Chci se zeptat, jestli někdo máte, přemapovanou řídící jednotku na 8-kile.
Jak se změnil průběh výkonu ve spodních otáčkách, jde mi o ten nechvalně zmámý reřim ON-OFF. Zajímá mě jestli se po tom přemapování dá plynuleji, nebo jemněji dávkovat výkon... Nebo vůbec jaké s tím máte kdo zkušenosti. Dík
ked mi to pred cca 2 rokmi prehávali, tak hned potom som cítil nejaký rozdiel. No teraz v Rumunsku som mal chuť vykrútiť jednu sviečku aby mi to "nepredlžovalo" ruky*pissed*. ked som už nevládal, tak som to riešil tak, že som si sadol na sedlo, dal 1, 2 a prípadne 3 až potom išiel do stupačiek
Takže ak sa mi to samo nepremapovalo na štandart, tak to prakticky nemá význam.
Kruci, nakousl jsi mě, začnu hledat a najdu tebe....
Upřímně jsem o tomhle neslyšel, takže mě to taky zajímá. Taky se nám to zpočátku zdálo divoké, a v terénu to bude jistě ještě horší.
Tohle jsem našel na motoride sk
,,Ak si teda odmyslíme sériové obutie ako limitujúci faktor pri jazde v teréne, všetko ostatné je tip-top pripravené na prach, blato, skoky, drifty a s tým súvisiace pády. Oceľový rúrkový rám je asi to najlepšie, čo sa v stroji s týmto určením mohlo objaviť. Nádrž je pod sedlom, čo značne znižuje ťažisko. Predná obrátená vidla (nenastaviteľná) je už na pohľad svalovec a rada si poriadne zamaká. Veľmi dobre vychytáva menšie nerovnosti a s väčšími si bez odvrávania poradí tiež. Našťastie aj ten divoký plyn sa dá riešiť, a to prestavením palivovej mapy v autorizovanom servise. Motor potom nepohrdne ani 91-oktánovým benzínom, ale lepšou pridanou hodnotou bude pokojnejšia reakcia plynovej rukoväte (diskutované s majiteľom). To ocení aj spolujazdec, ak už náhodou majiteľa nepresvedčil s nožom v ruke ku kúpe zadného kufra."
Výňatek z testu- takže odpověď máš.
Upravil Waltr dne 21.09.2011 22:23
* po svolavacce na chcipani motoru za jizdy cca ve 2009 MENILI PALIVOVOU MAPU... hodne jezdcu (vcetne Randolfa) melo pocit, ze se to vyrazne zlepsilo. Ja ne. Takze zkusit checknout, jestli mas POSLEDNI palivovou mapu
* switchnuti na 91ku by melo pomoct urcite, ztratis ale vykon
* tyhle veci "moc cukavy plyn" se resili kdysi davno.. neslysel jsem uz ZADNEHO ZKUSENEHO off jezdce, co by si stezoval. 990ka je uskakana jeste o dost vic. Mozna za to proste jen malo tahas
* ja osobne tu RYCHLOU odezvu moto na plyn zboznuju... podle mne je to featura, ne bug. Jestli chces traktorozni projev, kup si jinou moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici.
Na tohle mne tezko dostanes, ja jezdim technicky pasaze malou rychlosti denne A ten off za tu dobu co osmikilo mam taky nejakej byl.. taakze
Jak rikam, uhrkanej plyn se tu resil v zacatcich kdyz jsme na osmikilech zacinali.. od te doby ticho po pesine. Pokud se chces plazit pomalu terenem, tak to je podle mne apriori trochu divny, nemyslis?
Ta motorka se MNOHEM lip chova pod plynem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici.
To by asi nezvládl
Viz. : YouTube Video
Swate podvadis!
V tom DRUHEM videu jsem tu trat JAKO JEDINY PO MILANOVI TT PROJEL BEZ SLAPNUTI. S tim, ze napoprve jsem tam bloudil a jel jsem to vic nez jednou. A to vubec nemluvim o tom, ze jeden z duvodu proc jsem tam ssebou seknul bylo prave MALO plynu...
Takze nes....
YouTube Video
Upravil hicks dne 22.09.2011 10:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vím že už se tu o tom někde psalo, doufal jsem že sem dá zkušenosti někdo, kdo jezdí hodně v terénu, protože tam by rozdíl po přemapování měl být značný. Pokud ovšem dojde i k poklesu výkonu, tak bych do toho samozřejmě nešel. No asi to budu muset vyzkoušet sám...
Waltrovi díky za skrytý kompliment...
Hicksi todle není jízda v terénu...
Upravil Lainen dne 22.09.2011 20:43
tomelainen napsal:
Vím že už se tu o tom někde psalo, doufal jsem že sem dá zkušenosti někdo, kdo jezdí hodně v terénu, protože tam by rozdíl po přemapování měl být značný. Pokud ovšem dojde i k poklesu výkonu, tak bych do toho samozřejmě nešel. No asi to budu muset vyzkoušet sám...
Waltrovi díky za skrytý kompliment...
Hicksi todle není jízda v terénu...
Trochu klesne - pokud vím tak pro porovnání u 12ky model 08, která měla standard 105 to padlo na 98 koní, alespoň tak mi to tehdy říkali v Inveltu, ale myslím, že jsem to současně i někde našel. Jinak nejen koně, ale i celková živost klesne, ne dramaticky, ale poznat to prostě je. Co se týče ostrýho plynu, kdysi mi to na 800 vadilo, ale přišlo mi, že to bylo opravdu jen na prvních kusech a následně už se to upravilo k plný, i terénní, použitelnosti. Tenhle tejden jsem po delší době na 800 jel a i v terénu a ve stupačkách a plyn mi rozhodně nevadil. Nejvíc mi v tu chvíli chyběly "chlupatý gumy", jinak celkovej projev super. No, ale poladit ještě podvozek.... Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Trochu klesne - pokud vím tak pro porovnání u 12ky model 08, která měla standard 105 to padlo na 98 koní...
Pokiaľ viem, u 1200 zníženie výkonu zmenou palivovej mapy zámerné kvôli poistkám. V Nemecku je dosť slušný rozdiel v poistnom medzi "do 100k" a "nad 100k", takže pre nové 1200 to ponúkajú za pár euro ako doplnok štandardne z tohto dôvodu...
Na strane druhej, ja mám 650 a tam je 91 palivová mapa štandardne, pričom výkon je znížený. Predpokladám, že všetko ostatné by malo byť to isté, ešte som to nezisťoval lebo necítim potrebu, ale v zásade by nemal byť potom problém do toho dostať 95 z 800. Pochybujem ale, že sa to bude dať spraviť oficiálne hmm...
na ten plyn lze v terenu zvyknout. Docela dlouho jsem taky brblal, ale kolegine me "vytrenovala". Proste to chce vic plynu, a to vzdy . Ne jen o nej "brnkat"
Tryskac napsal:
zx325, 800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá.
hmm, myslel som, že keď je to ten istý motor, bude to len záležitosť softwaru... ale keď nie, tak nie, je mi to vlastne jedno, 650 mi celkom stačí
(aspoň zatiaľ...)
Nazdar, trochu meškám z odpoveďou ja mám 91 oktánovú mapu (asi jediný v Československu) a je to podstatne lepšie. 91 sa dala objednávať tuším len prvé dva roky. 2010 už určite nie pretože kamoši ju chceli a už nebola v ponuke. Výkon klesne z 85 koní na 81, viezol som sa na 85k a vôbec som to necítil. Musím však podotknúť že mám vykuchaný kat. iný výfuk a šport. vzduch. filter. Už som o tom tu dávnejšie písal tak ak si to nájdite.
nejsi jediný, tuhle úpravu mi dělali v BMW před cestou do mongolska. Navíc mám komplet remus Hexacon, vykuchaný kat a upravený poměr převodů. Výsledek je, že dřív jsem většinu pomalejch pasáží trpěl, teď si je užívám. Cukání nevnímám jako žádný problém, naopak, někdy ta rychlá reakce plynu dokáže hodně věcí pořešit.
Ale ja mam 91 oktan mapu od výroby, ja som tak moto objednával. Kat mám preč aj ja + výfuk Iron bull + KN vzduch. filter. A tie prevody mením podľa potrebi. Osvedčilo sa mi, 15 zubov - naložený vo dvojke terén,16 - zubov sólo naložený terén a bežná premávka a 17 - zubov diaľnice, aj keď ich moc nemusím. Samozrejme že to nemením stále. Napríklad keď idem z babou do Rum. hodím 15-ku už doma. A keď ideme do Garmischu na BMW stretko, hodím 17-ku z 1500km to mám po diaľnici 1300km.