Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Zvednutí pomocí přepákování
DAGR
#1 
Přidané 15.12.2013 21:27

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
Ahoj, potřebuju trošku přizvednout moje GSko, bohužel vůbec nevím o kolik mám kosti zmenšit, abych ze světlé výšky GS dostal Dakaráckou, originální rozdíl není v kostech ale v tlumiči, takže absolutně netuším čeho se mám chytit helpless díky za odpovědi
DAGR přiložený následující obrázek:


[39.45Kb]
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
hicks
#2 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 21:32
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
D-A-G-R napsal:
Ahoj, potřebuju trošku přizvednout moje GSko, bohužel vůbec nevím o kolik mám kosti zmenšit, abych ze světlé výšky GS dostal Dakaráckou, originální rozdíl není v kostech ale v tlumiči, takže absolutně netuším čeho se mám chytit helpless díky za odpovědi


koupit ten tlumic nekde na ebayi a kdyztak ho repasnout?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Labus01
#3 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 21:46

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
nedávno se to tu řešilo. někdo psal že má kosti dlouhý 86 mm (prý originálně) a někdo 120mm. já (malý gs) i táta (dakar) máme 120mm. víš, jakej je rozdíl v délce tlumičů?
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
DAGR
#4 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 22:04

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
hicks: já ji zatím nechci předělávat na Dakara, štve mě když se nabalím, tak můžu max. na polní cesty trošičku horší teren a jsem hnedka spodkem na zemi, když si zase pohraju s tlumičem, tak abych projel co chci, je tlumič úplně na tvrdo, takže chci zatím kompromis mezi klasikou a Dakarem a abych mohl mít zadní tlumič v použitelných hodnotáchSmile prostě to se mnou není jednoduchýGrin

Labus01: bohužel to vůbec netuším
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
VojtechPolicky
#5 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 22:31
Avatar člena


Příspěvků: 3308
Registrace: 12.04.12
uber 10 mm to bude až až si myslím Smile

jde o řetěz, dakar má rolnu..
Upravil VojtechPolicky dne 15.12.2013 22:32
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...


Teda až na motorky !thumbs up
 
hicks
#6 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 22:37
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
D-A-G-R napsal:
hicks: já ji zatím nechci předělávat na Dakara, štve mě když se nabalím, tak můžu max. na polní cesty trošičku horší teren a jsem hnedka spodkem na zemi, když si zase pohraju s tlumičem, tak abych projel co chci, je tlumič úplně na tvrdo, takže chci zatím kompromis mezi klasikou a Dakarem a abych mohl mít zadní tlumič v použitelných hodnotáchSmile prostě to se mnou není jednoduchýGrin

Labus01: bohužel to vůbec netuším


nemas nahodou uplne jednoduse dead/poddimenzovanou PRUZINU?! jak je stara??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
TomR1
#7 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 15.12.2013 23:09

Příspěvků: 1958
Registrace: 08.09.09
Dělal jsem to několikrát a je pravda, že 1cm se už docela projeví...

Být nechal bych si vypálit kosti o 1 pak 1,5 a 2 cm kratší a vyzkoušel to...tři sady tedy 6 kusů mě vždy vyšlo okolo 600Kč což není nijak moc za to že s tím můžeš laborovat a zkoušet.

PS: myslím, že ty 2cm už bude hodně...
Tom
 
puchyyla
#8 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 09:25
Avatar člena


Příspěvků: 389
Registrace: 08.07.13
Nu a což takhle vzít do ruky šupleru, blok, pravítko, tužku, kružítko a ve vhodném měřítku si to narýsovat? Z toho ti to pak vypadne jasně, pokud umíš přesně měřit a rýsovat.
 
DAGR
#9 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 14:23

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
hicks napsal:
D-A-G-R napsal:
hicks: já ji zatím nechci předělávat na Dakara, štve mě když se nabalím, tak můžu max. na polní cesty trošičku horší teren a jsem hnedka spodkem na zemi, když si zase pohraju s tlumičem, tak abych projel co chci, je tlumič úplně na tvrdo, takže chci zatím kompromis mezi klasikou a Dakarem a abych mohl mít zadní tlumič v použitelných hodnotáchSmile prostě to se mnou není jednoduchýGrin

Labus01: bohužel to vůbec netuším


nemas nahodou uplne jednoduse dead/poddimenzovanou PRUZINU?! jak je stara??



na tlumiči je najeto 50tis, nastavování tvrdosti dole na tlumiči funguje dobře, teď to mám asi o půl otočky od H, když to dám na tvrdší, tak už je to krajně nepohodlné svezení
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
DAGR
#10 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 14:25

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
TomR1 napsal:
Dělal jsem to několikrát a je pravda, že 1cm se už docela projeví...

Být nechal bych si vypálit kosti o 1 pak 1,5 a 2 cm kratší a vyzkoušel to...tři sady tedy 6 kusů mě vždy vyšlo okolo 600Kč což není nijak moc za to že s tím můžeš laborovat a zkoušet.

PS: myslím, že ty 2cm už bude hodně...


to jsem měl původně v plnu, ale kosti co jsou na GS obsahují ložiska, takže bych byl radši kdybych mohl vyrobit jen jednu variantu, která bude něco mezi GS a Dakarem, a možná později, bych volil celkovou předělávku na Dakar
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
DAGR
#11 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 14:28

Příspěvků: 1421
Registrace: 14.09.11
puchyyla napsal:
Nu a což takhle vzít do ruky šupleru, blok, pravítko, tužku, kružítko a ve vhodném měřítku si to narýsovat? Z toho ti to pak vypadne jasně, pokud umíš přesně měřit a rýsovat.


I to se dá, ale pochybuju, že to ve výsledku bude tak přesné, tohle bych si nenchal jako krajní možnost, nějak na to nespěchá, třeba se někdo najde, kdo to takhle dělal a napíše mi o kolik změnil kosti a o kolik se mu motorka zvedla
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad a zápisu do elektronické servisní knihy

https://www.grube...
 
https://www.gruber-moto.cz/
JardaFGS
#12 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 17:42
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Čau, když prolezeš fórum o 650, tak se tu kdysi něco ohledně kostí přepákování, výroby apod. tutově řešilo.
jardajerman@seznam.cz
 
xHackerM
#13 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 20:01
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Ze se na to nevyseres a nekoupis Dakara rovnou. Uz takovych predelavek jsi tady resil nebo poptaval...
 
morabo
#14 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 16.12.2013 22:35
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
D-A-G-R napsal:
hicks napsal:
D-A-G-R napsal:
hicks: já ji zatím nechci předělávat na Dakara, štve mě když se nabalím, tak můžu max. na polní cesty trošičku horší teren a jsem hnedka spodkem na zemi, když si zase pohraju s tlumičem, tak abych projel co chci, je tlumič úplně na tvrdo, takže chci zatím kompromis mezi klasikou a Dakarem a abych mohl mít zadní tlumič v použitelných hodnotáchSmile prostě to se mnou není jednoduchýGrin

Labus01: bohužel to vůbec netuším


nemas nahodou uplne jednoduse dead/poddimenzovanou PRUZINU?! jak je stara??

Krom toho, ze tlumic to ma za par, tak jestli je pruzina puvodni, je urcite mrtva, zacal bych tam. Teprve az to budes mit v odpovidajicim stavu ma smysl zjistovat, jestli to furt nestaci....

na tlumiči je najeto 50tis, nastavování tvrdosti dole na tlumiči funguje dobře, teď to mám asi o půl otočky od H, když to dám na tvrdší, tak už je to krajně nepohodlné svezení

Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
machcomp
#15 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 00:29

Příspěvků: 233
Registrace: 18.05.12
Delka kosti 68mm zvedne se jako Dakar. Coz je jestli si to dobre pamatuj asi tak 6cm na konci kyvky.
Na vypocet staci pouze pravitko a matematika zakladni skoly asi tak 4trida. Vzdalenost kosti od stredu kyvky a delka kyvky. Jednoduche, ze?
Ale bacha na to, zmeni se geometrie podvozku, a je to za jizdy citit. Chce to predelat pak i predek.
BMW F800GS Adventure
 
hicks
#16 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 01:02
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
D-A-G-R napsal:
hicks napsal:
D-A-G-R napsal:
hicks: já ji zatím nechci předělávat na Dakara, štve mě když se nabalím, tak můžu max. na polní cesty trošičku horší teren a jsem hnedka spodkem na zemi, když si zase pohraju s tlumičem, tak abych projel co chci, je tlumič úplně na tvrdo, takže chci zatím kompromis mezi klasikou a Dakarem a abych mohl mít zadní tlumič v použitelných hodnotáchSmile prostě to se mnou není jednoduchýGrin

Labus01: bohužel to vůbec netuším


nemas nahodou uplne jednoduse dead/poddimenzovanou PRUZINU?! jak je stara??



na tlumiči je najeto 50tis, nastavování tvrdosti dole na tlumiči funguje dobře, teď to mám asi o půl otočky od H, když to dám na tvrdší, tak už je to krajně nepohodlné svezení


jestli mas puvodni pruzinu tam imho resis blbosti.

zacni tam, nasledne pokracuj slozitostma.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Labus01
#17 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 08:00

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
imho;-) ja uz novou pruzinu shanel a nedela se. Pouze cely tlumic... Cena myslim 17 000kc...
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
Kraftrad
#18 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 08:18

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
http://www.eres-r...50-gs--00-
 
Labus01
#19 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 08:33

Příspěvků: 857
Registrace: 28.04.12
progresky jsme nedavno taky resili a vyslo z toho, ze progresivni charakteristiku dela prave prepakovani... Treba Wirth zadni progresku vubec nedela. Jen predni... A myslim ze komplet ohlins tlumic ma taky linearni pruzinu.
www.spotreby.cz/sigs/ico_2_43826.gif
 
Kraftrad
#20 
Zvednutí pomocí přepákování
Přidané 17.12.2013 08:56

Příspěvků: 261
Registrace: 08.04.12
Labus01 napsal:
progresky jsme nedavno taky resili a vyslo z toho, ze progresivni charakteristiku dela prave prepakovani... Treba Wirth zadni progresku vubec nedela. Jen predni... A myslim ze komplet ohlins tlumic ma taky linearni pruzinu.

Jestli je pružina utahaná, proč jí nenahradit progresivní, když lineární teda nedělají?
A jak může přepákování dělat progresivitu, když je tlumič na páce(kyvce), pořád ve stejné vzdálenosti ?
Já jen, že mi to taky čeká, tak abych věděl.Smile
Upravil Kraftrad dne 17.12.2013 09:05
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 66
Členové on-line: 1
trajosef

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.87 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI