Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Kardan-koncový převod
rummen1150
#1 
Přidané 10.12.2011 23:44

Příspěvků: 39
Registrace: 13.10.10
Zdavím Všechny.Prosím o radu,má někdo zkušenost s malou vůlí v uložení koncového převodu?Je na těch dvou imbusových šroubech(uložení).Nejdou povolit,máte zkušenost s demontáží,abych něco nepodělal?cryPovolil jsem jen matici na straně od kola. . . Díky za rady
rummen1150 přiložený následující obrázek:


[174.1Kb]
Upravil rummen1150 dne 10.12.2011 23:48
 
Tonda
#2 
Kardan-koncový převod
Přidané 11.12.2011 00:10

Příspěvků: 5246
Registrace: 16.02.07
Musíš ty imbusy nahřát horkovzdušnou pistolí, aby povolilo lepidlo v závitech - jinak to nepovolíš. Bez ohřátí a s použitím hrubé síly se toho akorát spousta pokazí.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Dawid
#3 
Kardan-koncový převod
Přidané 11.12.2011 10:28
Avatar člena


Příspěvků: 433
Registrace: 22.08.08
Jojo, je to tak, nahřát se to musí. V tomhle příspěvku je vše popsáno a Tonda vytvořil i pěkný fotonávod: http://bmwgs.cz/f...rowstart=0
Já kdysi měnil ty dvě ložiska (vnitřní i vnější) a zlepšilo se to, ale protože byly zřejmě lehce vymačkaný i ty dva čepy, pořád tam byla taková mikrovůle (když jsem hýbal kolem do stan v jeho nejvyšším místě). Protože se mi ale nechtělo kupovat nové čepy (na pohled se mi zdály OK) dal jsem mezi čepy a ložisko taky trochu Loctite (na zkoušku), a je to tam už asi tři roky bez nejmenší vůle. Smile
D.
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
 
rummen1150
#4 
Kardan-koncový převod
Přidané 11.12.2011 12:02

Příspěvků: 39
Registrace: 13.10.10
Díky za rady,ten Tondův postup je skvělejclap.Mám tam tu vůli taky hodně malou.V létě mě na Balotonu odešlo to velký ložisko v kole tak to teď všechno hlídám(4 dny na Balatonu nic mocShock).Vyměnim ložiska a uvídím.
 
Tomas 1150
#5 
Kardan-koncový převod
Přidané 20.01.2012 16:39

Příspěvků: 5
Registrace: 26.01.11
A na kolik příjde taková výměna ložisek v kardanu?
 
Pertla
#6 
Kardan-koncový převod
Přidané 20.01.2012 17:12
Avatar člena


Příspěvků: 2678
Registrace: 20.12.10
Tuším že 1600 ložisko kola, 600 gufero, a 2x 800 ložisko na čepu. Ceny by ti řekl Tonda přesně. My jsme to řešili na podzim.
 
milanosor
#7 
Kardan-koncový převod
Přidané 24.01.2012 11:14
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
Tak tak.Myslim ze to bylo 1400 nebo 1600 za ty kuzelikovy loziska na cepu nohavice.Ale nez se pustis do vymeny, vyzkousej dotazeni vnitniho sroubu na predepsany moment moment. Ja vuli nemel ani mm,ale zacalo mi to vrzat na cepu.Pokud by si delal jen loziska cepu,tak to mas praci na 2-3h dle soustredeni Wink
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Edy
#8 
Kardan-koncový převod
Přidané 10.04.2019 18:32

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Můžu dát na GS koncový převod z RT? Obě jsou 1150. Bude to pasovat? Dík za odpověď.
 
Jirik
#9 
Kardan-koncový převod
Přidané 10.04.2019 19:44

Příspěvků: 571
Registrace: 25.10.12
Můžeš, koncáky z 850, 1100 a 1150 ,R, RT, RS, GS, S jsou mezi sebou záměnné, ale liší se převodovým poměrem, ten je vyražen u odvzdušnění.
A ohlídej si zda máš ABS nebo ne.
 
Edy
#10 
Kardan-koncový převod
Přidané 10.04.2019 20:03

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Můj koncák zatím skončil, než ho zrepasuju tak mám možnost ten z RT. A taky mě láká, že má na kole o zub víc, tedy lepší v lese. Dám ho tam.
 
Jirik
#11 
Kardan-koncový převod
Přidané 10.04.2019 20:07

Příspěvků: 571
Registrace: 25.10.12
Než ho koupíš tak ho u prodejce otevři, je 7 imbus a zkontroluj zda nejsou vylámané či jinak poškozené zuby(piting) na sokolí, jinak budeš mít doma akorát drahý těžítko Wink
Upravil Jirik dne 10.04.2019 20:08
 
Pavlik
#12 
Kardan-koncový převod
Přidané 20.04.2019 22:31

Příspěvků: 1
Registrace: 14.03.19
Zdravim přátelé. Budu poctěn jednou malou radou a do tohoto vlákna ,,kardan,, se myslím hodí nejlépe. Při rozjezdu z místa se mi stane, že když pouštím spojku cítím jako lehčí škubnutí, těsně před prvním otočením kola a nejspíš v kardanu. Přirovnal bych to k tomu, jako když se vymezí všecny vůle na ozubených kolech, křížkách apod. než se dostane přenos krouťáku od motoru na kolo. Při samotné jízdě už je klid. Snad jsem to popsal trošku srozumitelne a nebudete mě limčovat, pokud to tu je již uvedeno. Dekuji...
 
Ficek
#13 
Kardan-koncový převod
Přidané 08.07.2019 11:48

Příspěvků: 15
Registrace: 04.07.17
Mám po smrti křížky na kardanu. Má smysl to nechat repasovat v kardanservisu? Jaké máte skušenosti?
 
servisak
#14 
Kardan-koncový převod
Přidané 08.07.2019 11:51
Avatar člena


Příspěvků: 12390
Registrace: 02.01.09
Pokud neni vytlucene oko tak to bezproblemu zrepasuji
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Bohumil
#15 
Kardan-koncový převod
Přidané 08.07.2019 12:31
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Jasneee a mas za 3 litry novy kardan.hlavne poradne prohlidni gumu jesi uz nevyliza ven...
Kupredu spatki ni krok...
 
Ficek
#16 
Kardan-koncový převod
Přidané 08.07.2019 12:36

Příspěvků: 15
Registrace: 04.07.17
Guma i oka jsou ok. Jdu hledat kam to poslat.
 
Bohumil
#17 
Kardan-koncový převod
Přidané 08.07.2019 14:18
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Kardany velka bites to vozim.Ale mozna mas neco pobliz.
Kupredu spatki ni krok...
 
jikraus
#18 
Kardan-koncový převod
Přidané 28.10.2019 09:01

Příspěvků: 18
Registrace: 14.05.19
Ahoj lidi, včera jsem se vrátil z 300km vyjížďky a při mytí jsem si všimnul docela velké vůle na koncovém převodu (viklání za horní a spodní bod kola cca 2 mm). Zatlačil jsem to do garáže a večer, když jsem chtěl zkusit utáhnout matky a imbusy dle Tondovo návodu, už tam vůle nebyla. Je to normální a nemám to řešit? Popř. je v okolí ČB někdo, kdo by se mi na to odborně podíval?
 
tomle1
#19 
Kardan-koncový převod
Přidané 28.10.2019 13:39
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
V létě mi to Tonda dělal a stálo to desítku + pět před třema rokama u Cyrila. Cyril měnil velké a proti tomu malé ložisko + gufera. A teď se vysypalo uložení kardanu- 2xjehlové ložisko, gufero, axiální ložisko, jehlová objímka a přítlačný kroužek a olej. Má se to dělat pospolu.
Upravil tomle1 dne 28.10.2019 13:43
 
tomle1
#20 
Kardan-koncový převod
Přidané 28.10.2019 13:45
Avatar člena


Příspěvků: 554
Registrace: 04.09.13
Ale mám najeto 130000, takže to zas není taková hrůza
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 63
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.25 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI