Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Cestování :: Cizina
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Motovlak
Kalut
#1 
Přidané 27.05.2009 20:58

Příspěvků: 360
Registrace: 18.10.08
Zdravím , chci jet motovlakem Praha , Poprad. Máte někdo nějakou skušenost s tímto druhem cestování , jak třeba kurtovat hrocha , jak jste spokojeni s touto službou atd , každý postřeh dobrý . Dík.
 
Thomasson
#2 
Motovlak
Přidané 27.05.2009 23:51
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
Kalut napsal:
Zdravím , chci jet motovlakem Praha , Poprad. Máte někdo nějakou skušenost s tímto druhem cestování , jak třeba kurtovat hrocha , jak jste spokojeni s touto službou atd , každý postřeh dobrý . Dík.


Jde ti jen o uchycení hrocha ve vagonu, nebo o info k motovlakům?
Táta dělá na dráze, můžu zjistit info z "první ruky"Wink
Co se týče kurtování - řekl bych jako na autovlek popruhy podložit hadrem,
aby nedošlo k odření laku, stáhnout docela pevně ...

Jinak ještě - nevím na jak dlouho jedeš, nebo jakej pobyt v Popradu.. ale osobně
bych asi konkr. do Popradu zvolil cestu po vlastní ose....Smile
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
Slavek
#3 
Motovlak
Přidané 27.05.2009 23:59
Avatar člena


Příspěvků: 637
Registrace: 14.04.08
to jsem vyuzil nekde v rakousku kolem Bad Gasteinu nebo tak nejak ... motorky a auta najely na vlak, drazni zrizenec peclive a zkusene prikurtoval, chvilku se jelo, pak zrizenec odkurtoval a jelo se po kolech ...

.. jenze jak pozoruju cesky drahy, tak bych nejakymu zrizencovi a asi ani ty firme motorku ROZHODNE nesveril ...*pissed**pissed**pissed*

.. pred par tydnt jsem byl projezdit Slovensko a po vlastni ose je to velmi prijemy vylet ... Grin
 
slavekm.spaces.live.com
Thomasson
#4 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 00:09
Avatar člena


Příspěvků: 1051
Registrace: 10.03.08
Slavek napsal:
to jsem vyuzil nekde v rakousku kolem Bad Gasteinu nebo tak nejak ... motorky a auta najely na vlak, drazni zrizenec peclive a zkusene prikurtoval, chvilku se jelo, pak zrizenec odkurtoval a jelo se po kolech ...

.. jenze jak pozoruju cesky drahy, tak bych nejakymu zrizencovi a asi ani ty firme motorku ROZHODNE nesveril ...*pissed**pissed**pissed*

.. pred par tydnt jsem byl projezdit Slovensko a po vlastni ose je to velmi prijemy vylet ... Grin


Já myslí, že by se ti o motorku postarali...
ale oravdu bych si to dal po vlastní ose thumbs up
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) ----- www.bmwgs.cz/images/smiley/lol.gif
 
Honza ofroudak
#5 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 07:32
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
Mě by zase zajímal vlak Praha- Split?

Jinak jsem se byl osobně zeptat na drahách a řekli mi to sami co maj napsaný na stánkach. Motorku si kurtuješ sam vlastnima popruhama. Moto nesmí přesáhnout výšku 150cm!
a překvapila mě v celku cena. Jedna cesta Tam stojí stejne jako cesta Tam a zept. Shock
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
Cycli
#6 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 07:40
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
http://www.bmwgs....wstart=240

Tady k tomu je taky diskuse a vcelku čerstvá.
Upravil Cycli dne 28.05.2009 07:41
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
hicks
#7 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 07:54
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Honza ofroudak napsal:
Mě by zase zajímal vlak Praha- Split?

Jinak jsem se byl osobně zeptat na drahách a řekli mi to sami co maj napsaný na stánkach. Motorku si kurtuješ sam vlastnima popruhama. Moto nesmí přesáhnout výšku 150cm!
a překvapila mě v celku cena. Jedna cesta Tam stojí stejne jako cesta Tam a zept. Shock


kamarada ve vlaku chteli okrast, pry nesly ani zavrit dvere... Split -> Praha.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#8 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 10:38
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
motorku si u českých drah kurtuje každý sám a za svoje (nejsme na západě), navíc u většiny našich strojů to znamená sundat plexi, protože se na výšku nevejdou...

pokud bych jel na ukrajinu (nebo do albánie) a měl offroadové obutí, vlak není špatná volba...pro dvoučlenou posádku se ale finančně nevyplácí...
 
hicks
#9 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 10:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
motorku si u českých drah kurtuje každý sám a za svoje (nejsme na západě), navíc u většiny našich strojů to znamená sundat plexi, protože se na výšku nevejdou...

pokud bych jel na ukrajinu (nebo do albánie) a měl offroadové obutí, vlak není špatná volba...pro dvoučlenou posádku se ale finančně nevyplácí...


navic pokud nemuzes poradne spat aby te nekdo neokradl, nejak mi zacina unikat jina vyhoda, nez ze se clovek pripadne vyhne desti a nedorazi k mori zmoklej jak slepice.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#10 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 11:49
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
výhoda jedna jedinná.......neojedeš gumy a šetříš stroj.....možná je to i o trochu rychlejší a pohodlnější, než přesun po ose...
 
Honza ofroudak
#11 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 11:50
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
no tech výhod je tam vic. Ja nesnášim dalnice a navic po nich jezdim pomalu a vyhybám se jim. To bych do albanie jel asi tak tejden po okreskách. Takže já ušetřim čas a přijedu odpočatej. Km najiždet nepotřebuju, už jich mam natočeno dost. Možná kdybych měl dospelejší motorku než 650 tak budu mluvit jinak helpless

Co se týče okradani tak se nebojim. Na noc si kupe přeci můžeš zamknout ne?
Já sem jel tejden vlakem z Prahy do Irkutska a bylo to uplne v pohodě. Je fakt že Ruský vlaky sou lepší, rychlejší a přesnejší než ty naše. Sad Pak sem měl možnost jet nazpět autem a už nikdy. Behem 6dní sme ujeli 7tis. km přes celý Rusko a to sme se střídali ve 3 za volantem.
Takže pro me jasná volba vlak a finančne mě to vyjde ve dvou -+ stejně.
Upravil Honza ofroudak dne 28.05.2009 11:52
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
hicks
#12 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 11:54
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal:
výhoda jedna jedinná.......neojedeš gumy a šetříš stroj.....možná je to i o trochu rychlejší a pohodlnější, než přesun po ose...


gumy uznavam, stroj nevim... kdyz na nem nejdes tak podle mne socialne a psychicky strada dog
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#13 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 11:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Honza ofroudak napsal:
no tech výhod je tam vic. Ja nesnášim dalnice a navic po nich jezdim pomalu a vyhybám se jim. To bych do albanie jel asi tak tejden po okreskách. Takže já ušetřim čas a přijedu odpočatej. Km najiždet nepotřebuju, už jich mam natočeno dost. Možná kdybych měl dospelejší motorku než 650 tak budu mluvit jinak helpless


no ja mam zase dalnice rad... teda pokud nejsou moc narvany.


Co se týče okradani tak se nebojim. Na noc si kupe přeci můžeš zamknout ne?


jak jsem psal.. kupe NESLO zamknout... takze zbyvalo byt na pul woka vzuru jak ratlik.


Já sem jel tejden vlakem z Prahy do Irkutska a bylo to uplne v pohodě. Je fakt že Ruský vlaky sou lepší, rychlejší a přesnejší než ty naše. Sad Pak sem měl možnost jet nazpět autem a už nikdy. Behem 6dní sme ujeli 7tis. km přes celý Rusko a to sme se střídali ve 3 za volantem.
Takže pro me jasná volba vlak a finančne mě to vyjde ve dvou -+ stejně.


jo ja nerikam... pokud te nebavi dalnice atd, tak je to jasne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Honza ofroudak
#14 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 11:58
Avatar člena


Příspěvků: 509
Registrace: 10.01.08
a co považuju za nejvetší výhodu , že se mužeme cestou společensky unavit aby to lip ubejvalo wait
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
 
vorel
#15 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 13:57
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
já jel jednou kupé to zamknout šlo, takže statistika zatim 50/50
říkám si hurikán
 
bmwdriver
#16 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 14:20

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Ahoj, zde potřebné info:

Doporučení pro cestu autovlakem
1. Řidič automobilu se dostaví k odbavení před nakládkou do autovlaku:
•noční EuroNight 425 do Košic od 20.15 do 20.30 h (odjezd vlaku ve 22.04 h)
•noční EuroNight 425 do Popradu od 20.15 do 20.30 h (odjezd vlaku ve 22.04 h)
•denní EuroCity 121 do Košic od 9.15 do 9.45 h (odjezd vlaku v 11.09 h)
2. Řidič při odbavení předloží zaměstnancům ČD, JLV nebo WGS:

•platný jízdní doklad pro přepravu automobilu a řidiče
•osvědčení o registraci motorového a přípojného vozidla („malý technický průkaz"Wink, mezinárodní kartu automobilového pojištění („zelenou kartu“) a osobní doklad řidiče (občanský průkaz nebo cestovní pas)
•zaměstnanec ČD s řidičem vyplní formulář „zpráva o stavu vozidla před naložením“ a zapíše si údaje o automobilu
3. Na pokyn zaměstnance ČD se řidič přesune k nakládací rampě a připraví automobil k nakládce:

•odmontuje ze střechy automobilu nosiče lyží, držáky na kola, schrány na zavazadla a umístí je do automobilu
•maximální výška automobilu je 150 cm
•demontuje nebo zasune anténu na automobilu
•deaktivuje alarm na automobilu a především deaktivuje satelitní sledování ukradených vozů po dobu přepravy telefonicky prostřednictvím svého dispečinku (aby se zamezilo případným komplikacím na hranici)
•řidič, příp. i osádka automobilu, si připraví příruční zavazadla, která si budou brát s sebou do ubytovacího vozu
•po naložení automobilu již nebude umožněn vstup osob na vůz
4. Nakládka automobilu na autovlak pomocí rampy za účasti pracovníka ČD:

•nakládku automobilu pomocí nájezdové rampy provádí řidič sám za pomoci zaměstnance ČD, který řidiče naviguje a uděluje mu pokyny
•nakládky na vůz určený pro automobily se účastní pouze řidič, který dbá osobní bezpečnosti při pohybu na plošině vozu a nakládací rampě
•o umístěnía pořadí automobilů na voze rozhoduje zaměstnanec ČD
•řidič zajistí automobil na voze ruční brzdou a zařazením rychlostí
•upevnění automobilu na voze zajistí zaměstnanec ČD
•přeprava motocyklů je možná pouze v relaci Praha - Poprad; nakládku si zajistí motocyklista sám za asistence zaměstnance ČD, upevnění motocyklu si zajišťuje motocyklista sám, vlastními upevňovacími popruhy podle instrukcí zaměstnance ČD na místě jím určeném
5. Ubytování v ubytovacím voze (lůžkovém nebo lehátkovém voze) ve vlaku EN 425:

•po naložení automobilu se řidič, příp. i členové osádky automobilu, přemístí se svými osobními zavazadly do vyčleněného ubytovacího vozu k autovlaku, pokud mají do něho zakoupeny ubytovací příplatky
•spolucestující předloží průvodci ubytovacího vozu příslušné jízdní doklady a ubytovací příplatky (jízdní doklad řidiče je součástí jízdního dokladu pro přepravu automobilu)
•vyčleněný vůz pro osádky automobilů se zpravidla nachází v blízkosti terminálu autovlaků
•rozdělení řidičů a osádek do jednotlivých oddílů ubytovacího vozu řídí průvodce vozu - zaměstnanec JLV nebo WGS (řidič nemá vyčleněný oddíl pro sebe; pokud takový standard požaduje, může si zakoupit ubytovací příplatek do lůžkového vozu v kategorii „singl"Wink
•spolucestující příp. řidiči, kteří mají zakoupeny ubytovací příplatky do jiného vozu než do vyčleněného vozu k autovlaku se se svými zavazadly přesunou na nástupiště a vyčkají příjezdu soupravy rychlíku, na kterém je přepravován jejich automobil (EN 425 do Košic i Popradu)
•osádka automobilu může do vyčleněného ubytovacího vozu k autovlaku (pokud do něj mají zakoupeny ubytovací příplatky) nastoupit buď přímo v terminálu autovlaků nebo až na nástupišti po přistavení soupravy příslušného rychlíku
•při cestě denním autovlakem EC 121 si řidič musí zakoupit místenku na uvedený spoj, spolucestující musí mít platné jízdenky a místenky do vlaku EC 121 (do 1. nebo 2. třídy)
6. Výstup v cílové stanici přepravy autovlakem:

•vůz pro přepravu automobilů a vyčleněný ubytovací vůz vlaku EN 425 budou v cílové stanici přesunuty do prostoru vykládky automobilů i s cestujícími a jejich zavazadly; po příjezdu do cílové stanice nemusí osádky automobilů vystupovat na nástupiště a pěšky se přesouvat k terminálu autovlaků
•osádky automobilů, kteří cestují v jiném ubytovacím voze, musí v cílové stanici vystoupit ze soupravy a pěšky se přesunout k terminálu autovlaků
•při vykládce automobilů v cílové stanici vykládá řidič svůj automobil sám za pomoci pokynů a navigování zaměstnance dopravce
Přejeme vám příjemnou cestu a klidný spánek v ubytovacím voze vlaku EN 425
 
bmwdriver
#17 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 14:22

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Přeprava automobilů autovlakem
Autovlak přináší moderní, pohodlný a oblíbený způsob cestování, kdy společně s cestujícími jsou rychlíkem přepravována i jejich silniční motorová vozidla. Zatímco pohodlně spíte v kupé lůžkového vozu, přepravíme vás i vaše auto stovky kilometrů. Automobil je přepravován stejným vlakem jako cestující na speciálním autovoze. Manipulace s autovozem a s doprovodným lůžkovým nebo lehátkovým vozem probíhá vždy současně. Odpadá tak jakákoliv starost s přenášením zavazadel, auto máte stále na dohled.

Odkud kam s námi můžete cestovat autovlakem?

•noční autovlak Praha - Poprad-Tatry (Slovensko)
•noční autovlak Praha - Košice (Slovensko)
•denní autovlak Praha - Košice (Slovensko)
•sezónní autovlak Praha - Split (Chorvatsko)
 
bmwdriver
#18 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 14:27

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Noční autovlak Praha - Poprad-Tatry

Kolik za cestu autovlakem zaplatíte?

cena za jednu cestu
(jednosměrná) řidič
+
motorka

jízdenka
na autovlak 723 Kč
27,90 EUR

lehátkový
příplatek * 156 Kč
6 EUR

celkem 879 Kč

cena za dvě cesty
(zpáteční) řidič
+
motorka

jízdenka
na autovlak 1446 Kč
55,80 EUR

lehátkový
příplatek * 312 Kč
12 EUR

celkem 1758 Kč
 
bmwdriver
#19 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 14:29

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Jízdní řád nočního autovlaku Praha - Poprad-Tatry a zpět

14. prosince 2008 - 12. prosince 2009

TAM vlak EuroNight 425 Slovakia čas odbavení
automobilu

Praha hl.n. odj. 22:04
jede každý den
mimo 24./25.XII. a 31.XII./1.I. 20.15 - 20.30 hod.

578 km

Poprad-Tatry příj. 5:37
vykládka po 6.07 hod.
ZPĚT vlak EuroNight 424 Slovakia čas odbavení
automobilu

Poprad-Tatry odj. 22:49
jede každý den
mimo 24./25.XII. a 31.XII./1.I. 20.30 – 21.00 hod.

578 km

Praha hl.n. příj. 7:09
vykládka po 7.45 hod.
 
bmwdriver
#20 
Motovlak
Přidané 28.05.2009 14:35

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Příjezd do terminálu autovlaku v železniční stanici Praha hlavní nádraží je z ulice Italská, cca 300 m od podjezdu u Bulhara.
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Cestování :: Cizina :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 77
Členové on-line: 1
atom

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI