Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Seřízení ventilů - tuning ?
ripper
#1 
Přidané 03.04.2014 23:22
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Ahojte,
v Oilhead Maintenance Manualu sem se dočetl, že je dobré dát sací z 0,15 na 0,30, a výfukové z 0,30 na 0,35. Prý je pak hladší volnoběh a lepší odezva na plyn. Zkoušel to někdo?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
Melizoy
#2 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 04.04.2014 23:39
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
Nezkoušel... ale tuším, co to má za následek, tedy u sacích ventilů. Zkrátíš dobu otevření sání. Dodáš méně vzduchu, ale množství paliva zůstane nezměněné, minimálně pro režimy zatížení, mimo regulaci lambdy. Obohatíš tedy chudou směs, která je u všech jednosvíček zdrojem pocukávání. Nevýhoda je, že nedosáhneš na plný plyn maximální výkon motoru.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
ripper
#3 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 05.04.2014 20:22
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
A možu tím něco dodrbat? Smile

Maximální výkon mě zas tak moc nezajímá.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
paja1
#4 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 06.04.2014 08:25
Avatar člena


Příspěvků: 2074
Registrace: 02.02.09
ripper napsal:
A možu tím něco dodrbat? Smile

Maximální výkon mě zas tak moc nezajímá.


Možná jo, protože se změní průběh zrychlení všech dílů mezi vačkou a ventilem. Takže tam vznikne špička zrychlení, která tam nepatří. Jestli to skrátí životnost, nebo to dotykové plošky dílů vydrží je otázka na vyskoušení..
Grin
Pája
 
bobGS
#5 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 06.04.2014 13:27

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Nedodrbeš tím nic moc, jen budou rozvody hlučnější, na druhou stranu každá hlučnost = opotřebení. Platí, - čím větší vůle, tím horší plnění. Pokud Tě maximální výkon nezajímá je zcela kontraproduktivní zvyšovat vůli - zhorší se průběh kroutícího momentu v důsledku horšího plnění. Hladšího volnoběhu dosáhneš montáží svíček Brisk, které doporučuje německý BMW klub - u mě to funguje docela dobře, dal jsem je tam ze zvědavosti a kupodivu oproti NGK se to o hodně zlepšilo.
 
jpbmw
#6 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 06.04.2014 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 478
Registrace: 03.09.08
bobGS napsal:
Hladšího volnoběhu dosáhneš montáží svíček Brisk, které doporučuje německý BMW klub - u mě to funguje docela dobře, dal jsem je tam ze zvědavosti a kupodivu oproti NGK se to o hodně zlepšilo.


napis prosim jaky typ tech BRISKu, budu menit,tak bych je tam dal, dik
 
bobGS
#7 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 06.04.2014 20:27

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
http://www.boxer-design.de/de/detail.asp?ID=47&pID=727
 
Melizoy
#8 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 06.04.2014 22:25
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
...Myslíš asi Brisk DOR 14 LGS ? jezdím s nimi také, a jsem spokojenej. Předpokládám, že jsi porovnával staré NGK před vyhozením, a nové Brisky Grin ... nebo? U nových svící se správnou tepelnou hodnotou si myslím nebude moc co poznávat. Ale u odborně rozhašených ventilů už rozhodně ano )
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
JardaFGS
#9 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 07.04.2014 15:16
Avatar člena


Příspěvků: 1595
Registrace: 16.10.09
Mrkni na motorkare, profil Tomassino, neco tam mozna najdes
jardajerman@seznam.cz
 
Mr GS
#10 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 07.04.2014 15:24
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8792
Registrace: 18.12.08
Melizoy napsal:
...Myslíš asi Brisk DOR 14 LGS ? jezdím s nimi také, a jsem spokojenej. Předpokládám, že jsi porovnával staré NGK před vyhozením, a nové Brisky Grin ... nebo? U nových svící se správnou tepelnou hodnotou si myslím nebude moc co poznávat. Ale u odborně rozhašených ventilů už rozhodně ano )


Můžeš to,prosím tě,trochu rozvést?Má to teda smysl nebo ne?A co vícebodový svíčky?Nemáš s tím nějakou zkušenost?Kdosi mi vykládal,že s tím by mohl být trochu problém,ale už si ani moc nepamatuju kvůli čemu(proud,"fajfky" hmm! nevím...)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
bobGS
#11 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 07.04.2014 18:14

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Melizoy napsal:
...Myslíš asi Brisk DOR 14 LGS ? jezdím s nimi také, a jsem spokojenej. Předpokládám, že jsi porovnával staré NGK před vyhozením, a nové Brisky Grin ... nebo? U nových svící se správnou tepelnou hodnotou si myslím nebude moc co poznávat. Ale u odborně rozhašených ventilů už rozhodně ano )

Zklamu Tě, porovnával jsem nové NGK, které jsem koupil jako ty co tam byly, a pak ze zvědavosti Brisky. Ze zkušenosti NGK hůř drží vzdálenost elektrod, alespoň u aut. Brisk DOR 14 LGS má jiskřiště, které umožňuje přeskok jiskry v místě s bohatší směsí. Je to znát nejen na volnoběhu a jak říkáš zejména u odborně rozhašených a starších motorů.
Upravil bobGS dne 07.04.2014 18:29
 
Melizoy
#12 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 07.04.2014 22:40
Avatar člena


Příspěvků: 842
Registrace: 23.04.10
Jardo: dík za typ, Tomassina znám osobně, fajn člověk a velký průkopník Grin, a DOR14LGS jezdím také díky jeho doporučení.
Mr.GS: nemám co špatného bych proti těm Briskům řekl, jezdím s nimi desítky tis.km a nikdy jsem nemusel měnit kvůli špatné funkci, startuje to, jede to, nevynechává...ale stejně vozím v kastlíku jednu svíci náhradní, je to jen spotřebák. Věřím, že se najdou lidé, kteří si Brisk do motorky nedají, jen proto že jsou české a levné.
BobGS: nezklamal jsi mě, naopak. Nenapadlo mě, že by někdo skutečně poctivě zkoušel porovnávat proti sobě 2 páry nových svíček. Já si spíš o sobě myslím, že bych objektivní rozdíl v nových svíčkách sám nepoznal. Určitě nebudu nikomu tvrdit, že Brisk přinese koně navíc Smile tvrdím jen, že mi léta dobře slouží. Jediné čemu fakt věřím u zkoušení čehokoli, je srovnání na motorové brzdě.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
bmwivo
#13 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 08.04.2014 12:29
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
Zdravím, nejezdíte někdo se svíčkami Brisk DOR14LGS Premium na GSu 1150 dvousvíčce? Mám obavy z odchodu cívek, ( fajfkocívek), na horních svíčkách, kvůli napětí, nebo něčemu podobnému.
Ty cívky nejsou zrovna nejlevnější, už jsem dvě kupoval, to jsem ještě objevil alternativu spodních svíček v tom tuningovém provedení a to BOR12LGS. Ty mají normální indučku, tam bych se je nebál dát. Nečekám od toho vyšší výkon, jen bych chtěl rovnoměrný volnoběh - kultivovanější chod.
Děkuji za názory. Ivoš.
Upravil bmwivo dne 08.04.2014 12:37
Ivoš.
 
milanosor
#14 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 08.04.2014 15:07
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
bmwivo napsal:
Zdravím, nejezdíte někdo se svíčkami Brisk DOR14LGS Premium na GSu 1150 dvousvíčce? Mám obavy z odchodu cívek, ( fajfkocívek), na horních svíčkách, kvůli napětí, nebo něčemu podobnému.
Ty cívky nejsou zrovna nejlevnější, už jsem dvě kupoval, to jsem ještě objevil alternativu spodních svíček v tom tuningovém provedení a to BOR12LGS. Ty mají normální indučku, tam bych se je nebál dát. Nečekám od toho vyšší výkon, jen bych chtěl rovnoměrný volnoběh - kultivovanější chod.
Děkuji za názory. Ivoš.


To by me taky zajimalo. Ty spodni na dvojsvici nejak extra neresim.Beztak myslim, ze extra vliv to nema, ale aby mi hlavni odpalily fajky s civkama,to se mi moc nechce. Cca v cervnu musim vymenit olej i svice,takze se taktez rad dozvim nejake info. Jinak volnobeh mam vcelku ok. Jen studeny starty jsou hodne uklepany....
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
bobGS
#15 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 08.04.2014 20:08

Příspěvků: 428
Registrace: 29.08.11
Na zmíněném odkazu jsou i svíčky pro dvousvíci
http://www.boxer-design.de/de/list.asp?ID=47
 
bmwivo
#16 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 08.04.2014 21:22
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
Dík za zajímavý odkaz. Ty svíčky mám koupené, ( malé i velké), zítra je namontuji a po zkušenosti dám vědět zda bylo něco znát. .
Upravil bmwivo dne 08.04.2014 21:43
Ivoš.
 
lullu
#17 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 09.04.2014 08:45

Příspěvků: 320
Registrace: 30.06.08
Ahoj,
mám již objednané NGK, ale počkám tedy na reference.. Smile I když mám jednosvíčku..
 
bmwivo
#18 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 09.04.2014 08:49
Avatar člena


Příspěvků: 710
Registrace: 03.10.07
Mrkněte na toto.
bmwivo přiložený následující obrázek:


[285.38Kb]
Ivoš.
 
Novej
#19 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 09.04.2014 09:27
Avatar člena


Příspěvků: 1368
Registrace: 15.03.08
JardaFGS napsal:
Mrkni na motorkare, profil Tomassino, neco tam mozna najdes

Hele to je docela mazák ten Tomassino, klobouk dolu thumbs up
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
 
http://custombynovej.webnode.cz/fotogalerie/
milanosor
#20 
Seřízení ventilů - tuning ?
Přidané 09.04.2014 09:33
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
bmwivo napsal:
Mrkněte na toto.


Tak pak poreferuj, jestli se motor projevuje dle sloganu BRISK Wink
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 76
Členové on-line: 1
Mark09

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI