Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
 
Jak na "4500" otáček?
Tom_P
#1 
Přidané 10.10.2009 18:01
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Zdravím, vím, že se to tady probíralo už několirát, ale pořád mám problém s vibracemi a s propadem výkonu mezi 4-5 tisíci otáček u GS 1200. Je to v tom nejblbějším pásmu - přesně mezi 120-140 kmh Sad Hodně se tu řešilo, že to přestane, nicméně mám skoro 25.000 km a pořád je to znát, někdy víc, někdy míň. Připadá mi, že po servisu a seřízení je to ok, a časem se to zase rozhodí - teď mám cca 4 tkm do servisu.

Co pomáhá - nebo čím to je? Filtr, trysky, benzín (jezdím vervu jen), pomůže laďák, svody, já už nevím ........helpless
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#2 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 19:32
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
.....mam naj 75tis km takysto obrovsky prepad medzi 4000-5000ot a takysto jeden citim aj kusok pred 3000 ot......niekde tu bol graf s dynojetu a bolo to tam pekne vidno na krivke vykonu aj krutiaku.......hodne ludi to neciti čo ma prekvapuje alebo maju lepšie motoGrin
 
Vjetrnik
#3 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 20:05
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?

z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...

a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg Grin
 
hicks
#4 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 20:36
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?

z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...

a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg Grin


byt tohle u osmikila, tak jeho povest vyvalis v tom nejrorsim hanojskem bordelu, mily Petre Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Vjetrnik
#5 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 20:53
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
...jo a mimochodem, ta chrla 800 je na tom hůř, co se projevu motoru týče....GrinGrinGrin

milý Kubo...GrinGrinGrin
 
hicks
#6 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 20:56
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
...jo a mimochodem, ta chrla 800 je na tom hůř, co se projevu motoru týče....GrinGrinGrin

milý Kubo...GrinGrinGrin


to JSES PRVNI KDO TO TVRDI.

apropo... nemas v tom svym zazraku nahodou OHV?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
trautumberk
#7 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 10.10.2009 22:39

Příspěvků: 304
Registrace: 30.06.09
Tom_P napsal(a):
Zdravím, vím, že se to tady probíralo už několirát, ale pořád mám problém s vibracemi a s propadem výkonu mezi 4-5 tisíci otáček u GS 1200. Je to v tom nejblbějším pásmu - přesně mezi 120-140 kmh Sad Hodně se tu řešilo, že to přestane, nicméně mám skoro 25.000 km a pořád je to znát, někdy víc, někdy míň. Připadá mi, že po servisu a seřízení je to ok, a časem se to zase rozhodí - teď mám cca 4 tkm do servisu.

Co pomáhá - nebo čím to je? Filtr, trysky, benzín (jezdím vervu jen), pomůže laďák, svody, já už nevím ........helpless

Já teda nevím nemám 12ku, ale u 1150 pomáhá a řádně když ji někde na dálnici vezmeš pod krkem všechno se pěkně vypálí a jezdí potom jak z prakuGrin
Tak 50 km v řádným zápřahu pořád kolem 7 až 7,5 tis. ot .thumbs up
Upravil trautumberk dne 10.10.2009 22:53
Garážový vrtal se ve všem :-)
 
Tom_P
#8 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 09:12
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?

z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...

a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg Grin


No klasická vlastnost je, že mi mezi 120-140 upadnou nohy a ruce? ...... to moc typická vlastnost není - čert vem výkon, ale po 30 km v týhle rychlosti se klepu uplně celej. A mimojiné, proč mi příde, že po servise to nedělá - olej? podtlaky? ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Tom_P
#9 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 09:15
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Nebo je jediná možná léčba KTM 990 Adv? hilarious
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#10 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 10:39
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
......neviem tie vybracie zas tak velke nemam bežne na dialnici to držim v tom poli medzi 4 a 5 tis ot aj cely den .....ale určite tam su
 
paja1
#11 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 10:54
Avatar člena


Příspěvků: 2066
Registrace: 02.02.09
Trápilo mě úplně to samé na R850R. Vibrovalo to od 4 do 5 tisíc tak, že mě až brněly ruce.real sadreal sad
Skoušel jsem všelico, ale nakonec pomohlo znovu a co nejpečlivěji seřídit ventily a pak synchronizaci. Nakonec skus jako já se zahřátou motorkou jezdit třeba nějakou krátkou trasu, kde tomu jde oroštovat a doseřídit sinchro podle vibrací. Prostě je minimalizovat mírným ručním rozhozením. Pak je znovu změř a uvidíš, že to nerozhodíš drasticky a vibrace budou pryč.
Na mojí motorce se nerovná perfekní vyvážení synchra minimu vibrací. Chtělo to drobet rozhodit a teď motor jede krásně a jako z praku.
Jezdím teď běžně v 5 tisících a je to úplně jiná jízda.lollol Musíš se s tím motorem pomazlit a taky mu dávat při jízdě někdy pořádně za uši.Wink
Jen nevím, kolik toho jde seřizovat na 1200??hmm!hmm!
Skus to a uvidíš...
Pája
 
Tom_P
#12 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 10:57
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
paja1 napsal(a):
Trápilo mě úplně to samé na R850R. Vibrovalo to od 4 do 5 tisíc tak, že mě až brněly ruce.real sadreal sad
Skoušel jsem všelico, ale nakonec pomohlo znovu a co nejpečlivěji seřídit ventily a pak synchronizaci. Nakonec skus jako já se zahřátou motorkou jezdit třeba nějakou krátkou trasu, kde tomu jde oroštovat a doseřídit sinchro podle vibrací. Prostě je minimalizovat mírným ručním rozhozením. Pak je znovu změř a uvidíš, že to nerozhodíš drasticky a vibrace budou pryč.
Na mojí motorce se nerovná perfekní vyvážení synchra minimu vibrací. Chtělo to drobet rozhodit a teď motor jede krásně a jako z praku.
Jezdím teď běžně v 5 tisících a je to úplně jiná jízda.lollol Musíš se s tím motorem pomazlit a taky mu dávat při jízdě někdy pořádně za uši.Wink
Jen nevím, kolik toho jde seřizovat na 1200??hmm!hmm!
Skus to a uvidíš...


no zrovna synchra u 12 jdou seřídit jedině přes diagnostiku ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
trautumberk
#13 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:14

Příspěvků: 304
Registrace: 30.06.09
Tom_P napsal(a):
Nebo je jediná možná léčba KTM 990 Adv? hilarious

Ááá tak pán je fajnšmekr modrobílá vrtule už je mu máloGrinGrin chce utéct k oranžový armádě AngryGrin
Garážový vrtal se ve všem :-)
 
hicks
#14 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:19
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Tom_P napsal(a):
Vjetrnik napsal(a):
je to klasicka vlastnost GS1200...řeší se úpravou bohatosti směsi (GS jede na chudou směs), někde na netu to bylo řešeno zásahem do jednoho z čidel, tuším teploty nebo celkovým poladěním motorky filtr, svody, koncovka)...na druhou stranu proč něco takového řešit u cestovní motorky?

z mého pohledu motor není to co mne drží na silnici, takže to není priorita úprav...a že bych měl pocit, že na silnici patřím k těm pomalým taky ne...

a když mám pocit, že potřebuji rychlost vytáhnu druhý stroj...155Hp/195kg Grin


No klasická vlastnost je, že mi mezi 120-140 upadnou nohy a ruce? ...... to moc typická vlastnost není - čert vem výkon, ale po 30 km v týhle rychlosti se klepu uplně celej. A mimojiné, proč mi příde, že po servise to nedělá - olej? podtlaky? ......


pochop... Petr je naprosto nekriticky k cemukoliv na sve motorce.

Vynahrazuje si to ukrutnou kritikou temer cehokoliv jineho Cool

nastesti.. zna dobry trasy tak s nim kamaradime Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
karcici
#15 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:25
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
.....synchra idu na 12stke zoradit uplne normalne bez diagnostiky ...na diagnostike len resetuješ krokove motorčeky pokial už naozaj synchro nejde urobit.......jediny rozdiel je že na volnobehu je na 12stke synchro rozhodene a zladuje sa až pri otačkach 1400 až 1800

.....použivam klasicku vodovahu a na diagnostike si sledujem len volnobežne otačky pri štelovani vole lanka laveho valca ale to sa da aj bez diagnostiky sluchom
Upravil karcici dne 11.10.2009 11:27
 
Tom_P
#16 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:28
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
trautumberk napsal(a):
Tom_P napsal(a):
Nebo je jediná možná léčba KTM 990 Adv? hilarious

Ááá tak pán je fajnšmekr modrobílá vrtule už je mu máloGrinGrin chce utéct k oranžový armádě AngryGrin


Nechci, ale když budu jezdit dál na GS 12 120-140 kmh, tak si musím pořídit děcka, protože mi to jinak našlehá do dvou let koule Grin
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#17 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:30
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
......myslim že ak by si chcel laborovat s nejakym rozhodenim synchronu tak sa to odrazi na vykone ,ešte vatšich vybraciach a spotrebe ....proste toto je niečo ine ako R 850 kde to može fungovat


......skor častejšie na novšich motocykloch robit synhra lebo lanka su nove a ešte sa len natahuju
 
Tom_P
#18 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:32
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
karcici napsal(a):
.....synchra idu na 12stke zoradit uplne normalne bez diagnostiky ...na diagnostike len resetuješ krokove motorčeky pokial už naozaj synchro nejde urobit.......jediny rozdiel je že na volnobehu je na 12stke synchro rozhodene a zladuje sa až pri otačkach 1400 až 1800

.....použivam klasicku vodovahu a na diagnostike si sledujem len volnobežne otačky pri štelovani vole lanka laveho valca ale to sa da aj bez diagnostiky sluchom


Takže jsem pochopil, že si s tím de hrát na vůli od lanka plynu?
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
karcici
#19 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:36
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
.....synchra sa na rozdiel od inych motocyklou ktore použivaju spoločnu tyčku na ovladanie klapiek vzduchu a šteluju sa na volnobeh,robia len čisto na lankach od plynu ku klapkam zakladom je lavy valec kde je tps senzor a k nemu sa doladuje pravy pri mierne zvyšenych otačkach........aj ked dokonale synchronizaciu urobiš na volnobech bude rozhodena tak to ma proste byt
Upravil karcici dne 11.10.2009 11:37
 
Tom_P
#20 
Jak na "4500" otáček?
Přidané 11.10.2009 11:47
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Já tomu prostě nerozumím, já nechci aby se to klepalo jak ratlík
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Strana 1 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 65
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.41 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI