Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku
Strana 1 z 2:   1    2  
Heidenau K60 Scout vs Mitas E-07
Heidanau K60 Scout Heidanau K60 Scout 32%[13 Hlasy]
Mitas E-07 Mitas E-07 68%[28 Hlasy]
Počet hlasů : 41
 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Venca_86
#1 
Přidané 07.04.2012 14:59

Příspěvků: 32
Registrace: 07.02.12
Máte někdo zkušenosti s tímto obutím? Chci to převážně na asfalt ale sem tam i nějaký menší offroadek. Nebo jestli mi doporučíte ještě něco jiného, tak si nechám rád poradit. Díky Smile
 
vlk
#2 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 07.04.2012 15:36
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
takmer do konca minulorocnej sezony som jazdil len na mitaskach 07, v podstate som bol taky mitaskofil07
preco? - lebo to je vsestranna pneu s vysokym najazdom a za dobre prachy. to ze zadok nebol rozmerovo ako ma byt som neriesil a vaznejsi off je utrpenie ( blato, mokra trava .... ) a mne za mokra podklzoval obcas zadok, za mokra som bol jednoducho opatrnejsi - pomalsi
osobne nedam na ne dopustit, takze pre mna idealna guma na asfalt a sem tam na mensi offik

o Heidenau pocuvam uz takmer dva roky, jazdia mi s nimi kamosi ktorym cenzuru na ne beriem a je to taktiez vdacna guma - vsestranna ale nevim posudit ci sa da na nej najazdit viac a kolko stoji
najazd na pneu je rozdielny takze porovnavat kolko najazdi janko na mitaskach a kolko hrasko na K60tkiach zalezi ako jazdia, na com jazdia, kde jazdil ... atd
mne 07 vedela vydrzat aj 16 tis. km ale dal som ju dole aj za 8 tis.

Keby som nepresedlal na kocky - pneu typu mitas 10, 09, TKC tak by som asi siel skusat tie Heidenau-ky
ale terazky mi silne vyhovuje predok 10 a zadok 09 od mitasu, nasledne ma cakaju dodrat TKC
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
vlk
#3 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 07.04.2012 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
apropo:
precitaj si totok http://www.bmwgs....cle_id=214
mas tam pekne a strucne popisane mitasky
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
morabo
#4 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 07.04.2012 18:54
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Mam zkusenost jen se Scouty a musim rict, ze pneu typu ani ryba, ani rak nejsou nic pro mne. V terenu to neni o moc lepsi nez Tourancky, ty vedou na asfaltu. No a tam jsou vuci Scoutu zase skoro stejne dobry spunty (v mym srovnani byly sjety Karoo T skoro i lepsi) a v terenu jsou samozrejme svetelny roky daleko... Slabota je hlavne predni.
Takze za mne je spis otazka jestli spunt, nebo Tourance a na to si kazdej musi odpovedet sam...

Jediny mozny vyuziti univerzalu vidim, PRO SEBE, jedine diky najezdu, v nejaky dalkovy ceste do teplych, suchych, piscitych krajin a to jeste jen na zadek, na predni bych dal spunt...
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
mara
#5 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 09:41
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
To je fakt divná gumaWink včera jsem v garáži naměřil na nových K-60 hloubku vzorku 11 mm.
Na našich aktuálně nasazených K-60 na motorkách, naměřeno 7 mm.
Najeto na nich máme cca 12 000 km

Takže, ve 12 000 km nejsou ani v půlcehmm!

S touhle gumou se fakt dá cestovat.

Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
schrek
#6 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 09:47
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
mara: ze zacatu lezou dost pomalu dolu ale pak uz je to hukot, a jak se tu psalo , kazdej musi vyzkouset co mu ta guma vydrzi pri jeho stylu jizdy kolega dal na E10 8500km ja dal na E10 4150km proste je to o stylu jizdy, zetizeni motrky a spravnem tlaku v pneu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
mara
#7 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 09:57
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
ale jo, já se ani tak neptám jak je to možné, ale píšu, že je to možnéGrin
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
tomtom
#8 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 14:29
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!
 
pepanek1150
#9 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 15:51
Avatar člena


Příspěvků: 1451
Registrace: 06.04.10
jak píše schrek je to o stylu jízdy. Každá diskuze o pneu. TKC 80 jsem dotáhl na 14 tisíc, K 60 na 12 tis. Teď mám E07 Dakar a mají cca 10 tisíc. Jsou na 6mm předek a 9 mm zadek takže tento rok je asi ani měnit nebudu, neboť to vidím ještě tak na 10 tis. minimálně. Scouty na začátku dobrý, rychle si to sedlo, ale pak pneu hučela a když jsem brzdil, tak to jsem myslel, že mám nad sebou letadlo. Při cestě do Rumunska si kamarád motorku půjčil na 50 km a já jeho, na pumpě mi povídá...máš to asi rozbitý ta motorka hučí jako prase.
Tak jsem se pousmál , že to jen hučí pneu.
Z těchto tří ...TKC80, K60, E07....jednoznačně E07, jen s tím, že to s nima musí jezdec vydržet cca 900-1000km než si sednou. Ještě po 500 km po nazutí to rádo klouzalo, což jsem u jiných pneu nikdy neměl. A to používám stejný model...nová pneu = hned na polní či lesní cestu obalit prachem a pak teprve na asfalt.
Kdo to s nima na začátku nevydržel, ten to taky prodával...že to klouže. A ještě jeden poznatek k E07. Pokud mají cestovatelský tlak doporučený Rudou 2,6 předek 2,9 zadek, tak to do zatáček padá samo a spíš je potřeba to lehce z toho náklonu vyndavat. Což je velký rozdíl vůči např. Anakee.
Dnes na silnici s mina jezdím stejně jako na Anakee a na polních či lesních jako s TKC, jen mimo asfalt nejezdím do dešti či v dešti.
Mitas E07-Dakar za mě clapthumbs up
všude dobře.....doma GSA Wink
 
www.pepanek.cz
mara
#10 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 16:23
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!


Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumáchGrin

Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
mara
#11 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 16:30
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
No tak to je snad jasný, že je to stylem jízdy...
já se tu jen chlubím, nedělám pro HeidenauWink

Mimochodem Pepánku, Tobě vydržely TKC víc než K-60 ?

Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Mr GS
#12 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 16:45
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
schrek napsal:
mara: ze zacatu lezou dost pomalu dolu ale pak uz je to hukot, a jak se tu psalo , kazdej musi vyzkouset co mu ta guma vydrzi pri jeho stylu jizdy kolega dal na E10 8500km ja dal na E10 4150km proste je to o stylu jizdy, zetizeni motrky a spravnem tlaku v pneu


Takže ty motorku hodně zatěžuješ a pneumatiky málo tlakuješ Cool
Kup si ruční minipumpičku a smázneš 2 mouchy jednou ranou.Když ty ucházející mitasky budeš pravidelně dofukovat ruční pumpičkou,tak budou mít pořád správný tlak a ty zhubneš Pfft
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
tomtom
#13 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 17:15
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
mara napsal:
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!


Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumáchGrin

Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.


Noo.. já jen jestli nekecáš...Grin možná chybka v evidenci hmm!
Pokud se bavíme o zadní tak mám na ni najeto 11 tisíc km..na krajích mi zbyly ještě ty vocásky ( nechtělo se mi to brousit Grin ) a tam to má 10,2 mm ( nechce se mi věřit, že to tolik bylo i uprostřed, ale už si to nevybavuji )..a u toho idikačního prožku to mám cca 2,5 - 3,5mm.. neb je to jakési oskákané ..trvale mi u obou uniká vzduch a to je jeden z důvodů, proč si je už nekoupím Sad
 
tomtom
#14 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 17:16
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
mara napsal:
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!


Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumáchGrin

Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.


Ne..myslel jsem, jestli jsi je v obou případech neměřil na kraji.
 
tomtom
#15 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 17:21
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
Jo...a nebyly u této pneu dva typy vzorků ? Jeden měl ten střed dělený a durhý spojený...mluvíš o kterém?hmm!
 
mara
#16 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 18:40
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Ano, chyba v evidenciGrin těch 7 mm co jsem psal je na manželčině dvanáctce, já mám 6 mm.
Já je nazouval ve zhruba 153 000 km, aktuálně mám 165 000 km.
Měrka je přiložena v místě měření, je to asi nejojetější část vzorku.
mara přiložený následující obrázek:


[53.88Kb]
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
mara
#17 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 18:41
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Wink
mara přiložený následující obrázek:


[62.99Kb]
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
mara
#18 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 18:45
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
tomtom napsal:
Jo...a nebyly u této pneu dva typy vzorků ? Jeden měl ten střed dělený a durhý spojený...mluvíš o kterém?hmm!


Já si myslím, ale nejsem si jistej, že ten dělený střed se v 150/70 -17 nedělalhmm!
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Mr GS
#19 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 18:56
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8761
Registrace: 18.12.08
tomtom napsal:
mara napsal:
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!


Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumáchGrin

Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.


Ne..myslel jsem, jestli jsi je v obou případech neměřil na kraji.


Určitě? hmm!

To jako že by je sjel z 11mm na 6mm na krajích??
Kde a jak by s tím musel jet,aby se toto stalo?...nebo kolik by musel mít ten střed? -15mm?
Sám píšeš,že jsi na kraj motorku ani nenaklonil,když tam máš ještě "chlupy" a pak se zeptáš na tohle...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
tomtom
#20 
Heidenau K60 Scout vs Mitas E 07
Přidané 16.06.2015 20:49
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
Mr GS napsal:
tomtom napsal:
mara napsal:
tomtom napsal:
Otázkou je kde to měříš? Na kraji hrubého vzorku nebo v blízkosti středu kde je indikační proužek?hmm!


Tomtome, no ták… ty si myslíš, že bych jako třeba změřil nový na středu a ty nazutý na krajích a tím získal vítězství v nájezdu na gumáchGrin

Samozřejmě, pneu měřeny v nejexponovanějším místě, tedy střed, oblast značek.


Ne..myslel jsem, jestli jsi je v obou případech neměřil na kraji.


Určitě? hmm!

To jako že by je sjel z 11mm na 6mm na krajích??
Kde a jak by s tím musel jet,aby se toto stalo?...nebo kolik by musel mít ten střed? -15mm?
Sám píšeš,že jsi na kraj motorku ani nenaklonil,když tam máš ještě "chlupy" a pak se zeptáš na tohle...


No jo no člověk by nevěřil co všechno se může stát a na co všechno lidi nepříjdou Cool...a já nejsem žádný střelec a bojím se naklonit abych nepřepadhelpless, tak podle sebe nemůžu soudit hilarious
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné doplňky na motorku :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 1
glock7

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI