Kdyz jedu se svou 650 GS v konstantnich nemennych otackach dejme tomu 4 tis.
Tak jako by pohupovala,aniz bych hnul plynem.Obcas skubne pri prechodu do vyssich ot.
Svicka nova,vzduch filtr,kabel.Napadlo me jestli to nemuze byt benzinem,nebo bordelem v nadrzi.
setkal jste se nekdo s necim podobnym
700 GS, 1100 GS
mysaccek napsal:
Kdyz jedu se svou 650 GS v konstantnich nemennych otackach dejme tomu 4 tis.
Tak jako by pohupovala,aniz bych hnul plynem.Obcas skubne pri prechodu do vyssich ot.
Svicka nova,vzduch filtr,kabel.Napadlo me jestli to nemuze byt benzinem,nebo bordelem v nadrzi.
setkal jste se nekdo s necim podobnym
nemuze to byt skubani retezu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mysaccek napsal:
Kdyz jedu se svou 650 GS v konstantnich nemennych otackach dejme tomu 4 tis.
Tak jako by pohupovala,aniz bych hnul plynem.Obcas skubne pri prechodu do vyssich ot.
Svicka nova,vzduch filtr,kabel.Napadlo me jestli to nemuze byt benzinem,nebo bordelem v nadrzi.
setkal jste se nekdo s necim podobnym
nemuze to byt skubani retezu?
Taky me to napadlo ale na druhe GS to je napnuty stejne a je uplne plynula
700 GS, 1100 GS
Taky me to napadlo ale na druhe GS to je napnuty stejne a je uplne plynula
no mne to taky trochu cuka... je fakt, ze retez mam zrezly a na vyhozeni :/
Takze uvidim po vymene...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Od jednoho chlapika jsem si vyslechl story o oktanovem cisle benzinu.
Moto je dovezene z IT kde pravdepodobne jezdila na 91 ja leju 95 a v manualu
se ma davat 91 jenze u nas tady nikde uz nesezenu abych to vyzkousel.
700 GS, 1100 GS
Vjetrnik napsal:
to Hicks: a das na okruh novy retez?
na okruh jen s remenem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
taky bych řekl, že to bude řetězovka - dej to na hlavní stojan a ručně si protoč kolo s řetězem o celé kolo - klidně i víckrát a kontroluj u toho propnutí řetězu - poud někdy bude propnutý víc a někdy míň, je řetěz místy opotřebovaný a to cukání dělá on tím různým propnutím a taky můžou být i trochu ohnuté zuby, tak bych vyměnil celou řetězovou sadu
pavel zamy napsal:
taky bych řekl, že to bude řetězovka - dej to na hlavní stojan a ručně si protoč kolo s řetězem o celé kolo - klidně i víckrát a kontroluj u toho propnutí řetězu - poud někdy bude propnutý víc a někdy míň, je řetěz místy opotřebovaný a to cukání dělá on tím různým propnutím a taky můžou být i trochu ohnuté zuby, tak bych vyměnil celou řetězovou sadu
retez se zda byt propnuty vsude stejne,ale kdybych nahodou spatne meril hrozi nejake riziko treba ze retez praskne nebo tak?
700 GS, 1100 GS
pokud by to dělal řetěz, tak by jsi to poznal při té prohlídce - tak ho máš asi v poho a prasknutí se bát nemusíš
Mrkni tedy, zda ti jde dobře palivo a mrkni i na ten vzducháč. Případně bordel v nádrži...
Upravil pavel zamy dne 01.02.2009 18:28
mně to kdysi u auta dělal pochybnej chiptuning (už jsem to tak tenkrát koupil ), tak jestli se v tom někdo nevrtal... Sehnal jsem řídící jednotku a bylo to v poho. Nikdy jsem podobným úpravám moc nefandil (jedině mechanickým), ale od tý doby jsem na chipování docela alergickej.
Maiali nel Fango!
to je fakt Já bych si nikdy ani auto ani motku chipováním neničil Ale máš další možnost, čím by to mohlo být, když ti nevyjdou ostatní možnosti Když ti motku připojí k PC, tak by to měli poznat
NJN mate pravdu hned z jara pujde na diagnostiku.
Jinak mam pocit ze ke konci sezony se to lepsilo.Tak jestli to nebude
tim ze dlouho v IT stala.
700 GS, 1100 GS
tím stáním to nebude mě kolikrát taky dlouho stojí - až mě to děsí, ale pak frčí ostošest
Nejezdím jen přes zimu asi 3 až 4 měsíce. Nevím, jak dlouho nejela ta tvá, ale stejně by to nemělo být tím