Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Terén a pak cestování
DRym
#1 
Přidané 10.12.2013 12:07

Příspěvků: 12
Registrace: 06.10.13
Čaute,tak moje poslední rozhodování R1150GS/A nebo Afrika.Cestovat budu sám,navíc chci mašin hlavně do pole off a blbnutí.Afrika je víc universální.Co myslíte je taky nezničitelná jako BMW?Nebo když BMW proč? díky
 
TomR1
#2 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:20

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Pokud budeš jezdit sám můj osobní názor je,že pokud se chceš bavit je 1150GS blbost.....ta váha Tě tolik limituje.....pokud budeš jezdit sám je z čeho vybírat a je spousta jiných motorek na to určených než takhle těžký ''enduro''

Tom
Tom
 
Medik
#3 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:27
Avatar člena


Příspěvků: 4028
Registrace: 04.05.08
Pokud nemáš dva metry a 120kg, tak bych šel do nějakého Dakara nebo jednoduchého jednobucha. Užiješ spoustu srandy a nenadřeš se tolik.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
strndy
#4 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:40

Příspěvků: 290
Registrace: 31.10.12
jednoznačně Afrika , jednoduše nejlepší volba mezi 650 a 1150gs (viz. tvoje předchozí diskuze)
 
DRym
#5 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:46

Příspěvků: 12
Registrace: 06.10.13
Jednobucha mysliš Yamahu XT 660 Z Terene nebo F650 GS? V tech menších kubaturách vůbec nwm Smile hlavne chci i cestovat Smile mám 189 a 98 kg Grin
 
TomR1
#6 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:50

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
DRym napsal:
Jednobucha mysliš Yamahu XT 660 Z Terene nebo F650 GS? V tech menších kubaturách vůbec nwm Smile hlavne chci i cestovat Smile mám 189 a 98 kg Grin


Pokud bys uvažoval o jednobuchu, což je do terénu úplná paráda pak bych šel jasně k oranžové konkurensi 690 Enduro...

U dvou-válu je ta Afrika paráda a nebo s tvou vejškou KTM 950-dáš to v pohodě a je to zcela jiná liga,ale záleží taky na rozpočtu..
Tom
 
DRym
#7 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:57

Příspěvků: 12
Registrace: 06.10.13
Právě co jsem se ptal KTM nejlepší v tom co dělají ale koupit 950 s 30 a dělat v 70 -80tis GO plus je drahá na provoz. Ale pěkná Afrika taky vystojí do 120 tis což mi nevadí.Ale určitě něco vydrží
 
vevis
#8 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 12:59
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
DRym napsal:
Právě co jsem se ptal KTM nejlepší v tom co dělají ale koupit 950 s 30 a dělat v 70 -80tis GO plus je drahá na provoz. Ale pěkná Afrika taky vystojí do 120 tis což mi nevadí.Ale určitě něco vydrží

Krasna vybavena afrika tu je tusim v inzerci.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
TomR1
#9 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 13:03

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Tak u té 950 se dají sehnat kousky s menším nájezdem KM.Je fakt, že spotřeba je větší,ale ten vákon a podvozek je zcela jinde.

Záleží kolik KM plánuješ jezdit ročně...pokud okolo 10.000km tak bych se KTM nebál a rozdíl ve spotřebě neudělá tolik...

Pokud myslíš cestovat jako fakt točit KM pak bych pohledal jinde ale je to těžkej kompromis - Afrika je dobrá, sám jsem měl dvě, ale sedneš an něco jinýho a zjistíš, že ten výkon není žádný šlágr...

Tom
Tom
 
DRym
#10 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 13:03

Příspěvků: 12
Registrace: 06.10.13
http://www.motork...84996.html
Jednobuch jak říkáte.Ale málo jede málo pruží a pěkná stojí taky málo Grin
Upravil vevis dne 10.12.2013 13:07
 
vlk
#11 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 13:08
Avatar člena


Příspěvků: 1560
Registrace: 11.01.10
DRym napsal:
Jednobucha mysliš Yamahu XT 660 Z Terene nebo F650 GS? V tech menších kubaturách vůbec nwm Smile hlavne chci i cestovat Smile mám 189 a 98 kg Grin


ked som presadol z 1150 na afru (2-3× na cca 2hodky) pripadal som si jak osa na cukriku
... Ti pisem svoj nazor, lebo mam 194cm a 100kg
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára
www.rallykopanice.sk
 
TomR1
#12 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 13:10

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
DRym napsal:
http://www.motork...84996.html
Jednobuch jak říkáte.Ale málo jede málo pruží a pěkná stojí taky málo Grin




Jojo kamarád ji taky má.Je to nádherná motorka s ladákama krásnej zvuk,ale ten vákon a podvozek je to takovej průměr,ale myslím že pro jednoho cestovatele je to super kompromis...

Tom
Tom
 
DRym
#13 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 13:17

Příspěvků: 12
Registrace: 06.10.13
Kompromis tím myslíš Yamahu nebo Hondu ? Grin
 
JohnyT
#14 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 890
Registrace: 14.05.07
DRym napsal:
Čaute,tak moje poslední rozhodování R1150GS/A nebo Afrika.Cestovat budu sám,navíc chci mašin hlavně do pole off a blbnutí.Afrika je víc universální.Co myslíte je taky nezničitelná jako BMW?Nebo když BMW proč? díky


Afrika je jebka, ktera nejde, nebrzdi, vlni se jak prase Grin 1150GS je pekny svezeni on i off road. Navic je i docela spolehlive.
BMW R1150GS MY02
 
toli
#15 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 15:01
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Afrika na silnici je fakt peklo jak píše Johny nejede,nebzdí,vlní se -na silnici má lepší jízdní vlastnosti i F650GS Dakar. 1150 je zase těžká jak kráva. Ale porovnávat 1150 a Afriku nejde to je prostě každý jinej svět.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
TomR1
#16 
Terén a pak cestování
Přidané 10.12.2013 15:11

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Myslím to tak že XTZ660 je celkem rozumnej kompromis,jednovál s menším výkonem,váha dobrá,dá se stím jezdit vcelku slušně v terénu a cestovat se na tom v jednom také dá celkem dobře...

Je to dobrá motorka na země jako Maroko,Albánie,Rumunsko apod...když chceš jezdit off....

Pak je tu samozřejmě KTM 640 LC4...????Ale zase náklady jsou jinde než u XTZ...

Tom
Tom
 
milanek
#17 
Terén a pak cestování
Přidané 11.12.2013 07:12

Příspěvků: 510
Registrace: 08.04.10
spravna volba = 800GS :-D - a ta 660ka tenerka ? - jeli ste na tom nekdy ? ja jo a se svyma 175 cm jsem dosahl tak tak je to cely hozeny zbytecne nahoru a zbytecne pocitove masivni, teziste velice prachbidny a na to jak je to velky je to zoufale podmotorovany - sice to v terenu asi prohrne vic nez treba dakar ale kolikrat rocne potrebujes hrnout takovym terenem abys ryl krytem motoru ? - zato to pri kazdym pridani plynu nepojede :-D - jo a cely reseni zadni casti blatnik/podsedlo/nosic to jsou orgie uchylnych japonskych plastofobu - proti tomu jak to tam maji reseny je 800ka v podstate z plechu Grin
Upravil milanek dne 11.12.2013 07:24
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
 
http://alu-milanek.webnode.cz/
morabo
#18 
Terén a pak cestování
Přidané 11.12.2013 08:02
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Ono jednoval jeste neznamena, ze je to lehky...

800gs - sucha/mokra
178 kg / 209 kg

Dakar
176 kg / 191 kg

Tenerka
Sucha 183kg , mokra se neuvadi, ale vzhledem k objemu bandy min. 205kg!

Poradnej lehkej jednoval je 690ka - 138kg - takze i s nejakou tou cestovni upravou to zustany v prijatelny rovine a se spickovym podvozkem.

Ale to osmikilo neni blbej napad s ohledem na rozmery jezdce.






Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
puchyyla
#19 
Terén a pak cestování
Přidané 11.12.2013 09:18
Avatar člena


Příspěvků: 391
Registrace: 08.07.13
Podle mě ani jedna z motorek, cos uvedl není do terénu. A soudě podle toho, jak jsi to uvedl "Terén a pak cestování" je pro tebe terén nejdůležitější.
Jinak Tenérka mě osobně moc vyhovovala, mnohem víc, než Dakar, kterýho jsem si vloni pořídil. Tak nějak mi přišlo, že tam všechno hrálo mnohem líp než na tom BMW, akorát jsem se nedokázal srovnat s tou spotřebou. Byl fakt hodně problém se s tím držet pod 6l/100. V podstatě, jak jsi sjel ze silnice, spotřeba byla vždy přes 6l. Piánko po silnici za 5l. Naproti tomu Dakarka přeleze hranici 3,5l jen výjimečně (myslím kombi provoz, ne že propálíš celou nádrž v lese, tam je spotřeba pak silně relativní pojem). Nádrž má sice Tenérka o dost větší, takže kilometrovej nájezd je podobnej, nicméně když ti benzín dojde, fakt oceníš, že na 2 litry, co si vezeš v PETce vedle, ujedeš na Dakarce o polovinu víc. Po roce a necelých 20 tis. km na Dakarce ji jednoznačně mohu prohlásit za nejuniverzálnější moto, co jsem kdy jezdil.
Zkrátka moc nejede, moc nebrzdí, moc nepruží, moc nežere, nemá moc pohodlný sedátko, je děsně těžká, neni do terénu, neni na silnici, neni moc jednoduše řešená, nerozebírá se snadno... Na druhou stranu opravdu nejsem dodnes schopen najít vyváženější stroj, pokud že má mít člověk doma jenom jeden na cestování a na ježdění okolo chalupy, když nerad jezdí po silnicích...

EDIT: zapoměl jsem ještě dodat, že Dakar taky blbě svítí, proti Tenérce značně hůř...
Upravil puchyyla dne 11.12.2013 09:27
 
milanek
#20 
Terén a pak cestování
Přidané 11.12.2013 09:38

Příspěvků: 510
Registrace: 08.04.10
ono je taky potreba definovat co je to "terén" 95% uzivatelu si pod tim predstavi COKOLIV co neni po asfaltu - z tohohle balićku je to pak z naprosty vetsiny sestava peknych ci horsich sotolinek a jen zlomek tak do 5% už je "terén" tj hluboke traktorove koleje nebo kategorie pole/louky/les a z tohohle balíčku je dalších 5% opravdu hluboká orba :-) takže prevedeno na km - pri nájezdu 10000 km rocne je 500km rocne po nezpevnenem povrchu (to neni vubec malo) z toho 25km "tězkého" terénu - koleje, sníh, brody, krosové tratě a 1,25km "hluboké orby" - tj 30cisel "sraček" kdy boty jsou zality blátem motor řve jak utrženej a moto sotva jede - tohle povazuju za dokonalej prumet beznyho uzivatele cendura - a temer dokonaly profil my letosni sezony Grin - takze otazka zni jasne - ma smysl si kvuli 25 km kupovat vic "krosku" a 9975 km na to doplacet na silnici? - ke mne jezdi naprosta vetsina motorek kategorie "cenduro" a fakt mensina ma za sezonu najeto vic nez tech 500km v "terenu" a kdo ma vic tak ma doma vetsninou krosku - a neni vyjimka kdyz prijede brambora a placatou E09kou a kdyz se ho ptam jak to drzi na blate tak nevi bo blato nejezdi :-) - clovek se rad precenuje :-)
Upravil milanek dne 11.12.2013 10:04
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
 
http://alu-milanek.webnode.cz/
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 95
Členové on-line: 1
PavelDR

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.86 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI