Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
přemapování ŘJ
Lainen
#1 
Přidané 21.09.2011 21:28
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Chci se zeptat, jestli někdo máte, přemapovanou řídící jednotku na 8-kile.
Jak se změnil průběh výkonu ve spodních otáčkách, jde mi o ten nechvalně zmámý reřim ON-OFF. Zajímá mě jestli se po tom přemapování dá plynuleji, nebo jemněji dávkovat výkon... Nebo vůbec jaké s tím máte kdo zkušenosti. Dík
 
Tryskac
#2 
přemapování ŘJ
Přidané 21.09.2011 21:53

Příspěvků: 743
Registrace: 16.11.08
ked mi to pred cca 2 rokmi prehávali, tak hned potom som cítil nejaký rozdiel. No teraz v Rumunsku som mal chuť vykrútiť jednu sviečku aby mi to "nepredlžovalo" ruky*pissed*. ked som už nevládal, tak som to riešil tak, že som si sadol na sedlo, dal 1, 2 a prípadne 3 až potom išiel do stupačiekhilarious
Takže ak sa mi to samo nepremapovalo na štandart, tak to prakticky nemá význam.
 
Waltr
#3 
přemapování ŘJ
Přidané 21.09.2011 21:54
Avatar člena


Příspěvků: 2756
Registrace: 27.06.08
Kruci, nakousl jsi mě, začnu hledat a najdu tebe....Grin
Upřímně jsem o tomhle neslyšel, takže mě to taky zajímá. Taky se nám to zpočátku zdálo divoké, a v terénu to bude jistě ještě horší.
 
Lainen
#4 
přemapování ŘJ
Přidané 21.09.2011 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Jo jo, v terénu jsou právě situace, kdy je to dost nepříjemné...
Mám za to, že by ten výkon měl jít dávkovat jemněji.
 
Waltr
#5 
přemapování ŘJ
Přidané 21.09.2011 22:22
Avatar člena


Příspěvků: 2756
Registrace: 27.06.08
Tohle jsem našel na motoride sk
,,Ak si teda odmyslíme sériové obutie ako limitujúci faktor pri jazde v teréne, všetko ostatné je tip-top pripravené na prach, blato, skoky, drifty a s tým súvisiace pády. Oceľový rúrkový rám je asi to najlepšie, čo sa v stroji s týmto určením mohlo objaviť. Nádrž je pod sedlom, čo značne znižuje ťažisko. Predná obrátená vidla (nenastaviteľná) je už na pohľad svalovec a rada si poriadne zamaká. Veľmi dobre vychytáva menšie nerovnosti a s väčšími si bez odvrávania poradí tiež. Našťastie aj ten divoký plyn sa dá riešiť, a to prestavením palivovej mapy v autorizovanom servise. Motor potom nepohrdne ani 91-oktánovým benzínom, ale lepšou pridanou hodnotou bude pokojnejšia reakcia plynovej rukoväte (diskutované s majiteľom). To ocení aj spolujazdec, ak už náhodou majiteľa nepresvedčil s nožom v ruke ku kúpe zadného kufra."
Výňatek z testu- takže odpověď máš. Wink
Upravil Waltr dne 21.09.2011 22:23
 
hicks
#6 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 08:42
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
v bodech.

* po svolavacce na chcipani motoru za jizdy cca ve 2009 MENILI PALIVOVOU MAPU... hodne jezdcu (vcetne Randolfa) melo pocit, ze se to vyrazne zlepsilo. Ja ne. Takze zkusit checknout, jestli mas POSLEDNI palivovou mapu
* switchnuti na 91ku by melo pomoct urcite, ztratis ale vykon
* tyhle veci "moc cukavy plyn" se resili kdysi davno.. neslysel jsem uz ZADNEHO ZKUSENEHO off jezdce, co by si stezoval. 990ka je uskakana jeste o dost vic. Mozna za to proste jen malo tahas
* ja osobne tu RYCHLOU odezvu moto na plyn zboznuju... podle mne je to featura, ne bug. Jestli chces traktorozni projev, kup si jinou moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Waltr
#7 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 09:19
Avatar člena


Příspěvků: 2756
Registrace: 27.06.08
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici. WinkGrin
 
swat
#8 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 09:24
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
Waltr napsal:
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici. WinkGrin

To by asi nezvládl Smile
Viz. :
YouTube Video

F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
hicks
#9 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 09:29
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Waltr napsal:
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici. WinkGrin


Na tohle mne tezko dostanes, ja jezdim technicky pasaze malou rychlosti denne Cool A ten off za tu dobu co osmikilo mam taky nejakej byl.. taakze Grin

Jak rikam, uhrkanej plyn se tu resil v zacatcich kdyz jsme na osmikilech zacinali.. od te doby ticho po pesine. Pokud se chces plazit pomalu terenem, tak to je podle mne apriori trochu divny, nemyslis?

Ta motorka se MNOHEM lip chova pod plynem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#10 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 09:30
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
swat napsal:
Waltr napsal:
Možná by jsi se měl vydat do stejných míst jako Tom, třeba by tě ty moudrosti přešly. Tedy mimo zbožňovanou dálnici. WinkGrin

To by asi nezvládl Smile
Viz. :
YouTube Video


Swate podvadis!

V tom DRUHEM videu jsem tu trat JAKO JEDINY PO MILANOVI TT PROJEL BEZ SLAPNUTI. S tim, ze napoprve jsem tam bloudil a jel jsem to vic nez jednou. A to vubec nemluvim o tom, ze jeden z duvodu proc jsem tam ssebou seknul bylo prave MALO plynu...

Takze nes.... Grin

YouTube Video

Upravil hicks dne 22.09.2011 10:04
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Lainen
#11 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 20:37
Avatar člena


Příspěvků: 101
Registrace: 10.02.10
Vím že už se tu o tom někde psalo, doufal jsem že sem dá zkušenosti někdo, kdo jezdí hodně v terénu, protože tam by rozdíl po přemapování měl být značný. Pokud ovšem dojde i k poklesu výkonu, tak bych do toho samozřejmě nešel. No asi to budu muset vyzkoušet sám...
Waltrovi díky za skrytý kompliment...
Hicksi todle není jízda v terénu...
Upravil Lainen dne 22.09.2011 20:43
 
morabo
#12 
přemapování ŘJ
Přidané 22.09.2011 21:32
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
tomelainen napsal:
Vím že už se tu o tom někde psalo, doufal jsem že sem dá zkušenosti někdo, kdo jezdí hodně v terénu, protože tam by rozdíl po přemapování měl být značný. Pokud ovšem dojde i k poklesu výkonu, tak bych do toho samozřejmě nešel. No asi to budu muset vyzkoušet sám...
Waltrovi díky za skrytý kompliment...
Hicksi todle není jízda v terénu...

Trochu klesne - pokud vím tak pro porovnání u 12ky model 08, která měla standard 105 to padlo na 98 koní, alespoň tak mi to tehdy říkali v Inveltu, ale myslím, že jsem to současně i někde našel. Jinak nejen koně, ale i celková živost klesne, ne dramaticky, ale poznat to prostě je. Co se týče ostrýho plynu, kdysi mi to na 800 vadilo, ale přišlo mi, že to bylo opravdu jen na prvních kusech a následně už se to upravilo k plný, i terénní, použitelnosti. Tenhle tejden jsem po delší době na 800 jel a i v terénu a ve stupačkách a plyn mi rozhodně nevadil. Nejvíc mi v tu chvíli chyběly "chlupatý gumy", jinak celkovej projev super. No, ale poladit ještě podvozek.... music
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
zx325
#13 
přemapování ŘJ
Přidané 24.09.2011 10:17

Příspěvků: 27
Registrace: 23.08.11
morabo napsal:
Trochu klesne - pokud vím tak pro porovnání u 12ky model 08, která měla standard 105 to padlo na 98 koní...


Pokiaľ viem, u 1200 zníženie výkonu zmenou palivovej mapy zámerné kvôli poistkám. V Nemecku je dosť slušný rozdiel v poistnom medzi "do 100k" a "nad 100k", takže pre nové 1200 to ponúkajú za pár euro ako doplnok štandardne z tohto dôvodu...

Na strane druhej, ja mám 650 a tam je 91 palivová mapa štandardne, pričom výkon je znížený. Predpokladám, že všetko ostatné by malo byť to isté, ešte som to nezisťoval lebo necítim potrebu, ale v zásade by nemal byť potom problém do toho dostať 95 z 800. Pochybujem ale, že sa to bude dať spraviť oficiálne hmm...
 
Waltr
#14 
přemapování ŘJ
Přidané 24.09.2011 19:32
Avatar člena


Příspěvků: 2756
Registrace: 27.06.08
Nemyslím.
 
Tryskac
#15 
přemapování ŘJ
Přidané 24.09.2011 23:50

Příspěvků: 743
Registrace: 16.11.08
zx325, 800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá.
 
petrs
#16 
přemapování ŘJ
Přidané 25.09.2011 00:01
Avatar člena


Příspěvků: 938
Registrace: 31.10.07
na ten plyn lze v terenu zvyknout. Docela dlouho jsem taky brblal, ale kolegine me "vytrenovala". Proste to chce vic plynu, a to vzdy Smile. Ne jen o nej "brnkat"
Passion to Ride.
Passion to Dive.
 
zx325
#17 
přemapování ŘJ
Přidané 25.09.2011 10:00

Příspěvků: 27
Registrace: 23.08.11
Tryskac napsal:
zx325, 800 má oproti 652 okrem inej mapy minimálne iné vačky a možno aj sacie hrdlá.


hmm, myslel som, že keď je to ten istý motor, bude to len záležitosť softwaru... ale keď nie, tak nie, je mi to vlastne jedno, 650 mi celkom stačí Smile
(aspoň zatiaľ...)
 
siso
#18 
přemapování ŘJ
Přidané 19.10.2011 18:02
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Nazdar, trochu meškám z odpoveďou ja mám 91 oktánovú mapu (asi jediný v Československu) a je to podstatne lepšie. 91 sa dala objednávať tuším len prvé dva roky. 2010 už určite nie pretože kamoši ju chceli a už nebola v ponuke. Výkon klesne z 85 koní na 81, viezol som sa na 85k a vôbec som to necítil. Musím však podotknúť že mám vykuchaný kat. iný výfuk a šport. vzduch. filter. Už som o tom tu dávnejšie písal tak ak si to nájdite.
 
jarax
#19 
přemapování ŘJ
Přidané 14.12.2011 17:52
Avatar člena


Příspěvků: 473
Registrace: 16.05.07
nejsi jediný, tuhle úpravu mi dělali v BMW před cestou do mongolska. Navíc mám komplet remus Hexacon, vykuchaný kat a upravený poměr převodů. Výsledek je, že dřív jsem většinu pomalejch pasáží trpěl, teď si je užívám. Cukání nevnímám jako žádný problém, naopak, někdy ta rychlá reakce plynu dokáže hodně věcí pořešit.
 
http://www.mototrip.info
siso
#20 
přemapování ŘJ
Přidané 15.12.2011 17:03
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Ale ja mam 91 oktan mapu od výroby, ja som tak moto objednával. Kat mám preč aj ja + výfuk Iron bull + KN vzduch. filter. A tie prevody mením podľa potrebi. Osvedčilo sa mi, 15 zubov - naložený vo dvojke terén,16 - zubov sólo naložený terén a bežná premávka a 17 - zubov diaľnice, aj keď ich moc nemusím. Samozrejme že to nemením stále. Napríklad keď idem z babou do Rum. hodím 15-ku už doma. A keď ideme do Garmischu na BMW stretko, hodím 17-ku z 1500km to mám po diaľnici 130Grin0km.
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 66
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.28 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI