Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
 
Pár otázek
nenca
#1 
Přidané 19.05.2008 10:11
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Pořídil sem si minulej tejden BMW R 1200 GS a po dvou vyjížďkách sem si všim pár věcí a chtěl bych vědět jestli je to normální nebo s tím mám něco dělat. Je to 9/2006 do provozu, najeto 8 000 km. Mezi převodovkou a zadním kolem je docela vůle, která je znát hlavně při zařazeným nižším stupni, hlavně 1 a 2, kdy při přidání a ubrání plynu je ta vůle znatelně cítit a i slyšet. Dal sem mašinu na hlavní stojan, zařadil sem 1 a zkoušel sem rukou točit zadním kolem, abych zjistil, kde ta vůle je a je mezi kardanem a převodovkou. Dál při prudkým ubrání plynu, třeba před zatáčkou to lehce zastřílí do vejfuku. Dík za každou odpověď a názor.
 
lpes
#2 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 11:03
Avatar člena


Příspěvků: 212
Registrace: 05.04.08
Ahoj, mám letos také nově 1200 GS, vůle jsem si nevšiml, ale do výfuku mi střílí také a jak jsem to četl na diskusi, nejsme sami, komu střílí... Smile
 
nenca
#3 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 15:32
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Zdá se, že tady toho nikdo moc neporadí, buď neví nebo nechce. No nic, myslel sem, že bramboráci držej při sobě, ale jak je vidět, tak sem se splet.bye
 
Milos
#4 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 15:40
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Na 1150 GSA,2002- když jsem měl katalizátor, skoro nikdy motorka nestřílela. S YSvodem+KN vzducháčem občas si střelí. Jinak na mé motorce jsem si nějaké vůle mezi převodovkou a zadním kolem nevšiml.
 
www.pinkava.cz
Slavek
#5 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 15:40
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
... vydrz, on se nekdo ozve .... dal si to sem v deset rano, ted je pul ctvrty ... normalni lidi pres den makaj, takze prodleva 4 hodiny neni zadnej problem ...

... jestli potrebujes odpoved ihned, je to strasne urgentni a bez rychle odpovedi neusnes, zavolej servis BMW ..

.. to lehke strileni (spis silnejsi zabublani) je pri rychlym zaklapnuti plynu normalni u dvouvaly, delalo mi to Varadero, brachovi to dela MG ...

... s tou vuli na kardanu ti neporadim ..
 
slavekm.spaces.live.com
Jacobyen
#6 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 15:42

Příspěvků: 41
Registrace: 22.11.07
Ahoj,
mám zcela novou ADV 2008, střílení dělá též, co se týče vůle zadního kola, tak jsem zatím na to nekoukal, nicméně při zařazených nižších stupních - 1,2, mám občas pocit takového dá se říci plavání zadního kola, moc příjemné to není. Kardan je asi do určité míry fajn na údržbu, ale na jízdní vlastnosti mě to zatím moc nechytlo.
Tom
 
nenca
#7 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 16:10
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Omlouvám se chlapi, konečně pár odpovědí, z kterých sem pochopil, že to jemný střílení do vejfuku OK, ale zajímala by mě ještě ta vůle mezi převodovkou a zadním kolem. Už sem se na motorkářích od někoho dozvěděl, že je to prej normální, že je cituju "vule tam je umyslne, kardan neni napevno ale je tam zachyt momentu", tak mi to někdo vysvětlete. Dík
 
Alda
#8 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 16:12
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
Zaregistrujes se, ten den v 10:11 sem hodis dotaz, dostanes jednu odpoved a v 15:32 uz vis, ze bramboraci neporadi a nedrzi pri sobe.
To mi hlava nebere.
Do vyfuku strili skoro kazda motorka, co jsem kdy mel a videl. Zalezi na situaci, opravdu to dela predevsim pri ostrejsim ubrani plynu, zrejme prebytek nespaleny smesi. O vuli mezi kardanem a prevodovkou nic nevim, takze radsi nenapisu nic, nez to tu zbytecne zacpavat zbytecnou odpovedi, ze nevim.
A myslim ze to je stejna situace i u mnoha ostatnich.
 
nenca
#9 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 16:26
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Alda> Pochop mě, mám to chvíli, sem na ní nadrženej jak blázen, mám z ní radost a chci se dozvědět podstatný věci. Už sem se o něco víš omluvil.
 
peet
#10 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 16:31

Příspěvků: 323
Registrace: 09.07.07
Jak to, že ještě nikdo nepoužil ono obligátní "NEŘEŠ, JEZDI"???GrinGrinGrin
 
nenca
#11 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 16:34
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Jo to taky de, ale ty důsledky potom.
 
Cycli
#12 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 18:22
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
To neřeš a jezdi. GrinGrinGrin Ne ted vážně. Jak myslíš vůli? Jako že zvedneš na hlavní stojan motorku a dáš kvalt a zatočíš kolem ve směru otáčení kola tam a zpátky? Tahle vůle je v pořádku. To jsou zubové vůle (převodovka, kardan, diferák) Rány to dělá při jízdě v době (sorri, ale všichni jsme si to prošli) kdy člověk není sžitel s motorkou, protože předtim měl řetěz. Problém je v ovládání spojky. Uvidíš sám. Prostě bawor není japonec, bawor je uplně jinej. Vždyt se na něj podivej, takže věci ovládání z "normální" motorky zapoměn a uč se jezdit na BMW. To samé to plavání při řazení jak někdo popisuje. Zas věc ovládání spojky. Prostě kolo se dostává do smyku. Kardan nepovolí nic, řetěz propruží.
No a pokud je ta vůle když vezmeš za vrch kola a spodek a cítíš hrk, tak je taky do určitý míry normální. Jsou tam malý kuželový ložiska co drží nohavici kardanu a tam může být trošku vůle.
No a pokud tam máš jinou vůli tak teda nevim kde. Smile
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
nenca
#13 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 18:40
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Jo jo, to bude vono, ta vůle je asi 8 cm na obvodu kola, zdálo se mi to dost, ale jak říkáš, před tím sem měl Dakara se řetězem, zvyk je železná košile, hlavně že už sem se zbavil řetězu. Díky, už sem v klidu.
 
Cycli
#14 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 18:46
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Tak to je v poho. 8 cm žádná míra . thumbs up
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
nenca
#15 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 18:48
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
thumbs upclap
 
Cycli
#16 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 18:48
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Zkus to až budeš mít někdy zvedlí auto jedmím hnacím kolem ve vzduchu. Je to to samý.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Shaun
#17 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 19:50

Příspěvků: 32
Registrace: 15.05.08
Pokud můžu přidat jeden zajímavý subjektivní pocit, tak mám po cca 7 letech ježdění na čoprech ( všechno kardan ) pocit z kardanu na 1200 gs jako nenca. přijde mi tam " větší vůle " než jsem byl zvyklý. Ono to bude všechno ok, asi proto, že má motor gs pochopitelně větší výkon i krouťák Cool
 
aldisek
#18 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 20:32
Avatar člena


Příspěvků: 456
Registrace: 13.01.08
Já mám stejný rok jako ty. Vůle se mi taky nezdála a tak při první garančce v Autecu jsem vyrukoval se závadou. Bylo mi řečeno že je to normál. Moc jim tam nevěřím a mám k nim své výhrady nicméně mám najeto 18tis a stále pohoda. Střílení normál.
 
bystricke
#19 
Pár otázek
Přidané 19.05.2008 22:56
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
zkus akorát vůli do stran,jinak jak psal cycli,je to vůle na zubech a že jich tam je od motoru k zadnímu kolu
pokáď se ti motorka zavlní při přeřazení,TAK TO NEŘEŠ A JEZDIGrin i já jsem slezl z japonce,kde se dali práskat kvalty v náklonu a nic se nedělo,u bmw ti to pěkně rozhodí sandál,motorka se silně zavlní,nauč se do zatáčky jezdit už se zařazeným kvaltem,pokud by ti to dělalo problémy,tak přeřaď i v náklonu ale pomalu pouštěj spojku,to bmw je tak nějak divnéWink
 
www.begr.cz
nenca
#20 
Pár otázek
Přidané 20.05.2008 07:35
Avatar člena


Příspěvků: 318
Registrace: 19.05.08
Chlapi díky moc za vaše názory, moc si toho cením a každopádně sem už klidnej. Teď si jen zvyknout a sžít se s boxerem. Každopádně sem z něj hotovej a doufám, že mi bude dělat jenom radost. Tak zase někdy bye
 
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.65 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI