Vím, že je tady enduro forum, ale věřím, že se tu najde plno lidí co se vyzná i tady v tomto modelu.
Podle mě vypadá zachovale, ale taky to může bejt jen naleštěný.
Jakej je Váš názor a na co si dát pozor?
Díky za každou radu.
Na co si dát pozor se celkem kryje s GS. Hlavně zadek - kardan, ložiska. Ta technika je obdobná jako u GS. Je dobrý že má kufry, ale má jen malý plexi, což je někdy výhoda někdy ne, podle toho jak je člověk velkej. Ale blbý je že to nemá ABS. Nevím jak novější, ale u starších (co vycházeli z R1100 R) býval problém, že stroje z Itálie neměli lambdu, ale CO potenciometr a ten když není dobře nastavenej nebo už v kondici tak to žere 7-8 litrů na 100. A ne úplně komfortně se nastavuje zadní odpružení.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Osobně jsem po R850R taky pokukoval, jelikož výkonově by mi úplně stačilo. Nakonec jsem ale šel do R1150R a to proto, že přece jen má hodně společného s 1150GS a tudíž není problém sehnat v případě nouze jeté díly za rozumný peníz.
Sehnat atypické použité věci na eRko je zpravidla obtížnější (ev. dražší), nežli na GS na to i v celoevropském měřítku (Ebay atd).
Další věc je, že 850 má jiný ("kratší" stálý převod a motor tak běžných rychlostech motor víc točí.
Teď si přesně nevybavuju rozdíl váhový, ale pokud si dobře pamatuju, mezi 850 a 1150 není až takový.
No a co se toho plexi týče, tak zrovna to vyšší bych měl na prodej :-).
Upravil ficus dne 17.10.2013 09:33
______________
R1150R 2004
Jen taková poznámka, nejsou tohle kola z R1150R? Měl jsem za to, že tyhle kola se na 850 nedávali a že tam byly takový obyčejný s třemi paprskama. Pokud ne tak mě opravte, je to jen domněnka.
Paul napsal:
Jen taková poznámka, nejsou tohle kola z R1150R? Měl jsem za to, že tyhle kola se na 850 nedávali a že tam byly takový obyčejný s třemi paprskama. Pokud ne tak mě opravte, je to jen domněnka.
no mě to vůbec příjde celý jako z modelu r1150r, což se i dělalo, jen ta nádrž a chladiče oleje jsou z předchozího modelu. teda aspoň si to myslím...
podívej se na svody, kardanku (teda obal či jak se to správně jmenuje), uchycení světla a plexi a dalši
Upravil JirkaVorel dne 16.10.2013 18:59
R1100GS
Já ho mám doma-tedy R850R-, sice nemám osobní srovnání s GS, ale myslím, že pro běžné poježdění je 850 úplně v pohodě. Spotřeba je do 6-ti litrů, snese i pěknej náklon v zatáčkách. Na co si dát pozor- to by nejlíp poradil asi Tonda- z mých zkušeností bych doporučil zjistit jestli není vůle v ložiskách kyvky a koncového převodu, stav plynových lanek, funkce převodovky a jestli neprolíná olej do spojky, ale to se dá poznat těžko, snad jen oddělat zátku na pravé straně motoru pro seřizování ventilů a kouknout na setrvák jestli není mastnej. Pokud jsem napsal něco blbě, ať mě někdo opraví.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
ficus napsal:
....
Další věc je, že 850 má jiný ("kratší" stálý převod a motor tak běžných rychlostech motor víc točí.
.....
Přesně tak, tohle je zásadní a asi jediný problém. Pokud bude táta jezdit cestovní rychlostí do 100km/h tak bude absolutně spokojený. Pokud bude chtít jezdit dlouhodobě kolem 120km/h tak bych se poohlídnul po 1100 nebo 1150....
Jinak u starší motorky bych absenci ABS neviděl jako problém. Sám jsem měl R850R bez ABS a bylo to v pohodě. Aspoň odpadá potenciální zdroj poruchy, ikdyž ročník 2004 je docela mladý.....
Jo a důkladně bych radil zkontrolovat ložiska zadního kola a uložení hrušky. Nesmí tam být vůle.
Pája
Ahojda měla jsem eRko doma 2 roky- i když novější model. Jízda super, výkon taky... Na fotkách ta moto vypadá dobře, jen mně zarazila cena... Za tuhle cenovku jde koupit novější model včetně Abs atd..... Já prodávala na jaře rok 2005 s max výbavou (pravda vyšší nájezd) za 85000,-.......D.
a jinak si myslím, že to je bastl viz. rozdíly ve foto. na funkci to asi nebude mít vliv, ale za ty prachy lze najít lepší.
Jinak erko jsem měl doma r.v.98 a byl jsem spokojenej, jezdilo dobře nehledě na rychlost a podle mě šlo snáz do vyšších otáček proti 1100gs a je pravda, že otáčky jsou obecně vyšší. Hlídej jak psali výše koncový převod a další. vem si někoho ke koupi kdo tyhle stroje zná.
R1100GS
Podle toho co ukazuje JirkaVorel na fotkách to vypadá, že motorka v inzerátu má spodek (tedy motor a převodovku, kola, obě zavěšení kol i s brzdami novější než 2001, ale přední blatník, nádrž a sedačky odpovídají modelu 98-2001. Chtělo by to se trošku popídit...co znalci?
Němcí vidí péči o model takto: od roku 2002 (modelový rok 2003) převzat stejný design jako R1100R, viz níže. Cítím, že ohledně roku výroby 2004 něco smrdí. http://www.motorr...44?seite=3
Upravil Melizoy dne 16.10.2013 20:19
Wer später bremst, fährt länger schnell.
jasně, kdy se to lámalo přesně nevím, jen vidím, že to je zbastlený z obou modelů. přesněji základ je z novějšího, což by mohlo odpovídat udanému roku výroby 2004, ale vršek je starší. Tedy ta motorka je opravovaná..
Upravil JirkaVorel dne 16.10.2013 20:29
R1100GS