Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Krátká jednička
Kubasek
#1 
Přidané 01.09.2007 10:04

Příspěvků: 25
Registrace: 29.07.07
neměnil někdo z vás na 1150GS adv 1st za krátký?Docela by mě zajímalo co a kolik to všechno obnáší.
 
Milos
#2 
Krátká jednička
Přidané 01.09.2007 11:29
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Abych se přiznal, toto téma by mě taky dost zajímalo.
 
www.pinkava.cz
Cycli
#3 
Krátká jednička
Přidané 01.09.2007 12:15
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Na adv je jednička krátká z výroby. Výměna u gs za krátkou jedničkuby byla časově docela náročná, ale né nemožná a finančně si myslim taky dost náročná. Takový odhad kolem 20 tisíc kč. Možná i víc. Je to jen odhad. Nikdy jsem tohle neřešil. Může to být uplně jinak.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Milos
#4 
Krátká jednička
Přidané 01.09.2007 12:21
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Bohuzel tam ja ma normalni jednicku Sad, tak kratka byla na vyber. Takze v terenu to neni zrovna prijemne.
 
www.pinkava.cz
Doc
#5 
Krátká jednička
Přidané 02.09.2007 08:49
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
1150 nemá krátkou 1 a 6 u všech ADV?
Kamarád co má 1150 ADV si pochvaluje do terénu tu jedničku, ale strašně nadává na tu šestku (spotřeba, vysoké otáčky při delší cestě po asfaltu) a je to jeden z důvodů proč přemýšlí o postupu na 1200 ADV kde to již není.
Vypadá to že to byl pokus u staršího modelu, který se nakonec neujal a je od kratších stupňů upustěno). Samozřejmě, 1200 je tak jako tak celkovým koeficientem trochu posunuta do vyšších otáček, i díky odlehčení motoru je to snadnější rychle motor vytočit.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
Kubasek
#6 
Krátká jednička
Přidané 02.09.2007 17:47

Příspěvků: 25
Registrace: 29.07.07
já to teda nemám s čím srovnávat,ale ta moje jednička vypadá až moc rychle.V terénu či koloně aut musím furt trápit spojku,která po chvilce začne smrdět.Nemluvě o tom,že absolutně "ztratí cit"(nebere....a na "centimetru" vypne zcela.Rozjet se do kopce a naložený je dost nepříjemný).Na 30tis km se mi to zdá brzo.
 
Cycli
#7 
Krátká jednička
Přidané 02.09.2007 19:09
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Kubásku, to je opak. Ještě není zaběhlá a vyměn si kapalinu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Kubasek
#8 
Krátká jednička
Přidané 02.09.2007 23:25

Příspěvků: 25
Registrace: 29.07.07
no tak to by byla bombička,ale překvapuje mě,že mi takový zákrok neudělali při garančkách.Hlavně když jsem na to v Autecu upozorňoval už při 20tis.Mnohokrát díky.Že jsem tak smělej,jaká konkrétní kapalina se tam leje prosím tě?
 
Milos
#9 
Krátká jednička
Přidané 03.09.2007 09:35
Avatar člena

Administrátor
Příspěvků: 3240
Registrace: 18.10.06
Krátká jednička byla u 1150 Adv na přání. Nevím jestli to bylo v konfigurátoru jen někdy, nebo zda se to dalo zvolit vždy.
 
www.pinkava.cz
Kubasek
#10 
Krátká jednička
Přidané 03.09.2007 11:46

Příspěvků: 25
Registrace: 29.07.07
já si to myslím stejně jako Milos.Jednicka byla na prani bez priplatku,ale ze by byla nebo musela být pamalejši i sestka,jak psal DOC,tak to nevim.
Co se týká toho mého doatazu na označení kapaliny do spojky,tak je to DOT4(stejně jako brzdovka),ale možná jsem jedina lama,která to nevěděla.
 
cizak
#11 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 12:44
Avatar člena


Příspěvků: 440
Registrace: 12.02.07
a to je ještě u GS 1150 krátká a dlouhá šestka Grin
viz debata na BoxerMorava :

Dlouhá šestka - Krátká šestka: 29 August,2006

Shollochov :
Tak jsme se byli včera trošku projet a nazpět jsme si se Zdenálem vyměnili GéeSa, abych si zkusil zvýšené řídítka. Zjistil jsem nečekanou věc a to, že máme každý jinak dlouhou šestku v převodovce. Jeho GS rok 02 ukazuje při 3000ot/min 90km/h a při 4000ot/min 120km/h. Moje GS rok 01 ukazuje při 3000ot/min cca 105km/h a při 4000ot/min cca 135km/h. Že by to bylo gumama jsem vyloučil i když on má nové terénní a já sjeté silniční. Poměr předek : zadek což se rovná rychlost : otáčky máme přece oba +-stejný, tak to takový rozdíl udělat nemůže. Navíc je to zřetelně cítit při přeřazení z pětky na šestku. Takže jak to teda s těma našima převodovkama je???

Ivan:
Z různých testů kdysi v minulosti jsem vyčetl, že: když výroba 1150-ek začínala, nezobrazovala se šestka na dspleji jako "6", ale jako "E", nikoliv error, ale economy. Teprve později tam začala svítit šestka. Taky se tehdy říkalo, že s odstupňováním šestky to trochu netrefili, údajně si lidi stěžovali, že dlouhá šestka sice míň žere a míň točí, ale už jí chybí dynamika. A tak ji zkrátili. Nevím, jestli se zkrácená šestka zároveň kryla s přechodem symbolu "E" na "6", ale myslím že ne.
Ivan
Upravil cizak dne 16.01.2008 12:52
 
TomasTT
#12 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 12:47
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Krátká jednička byla u 1150GSA na přání při objednání motorky a nevím o tom, že by se to týkalo tím pádem i šestky. Každopádně se šestkou nemám sebemenší problém (mám tu krátkou jedničku pro offroad) a naprosto bezproblémů. Ta motorka jezdila na šestku bezproblémů trvale dálničních 180.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Slavek-xxx
#13 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Dle mych informaci je to tak jak rikate vesmes vsichni. Kratka jednicka se montovala volitelne na GSA, a sestka se IMHO zkracovala pri "faceliftu" v roce 2002 (drive opravdu zobrazovane E se menilo na 6). Ja kdyz jedu po bezny silnici, sestku prakticky neradim (mam E - rok 99).
Co se tyce zkraceni jednicky, byla-li stejna hridel, nemelo by se jednat o nic jinyho nez o vymenu maximalne dvou kolecek. Coz takhle se zeptat treba Zlabka?
 
Cycli
#14 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 13:55
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Adventure = krátká šestka, obyčejné gs krátkou šestku nemělo
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Slavek-xxx
#15 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 14:03
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Cycli> takze se do 1150ky montovaly 3 ruzny kolecka pro sestou rychlost? Resp. tri ruzny pary kolecek?
 
Cycli
#16 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 14:04
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Ještě dodám že na šestku při 130 km/h to točí 3800 ot/min. u verze s dlouhou šestkou. Takže všechny neadventurní gesa
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Slavek-xxx
#17 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 14:43
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Cycli> tak to snadno zjistime. Moje GS MY99 ukazuje na posledni rychlost (E) pri 4.000 otackach necelych 140. Je-li tu nekdo s MY03 (tedy s posledni rychlosti zobrazujici se na dislpleji jako 6 a a s EVO brzdama), muze napsat, kolik jede na sestku pri tech samych otackach. Adventuri jsou predem vylouceny, abychom se opet nedostali do bludneho kruhu. Smile
 
Cycli
#18 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 14:57
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Proto jsem psal tu rychlost a otáčky aby si to mohl každej zkusit. Tak alou na stroje a měřit.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Doc
#19 
Krátká jednička
Přidané 16.01.2008 16:03
Avatar člena


Příspěvků: 4420
Registrace: 23.02.07
ADV 2008 ma opet volbu kratsi jednicky a sestky
o te jednicce je to jasne, tu sestku jsem shodo okolnosti konfrontoval s s tim nasim skolitelem endura [udelali jsme si v nedeli maly horsky vylet] a dle jeho slov kdo chce jezdit dost teren [tam se mu kratka jednicka hodi] a daleky streky nalozenej nebo ve dvou nebo do Mongolska, je i tam lepsi kratka sestka. A to proto, protoze je novy motor [od 1200 a dal] odlehcenejsi, lehko se vytaci a proto je i idealni kroutak posunut vyse. V takovem pripade je pro jezdce ktery jezdi terem, sotolinu a dalnici nalozen pro presun jenom vyhodou, ze tam , kde chce jezdit na spuntech nalozenej kolem 120-140 [a nezajima ho stejnak nic vic i kvuli spatne vydrzi spuntu pri jeste vyssich rychlostech], ma pri teto pro nej idealni rychlosti i vetsi otacky, lepe se "vejde" do kroutaku a je-li moc nalozenej a v kopcich, nemusi se bat ubytku sily jako by to bylo u overdrivu. Pro jezdce jako ja, ktery chci i rychlejsi dalnici [kolem 140-160 i nalozenej na silnicnich gumach kdyz jedu do Evropy] to neni reseni, mam dost otacek i na dlouhou sestku. Pokud bych ovsem byl spravnej endurista-adventurista cestoval around the world, asi by byla lepsi kratsi sestka. Mam za to ovsem, ze to nejsou zasadni veci, pro vetsinu z nas je pomer asfalt/teren kolem 95/5 [nechte toho hecovani a kouknete se na tachak a s rukou na srdci si reknete uprimne, kolik je dooopravdy tech terennich kilometru a kolik tech normalnich....], takze tu kratkou sestku nikdo z nas nepotrebuje. A pokud ji nekdo bude mit [omylem, pri koupi starsiho 1150adv], tak protoze nikdo nejezdi porad 180 ale mene je to v podstate jedno, i kratka sestka obcas muze zvladnout i 180 bez sebemensiho problemu.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988
BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
 
ChipGS
#20 
Krátká jednička
Přidané 18.01.2008 11:48
Avatar člena


Příspěvků: 451
Registrace: 15.10.07
JAk pise DOC.... me by se asi do budoucna hodila kratka jednicka, ale vzhledem k tomu, ze budu polykat vzdalenosti, tak jsem rad za dlouhou "E" sestku. Svezl jsem se na GSu s kratkou "6" sestkou, a to by chtelo na nejaky presuny jeste sedmicku...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 74
Členové on-line: 1
Mirra

Registrováno: 8,721
Nejnovější člen: maros44

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 6.17 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI