rozmyslim se mezi F650GS twin a F800GS a z toho duvodu bych poprosil o informace.
Nejvic me laka osmikilo, ale na novejsi modely (2010+) asi nebudu mit penize a po procteni fora se toho trochu bojim (hlavne topic Divny zvuk motoru).
Merim 188 cm, nebude to problem na sestpade? Je nejak vyrazne limitovana na polnackach? Myslim tim mensi lite kolo, popripade tlumice. Jak jsou na tom brzdy, kdyz ma jeden kotouc? Vykonu bude asi dost, takze o to strach nemam a prave se da sehnat za slusny penize modelovy rok 2010+.
Na tvém místě bych šel do 800ky,výšku na to máš; jde jen o to nekoupit nějakou zrasenou kutilem nebo offroudovým nadšencem aby za sebou neměla víc km v lese a brodech než na silnici,od 09 výš bych se toho nebál pokud není už nějak načnutá ;je to spíš o tom jak s tím předchůdci zacházeli než o nadměrné bolavosti
no na Twina si veliký. Já mám 178cm a je mi akorát na pohodlné cestování. Jinak zbytek viz. Kim
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
800..... na male budes jak vosa na bombone. 2010+
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tak motorky to jsou samozřejmě úplně stejné co se konstrukční stránky týče. Twin je seškrcen na 52kW, má jinou rozetu , takže točí míň ot. v porovnání s 800, nemá USD vidli a vpředu "jen" 19' kolo a další šidítka. Ale z rozměrů je jenom nižší a o skoro 30kg lehčí.
Test: http://www.motork...l?kid=9641
Upravil Spitfire dne 08.04.2014 18:43
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Drive sem jezdil na xt660 a mala mi nebyla, proto sem koukal i na twina. Nejradsi bych bral osmikilo, ale moc jich ted neni a ta cena za novejsi roky je pro me moc. Nejvic se mi libi cernozluta 08, ale jak tady nekdo psal. Muze se podelat motka jak tezce zkousena terenem, tak i jeta vyletnim tempem
Upravil Dejf dne 08.04.2014 21:04
Spitfire napsal:
tak motorky to jsou samozřejmě úplně stejné co se konstrukční stránky týče. Twin je seškrcen na 52kW, má jinou rozetu , takže točí míň ot. v porovnání s 800, nemá USD vidli a vpředu "jen" 19' kolo a další šidítka. Ale z rozměrů je jenom nižší a o skoro 30kg lehčí.
Test: http://www.motork...l?kid=9641
30kg teda NENI lehci ani omylem.
po silnici by 650twin melo jet lip... ale nezkousel jsem. 21ka vepredu je proste 21ka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spitfire napsal:
no na Twina si veliký. Já mám 178cm a je mi akorát na pohodlné cestování. Jinak zbytek viz. Kim
jj souhlas.. je na to malej.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Spitfire napsal:
tak motorky to jsou samozřejmě úplně stejné co se konstrukční stránky týče. Twin je seškrcen na 52kW, má jinou rozetu , takže točí míň ot. v porovnání s 800, nemá USD vidli a vpředu "jen" 19' kolo a další šidítka. Ale z rozměrů je jenom nižší a o skoro 30kg lehčí.
Test: http://www.motork...l?kid=9641
O 30 kg tezsi jak jsi na to prisel? Max 10kgl
F 700 gs
sorry špatně jsem to formuloval, samozřejmě jsem myslel že TWIN je nižší a o 30kg lehčí.
Upravil Spitfire dne 08.04.2014 22:49
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Jinak za ty prachy mi twin fakt sednul. Můžeš si ho vyzkoušet, ale 800 bude lepší. A jestli máš k výšce i nějaká kila tak by i 12 byla za zvážení
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pokud jsi jezdil XT660 a slušně a chceš jezdit off, běž do osmikila. Litá kola se do terénu nehodí a bude to jen přestupná stanice. Pokud ještě máš XTéčko tak radši počkej až zašetříš. Pokud jezdíš převážně asfalt, sleduj recenze někoho jiného.
XTecko uz prave nemam a kdyz byla chut, proste sem to napalil primkou po poli a bylo mi jedno, kam dojedu.
Bohuzel vsichni v okoli jezdej silnici, tak se tomu snazim i trochu prizpusobit.
No zatim to vychazi, ze na twina jsem velkej a 08 nedoporucujete..prekerni situace.
a co ktm ? sice zere jak urvana ale pokud si nani dost velkej jen tezko budes schanet lepsi moto - do 150ti coz je jak odhaduju tak +- tvuh rozpocet se uz nejaka koupi a silnicim na tom zatopis ze se budou divit jeste tejden potom :-D
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Zase jestli budeš jezdit jenom silnici... tak si prostě tu 650 zkus osedlat. Jasně, že to je menší motorka, ale důležité je, jak se na ní budeš cítit ty, ne co říkají ostatní. Já měřím 186, na 650 jsem se povozil a hodně se mi to líbilo. Hodná hravá a lehká motorka, charakter motoru fakt děsně příjemnej, a vůbec nejede špatně odspodu až nahoru, z jednobucha to je velký skok dopředu. Brzda jeden kotouč neznamená, že to nebrzdí, ovládací síla JE malá, spíš s nákladem při sportovní jízdě v alpských sjezdech bude dřív vadnout, na závody to nebude, stejně jako celá motorka. Mě spíš překvapila přední vidlice, která na asfaltu funguje pěkně, že je dost měkce odpružená a při stoppie jsem jí nemilosrdně poslal s mým metrákem na doraz, takže je fakt spíš naladěná do komfortu na silnici, než na divočinu, nebo nedejbože offroad.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Jeste bych se zeptal takhle, mam vyhlidnutou tuhle motku http://www.motork...33933.html.
Dle majitele je pravidelne servisovana v inveltu a slape jak hodinky, faktury samozrejme ma. Puvodne je dovezena z GB a nechal si vymenit svetlo. Celkove to na me pusobilo dobrym dojmem a moje otazka zni, zda-li byste do toho sli nebo byste si vzhledem k roku a poctu km pockali na jinou?
Ten inzerat je strasne strohej. Podle foto v pohode.
Ma abs? Bc? Hefty? ......
Muzes se zeptat guru hickse jestli by se ti na ni nemrknul.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Ten inzerat je strasne strohej. Podle foto v pohode.
Ma abs? Bc? Hefty? ......
Muzes se zeptat guru hickse jestli by se ti na ni nemrknul.
ABS podle obrázku má, zbytek těžko říct, chtělo by to vidět na živo, svézt se, poslechnout motor atd.