Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Srpen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 1 z 2:   1    2  
 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
JanVan
#1 
Přidané 15.08.2009 09:51
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
Trochu mě vrtá hlavou a nejsem si jistý helpless jesti se má motor u F650GS správně vypínat tím chcípákem na řídítku nebo klíčkem. Páč jsem někde viděl, že u některých motorek je to tlačítko nouzové a jinak se používá klíček. Dík za názory...
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
MichalGS
#2 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 10:31
Avatar člena


Příspěvků: 463
Registrace: 03.03.09
No myslím si, že je to úplně jedno. Já to většinou vypínám klíčkemWink
 
Kubrt
#3 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 10:50
Avatar člena


Příspěvků: 6748
Registrace: 24.09.07
Tohle přesně se řešilo i na motorkářích..."Chcípákem,nebo klíčkem?" Myslím že je to šumák.Já to chcípu jak kdy a jak čím.Ale spíš klíčkem.Když někde stojím u silnice a chci abych byl vidět,třeba navečer,tak to chcípnu chcípákem,ptže mi zustanpu svítit světla... Jinak když dojedu domu,nebo parkuju na dýlejc,tak klíčkem.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
alesvagner
#4 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 10:51
Avatar člena


Příspěvků: 747
Registrace: 28.03.09
V navodu k moji brambore se pise, ze je to Not-Ausschalter a ze se ma pouzivat Nur im Notfall. Tedy nouzovy vypinac a pouzivat jen v nouzi. Takze ho pouzivam, jen kdyz motorka lezi na boku. :-)
Jinak nekdo tu psal, ze mu odesel, mozna neni na pravidelne uzivani ani dimenzovany.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
 
JanVan
#5 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 12:24
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
Čistá spekulace třeba to funguje úplně jinak.

» u těch malých gs je to ještě složitější v tom, že tím chcípákem se dává do chodu čerpadlo resp. nechodu. Je to asi dobře řešené, páč je to asi nejjistější způsob, jak bezpečně zastavit motor (Když není palivo - může elektrika dělat co chce a nic nezmůže). Teď jde o to jestli je dobře odstřihnout čerpadlo při každém chcípnutí... Tím bych viděl klíček jako šetrnější způsob. Nicméně na druhou stranu ve válci zústane nespálená jedna dávka paliva...
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
xHackerM
#6 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 13:57
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Já to chcípám klíčkem, protože většinou nepotřebuji nechávat svítit světla... Jak píše Kubrt, jen v noci chcípákem... Popř. když něco servisuju a nedosáhnu na klíček...

2 JanVan: Myslíš, že tam vážně něco zůstane? Že to nedoběhne setrvačností a nespálí to i poslední kapky? Možná to spíše zůstane v přívodu paliva, ale válci? No možné to je, což o to...

Ale osobně si myslím, že i ten klíček je takový šetrnější řešení... Prostě to vypneš jak s čerpadlem, tak elektrikou, postavíš na stojan a rovnou zamkneš řídítka... Všechno hladce jedním krutem ruky... GrinGrinGrin
 
JanVan
#7 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 14:41
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
xhackerm « vypálit setrvačností se už nic nemůže, protože bez klíčku tutíž s rozpojeným obvodem už tam nic nezapálí max. se ta směs ještě párkrát stlačí, ale myslím že ta cesta válce pokud nedostane impuls končí v cukuletu... a to palivo tam tak jako tak dlouho nezustane, páč je rozptýlené ve směsi tudíž by se mělo odpařit...

Jak to tak pozoruju, vše hraje pro chcípání klíčkem.
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
JanVan
#8 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 14:45
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
xhackerm « a k tomu zamykání řídítek. Doposud jsem nepřišel na to jak se to vlastně dělá. Když dám řídítka nadoraz ať napravo tak nalevo nikdy mi nic nezacvakne a klicek mi otočit do tej nejlevější polohy nejde...
Upravil JanVan dne 15.08.2009 14:46
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
xHackerM
#9 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 14:49
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
Řídítka se dávají doleva, asi tak centimetr před doraz a pak klíčkem úplně otočíš doleva - jsou tam dvě polohy, v první svítí obrysové a zadní světlo a v druhé už nic nesvítí... Taky jsem na to přišel až na radu kamaráda... thumbs up
 
JanVan
#10 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 14:51
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
jdu to zkusit a jestli kecáš... Angry
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
JanVan
#11 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 14:54
Avatar člena


Příspěvků: 182
Registrace: 31.10.08
Nekecá. Je to tak prosté... DÍK lol
Upravil JanVan dne 15.08.2009 14:54
____________________________
Garáž:
* BMW F650 GS Dakar '00
* ČZ 175/450 '63
 
xHackerM
#12 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 15.08.2009 15:17
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinhilariousdoglol

A za výměnu mi můžeš poradit s mýma dvěma problémama:
http://bmwgs.cz/f...ad_id=4661
http://bmwgs.cz/f...ad_id=4634

dogdogdogdogdogblushing

A ještě upozornění, opravdu si zkontroluj, jestli jsi to přepl do té polohy, kde jsou světla vypnutá, takhle jsem si tu baterku taky jednou vyždímal... Ve sluníčku nebylo poznat svítící zadní světlo a přední jsem měl od sebe... Celý den v kanclu a pak ticho po pěšině místo hučícího motoru... helpless
Upravil xHackerM dne 15.08.2009 15:19
 
tosuja
#13 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 16:31

Příspěvků: 147
Registrace: 19.04.08
xhackerm napsal:
Řídítka se dávají doleva, asi tak centimetr před doraz


Toz nevim, jestli nemam specialni motorku, ale na mem Dakaru 01 jdou riditka zamknout jak u leveho, tak u praveho dorazu. BMW specialita... ;-)
 
trafficGS
#14 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 17:23
Avatar člena


Příspěvků: 69
Registrace: 24.02.09
Ale ne žádná specialita mám 05 a zamikám taky na obě strany. A moto vypínám vždycky klíčkem, píšou to v tý chytrý knížce, chcípák se má používat jen vevyjmečných situacích, třeba když se dělá hapalajnen.
 
http://www.animalpets.cz/
randolf
#15 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 17:30
Avatar člena


Příspěvků: 908
Registrace: 27.04.08
tosuja napsal:
xhackerm napsal:
Řídítka se dávají doleva, asi tak centimetr před doraz


Toz nevim, jestli nemam specialni motorku, ale na mem Dakaru 01 jdou riditka zamknout jak u leveho, tak u praveho dorazu. BMW specialita... ;-)


F800GS jde zamknout jenom doleva ( Frown ). Kdyz jsem se na to ptal, pry je to ze dvou duvodu: 1) Motorka je tak stabilnejsi 2) Pry tak vypada lepe Smile
 
xHackerM
#16 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 19:13
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
tosuja napsal:
xhackerm napsal:
Řídítka se dávají doleva, asi tak centimetr před doraz


Toz nevim, jestli nemam specialni motorku, ale na mem Dakaru 01 jdou riditka zamknout jak u leveho, tak u praveho dorazu. BMW specialita... ;-)


No tak to jdu zkusit a jestli kecáš... argue*pissed*Grin
 
alesvagner
#17 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 19:24
Avatar člena


Příspěvků: 747
Registrace: 28.03.09
Ja teda nevim, jestli ty mensi GSa maji elektronicke vstrikovani a katalyzator, ale pokud ano, je vylouceno, aby zustalo ve valci nespalene palivo - jednak vstrikovani ho tam uz nedoda a jednak by se znicil katalyzator, do ktereho se nespalene palivo nesmi dostat.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
 
toli
#18 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 19:42
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
650 má oboje takže nespálený palivo asi nehrozí.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
poloSqueal
#19 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 20:43
Avatar člena


Příspěvků: 171
Registrace: 10.02.09
hele vypínam to normálně kíčkem ale pravda je že sem nad tim taky uvažoval ale pak sem si řekl h...o. a vypnul sem to klíčem
Tančící Havran
 
xHackerM
#20 
SPRÁVNÉ zastavení motoru
Přidané 17.08.2009 20:51
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
xhackerm napsal:
tosuja napsal:
xhackerm napsal:
Řídítka se dávají doleva, asi tak centimetr před doraz


Toz nevim, jestli nemam specialni motorku, ale na mem Dakaru 01 jdou riditka zamknout jak u leveho, tak u praveho dorazu. BMW specialita... ;-)


No tak to jdu zkusit a jestli kecáš... argue*pissed*Grin


Pravda, hoši, zamykání řídítek funguje na obou stranách... lol
 
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 61
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,719
Nejnovější člen: Dnepr

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.46 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI