Ahoj,
chci se zeptat, nevíte někdo, jaká je momentální situace v Autecu? Již fungují, nebo ještě ne, před časem tady někdo psal, že firmu převzal dealer z Plzně. Jednak potřebuji na servis + potřebuji řešit výměnu vyhřívané rukojeti. Moto je v záruce.
Díky, Tomáš
Jacobyen napsal:
Ahoj,
chci se zeptat, nevíte někdo, jaká je momentální situace v Autecu? Již fungují, nebo ještě ne, před časem tady někdo psal, že firmu převzal dealer z Plzně. Jednak potřebuji na servis + potřebuji řešit výměnu vyhřívané rukojeti. Moto je v záruce.
Díky, Tomáš
imho tam muzes normalne zavolat..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Fungují normálně. Dokonce jsou teď velmi krátké objednací lhůty, protože tam lidi očividně přestali úplně jezdit:-D Měl jsem tam motorku na servisu (30.000+roční) zrovna předevčírem. P. Madej se ukázal jako velmi vstřícný a komunikativní přijímací technik a slečna na recepci servisu dokonce nabídla, jestli nechci kávu nebo vodu, což se mi v AuTecu poštěstilo úplně poprvé.
Jenom se připrav na to, že musíš platit hotově. Pravděpodobně v důsledku nedávných událostí jim odřízli terminál.
Před týdnem jsem byl s F800GS v Autecu na garančku po 10.000 km - ze sedmi svolávaček mi udělali 4 (na ostatní prý nemají díly a ani neví kdy je mít budou). Čekal jsem o 2 hodiny déle než avizovali (to bylo to nejmenší zlo) a poté mi sdělili sladké tajemství, že platbu kartou neakceptují. Takže výlet do bankomatu a zpět..... Prostě pecka.... Nechápu jak taková firma může ještě existovat.... Takže nejezdit, nepodporovat....
Carpe diem
Platba kartou - to celkem chápu. Musí se požádat banka o zřízení nového terminálu na nový subjekt. Předpokládám že na účtu už není Autec a.s. ale někdo jiný. My jsme čekali na vyřízení u naší banky asi 4 týdny a další týden to instalovali. Rozhodně to není ze dne na den. Pokud měl Autec třeba komerčku a nový subjekt má cojávím Reifeissenku, tak ty starý terminály musí nějaká servisní organizace odinstalovat a jiná to pak zase nainstaluje a nastaví pro tu novou banku a novou firmu. Fakt to není jako vyměnit ceduli na vratech...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
viajero napsal:
Před týdnem jsem byl s F800GS v Autecu na garančku po 10.000 km - ze sedmi svolávaček mi udělali 4 (na ostatní prý nemají díly a ani neví kdy je mít budou). Čekal jsem o 2 hodiny déle než avizovali (to bylo to nejmenší zlo) a poté mi sdělili sladké tajemství, že platbu kartou neakceptují. Takže výlet do bankomatu a zpět..... Prostě pecka.... Nechápu jak taková firma může ještě existovat.... Takže nejezdit, nepodporovat....
cast tech svolavacek melo delat AFAIK nemecko, mozna ses mel zeptat detailneji... koupil jsi to v CR, nebo v DE?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
cast tech svolavacek melo delat AFAIK nemecko, mozna ses mel zeptat detailneji... koupil jsi to v CR, nebo v DE?[/quote]
Koupil jsem to v DE, ale p. Horský mi říkal, že mají v systému u té mé mašiny evidované ty neprovedené svolávačky, ale nemají na to díly.....
Carpe diem
viajero napsal:
Před týdnem jsem byl s F800GS v Autecu na garančku po 10.000 km - ze sedmi svolávaček mi udělali 4 (na ostatní prý nemají díly a ani neví kdy je mít budou). Čekal jsem o 2 hodiny déle než avizovali (to bylo to nejmenší zlo) a poté mi sdělili sladké tajemství, že platbu kartou neakceptují. Takže výlet do bankomatu a zpět..... Prostě pecka.... Nechápu jak taková firma může ještě existovat.... Takže nejezdit, nepodporovat....
Teda nezlob se na mě, ale kritizovat je teď když je firma v převodu, nový majitel teprve začíná dělat pořádek, platit kartou samozřejmě nejde (jak už tady někdo psal, tak se to musí převést na jiný subjekt), náhradní díly taky potrvá než daj šechny dohromady. Je přeci jasný, že teď to bude chvíli trvat, než se firma dá dohromady, to nejde ze dne na den! a my jako BMW moto uživatelé a fanoušci a lidi který chtěji mít svůj servis a služby nadosah a v blízkosti, bysme je naopak v tomhle období měli podpořit a přinejmenším tolerovat momentální nedostatky!
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
Jasně - časové prodlevě při změně banky pro případ placení kartou rozumím.... Nechápu však, proč nikdo v Autecu tuto skutečnost (nemožnost placení kartou) neavizoval při přejímce mašiny - pak by měl člověk spóóóustu času (cca 6 h) na to, aby vybral z bankomatu kdekoliv v Praze a nemusel po převzetí servisu zmateně a narychlo hledat ATM....
Carpe diem
viajero napsal:
Jasně - časové prodlevě při změně banky pro případ placení kartou rozumím.... Nechápu však, proč nikdo v Autecu tuto skutečnost (nemožnost placení kartou) neavizoval při přejímce mašiny - pak by měl člověk spóóóustu času (cca 6 h) na to, aby vybral z bankomatu kdekoliv v Praze a nemusel po převzetí servisu zmateně a narychlo hledat ATM....
já s tebou souhlasim, že ti to měli říct předem, ale prostě v tomhle období musíme být tolerantní k těmhle nedostatkům a tim pomoct Autecu dostat se na nohy = výsledek by měl být dobře fungující servis a prodej na kterej budeme rádi jezdit (alespoň v to doufám) a ne hned házet na ně špínu na nejpoužívanějším foru o BMW moto v čechách. nepsat tady hned nejezdit tam, nepodporovat!
Mě tenhle přístup přijde dost smutný a pro mě nepochopitelný!
PS: a to sem měl sám v minulosti dost špatné zkušenosti s Autecem
------------------------------------------------
Lo there do I see my father. Lo there do I see my mother and my sisters and my brothers. Lo there do I see the line of my people, back to the beginning. Lo, they do call to me, they bid me take my place among them, in the Halls of Valhalla, where the brave may live...forever.
falcons napsal:
moto v čechách. nepsat tady hned nejezdit tam, nepodporovat!
Mě tenhle přístup přijde dost smutný a pro mě nepochopitelný!
to jsou Brnaci... v autosalonu nevidel vlka ani medveda, je z toho cely nesvuj
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
viajero napsal:
Vlčka jsem měl zahryzlého v kaďáku po čekání na motku a malého hnědáka jsem jim tam nechal na hajzlu taky....
kurna dneska si tam jedu pro utahovaci klic na zadni pruzinu, tak si nesmim zapomenout hul
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
kurna dneska si tam jedu pro utahovaci klic na zadni pruzinu, tak si nesmim zapomenout hul
Ježišmarja, osmikilo nemá ani hydraulický štelování předpětí? To je fakt hrozná čína
No jo, ale z čeho by žili výrobci a prodejci kvalitních tlumičů, kdyby tam už z prvovýroby byly kvalitní komponenty?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
jinak samozrejme, je to hydraulicke,,, FosilFahrere
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já byl na servise v úterý a tady jsou poznatky:
- přístup zaměstnanců od recepce až po přijímacího technika příjemný a v pohodě bylo i kafíčko
- objednání na servis cca do cca 1 týdne
- problém jsou díly, které jim chodí zatím nepravidelně a je na ně různá čekací doba.
Závěrem: na to že motka pochází z DE a jednalo se o záruční opravy tak vstřícnost a průběh vyřízení servisu v pohodě. Výtky mám jen na to když jsem tam byl poprvé tak mě jen objednali na určitý den na servis a neřešili aby se na ní jen podívali a objednali příslušné díly tímto jsem tam dojel na smluvený termín a oni zjistili co jsem už věděl,ale díly nebyly. Jelikož se jedná jen o vyhřívaný heft a palivoměr tam mne to moc netrápí na to motka nejezdí ale ta zbytečná cesta to je má výtka