Čau, možná to tu už bylo, ale...máte někdo zkušenost s latexem do bezdušáků? Nemyslím pěnu nebo ostatní ftákoviny, ale latexový mlíko nalitý trvale v pláště, jestli je schopno utěsnit případný defekt (hřebík atd) bez nutnosti šplíchat tam spray s pěnou. Stejný systém vozím na kole a tam to funguje super. Možná bude problém se senzorem tlaku, jestli ho ten latex nezasere, samozřejmě nalití latexu asi jen v servise, protože přes ventilek, jak u biku, to zřejmě nepůjde...
Dík za tipy a nápady, pochopitelně máme opravnou sadu s knoty, včetně bombiček, tímto dovětkem bych však rád odstranil cca 30% rad "nemáš opravnou sadu???"
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Je tu někde v historii nemálo psáno o Ultrasealu, Oku, Nepichu a podobných přípravcích a ohlasy byly veskrze pozitivní. Moh bys mi napsat, co dáváš do těch velogum, případně nějaký odkaz na zdroj? Dík J.
Jarda napsal:
Je tu někde v historii nemálo psáno o Ultrasealu, Oku, Nepichu a podobných přípravcích a ohlasy byly veskrze pozitivní. Moh bys mi napsat, co dáváš do těch velogum, případně nějaký odkaz na zdroj? Dík J.
To ale není ono, tady tyto, co jsi jmenoval kompletně zajebou celý vnitřek gumy takovým jakoby slizem...
Používám Notubes sealant, bílé mlíko, smrdí to jako guma, které zůstává stále v tekutém stavu, v kole rotuje, po půl roce ale začně vysychat a žmolkovatět. Musí se tedy cca 1x za půl roku obnovit, tzn. shodit jednu stranu z ráfku a utřít hadrem, jde to v pohodě, pokud je vyschlé, tak jen vysypeš .
Na biku mám cca 60 ml na jedno kolo. Litrová flaška stojí 500 Kč.
Ale nevím, jestli to bude fungovat i na motorce, výrobce na pixli píše, že tmel je vhodný do všech bezdušových pneu bez rozdílu, auta, motorky atd.
Upravil kejda dne 03.03.2014 21:22
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
To je právě ono, o čem jsem psal, ten Notubes je na jiné bázi než Ultraseal, ale zalepit díru by měl taky. Na kole funguje na 100%.
Upravil kejda dne 03.03.2014 21:27
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Osobně jsem to, pravda, nikdy neaplikoval. Ale měl to tam můj bratr, zadní gumu měl píchlou celou sezónu, sem tam se na povrchu objevila modrá kapička a blatníček nesl taktéž stopy po občasném odstřiku. Ovšem kupodivu nevyžadovala ani zdaleka tak časté dohušťování, jako neperforovaná Mitaska Když si budu muset honem rychle vzpomenout, kdo se kdy o tom blivajzu vyjádřil pozitivně, napadne mě třeba Jarouš Šíma. Odhaduju, že většina z nás nemá zdaleka tolik naježděno (na motorce samozřejmě) a zrovna on to dával do všech nových pneu. Nebo že by reklamní fígl?
No a u tebe mě teda Tome překvapuje, že ač sis byl jist, že je to na ho vno, ještě sis to tam dalších dvanáct let lil...
[quote]TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Já jsem to tu rozsáhle popisoval ze svojí vlastní zkušenosti,a loni se mi to potvrdilo nejméně po třetí,mám OKO a max,max spokojenost,Je jasný že to nemůže zalepit trhlinu 2x2cm ale běžné píchnutí v běhounu kterých je při běžným ježdění což asi platí pro 90%motorkářů(většina nejezdí kamenolomem a přes obrubníky atp) Na obrázku je šroub do sádrošů,jak dlouho jsem s ním jezdil nevím páč tlak byl normální ,zastavil sem u pumpy u kompresoru,vytáhl šroub ,na stojanu dal hned 1př st a na volnoběh protáčel a do chvilky přestal únik,při čemž tlak poklesl na 1.4at, dofoukl sem a odjel: Takže ne že nefunguje ale funguje
PS. okolo šrobu je vidět mírný průsak tmelu; To vše při plné zátěži motorky.
kim přiložený následující obrázek:
TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Osobně jsem to, pravda, nikdy neaplikoval. Ale měl to tam můj bratr, zadní gumu měl píchlou celou sezónu, sem tam se na povrchu objevila modrá kapička a blatníček nesl taktéž stopy po občasném odstřiku. Ovšem kupodivu nevyžadovala ani zdaleka tak časté dohušťování, jako neperforovaná Mitaska Když si budu muset honem rychle vzpomenout, kdo se kdy o tom blivajzu vyjádřil pozitivně, napadne mě třeba Jarouš Šíma. Odhaduju, že většina z nás nemá zdaleka tolik naježděno (na motorce samozřejmě) a zrovna on to dával do všech nových pneu. Nebo že by reklamní fígl?
No a u tebe mě teda Tome překvapuje, že ač sis byl jist, že je to na ho vno, ještě sis to tam dalších dvanáct let lil...
Šíma na jednom setkání říkal že ,,ultraseal je základ " tak jestli nekecal tak to používá
kim napsal:
[quote]TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Já jsem to tu rozsáhle popisoval ze svojí vlastní zkušenosti,a loni se mi to potvrdilo nejméně po třetí,mám OKO a max,max spokojenost,Je jasný že to nemůže zalepit trhlinu 2x2cm ale běžné píchnutí v běhounu kterých je při běžným ježdění což asi platí pro 90%motorkářů(většina nejezdí kamenolomem a přes obrubníky atp) Na obrázku je šroub do sádrošů,jak dlouho jsem s ním jezdil nevím páč tlak byl normální ,zastavil sem u pumpy u kompresoru,vytáhl šroub ,na stojanu dal hned 1př st a na volnoběh protáčel a do chvilky přestal únik,při čemž tlak poklesl na 1.4at, dofoukl sem a odjel: Takže ne že nefunguje ale funguje
PS. okolo šrobu je vidět mírný průsak tmelu; To vše při plné zátěži motorky.
Tak to bude asi něco podobnýho, je to mlíko, žádná zelená slizovitá želatina, je to tak?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Osobně jsem to, pravda, nikdy neaplikoval. Ale měl to tam můj bratr, zadní gumu měl píchlou celou sezónu, sem tam se na povrchu objevila modrá kapička a blatníček nesl taktéž stopy po občasném odstřiku. Ovšem kupodivu nevyžadovala ani zdaleka tak časté dohušťování, jako neperforovaná Mitaska Když si budu muset honem rychle vzpomenout, kdo se kdy o tom blivajzu vyjádřil pozitivně, napadne mě třeba Jarouš Šíma. Odhaduju, že většina z nás nemá zdaleka tolik naježděno (na motorce samozřejmě) a zrovna on to dával do všech nových pneu. Nebo že by reklamní fígl?
No a u tebe mě teda Tome překvapuje, že ač sis byl jist, že je to na ho vno, ještě sis to tam dalších dvanáct let lil...
Šíma na jednom setkání říkal že ,,ultraseal je základ " tak jestli nekecal tak to používá
Sima bude chvalit cokoli, za co mu zaplatej....
Moje zkusenost je totalne negativni a podepsal bych vse co napsal Tom.
Osobne jsem mel v zadni hrebicek opravdu mini, cca 1,5cm dlouhej a adekvatne tenkej, takovej vetsi spendlik, spis.... Pro jistotu jsem jeste volal gumservis, co s tim mam delat. Kdyz mi rekli, at to tam radsi necham a prijedu k nim, ze mi to zaknotujou, tak jsem se docela zarazil. Nicmene nez jsem to vubec stihnul, hrebicek se poroucel a za nim cela ta zelena sra.cka... Krom toho, ze jsem dojel domu po rafku (svlecenym!!!) tak jsem mel jeste komplet zelenou motorku, zada na bunde i helmu...
Krom toho to jeste, rekl bych, melo vliv na vyvazeni predniho kola, ktery i fest "plavalo". To jen na okraj. A cena o tom uz se vubec zminovat nebudu, nez se rozcilim.
no dobre tak co vozit sebou abych mel sanci alespon nejak opravit defekt a dopravit se xx kilometru nekam kde mi to daj dokupy?
Tak abych se vyvaroval vsem komplikacim vcetne zniceni merice tlaku v pneu?
Díky prozatím všem za názory, ale znovu podotýkám, vlákno jsem nezaložil kvůli Ultrasealu a jemu podobným materiálům, TENTO SYSTÉM MNE NEZAJÍMÁ, nýbrž kvůli zkušenostem s LATEXEM, což je úplně něco jiného. To je jako bych napsal "vaše zkušenosti s laserovou tiskárnou?" a odpovědi by byly typu "inkoustovka stojí za ho*vno". To jen na odlehčení situace
Co se týče rozvážení kol, tak souhlas s tím, že Ultraseal to může zpúsobit, protože je nalepenej na stěny resp. v celém běhounu. Latex je oproti němu tekutý a v kole rotuje nebo spíš koluje. To je docela zásadní rozdíl.
Ovšem rád si přečtu i negativní názory, čím více názorů, tím lepší představa.
Upravil kejda dne 04.03.2014 11:17
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
jack96 napsal:
no dobre tak co vozit sebou abych mel sanci alespon nejak opravit defekt a dopravit se xx kilometru nekam kde mi to daj dokupy?
Tak abych se vyvaroval vsem komplikacim vcetne zniceni merice tlaku v pneu?
Pokud mas bezduse, tak jednoznacne knoty a bombicku.
Nouzovy mliko jsem resil dvakrat a pokazdy vyteklo na chodnik....
Maiali nel Fango!
TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
To je právě ono, o čem jsem psal, ten Notubes je na jiné bázi než Ultraseal, ale zalepit díru by měl taky. Na kole funguje na 100%.
Ja byl svedkem prorazeni bezdusaku na kole 2x a to mliko ho nikdy nezalepilo a musela se dat duse.To mliko je podle mne pouze na uzavreni malych netesnosti,pripadne pichnuti zvrchu.Ale na prorazeni nebo proriznuti,coz je vetsina defektu na kole stejne nefunguje.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
kim napsal:
[quote]TomasTT napsal:
Kdo psal o pozitivních ohlasech na ty tekutiny v pneumatice?
To by mě zajímalo.
Já to měl v několika motorkách za posledních asi 12-13 let a moje zkušenosti jsou jednoznačně negativní.
- ultraselaem vylitá guma se nedá zalepit v případě větší nebo trojúhelníkové díry
- v servisu (konkrétně Itálie (Bolzano) a Korsika) odmítli pneumatiku s US opravovat. Musel jsem v obou případech koupit novou (K1200LT)
- v případě použití snímačů tlaku je to jasná smrt¨
- při přezouvání na cestách se člověk zašpiní x násobně víc než když tam ten sajrajt není
Já jsem to tu rozsáhle popisoval ze svojí vlastní zkušenosti,a loni se mi to potvrdilo nejméně po třetí,mám OKO a max,max spokojenost,Je jasný že to nemůže zalepit trhlinu 2x2cm ale běžné píchnutí v běhounu kterých je při běžným ježdění což asi platí pro 90%motorkářů(většina nejezdí kamenolomem a přes obrubníky atp) Na obrázku je šroub do sádrošů,jak dlouho jsem s ním jezdil nevím páč tlak byl normální ,zastavil sem u pumpy u kompresoru,vytáhl šroub ,na stojanu dal hned 1př st a na volnoběh protáčel a do chvilky přestal únik,při čemž tlak poklesl na 1.4at, dofoukl sem a odjel: Takže ne že nefunguje ale funguje
PS. okolo šrobu je vidět mírný průsak tmelu; To vše při plné zátěži motorky.
Tak to bude asi něco podobnýho, je to mlíko, žádná zelená slizovitá želatina, je to tak?
Tekutý mlíko to není,spíš takový jako řidší gel s nějakýma částicema,kolo se musí vyvážit před aplikací,s vyvážením jsem problem neměl ani při rychl. 150km/h 21"kolo ,snímače nemám,ultra seal nemám vyzkoušen.
Vevisi, jezdím s tím už přes rok. Samozřejmě tě to neochrání před průrazem nebo proříznutím, ale trny, hřebík to zalepí bez problémů. Navíc to funguje i na bocích, jednou jsem na pumpě trochu přefoukl a na boku pláště mi vyskočil kord a unikal tím vzduch, do rána bylo kolo prázdný. Tmel tohle všechno zalepil a opravdu to funguje a hlavně drží konstatní tlak. Záleží, co máš, jestli origo bezdušáky, nebo kit atd. Já jezdím Notubes ZTR ráfky a Specialized UST pláště.
X krát propíchnutý zadek trnama, a fachčí to, jak má.
Proto jsem myslel, že by to molo fungovat i na motorce, hřebík atd. Pokud prorazím, tak mi stejně knot nepomůže, budu potřebovat záplatu...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Já jsem pochopitelně mluvil čistě o ultrasealu a ještě jednom podobném přípravku z doby asi před 7-8 roky, název si nepamatuju ale bylo to to samé (štětiny v nějakém slizu).
Na motorce jsem to používal dvě sezóny, z toho v jedné jsem měl na LT dva defekty a 2x problém co jsem psal v servisech. Pak zkušenost z roku 2006 kdy to měl v pneumatikách kamarád v Maroku.
Tím obratem "za posledních 10-12 let" jsem nemyslel, že bych to tam já lil ale že jsem za tuhle dobu slyšel od někoho chválu. Praktickou zkušenost mám jen s UltraSeal a tím druhým přípravkem, na jehož jméno si nemůžu vzpomenout ale něco jako Slim nebo tak nějak. Oboje na stejné bázi.
Ten latex bude na jiném principu ale dost bych nevěřil tomu, že to zalepí defekt tak, aby to neutíkalo, když na motorce je mnohem vyšší váha (a tím pádem tlak). Je asi rozdíl na kole a na motorce myslím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
na rakousky dalnici minuly rok, zjisteno na parkovisti s SOS hlaskou, po sdeleni operatorem, ze posle odtah za 200-300 Euro, pouzity nejdrive jeden, pak i druhy sprej na zalepeni, po prvnim to porad utikalo, tak jsme pockali az to trochu zavadne a naprali tam druhy, ktery nam dal nemec s karavanem a odmitl penize, jeste se prisel podivat, jestli je vse OK, pak odjet zbytek dovolene, po navratu guma vyhozena, ale tlak drzela, byli jsme radi, ze neco takovyho existuje, uz se vidime jak nakladame motorku na odtahovku a za nekrestansky penize travime vikend cekanim na prezuti gumy
jpbmw přiložený následující obrázek:
Ten latex bude na jiném principu ale dost bych nevěřil tomu, že to zalepí defekt tak, aby to neutíkalo, když na motorce je mnohem vyšší váha (a tím pádem tlak). Je asi rozdíl na kole a na motorce myslím. [/quote]
No výrobce na svých webovkách (a je to špička v bezdušácích) uvádí použití i na ATV nebo motorky jako prevence defektu.
Asi nezbude nic jiného než to zkusit, hezky doma dva tři hřebíky, s kompresorem po boku , a když to nebude fachčit, tak tam hned vrazím knot.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10