Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 2:   1    2  
 
GSA 1200 08
Baltazar
#1 
Přidané 10.08.2008 13:16
Avatar člena


Příspěvků: 748
Registrace: 04.01.08
Kamarád se právě vrátil z Francie od Mont Blancu ? a tam mu zhebla motorka zase imobilizér a nemohl to natočit. po cca 4 hodinách telefonování na všechny možný asistence, kde se na něj vykašlali, se mu to povedlo natočit, tak to vzal rovnou domů a bez vypnutí motoru i tankoval, dojel včera večer domů. motorka je v plné výbavě s doplňky za 470 tkč a Bychl na něj hodil bobek. To mi hlava nebere vždyť auta za cca 230tkč mají celoevropskou asistenci?
to je teda hnus velebnosti.
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
 
Jacobyen
#2 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 15:09

Příspěvků: 41
Registrace: 22.11.07
Ahoj,
mě už to ani nepřekvapuje, potom co jsem prodělal pár reklamací v Autecu si říkám, že já blbec nezůstal pouze u kola nebo u jednoduché motorky. V kontextu s cenou a kvalitou jsem názoru, že BMW motorky jsou o cca 100.000,- Kč předražené, když k tomu připočtu dosti katastrofální jednání Autecu, absurdně předražené doplňky od TT, tak asi opravdu příště budu volit jinak. Ono řádově veškeré výrobky jdou s kvalitou dolů, proto asi není od věci, zda není lepší udržovat staré poctivé záležitosti. Otázkou je, jak dlouho to bude možné? Nemůžu říci, že mám nějak problémy co se týče financí, spíše jsem prozřel a uvědomil si některé souvislosti. Tom
 
hicks
#3 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 15:14
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Baltazar napsal:
Kamarád se právě vrátil z Francie od Mont Blancu ? a tam mu zhebla motorka zase imobilizér a nemohl to natočit. po cca 4 hodinách telefonování na všechny možný asistence, kde se na něj vykašlali, se mu to povedlo natočit, tak to vzal rovnou domů a bez vypnutí motoru i tankoval, dojel včera večer domů. motorka je v plné výbavě s doplňky za 470 tkč a Bychl na něj hodil bobek. To mi hlava nebere vždyť auta za cca 230tkč mají celoevropskou asistenci?
to je teda hnus velebnosti.


to je jeden z duvodu, proc jsem si koupil osmikilo.

Pri mych financnich moznostech mi to prislo jako prilis velkej luxus... 470k je docela ranec penez, i kdyz pak odpoctu DPH a zaplatil bych to jen s trochu jinejma sluzbama.

Ted jsem smirenej s tim, ze jsem si koupil krasnej stroj za 240k + DPH a cekam souboj se servisama, imobilizerama atd.

U GSA bych byl silene nasranej...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
JohnyT
#4 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 15:22
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...
BMW R1150GS MY02
 
hicks
#5 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
JohnyT napsal:
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...


mozna by nebylo od veci hodit sem na web index BMW asistenci po evrope a svete.

Uz jsem pred casem koukal na BMW bulharsko./..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Milos
#6 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 15:52
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Hicks napsal:mozna by nebylo od veci hodit sem na web index BMW asistenci po evrope a svete.

Uz jsem pred casem koukal na BMW bulharsko./..

Není to špatný nápad. Delší čas nějak nestíhám, takže pokud by to někdo nachystal, tak to na web přidám.
 
www.pinkava.cz
falcons
#7 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 16:25
Avatar člena


Příspěvků: 784
Registrace: 03.07.08
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
 
hicks
#8 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 17:33
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
falcons napsal:
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?


ono to jde vytahnout i z webu.

Ale ja bych to videl i s kontrolou... jakoze tam zavolame, jestli fakt funguje.

Treba vzdy na jare... mozna to vypada jako legrace, ale jestli mi to klekne nekde v romanistanu a nikomu se nedovolam, zrejme vyprovokuju treti svetovou blushing
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#9 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 17:34
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Hicks napsal:
falcons napsal:
BMW asistance book jsem dostal s novou motorkou, je tam seznam BMW po celé evropě s telefoníma číslama a adresama, brožuru mam doma - jestli je to to co si představujete.
zítra to zkusim vzít do práce a nascanovat (jestli na to nezapomenu) nebo jestli to chceš jinou formou?


ono to jde vytahnout i z webu.

Ale ja bych to videl i s kontrolou... jakoze tam zavolame, jestli fakt funguje.

Treba vzdy na jare... mozna to vypada jako legrace, ale jestli mi to klekne nekde v romanistanu a nikomu se nedovolam, zrejme vyprovokuju treti svetovou blushing


jinak je se hlasim, ze alespon cast obvolam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Baltazar
#10 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 748
Registrace: 04.01.08
JohnyT napsal:
Ahoj Baltazare, navim jake mas informace, ale shodou okolnosti jsem to by ja, kdo tvemu kamaradovi behem cca hodiny ve spolupraci s Autecem po telefonu sehnal telefon na BMW asistenci ve Francii, tam jsem zavolal a bez vetsich problemu me anglicky poradili kontakt na nejblizsi BMW servis u Val d Isere, ktery ma hned v sobotu rano otevrino. Pak uz bylo na nem, jestli tam rano zavola a domluvi se s nima na nejake oprave. Nejblizsi servis byl cca 100km. Jinak neni uplne od veci rict, ze zavada se zacala resit v patek ve ctvrt na sest odpoledne. Takze zas tak cerne bych to nevidel. Nejsem zadny fanda Autecu ani BMW CR, jsou to paka, ale i kdyz to nebylo jednouchy, tak jsem z nich dostal alespon telefon na asistenci ve Francii...


Jak jsem koupil tak jsem to přednesthumbs up
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
 
W
#11 
GSA 1200 08
Přidané 11.08.2008 20:28

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Ta věc s EWS je dost provařená a známá, a probírala se i tu. Nechci dělat chytrýho, ale tu tému " když klekne EWS" jsem založil nedávno sám, neboť v nejbližších dnech odjíždím dost daleko na 12tce, a servis tam rozhodně čekat nemohu. Detajly si každý múže přečíst v té téme. Jak jsem měnil šrouby ze spínačky / jen preventivně/ tak z plezíru jsem si otestoval jinou věc. Měl jsem náhradní EWS / cena 600KCZ nebo 30 Euro, jak kde/ tak jsem si nasimuloval poruchu, jako že nejde EWS. Stačilo odšroubovat dva malé torxy zepředu na spínačce a vyjmout konektor z EWS. Motorka nenačítala a nestartovala, jak při poruše imobilizéru. Vzal sem nový rezervní EWS, přilepil na něj izolačkou ten plastový servisní klíček, co se dává k motorce, a nacvakl na EWS konektor. Púvodní originální klíč však zústal v zapalování. Jím sem otočil, proběhla normálně diagnostika a moto nastartovalo. Já dal rezervní EWS i s nalepeným klíčem do krabice a mohl odjet. Nebo-li, nemusí se nic preventivně odvrtávat, stačí rezervní EWS ,servisní klíč , mini torx T9 a izolačka. Nové EWS se pak dá buď přivázat páskou na horní brejle, nebo startovat vždy s ním, a pak dát do tankvaku, či jinam . Není to nic světoborného nebo objevného, na okruzích se bez spínačky, ale s HISS či jiným imobilizérem a nalepeným klíčem jezdí roky. Zkusil jsem to i na 12 GSA a funguje to a není třeba odvrtávat nic, a člověk se pak dostane domú v pohodě a startovat se múže kdy chce .Pak nesere, že asistence nefunguje. Ano, taky mám telefonní čísla ze všech státú co jsou asistence BMW, jsou napsaná v knížečce, co byla k motorce. Ale , dle mě, je lepší problémúm předcházet, třeba i takto a poradit si na místě sám, a nebýt odsouzen na pomoc jiných..... Jestli je to trochu mimo témy, tak soras .
Upravil W dne 11.08.2008 20:59
 
karcici
#12 
GSA 1200 08
Přidané 12.08.2008 08:40
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
že sa ty dederoni nehambia taka doležita vec a neurobili zvolavačku a vymenu toto im k dobremu menu asi nepridava a ked vidim že na to klaknu ročniky 08 tak tomu už fakt nerozumiem....ano ak to takto funguje tak nezostava nič ine len nošit tu antenu s klučom sebou.....som zvedavy kedy to necha mna mam 04 57t kmSmile
 
karcici
#13 
GSA 1200 08
Přidané 13.08.2008 09:24
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
kua tak som to na seba privolalFrown včera počas jazdy zrazu motorka prestala ist na displeji sa objavil znak motora naštaštie som chvilu počkal parkrat otočil klučom pomykal riadidlami až kym mi prestalo ukazovat chybu a moto ide zas ako predtym ....musim navštivit diagnostiku nech viem čo tomu nevonia
 
Vjetrnik
#14 
GSA 1200 08
Přidané 13.08.2008 10:02
Avatar člena


Příspěvků: 7209
Registrace: 09.10.07
když jsem byl na garančce v Německu tak mi na mém modelu 2007 preventivně spínačku vyměnili, že prý se mohly vyskytnout problémy...stejně tak ji měnili na kamarádově Káčku též model 2007...jak to je u modelu 2008 netuším helpless
 
W
#15 
GSA 1200 08
Přidané 13.08.2008 10:21

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Možná je to kravina co teď napíšu: Mám osobní dojem, že v tom EWS neodejde elektronická část čtečky nebo do něj nateče voda, ale kabel s konektorem co vede k EWS, je chycený plastovou páskou na ocelové trubce pod ním dost natěsno. Ta trubka je součástí přední kontrukce tzv"parohú" a kabel je uchycen dost blízko a natěsno u spínačky. A spínačka se při pohybech řidítky do stran pohybuje, ale kabel je dost napevno a skoro bez vúle. Alespoň na mé gsa 08, to tak bylo. A jak se spínačka pohybuje do krajních poloh, zřejmě dojde uvnitř k vylámání kontaktú, či přerušení přiletovaných vodičú uvnitř EWS. Tomu by i odpovídalo i někdy možné a náhodné nastartování stroje i při kolapsu EWS, při vytočení řidítek do rejdu. Když se trefí správný rejd, tak se obnoví kontakt uvnitř EWS a elektronika pak načte kód z klíče. Spíš než chybu vlastního EWS to vidím na chybu montáže, moc natěsno chycené kabely ke kostře stroje. Na svém báwu jsem tu plastovou pásku uvolnil a dal kabelu větší vúli . Možná by ještě pomohlo přesilikonování konektoru k EWS pevně k tělu snímače, aby tam nedocházelo k pohybúm v bočních rejdech řidítek. V každém případě je to svinská porucha, protože u některého stroje se to múže opakovat stále dokola, a u některých se to nikdy ani neobjeví. Berte to jen jako mou osobní teorii , nevím zda je pravdivá, ale mě se zdá hodně pravděpodobná.
Upravil W dne 13.08.2008 21:23
 
W
#16 
GSA 1200 08
Přidané 13.08.2008 11:03

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
kdyby si špatný modul dal na jinou moto tak nepojede taky. Je to jen snímač kódu co je v klíči . EWS jsou stejné a záměnné u stejného typu. Nevím jak na Tvé GS, ale na gsa08 je to číslo dílu: 61357705247 název dílu je Ringantenne
a pasuje na všechny gsa, zřejmě i na gs. Nic se neprogramuje ani nekóduje. Normálka pudeš do BMW, podle VIN ti najdou číslo dílu / domnívám se že všechny typy budou mít stejné EWS - viz výše / a do plechový krabičky dáš ten modul, plastový servisní klíček, T9 torx a izolačku a jezdíš. Kdyby něco, na cestě nastaruješ kdykoliv, dle popisu nahoře v diskuzi.
Upravil W dne 13.08.2008 21:17
 
W
#17 
GSA 1200 08
Přidané 13.08.2008 11:28

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
jestli nemáš druhej zakódovanej klíč k moto, tak je třeba mít vyměněny ty trhací šrouby co drží spínačku zespodu. Odovrtat doma a nahradit je normálními imbusy. Na cestě pak jen povolíš a vyšroubuješ ty dva malinké 9 torxy zepředu, vyndáš tu krytku, a pak vyndáš spodem ty imbusy a vyměníš celé EWS. Práce na 5-10 minut na cestě.
 
vorel
#18 
GSA 1200 08
Přidané 18.08.2008 10:52
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
tak mě to ve čtvrtek postihlo cestou na Šumavu. V Milíně vypnu motor na přejezdu a pak už nic jen EWS!
v 7 večer: Bychl mi dal telefon na asistenci BMW Care co mě prej vodveze do servisu. BMW care mi vysvětlil že platí jen pro dvoustopá vozidla. (počítám nejspíš asi vod pětkový řady nahoru)
nakonec mě vezla asistence kooperativy (50 km zdarma) do Autecu
říkám si hurikán
 
bmwdriver
#19 
GSA 1200 08
Přidané 18.08.2008 13:16

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
vorel napsal:
tak mě to ve čtvrtek postihlo cestou na Šumavu. V Milíně vypnu motor na přejezdu a pak už nic jen EWS!
v 7 večer: Bychl mi dal telefon na asistenci BMW Care co mě prej vodveze do servisu. BMW care mi vysvětlil že platí jen pro dvoustopá vozidla. (počítám nejspíš asi vod pětkový řady nahoru)
nakonec mě vezla asistence kooperativy (50 km zdarma) do Autecu

jaký je ročník ten Adventure?
 
vorel
#20 
GSA 1200 08
Přidané 19.08.2008 09:08
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
07
říkám si hurikán
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 42
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,725
Nejnovější člen: Gasgas

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.46 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI