS se spoustou doplňků za nižší cenu abych si jí mohl ještě upravit k obrazu svému a udělat nějaký servis.........samozřejmě jsem nečekal že se koupě obejde bez výdajů,ale po 1500km se mi vysypala hřídel z převodovky na lamelu,lamela a spojkový váleček....k tomu se už dělají i gufera a ložiska na převodovce.....cena opravy neni nejmenší....to ti píšu pro to,aby si si vybral prostě motorku která se ti líbí,na který se ti dobře jede a na kterou máš....podle mě je asi jedno kterou z nich koupíš.....chybu neuděláš....ale aby jsi nepočítal s tím,že to je bezporuchová věc...prostě je to stroj.....a ten NEJLEPŠÍ in love ....!!!
 
BIGR
#10 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 22:13
Avatar člena


Příspěvků: 3103
Registrace: 30.12.07
Ivan napsal:
Bigr a spol - 1100 a 1150GS mají opravdu téměř shodné jízdní vlastnosti, ale 1150GSA není zdaleka jen o větší nádrži, změn je spousta, mj. jiné sedlo a jeho výška, jiné tlumiče a vyšší zdvihy (výrazně lepší než 1100/1150GS), silnější alternátor, 2x zásuvka 12V, vyšší plexi, 2003-5 Twinspark a posilovač, jiné převody, poslední ročníky kontakty na startovací kabely atd.
Málokdo ví např. o vyvíjejícím se ABS, které je u 1150 už trochu chytřejší a např. o jiném software, resp. palivové mapě či jak se tomu říká, všiml jsem si toho až v praxi, kdy např. na 1100GS jedu z kopce na 5-ku, dole na rovině se kochám, motorka zpomaluje až začne kuckat, protože nemá přísun paliva. 1150GS (vlastně nevím, ale GSA 2003-5 určitě) kuckat nezačne, systém cca pod 1500 ot. začne dodávat nezbytné množství paliva a motor nekucká.


Jasně,že je u 1150GSA je toho víc,já to bral z pohledu rozhodování a prvního dojmu kupujícího. Když si na motorku sedne poprvé,tak si nevšimne silnějšího alternátoru a zásuvek. Chtěl jsem mu nastínit základní rozdíly.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
 
Vodnik
#11 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 22:56
Avatar člena


Příspěvků: 230
Registrace: 02.06.10
Měl sem Biga 800 (vlastně ho mam pořád) a jestli ti to jenom trochu jezdilo, tak viš jak si servisovat motorku, tohle u BMW potřebovat nebudeš a je jedno pro kterej tip se rozhodneš.
U Biga sem před dovolenou preventivně půlil motor, byla to rutina, Afrika taky potřebovala větší dávku údržby, s Bawem je to jiný, čumim na nej, co potřebuje a von nic nechce, jenom ten volej a filtry vyměnit, dát nový gumy plnou nádrž a jede se dál...flower
Jizda na moto a lítání na padáku je nejlepší sex
 
Alda
#12 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 21.06.2011 23:02
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Vodnik napsal:
Měl sem Biga 800 (vlastně ho mam pořád) a jestli ti to jenom trochu jezdilo, tak viš jak si servisovat motorku, tohle u BMW potřebovat nebudeš a je jedno pro kterej tip se rozhodneš.
U Biga sem před dovolenou preventivně půlil motor, byla to rutina, Afrika taky potřebovala větší dávku údržby, s Bawem je to jiný, čumim na nej, co potřebuje a von nic nechce, jenom ten volej a filtry vyměnit, dát nový gumy plnou nádrž a jede se dál...flower


AMEN thumbs up
 
Michal21
#13 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 00:06

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Nevim jestli to prijede jen me, ale bavime se tu o motorkach, ktery jsou od sebe vzdaleny skoro o 100tis kacen. Napis kolik bys do toho chtel dat a pak se to muze resit dal. Ani s jednim GS chybu neudelas. Jak se rika, penize nejsou vsechno, ale mlatit v terenu o zem s 12kou za tri kila bych asi neprekous. Na co tu motorku chces?silnice nebo i teren?
 
MotoPaja
#14 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 00:55

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Já jsem nechtěl, ale musímSmile : Nemyslím si, že by 1100 a 1150 byly stejný.
Jízdním projevem možná, ale jsou tam detaily, který jsou nakonec to co Ti bude vadit nebo vyhovovat.

1) 1100 má 5 rychlostí, čili míň řazení, víc ježdění (hlavně oproti 1150 GSA)
2) 1100 má podstatně hůř ovladatelné blinkry (pohyb palcem do tlaku, u 1150 stačí dotek) a navíc vyhřejvání/deaktivaci ABS/čtyřblinkr nemáš na rukojetích a musíš kvůli tomu sundavat ruku z řídítka
3) 1150 je novější motorka s vychytanýma muškama (ovladače, novější řídící jednotka, ABS (jak píše Ivan), můžeš mít sklopený bočák při nastartovaným motoru atp.)
4) 1100 nemá "zámek" na kardanu abysis nepootočil křížky při montáži

Naopak 1100 co mám já má lepší jednotku blinkrů a líp přístupný airfiltr Smile
A co se týká pověstné bytelnosti 1100 proti novějším - řekl bych mýtus. Naopak 1100 mají problematické převodovky - vnitřek (do 97) i obal (do terénu to chce výztuhu).

Jak říkám, jsou to detaily, ale třeba ty ovladače to je věc, kterou já na 1100 fakt snáším těžko.

Lidi co Tě straší elektronikou u 1200 trochu mlží, ono většinu tý elektroniky (kromě EWS a CAN, na kterým se snad nic nekazí) mají i poslední 1150 (posilovač a TwinSpark - od konce 2002). O tom tu jsou stohy diskuzí a názorů.
Já bych viděl hlavní rozdíl v tom, že 1200 má o 20 koní víc a o 20 kg míň. A je plastová Smile

A ty pohádky o žárovkách a velkých nákladech ... to se páni asi sekli, to platí pro BMW auta, ne motorky (alespoň ne boxery teda Smile)
Upravil MotoPaja dne 22.06.2011 01:15
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Zet
#15 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 06:20

Příspěvků: 82
Registrace: 04.05.11
Michal21 napsal:
....... ale mlatit v terenu o zem s 12kou za tri kila bych asi neprekous.....

Co ti na tom vadí - že lítá míň jisker od plastů ?Grin
 
Sedly
#16 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 08:07

Příspěvků: 4
Registrace: 21.06.11
Díky za spoustu rad a postřehů. S Bigem už sem si svoje užil a motor už jsem měl rozdělaný mockrát. Co chvilku odešlo něco. Super bylo, když mi prasklo spojkové lanko před křižovatkou, kde byla červená. Ale to se může stát na všech. Je to holt už veterán. Seštelovat vůli ventilů, dotahovat rozvodový řetázek, vyměnit pístní kroužky, navařit vahadla, nové gumičky do karburátorů, zas novou řetězovku, atd. Údržba nebere konce. A studené starty se sytičem pod nádrží, mačkání dekompresoru, atd to je taky kolikrát radost. Navíc jednoválec s takovým objemem potřebuje dobrou baterku, aby šel normálně startovat. Dal jsem si tam padáky, vyhřívané hefty, centrální stojan, 3 kufry, nový lauf, lepší žárovku do předku, nově přepolstrovanou sedačku, aby spolujezdec pořád nesjížděl a aby byla širší na delší cesty. Jenže údrby je prostě moc a nekončí. Jedno vyměníš, druhé odejde. Jezdím spíše turistiku, než terén, ale bydlím na vesnici v horách, takže i polňačky se občas musí protáhnout a trošku se vyblbnout. Ale žádný kros, nebo závodění. Chci vyjet Rumunsko, nebo Albánie. Takové delší cesty na středních/horších cestách. Na Bigovi si to ale radši nerisku, ikdyž už jsem tam vyměnil snad všechno a zatím drží slušně. Líbí se mi 1200GSA, nebo 1150GSA, akorát sem se na nich ještě neprojel a nevím, jestli to užiju, nebo mi bude stačit narmal GS. Big má nevýhodu vysokého těžiště a velké váhy. Jak sednu na Africu, tak se s tím manévruje úplně jinak. Navíc to není tak uškubané jako jednoválec. Akorát je to už taky starší motorka a nemá kardan. Moje představa je podle informací od vás našetřit něco mezi 160 až 230 a z kraje jara ji koupit a konečně sednout a jezdit, a né do nekonečna startovat, pak se vysléct, zkoumat co tomu zase je, obléct a doufat, že dojedu. Tak jako to dělají ostatní lidi na GS. Nastartuje, obleče se a jede. Smile
 
barokar
#17 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 09:01

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
tak v tomto případě bych se nebál koukat i po 1100, jsou za dobrou cenu a zbytek můžeš procestovat, navíc sem četl, že jsou oproti 1150 lehčí!
 
Michal21
#18 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 09:11

Příspěvků: 1384
Registrace: 20.01.11
Za me muzu rict, ze za tyhle penize bych kouknul na mobile.de nebo napsal Bobovi (clen fora) a koupil vyvonevyho advenzra 1150 a jeste bych se rozhodoval kteryho podle doplnku.
 
vevis
#19 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 22.06.2011 09:26
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
MotoPaja napsal:
Já jsem nechtěl, ale musímSmile : Nemyslím si, že by 1100 a 1150 byly stejný.
Jízdním projevem možná, ale jsou tam detaily, který jsou nakonec to co Ti bude vadit nebo vyhovovat.
2) 1100 má podstatně hůř ovladatelné blinkry (pohyb palcem do tlaku, u 1150 stačí dotek) a navíc vyhřejvání/deaktivaci ABS/čtyřblinkr nemáš na rukojetích a musíš kvůli tomu sundavat ruku z řídítka
4) 1100 nemá "zámek" na kardanu abysis nepootočil křížky při montáži
Naopak 1100 mají problematické převodovky - vnitřek (do 97) i obal (do terénu to chce výztuhu).

Me osobne ovladani blinkru na 1100gs vyhovuje a nemam s tim problem.
1150 ten zamek na kardanu prej nema taky.Ten ma prej 1150GSA.
S tema prevodovkama,s tou vyztuhou je to pravda,to ma 1150 resene lepe.Ale jinak tady najdes vic lidi,kterejm na 1150 odesla jednotka posilovace brzd,nez ze nekomu odesel na 1100 vnitrek prevodovky.Vim jen o Pajim.Je nas tady spousta s vice jak 100t.km,a ty prvni prevodovky nam radej bez problemu.thumbs up
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
MotoPaja
#20 
Rozdíly, výhody a nevýhody jednotlivých ročníků
Přidané 25.06.2011 20:26

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
vevis napsal:
Me osobne ovladani blinkru na 1100gs vyhovuje a nemam s tim problem.
1150 ten zamek na kardanu prej nema taky.Ten ma prej 1150GSA.
S tema prevodovkama,s tou vyztuhou je to pravda,to ma 1150 resene lepe.Ale jinak tady najdes vic lidi,kterejm na 1150 odesla jednotka posilovace brzd,nez ze nekomu odesel na 1100 vnitrek prevodovky.Vim jen o Pajim.Je nas tady spousta s vice jak 100t.km,a ty prvni prevodovky nam radej bez problemu.thumbs up

tak pokud má zámek na kardanu až GSA je to na pytel Smile
a převodovka, já třeba vím že vedle ve vsi někdo prodával eRko s gangspringerem :-) No jako jo, jednotka brzd jistě odjde, ale ta motorka pořád jede a brzdí a navíc jak zkušenost ukazuje, ta jednotka se vyhodí a máš akorát moto bez ABS, s tou převodovkou to bude složitější když už to padne. Nakonec nikdo neříká, že odejde každá, jen že to je známá vada. Jako jsou u TwinSparku cívky, mě třeba taky fungujou a jinejm odešly Smile
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Volná diskuze :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 125
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.48 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI