zdarte,chci se zeptat jestli to je normalni jev nebo ne.pri konstantni rychlosti okolo 3000ot/min mi moto jakoby kucka,ale ne ze by zdechalo proste jakoby obcas vynechala svicka(ta je samozrejme nova).pri zrychleni apod.je to ok. je to takove nervozni,mozna je to tim ze to je strikacka,nevim,mel jsem vzdy karburatory.
co vy na to?
mě se to obačas taky stane, že jako motor zakopne, vynechá. Nevim v jakej otačkach. Ale nijak sem to neřešil a řikam si že je to jednovalec a ty sou na to nachylný. Jak máš vic valcu tak to nepoznáš když jeden trochu zavaha..
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Bylo by dobré, kdyby jsi se podíval, zda nemáš nejaký bordel v nádrži a ve filtrech. Může to být nekvalitním benzínem, nebo špatně naladěnou stříkačkou, která se projeví až při konstantní rychlosti. Jízda brzda/plyn nic neukáže.
překontroluj
-vzduchvý filtr
-stav ojele
-sítko v nadži, zda není ucpán přívod paliva
-řetěz, zda je právně napnut (když je vytahán, může přeskakovat a pak vytváří jev cukání)
-proměř kabely ke svíčkám, zda nemaji průraz, popřípadě je vyměn za nové
-překontroluj vzdálenost elektrody na svíčce a správného typu svíčky
Jsou to základní veci, které uděláš doma sám. Seřízení stříkačky přenech na servis :-)
Dej vědět jak jsi dopadl a zda něco pomohlo
Upravil Pol dne 25.06.2009 15:30
BMW GS 1200, Yamaha XTZ 750 www.roadbook.cz
Přidávám se. také to na svém dakaru pozoruji, ale neřeším oproti ČZ 175 (také jednoválec) procházka růžovým sadem...
Upravil JanVan dne 25.06.2009 17:16
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
kendy napsal:
Přesně tak je to jednoduch Co bys chtěl
Je to normální
no tak normalni to neni,jednovalcu jsem uz par mel a zadnej to nedelalspis se priklanim k tomu ze ta strikacka na jednovalec nebyl az tak dobrej napad
jinak svicka nova,olej,filtr,vzd.filtr a retezovka taky,takze budu delat jakoze mi to nevadi a nevim o tom
diky a cauec
kendy napsal:
Přesně tak je to jednoduch Co bys chtěl
Je to normální
no tak normalni to neni,jednovalcu jsem uz par mel a zadnej to nedelalspis se priklanim k tomu ze ta strikacka na jednovalec nebyl az tak dobrej napad
jinak svicka nova,olej,filtr,vzd.filtr a retezovka taky,takze budu delat jakoze mi to nevadi a nevim o tom
diky a cauec
Problém je že to může dělat spoustu věcí
Tím že je to normální jsem myslel u stříkačky jednoduchu Nebo s píš u tohohle rotaxu
Další věcí je to že to pokaždé dělá asi něco jiného Jednou vzducháč Jednou voda v benzínu, jednou baterka(nebo spíš kontakty) a tak
Já si myslím, že velký podíl na tom má kvalita benzínu nebo vyšponování řetězu. PROTOŽE mi docházel benzín a narazil jsem na čerpací stanici (Slovnaft) a natankoval. Chvíli pohoda a pak to začlo škubat víc než obvykle. jinak tankuju na Benzině tam to až tak nepociťuju, ikdyž občas zakopne... Michodem tankuju NATURAL '95. Co tankujete vy?
A k tomu řetězu ještě po natankování jsem natahoval řetěz (možná jsem to přehnal), ale myslím, že tím to snad nebude. Co myslíte?
"Jednobuch škubne cukne zakopne a je o kilak dál."
Mě se taky stane že se zakuckne a jede dál, stává se to celkem často a už jsem si na to zvykl.Projel jsem za tři týdny 9tis.km tankoval jsem na pumpách v Turecku a nic jsem nepocítil že by byl někde špatný benzín nebo tak.A palivovým čerpadlem to není, páč ho mám teď nové a dělalo to i předtím i teď.
ale to neni jako ze si 1x kuckne,proste pokud pojedu treba na 5ku 3500ot tak se to chova jako kdyz treba u 4valce vynechava 1valec,nebo jako kdyz u auta ukapava tryska,jakmile zacnu zrychlovat tak vse ke ok,tahne pekne bez nejakeho vykonoveho propadu.retezovka,svicka,filtry,olej pred 2500km vse nove.jeste me ted napadlo,vymenit fajku,jestli neprobiji.
martan napsal:
ale to neni jako ze si 1x kuckne,proste pokud pojedu treba na 5ku 3500ot tak se to chova jako kdyz treba u 4valce vynechava 1valec,nebo jako kdyz u auta ukapava tryska,jakmile zacnu zrychlovat tak vse ke ok,tahne pekne bez nejakeho vykonoveho propadu.retezovka,svicka,filtry,olej pred 2500km vse nove.jeste me ted napadlo,vymenit fajku,jestli neprobiji.
,mě dělá to samí . Ješte by bylo dobrý napsat jakej máte rok motorky. Protožře skoro každej ročnik ma jinou řidici jednotku s jinejma vlastnosma Já mam třeba rok 00. Co sem vyčet tak je to řídíci jednotka zaměřena jizdni komfort a klepáni na ukor spotřeby a ruznýchi drobných poruch. Jestli sem to teda přeložil dobře. To co má Toli tam zase píšou že to min žere a ma vetší kroutak, ale zas ten motor víc klepe.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
tak jsem to taky zkousel a musim rict ze mi to dela to same pri jizde na 4 a 3500ot jsem citil takove pohoupavani a hned jsem si tady na vas vzpomel je to asi malyma otackama jakmile jsem trosku zrychlil vse zmizlo nijak to neresim je to normal mam motor 2004
Muj pocit z motoru f650 GS r.v. 02 je zas takovy, ze kdyz mam motor v otackach, je tzv. v tahu a ja predpokladam, ze budu treba brzdit, tak zcela povolim plyn a v tuto chvili prijde neprijemny cuknuti. Ted si nevybavuju, jestli to neprijde i pri opetovnem pridani plynu, ale myslim si, ze jo.
R 1100 GS r.v. 1995 www.tomphotos.eu
tady sou verze softeveru
rok 99-00
volnovej 1300 max ot. 7500
nejlepší jízdní komfort, nejvyšší spotřeba paliva, v kombinaci s OLD Vstřikovací často váznutí; zřídka váznutí s Novým Vstřikovací
rok 00 softever 5000-3611-w
volnoveh 1300 max ot. 7500
pokročilé jiskrových mapa, je zde feelable více točivého momentu a nižší spotřebu paliva při pomalé jízdy, např. městské dopravy.
jaro 2001
volnobeh 1400
selhávání, nejlepší (!) A nejvyšší rychlost nejhorší jízdní pohodlí
září 01
F650GS bude chovat jako diesel vozidla - ne moc, hodně vibrace a samozřejmě i nižší spotřebu paliva. Navíc je motor feelable produkují více tepla,
pak tam sou ješte nejaký bláboly pro dvojsvíčky, ale ty nechápu.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com