Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Obecné technické problémy
Strana 1 z 2:   1    2  
 
TKC-80 tlak v pneu
mara
#1 
Přidané 28.08.2008 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Ahoj,
omlouvám se za znovu otevření stokrát řešeného problému ale možná máte po čase nové zkušenosti.
jaký je ideální tlak v TKC na R1150 GSA
1. Když hroch poveze jen mě ( 105 kg )Frown
2. Když poveze mě ( 105 kg ) a kufry prostě "plnou polní"Shock
Dík za názory
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
vevis
#2 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 28.08.2008 21:02
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Max.2 atmosfery.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
bystricke
#3 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 28.08.2008 21:29
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
sólo 1,5 atmblushing
 
www.begr.cz
low
#4 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 29.08.2008 10:33

Příspěvků: 228
Registrace: 11.01.08
foukam to co je na nalepce pod sedlem, tedy tusim 2,5 a 2,7
 
TomasTT
#5 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 29.08.2008 12:50
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Já je foukal na 2.2 maximálně. Při 2.5/2.7 to bude plavat.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Milos
#6 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 29.08.2008 15:10
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Jezdil jsem s tlakem 1.9 až 2.0 bez ohledu na to, jestli jsem měl naložené kufry nebo ne.
 
www.pinkava.cz
Peacemaker
#7 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 30.08.2008 12:41
Avatar člena


Příspěvků: 1357
Registrace: 25.05.07
sakra, kde je Doc?Grin doporucovany je prej 1,5, ja mam cca 1,6 a 1,7 v e07 a vybornythumbs updog
 
low
#8 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 30.08.2008 17:12

Příspěvků: 228
Registrace: 11.01.08
tomastt: no nevim, zatim mam na tkc najeto nejakejch slabejch 80tis km a nepocitil jsem, ze by mne to nejak plavalo. prqave naopak, kdyz jsem mel po zime mekou predni gumu, tak mne predni kolo vice klouzalo. tak nevim. a jak rikam, foukam to co je doporuceno primo pro tkc80 pod sedlem na pojistkove skrince :-)
 
mara
#9 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 31.08.2008 23:02
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Kluci, dík za odpovědi.
Doc tady myslím psal, že těch 1,5 doporučlvali v Německu v Enduroškole????

Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
swat
#10 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 01.09.2008 06:49
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
1.5 -1.8 ( sám/naloženej) Když jsem tam měl tlak podle tabulek, nedalo se na to jezdit jak píše TomasTT. Připadal jsem si, jak kdybych jel poprvé v životě Grin
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
Pardal
#11 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 01.09.2008 09:37
Avatar člena


Příspěvků: 2946
Registrace: 08.04.07
Peacemaker napsal:
sakra, kde je Doc?Grin doporucovany je prej 1,5, ja mam cca 1,6 a 1,7 v e07 a vybornythumbs updog


Vim ze jde tady o TKC ale kdyz jsi zminil E07 tak ty mi pri 1,5-1,7 hucej, 1,9 je OK.
Kompletní výbava motocestovatele
www.rockway.cz výrobce
www.klim-cz.com-oficiální dealer
www.twalcom-czech... - výhradní dovozce
http://www.facebo...ockwayShop
Revitshop.cz
 
http://www.rockway.cz
bystricke
#12 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 01.09.2008 09:51
Avatar člena


Příspěvků: 3927
Registrace: 04.11.07
že hučí mi nevadíannoydržet musíthumbs upto je hlavní
včera sem dal 500 km po slovensku s kuframa při tlaku 1,5 atm na studené gumě,předek i zadek,postupně sem se dostal až na kraj špalku a drželo to bez náznaku uklouznutí,jel sem s kelímkama,těm to na některejch úsecích klouzalo,TKC nic,hleděli jak puci,jak je to možný,že to držíthumbs upno a já taky,páč v některých zatáčkách mě oblíval studený pot
Upravil bystricke dne 01.09.2008 09:52
 
www.begr.cz
mirekcinan
#13 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 20.03.2012 10:05
Avatar člena


Příspěvků: 491
Registrace: 19.09.11
moje TKC už maji něco za sebou tak když byly na 1,5 tak na dálnici kolem 140 měly řidítka tendenci se rozklepat, přifouknul sem na 2,0 a už je to v klidu
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
 
bubocbr
#14 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 20.03.2012 22:15

Příspěvků: 144
Registrace: 19.03.11
Ja mam na pred 2.0-2.2 pred. a zad 2.2-2.4 podla zataze ale myslim ze je to dobre len na cestu do off ichtreba podhustit ,Vyrobca doporucuje 2.2-2.5 http://www.hamlet...uch_uv.pdf stran 39-40
 
Mr GS
#15 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 21.03.2012 19:58
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8763
Registrace: 18.12.08
low napsal:
tomastt: no nevim, zatim mam na tkc najeto nejakejch slabejch 80tis km a nepocitil jsem, ze by mne to nejak plavalo. prqave naopak, kdyz jsem mel po zime mekou predni gumu, tak mne predni kolo vice klouzalo. tak nevim. a jak rikam, foukam to co je doporuceno primo pro tkc80 pod sedlem na pojistkove skrince :-)


Přesně tak! Každej tady rozumuje o přilnavosti a dává to absolutně nesmyslně do souvislostí s podhuštěním. pray Podhuštěná guma na silnici udělá tak maximálně to,že se přehřeje a směs se zničí a tím i její vlastnosti.Pak jsou tady samí brečíři a nadávači,co že to je za veteš,že se jim loupou špunty....že to mají zhulený za 2tis km...a že jejich přední guma vypadá jak zuby na pile helpless Aby ne,když to tady většina lidí fouká na 1,5 Shock
Není náhodou už výrobcem ta guma určená na tenhle typ motorek? A není tím pádem dělaná na tuhle zátěž a tlaky doporučený výrobcem? hmm!
No,nevím...asi by to chtělo pořemýšlet,než začnu radit.
Já mám právě na TKC 9tis km a přední špunty jsou furt více-méně rovný a ještě pěknejch pár tisíc dají.sarcasm Tlak dávám doporučenej výrobcem motorky a najivně věřím,že výrobce pneu není absolvent fofrškoly a asi to vyrábí tak,aby to fungovalo na tý motorce,ale nevím...možná se pletu hmm!
A jestli nevěříte,tak se zeptejte JOEA (pana přes mitas Grin ) Ten shodou okolností testoval gumy právě pro takovýhle chytráky s podhuštěním a má článek v posledním motoroutu i s fotkama,tak se můžete mrknout,jak to dopadlo na vlastní bulvy Wink
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
misak
#16 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 21.03.2012 20:27

Příspěvků: 199
Registrace: 21.06.09
Z mých zkušeností podhuštěná guma totálně posere kvalitu jízdních vlastností dobrého podvozku a nastavení páč v táhlejch točkách to motorku rozhoupe a podvozek se žvejká. prostě pocit jak kdyby byl v háji zadní tlumič a o předku ani nemluvím. No a samo,že se to projeví na nájezdu km na pneu.
Takže foukám na předepsaný tlaky výrobce
Divný co??? Cool

Jedu? Tedy žiju!
 
skalda
#17 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 21.03.2012 21:02
Avatar člena


Příspěvků: 108
Registrace: 24.01.09
Předek funím na 1.7, má najeto 13000 km a dva by ještě dala. Zadní 2.0,najeto 6000 km a je KO.Jinak sedí jak přibytý, jak v zatáčkách tak ve vysoký rychlosti,naopak při nafunění podle výrobce se to lámalo do zatáček a pocit z jízdy na dvě věci Smile
 
Joke
#18 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 21.03.2012 21:30

Příspěvků: 118
Registrace: 29.06.10
Mr GS napsal:
low napsal:
tomastt: no nevim, zatim mam na tkc najeto nejakejch slabejch 80tis km a nepocitil jsem, ze by mne to nejak plavalo. prqave naopak, kdyz jsem mel po zime mekou predni gumu, tak mne predni kolo vice klouzalo. tak nevim. a jak rikam, foukam to co je doporuceno primo pro tkc80 pod sedlem na pojistkove skrince :-)


Přesně tak! Každej tady rozumuje o přilnavosti a dává to absolutně nesmyslně do souvislostí s podhuštěním. pray Podhuštěná guma na silnici udělá tak maximálně to,že se přehřeje a směs se zničí a tím i její vlastnosti.Pak jsou tady samí brečíři a nadávači,co že to je za veteš,že se jim loupou špunty....že to mají zhulený za 2tis km...a že jejich přední guma vypadá jak zuby na pile helpless Aby ne,když to tady většina lidí fouká na 1,5 Shock
Není náhodou už výrobcem ta guma určená na tenhle typ motorek? A není tím pádem dělaná na tuhle zátěž a tlaky doporučený výrobcem? hmm!
No,nevím...asi by to chtělo pořemýšlet,než začnu radit.
Já mám právě na TKC 9tis km a přední špunty jsou furt více-méně rovný a ještě pěknejch pár tisíc dají.sarcasm Tlak dávám doporučenej výrobcem motorky a najivně věřím,že výrobce pneu není absolvent fofrškoly a asi to vyrábí tak,aby to fungovalo na tý motorce,ale nevím...možná se pletu hmm!
A jestli nevěříte,tak se zeptejte JOEA (pana přes mitas Grin ) Ten shodou okolností testoval gumy právě pro takovýhle chytráky s podhuštěním a má článek v posledním motoroutu i s fotkama,tak se můžete mrknout,jak to dopadlo na vlastní bulvy Wink


ahoj, ja se tu radsi moc nevyjadruju. nemyslel jsem ze se tu najde par dobrych lidi. ja do tkc taky davam 2,5 a 2,9 podle doporuceni a neni mensi problem. na sadu najedu prumerne 13,5 a to tu motorku zrovna nenosim a obe gumy jsou stejne sjety.
ale vzdy se nekdo najde co je chytrejsi nez 141 let stara firma. ale taky tomu rozumym ze ma kazdy jiny zkusenosti. nektery rady jsou kdybych vam rekl naplnte do tech gum zelenou stredni montazni penu z baumarktu.thumbs up
Joke
 
3axap
#19 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 22.03.2012 07:02

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Mr GS napsal:
low napsal:
tomastt: no nevim, zatim mam na tkc najeto nejakejch slabejch 80tis km a nepocitil jsem, ze by mne to nejak plavalo. prqave naopak, kdyz jsem mel po zime mekou predni gumu, tak mne predni kolo vice klouzalo. tak nevim. a jak rikam, foukam to co je doporuceno primo pro tkc80 pod sedlem na pojistkove skrince :-)


Přesně tak! Každej tady rozumuje o přilnavosti a dává to absolutně nesmyslně do souvislostí s podhuštěním. pray Podhuštěná guma na silnici udělá tak maximálně to,že se přehřeje a směs se zničí a tím i její vlastnosti.Pak jsou tady samí brečíři a nadávači,co že to je za veteš,že se jim loupou špunty....že to mají zhulený za 2tis km...a že jejich přední guma vypadá jak zuby na pile helpless Aby ne,když to tady většina lidí fouká na 1,5 Shock
Není náhodou už výrobcem ta guma určená na tenhle typ motorek? A není tím pádem dělaná na tuhle zátěž a tlaky doporučený výrobcem? hmm!
No,nevím...asi by to chtělo pořemýšlet,než začnu radit.
Já mám právě na TKC 9tis km a přední špunty jsou furt více-méně rovný a ještě pěknejch pár tisíc dají.sarcasm Tlak dávám doporučenej výrobcem motorky a najivně věřím,že výrobce pneu není absolvent fofrškoly a asi to vyrábí tak,aby to fungovalo na tý motorce,ale nevím...možná se pletu hmm!
A jestli nevěříte,tak se zeptejte JOEA (pana přes mitas Grin ) Ten shodou okolností testoval gumy právě pro takovýhle chytráky s podhuštěním a má článek v posledním motoroutu i s fotkama,tak se můžete mrknout,jak to dopadlo na vlastní bulvy Wink


thumbs upclap
 
joe
#20 
TKC-80 tlak v pneu
Přidané 22.03.2012 08:19

Příspěvků: 2867
Registrace: 21.02.09
Chlapci naprostý souhlas s MR GS. Vaše pocity při jízdě se nemusí shodovat s dlouhou životností pneu. Už jsem o tom nařečnil dost a jsem rád, že se toto info začíná rozšiřovat a šetřit Vám peněženky. Občas obrazím nějaké setkání a moje info pouštím mezi Vás uživatele. Vše mám samozřejmě nafoceno a odměřeno(teploty, huštění).
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Obecné technické problémy :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 76
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,718
Nejnovější člen: Bezmena22

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI