S ohledem na počasí poslední doby a na čerstvou zkušenost z Alp uvažuji o sněhových řetězech na auto. Co by mi kdo doporučil? Našel jsem Pewag a Thule...každé má jiné "zapínání"..."Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
nazdar prvni retezy ceske vyroby uz nevim jaka to byla znacka jsem koupil v roce 2000 odedreli toho spousty a par km na asfaltu, kdyz se mi nechteli sundavat mezi prejezdama. Po tom co nenadale umreli pri jedne celkem brutal snehove ceste v roce 2006 jsem nabehnul do Tesca a koupil prvni levny co sem nasel, vydrzeli pouze par jizd pri stejnym zachazeni jak ty predtim.
Tak jsem investoval v roce 2007 do Pewag a nemuzu si je vynachvalit odreli toho opet spousty a nikdy me nidke nenechalia jsou porad v super stavu. Jednoduchy zapinani a hodne velky rozsah pneumatik. Jedine co me mrzi je to ze uz nemaji "zmijovou" stopu ale jen trocha nakloneny "H"
Upravil schrek dne 05.01.2015 19:29
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ty české jsou nejlepší, vyrábí se v České Vsi hned za Jeseníkem směr Polsko. Jsou pevný a hranatý. Ale pozor, vyšší cena a i vyšší řetězy je to děláno na off a pokud máš málo místa v blatníku, tak si to vezme ten plastový podběh nebo jak se to jmenuje.
bluesbery napsal:
Mam v teto debate dotaz, nebo se chci spis utvrdit v nazoru : pokud jsou znackou prikazany retezy, plati to i pro " ctyrkolky" ?
...tak řetězy bývají většinou doporučovány, ne přikazovány....
Jinak platí i pro čtyřkolky, mám čtyřkolku a dolu z kopce Ti je to stejně k ničemu, jedeš jako sáňky ať máš 4x4 nebo nemáš....řeším řetězy, neb jsem si před vánocemi zasáňkoval v Rakousku, raději jsem to poslal do škarpy, než bych to opřel o kousek dál do svodidel...a pak počkal na traktor s posypem. Čtyřkolka má jednu jedninnou výhodu, že jsem se z té škarpy vyhrabal vlastními silami a nemuseli mne tahat "Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
...aktuálné taky řeším. Vždy jsem měl samodopínací se dvěmi ráčnami naproti sobě a plná spokojenost. Nasadil jsem, sami so dopnuly a nebylo co k řešení. tenkrát mě stály cca 2,5tis Kč a kolikrát je nasadím v Liberci u garáže a mastím s nii do Jizerek rovnou z domu (stále po sněhu) a není co řešit.
teď koukám na tyto http://www.sporto...-9-095.htm, líbí se mi systém jednoduchého upnutí, 5ti letá záruka, nicméně je to trochu "složitý" a nějakej mechanismu se stam může pojebkat
tyto jsem zamít http://www.neumax...t-33-tk33/, nevím kolik místa je mezi diskem a matkou, tzn. kam to uchytím, ale mám dojem, že byse v zatáčce mohly svést na stranu a co mi asi vadí nejvíc, pokud pojedu ve vyjeté koleji, myslím, že do strany to bude vadit a můžu to poškodit
asi jsem vybral tyto http://www.neumax...74-57rs74/ z důvodu samodopínání, možnosti objednání jedn. náhr. dílů, články jsou profilu, která neumožní přetočení řetězu, douhodobý výrobce, přiměřená cena.
Je pravda, že při nasazování se člověk asi zašpiní víc než u Thule Easy Fit, které jsou pro mě horkým favoritem, ale asi vyhraje jednoduchost/účelnost produktu a možnost příp. jednodušší opravy.
to ripper, co má otec za Thule. pokud Easy Fit, sem se zkušenostmi. www.jantruhlar.cz
Honza_BMW_VW napsal:
...aktuálné taky řeším. Vždy jsem měl samodopínací se dvěmi ráčnami naproti sobě a plná spokojenost. Nasadil jsem, sami so dopnuly a nebylo co k řešení. tenkrát mě stály cca 2,5tis Kč a kolikrát je nasadím v Liberci u garáže a mastím s nii do Jizerek rovnou z domu (stále po sněhu) a není co řešit.
teď koukám na tyto http://www.sporto...-9-095.htm, líbí se mi systém jednoduchého upnutí, 5ti letá záruka, nicméně je to trochu "složitý" a nějakej mechanismu se stam může pojebkat
tyto jsem zamít http://www.neumax...t-33-tk33/, nevím kolik místa je mezi diskem a matkou, tzn. kam to uchytím, ale mám dojem, že byse v zatáčce mohly svést na stranu a co mi asi vadí nejvíc, pokud pojedu ve vyjeté koleji, myslím, že do strany to bude vadit a můžu to poškodit
asi jsem vybral tyto http://www.neumax...74-57rs74/ z důvodu samodopínání, možnosti objednání jedn. náhr. dílů, články jsou profilu, která neumožní přetočení řetězu, douhodobý výrobce, přiměřená cena.
Je pravda, že při nasazování se člověk asi zašpiní víc než u Thule Easy Fit, které jsou pro mě horkým favoritem, ale asi vyhraje jednoduchost/účelnost produktu a možnost příp. jednodušší opravy.
to ripper, co má otec za Thule. pokud Easy Fit, sem se zkušenostmi.
Honzo jednoznačně doporučuju tyto, mám je vyzkoušeny a jsou precizní
Koukám,že všichni řešíme řetězy.Já mám problém,že většinou co čtu,tak je napsáno tento řetěz je určen pro vozidla s předním náhonem. Má někdo typ vyloženě pro auta s náhonem na zadek?
oranžová dvanáctka
rick napsal:
Koukám,že všichni řešíme řetězy.Já mám problém,že většinou co čtu,tak je napsáno tento řetěz je určen pro vozidla s předním náhonem. Má někdo typ vyloženě pro auta s náhonem na zadek?
...pro zadní náhon dodávají dva "standardní hnědočechy" na tlačení. Jen si dej pozor a objednej zimní verzi = mají rukavice ;o))
rick napsal:
Koukám,že všichni řešíme řetězy.Já mám problém,že většinou co čtu,tak je napsáno tento řetěz je určen pro vozidla s předním náhonem. Má někdo typ vyloženě pro auta s náhonem na zadek?
otec má náhon na zadek a má Thule. Zjistím přesný typ.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
fero, díky, ale u K Summit mám strach, aby se nesvlíkli z pneu v zatáčce (malej strach), púak nevím kolik je místa u šroubu co drží elektron a nejvíc jistej si nejsem v případě jízdy ve vyjetých kolejích. netrčí tom oc do strany, neorvu to?
víš jak to pak u nás vypadá
jinak díkes H
www.jantruhlar.cz