Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 1 z 3:   1    2    3  
 
Cestovni rychlost GS
wizardead
#1 
Přidané 10.10.2018 14:11

Příspěvků: 45
Registrace: 01.06.18
Zdravim,

mam 1100 a na dalnici mam cestovni rychlost cca 3500ot a 120kmh na tacho, coz je asi 110 realnych. Jakmile jedu rychleji (4k a vic) tak uz mi to neni prijemne. Moc to řve, moc vibraci, atd.

Chci se zeptat jaky mate pocity na 1150 na 6ku? Popr na 1200? Jak to tam vychazi rychlosti na ty idealni otacky motoru?
 
Horacio
#2 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 02.11.14
Jestli si dobře pamatuju tak na 1150 gs krátká šestka je při 4500 otáček rychlost 130 km/h (dle navigace a cyklotachometru). Chvilku mi přišlo že to moc řve, ale pak už jsem si zvknul a cítil jsem se komfortně Smile
 
barokar
#3 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 15:00

Příspěvků: 1025
Registrace: 24.08.09
Mám taky 1100, kolem 4500 se mi zdá, že se naopak zklidní......kolem těch 120 ale jezdím s ohledem na brzdy taky.
Při vyšších otáčkách vítr přehluší zvuk motoru dokonaleWink , jezdím s origo výfukem.

Vím, že jsem nepomohl, ale otázka mě zaujalaSmile
červenej Elf
 
HonzaGS-SV
#4 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 15:02

Příspěvků: 2917
Registrace: 13.09.09
1150 má na krátkou šestku při 120km/h rovné 4000, pokud si dobře pamatuji, ale začíná mi to být nepříjemné jak hlukem od větru tak k motoru Smile
Upravil HonzaGS-SV dne 10.10.2018 15:03
 
Slavek-xxx
#5 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 15:16
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
Na spuntech cca 110, na silnicnich gumach kolem 140 tacho..
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
vztekloun
#6 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 15:32

Příspěvků: 370
Registrace: 26.05.09
Na 1200GSA 2010 nasadím před jízdou na dálnici špunty do uší a pak je mi jedno jaký mám otáčky, rychlost cca až 170 a jsem v poho
 
radovant
#7 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 18:01
Avatar člena


Příspěvků: 765
Registrace: 30.08.12
Spunty do usi, pekne vybalancovane podtlaky, vyvazene kola a je jedno kolik jedes. Samozrejme zalezi dost taky na pneu, chlupate proste na komfortu nepridaji.
Ale spunty do usi zaklad. Na okresky mam alpine na miru, na dalnici penove, protoze vic tlumi.
Rado
 
Spitfire
#8 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 18:25
Avatar člena


Příspěvků: 1269
Registrace: 05.06.12
1) je velký rozdíl mezi řadou 11X0 a 1200, protože 12 mají vyvažovací hřídel.
Proto není problém to s 12 frčet po dálnici v daleko vyšším tempu než na 11X0.
2)1150 točí na krátkou 6 skoro stejný otáčky jako 1100 na 5
3) moje komfortní cestovní rychlost je na 1150 120km/h (4200ot.).

BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
 
Ero
#9 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 18:46

Příspěvků: 801
Registrace: 30.11.08
Tak me 11ka nesedela jen z tohoto duvodu, s ladakem nad 120 / ca 4000 otacek mi prislo ze to trapim. S originalem by to mozna bylo cajk. Tef mam 1150 s kdovijakou sestkou ( na jine sem nejel). No na 4000 jedu tachometrovych 140 a to je muj ideal. Jako aerodynamikou a rambajzem (s y svodem a zard laufem) neni problem i 160-170 dlouhodobe, ale je to uz zbytecny kalup. Pri tech +/- 4000 otackach to jeste furt zere jen decent. Pokud ma 1150 klasivky kratsi sestku, nevidim duvod to koupit namisto 11ky.
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
 
Josefber
#10 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 18:48

Příspěvků: 19
Registrace: 10.10.18
Cau, mam takovy dotaz, presedlal jsem z horneta na gs 1200.
Po 3 dnech jezdeni mi zacalo pomerne vadit kdyz rafnu na 6 tak se motorka klepe jak ratlik, kdyz vemu za 1234 tak to nedela vubec 5 uz lehce a 6 uplne. Potom se chcu optat zda je normalni ze motorka cca od 120 a vic chyta vibrace, ze cim rychleji se jede tim to vice vibruje. Vymenil jsem obe pneu za nove a sundal kufry, ale nepomohlo(s kuframa horsi) ma nekdo zlusenost ci je to normanlni? Nemam kde porovnat.helpless
 
mi5
#11 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 19:40
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Vlastnost, jezdi a neřeš. Každý bmw a kor boxer si žije takovým svým životem.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
 
stryco76
#12 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 19:50

Příspěvků: 1
Registrace: 20.05.17
sevas gs 1150 .120 km dlhá šestka 3500 otáčok super jazda
 
Josefber
#13 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 19:53

Příspěvků: 19
Registrace: 10.10.18
Geso jsem si koupil na cestovani ve dvou a tohle mi prijde dost divny, kolem 140 se to vazne dost klepe.
Myslel jsem ze bavor je pohodova cestovni motorka. Vsak neni mozne ze kdyz vemu ve 110 km/h na 6 za plyn, ze se to rozvibruje, kdyz vemu v tehle rychlost na 4 tak to neudela. Je mozme ze to jsou moc nizke otacky na plnej plyn?Ked
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
 
Slavek-xxx
#14 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 19:54
Avatar člena


Příspěvků: 1748
Registrace: 18.06.07
R850GS toci pri 140 tacho skoro 5500 otacek. A nejak mi to nevadi...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
 
Josefber
#15 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:00

Příspěvků: 19
Registrace: 10.10.18
Me jde hlavne o ty vibrace pri akceleraci, kdyz vemu pomalu za plyn , tak to nic neudela
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
 
tomtom
#16 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:09
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
Možná to chce víc vytáčet - většinou jezdím od 3000 ot. výš, nebo to chrastění dělá ten sračkoidní benzín natural 95. U 100 oktanového je to znatelně lepší..ale takhle na dálku nevím co přesně těmi vibracemi máte na mysli.
Upravil tomtom dne 10.10.2018 20:09
 
Josefber
#17 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:12

Příspěvků: 19
Registrace: 10.10.18
V podstate kdyz prudce zrychluju, tak kvalt 1234 je uplne bez problemu, a kdyz rafnu za plyn na 6 kvalt i klidne v 130 nebo v 90 tak se motorla cela roztrepe, ale kdyz zrychluju plynuje pomalu, tak je to v pohode.
Jsě z toho dost nervozni, jsem zvyklej na horneta a bandita, tohle je nove.
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
 
Mr GS
#18 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:14
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8764
Registrace: 18.12.08
Spitfire napsal:
1) je velký rozdíl mezi řadou 11X0 a 1200, protože 12 mají vyvažovací hřídel.
Proto není problém to s 12 frčet po dálnici v daleko vyšším tempu než na 11X0.
2)1150 točí na krátkou 6 skoro stejný otáčky jako 1100 na 5
3) moje komfortní cestovní rychlost je na 1150 120km/h (4200ot.).


přesně tak... nevím, kde většina přišla na ty divný čísla, ale řekl bych, že to možná bude mít něco společnýho s vadným náhonem na tacho nebo na otáčky motoru, ale rozhodně netočí 1150 na standardní šestku jinak, než 1100 na pětku... a u 12ky je to taky vyladěný stejně. Všechny ty motory točí při 110km/h (GPS) 4000ot/min. +/- samozřejmě. Roli hraje typ pneu, opotřebení pneu a nepřesnost měření těch náhonů, ale rozhodně to neudělá 120km/h při 3500ot/min na standardní převod... možná s 21" předním kolem.

A pro ty, co tady srovnávají 4válec s dvouválcem... to přece nemůžete myslet vážně lidi?
Protiběžnej boxer je sice konstrukčně nejvyváženější dvouválec, ale pořád je to dvouválec... to nebude mít nikdy hladkej chod, jak řadovej 4 válec... to už by jste to taky mohli srovnávat s 6 válcem Grin
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Josefber
#19 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:20

Příspěvků: 19
Registrace: 10.10.18
Srovnavam to, ze motorka je skoro neriditelna pri akceleraci, prepokladam ze to neni bezna vlastnost gs, jinak vim co cekat od dvouvalu. Kdyby to byla bezna vec tak to tady neresim. Myslim si ze to spravne neni jestlize se neda jezdit na 6 kvalt
Aprilia af1 futura 125
Husqvarna wr 125
Bandit 600
Hornet 600
Gas gas ec 300
Bmw gs 1200
Husaberg 450
Ktm 300, 250, 525
 
tomtom
#20 
Cestovni rychlost GS
Přidané 10.10.2018 20:24
Avatar člena


Příspěvků: 744
Registrace: 13.07.11
Josefber napsal:
kdyz vemu ve 110 km/h na 6 za plyn, ze se to rozvibruje, kdyz vemu v tehle rychlost na 4 tak to neudela. Je mozme ze to jsou moc nizke otacky na plnej plyn?Ked


Už to vidím..ve 110 teprve zvažuji jestli tam tu 6 dám, a rozhodně by mě nenapadlo "vzít" za plyn.
 
Strana 1 z 3:   1    2    3  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 57
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI