Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
chcípání za studena
looker
#1 
Přidané 23.10.2013 07:54
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Ahojte, pár vláken na tohle téma už tu je a snažil jsem se z nich vyčíst, jestli je to i můj případ, ale nejsem si jistý.

Mám dakara 2004 twin
Za studena chytí, vyleze na 1500 ot a chcípně. Někdy tak za 1s, někdy drží 2 až 3s. Dneska mi to udělalo 4x zasebou. Potřetí jsem to chytl trochu pod plynem a motor běžel ok, ale jak jsem se rozjel a otáčky klesly k těm 1500 tak to chcíplo.

Někde jsem četl, že by to mohl mít nasvědomí i snímač otáček (zasraný šponama). To už asi bude větší chirurgický zásah :-(

Kde začít? Napadá mě akorát zkusit nastartovat za studena přes kablíky z autobaterky, abych vyloučil problém s baterkou. :-(

Nějaký nápad?

Díky
 
sanca
#2 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 08:00

Příspěvků: 132
Registrace: 16.03.13
Čau,hele začni tou baterkou pak zkus zkalibrovat plyn a postupně jít podle těch témat ;-) a ten snimac není tak tezkej zákrok ale chce to mít náhradní těsnění protože rádo praská když se to rozebírá.
 
https://touch.facebook.com/?_rdr#!/lukas.svehla.7?
looker
#3 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 08:15
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
Ahoj, hele nechci předbíhat, ale kdyby to byl ten snímač, tak ono ty špony se odněkud musí vzít. Tudíž, co všechny je s tím pak spojeno?

Každopádně vemu chytrej multimetr a mrknu se, jak to vypadá s napětím po nastartování.

Zatím díky, pošlu pak info, co jsem zjistil
 
sanca
#4 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 08:22

Příspěvků: 132
Registrace: 16.03.13
Hele už si to nepamatuji přesně, ale myslím že ty spony ukazovali na volnobezku , ale na to je tu téma a tam se dovis víc. Já to dělal před půl rokem tak si to pořádně nepamatuji.......
 
https://touch.facebook.com/?_rdr#!/lukas.svehla.7?
Labus01
#5 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 09:06

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
snimac otacek by to delal porad. Jde o to, ze kdyz se ti vydira volnobezka, tak ti z ni zelezny spony zalepi ten snimac a pak ti to blbne. Tech spon je ale tolik, ze bys to poznal na magnetu vypousteciho sroubu oleje.
Me to taky podobe chcipa (jen za studena). Kdyz nastartuju tak je to ok, jakmile se rozjedu treba na 3500ot, a pustim plyn tak mi to chcipne. Az se trochu ohreje, tak uz to funguje jak ma. Uz sem zkusil hodne veci, ale nijak sem to nevyresilSmile ty zkus v prvni rade zkalibrovat plyn a pak baterku...
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
looker
#6 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 11:13
Avatar člena


Příspěvků: 119
Registrace: 04.09.13
No jak mi to udělalo dneska podruhé, tak jsem dvakrat protočil plynem (nevěděl jsem přesně, jak se to kalibruje, tak jsem to ani nepsal) ale pročetl jsem se k tomu, že by to mělo být vono...

Zkusím tu baterku, nevsadím nato, ale už jsem zažil všelijaké závady/záhady s baterkou i v autě...
 
Milda_Km
#7 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 11:29
Avatar člena


Příspěvků: 1134
Registrace: 12.07.12
Mě to udělalo minulej týden na manželčině stroji. Startovalo to slaběji , asi vznikl nějakej pokles nepětí nebo co a nedrželo to vůbec... Zapl klíč pomalu plnej a zpátky , ještě jednou , vypl klíč , zapl , nastartoval a cajk.... stroj jsem dal na nabíječku a už to fachá
 
Labus01
#8 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 11:48

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
klic po tom nesmis vypinat. To ta jednotka zas zapomene. Ma se hned nastartovat...
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
arny
#9 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 15:20

Příspěvků: 8
Registrace: 23.10.13
Ahoj, mám taky 2004 a měl jsem stejný problém. Na diagnostice žádná závada, ale za studena jsem startoval nadvakrát. Postupně jsem přehodil z jiné motorky 2005 zapalovací cívky, čidla na teplotu vzduchu a vody, kompletní vstřikovací jednotku, snímač otáček, rozebral a prostříkal všechny konektory, zkontroloval volnoběžku, vyměnil baterku, svíčky a nic nepomohlo. Už jsem z toho byl Goro (málem jsem k servisnímu nářadí přihodil i kladivo a sekyru) a nakonec jsem vyměnil i řídící jednotku. Zpočátku se zdálo že je vše OK, ale po najetí cca 500km opět stejný problém. Jak jsem se dočetl jinde, nejspíš se přepsaly adaptivní data lambda sondy. Nakonec jsem jako poslední možnost vyměnil i tu vyjebanou lambdu, která se na diagnostice tvářila že je OK a BINGO. Po půl roku vrtání v motorce a hodinách proseděných u PC je po problému.
 
Labus01
#10 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 17:30

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
kolik tě koštovala lambda?
Nebo Ježku?Smile
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
Pete1427
#11 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 18:13
Avatar člena


Příspěvků: 219
Registrace: 17.02.12
Lambda se dá sehnat za cca 1400 peněz, kupovat originál nemá smysl, lambdy pasují z kotel aut, taky mě teď čeká výměna.
Se stejným konektorem by měla pasovat tato Bosch: BO 0258003559, případně univerzální BO 0258986505, u této se ucvaknou a napojí dráty s konektorem z původní lambdy.

krom bosche taky pasuje s origoš konektorem DENSO DOX-1174, DELPHI ES10899-12B1, NGK OZA447-E28

S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
 
http://zelenyvrtak.rajce.idnes.cz/Dilna
Labus01
#12 
chcípání za studena
Přidané 23.10.2013 18:37

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
to sem myslel, že to bude větší pálka
http://www.autodi...-dox-1174/
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
stanislav216
#13 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 08:55
Avatar člena


Příspěvků: 58
Registrace: 18.03.10
arny napsal:
Ahoj, mám taky 2004 a měl jsem stejný problém. Na diagnostice žádná závada, ale za studena jsem startoval nadvakrát. Postupně jsem přehodil z jiné motorky 2005 zapalovací cívky, čidla na teplotu vzduchu a vody, kompletní vstřikovací jednotku, snímač otáček, rozebral a prostříkal všechny konektory, zkontroloval volnoběžku, vyměnil baterku, svíčky a nic nepomohlo. Už jsem z toho byl Goro (málem jsem k servisnímu nářadí přihodil i kladivo a sekyru) a nakonec jsem vyměnil i řídící jednotku. Zpočátku se zdálo že je vše OK, ale po najetí cca 500km opět stejný problém. Jak jsem se dočetl jinde, nejspíš se přepsaly adaptivní data lambda sondy. Nakonec jsem jako poslední možnost vyměnil i tu vyjebanou lambdu, která se na diagnostice tvářila že je OK a BINGO. Po půl roku vrtání v motorce a hodinách proseděných u PC je po problému.

A co jsi tam dal ty za lambdu? Originál pro gs nebo náhradu (případně jakou)
U mě taky stejná závada, ale vždy po resetu v servise to týden chytalo vždy na poprve.
 
arny
#14 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 14:08

Příspěvků: 8
Registrace: 23.10.13
Já jsem koupil lambdu Delphi ES10899-12B1. Je to v podstatě labda NGK, zabalená v krabičce Delphi. Tady ji mají za nějakých 1146Kč. Někde na netu jsem ji našel jako náhradu za originál Bosch.
http://www.hamar.cz/cs/cidla/1756638-lambda-sonda.html
 
puchyyla
#15 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 15:02
Avatar člena


Příspěvků: 389
Registrace: 08.07.13
A co takhle jenom lambdy prohodit mezi sebou? Teoreticky by to mělo fungovat. Pokud studený motor chcípe, zmanemalo by to podle mě, že lambda kecá do plusu, tj. tvrdí, že motor má moc paliva (čímž ŘJ ubere a motor chcípne). Zadní (studená a tudíž nejspíš nespálená zdravá) lambda kontroluje jen funkci katalyzátoru, takže u té by bylo v pohodě, že ukazuje méně vzduchu než tam skutečně je. Co si o tom kdo myslíte?
 
milan enduroskola
#16 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 15:42

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
vyndej volnobeznej ventil a vypucuj ho.
dělaj to všechny jednoválce bmw
Upravil milan enduroskola dne 24.10.2013 18:21
 
www.enduroskola.cz
arny
#17 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 17:53

Příspěvků: 8
Registrace: 23.10.13
650 má jen jednu lambdu, takže prohodit není co.
 
puchyyla
#18 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 20:07
Avatar člena


Příspěvků: 389
Registrace: 08.07.13
arny napsal:
650 má jen jednu lambdu, takže prohodit není co.

Tak to teda nevim, ale mam dvě. Ale třeba tu za katem má jen twin.
 
toli
#19 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 20:39
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
puchyyla napsal:
arny napsal:
650 má jen jednu lambdu, takže prohodit není co.

Tak to teda nevim, ale mam dvě. Ale třeba tu za katem má jen twin.

Mám pocit že si pleteš twinspark a twin jako dvouválel. 650 jednoválec má vždy jen jednu lambdu.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
puchyyla
#20 
chcípání za studena
Přidané 24.10.2013 20:55
Avatar člena


Příspěvků: 389
Registrace: 08.07.13
TOLI napsal:
puchyyla napsal:
arny napsal:
650 má jen jednu lambdu, takže prohodit není co.

Tak to teda nevim, ale mam dvě. Ale třeba tu za katem má jen twin.

Mám pocit že si pleteš twinspark a twin jako dvouválel. 650 jednoválec má vždy jen jednu lambdu.

No myslim twinspark, prostě 650 ne 800. Nějak jsem přesvědčen, že tam mám dvě. Budu na to muset hodit oko až budu mít cestu přes garage.
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 69
Členové on-line: 1
Karlos81

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 6.55 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI