Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly
Strana 1 z 2:   1    2  
 
Honda XR650R
Remus511
#1 
Přidané 15.11.2009 20:28
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Technicky velmi vyspělý model XR650R se opírá o neunavitelný čtyřtaktní motor nejnovější konstrukce, jehož výkonový potenciál a ostrý zátah umožňuje celodenní jízdu pouští či horským terénem v závodním tempu. High-Tech rám z hliníkové slitiny je lehký a kompaktní, a navíc dostatečně pevný, aby umožňoval ten nejagresivnější styl jízdy. Plně nastavitelné zadní odpružení Honda Pro-Link dokáže dlouhodobě absorbovat jakoukoli porci nárazů bez úbytku účinnosti. (text je z roku 2004)

TYP MOTORU Čtyřdobý kapalinou chlazený 4 ventilový jednoválec RFVC SOHC
VRTÁNÍ x ZDVIH (mm) 100x82,6
ZDVIHOVÝ OBJEM (ccm) 649
KOMPRESNÍ POMĚR 10:1
MAX. VÝKON (kW/ot.za min.) (95/1/EC) 45/6750 (DIK)
MAX. KROUTÍCÍ MOMENT (Nm/ot. za min.) (95/1/EC) 64/5500 (DIN)
SPOUŠTĚNÍ MOTORU nožní
PŘEVODOVKA 5 rychlostí
SEKUNDÁRNÍ PŘEVOD "0" kroužk. řetěz
ROZMĚRY (D x Š x V) (mm) 2178x873x1227
ROZVOR (mm) 1481
VÝŠKA SEDLA (mm) 935
SVĚTLÁ VÝŠKA (mm) 302
OBJEM NÁDRŽE (l) 10
PNEU - přední
- zadní 3,00-21 51P
4.5-1870P
ODPRUŽENÍ - přední
- zadní 46mm teleskop, vidlice olej-vzduch s předsunutou osou 285mm
Pro-Link s nastavitelnými útlumy 307mm
BRZDY - přední
-zadní kotoučová dvoupístková
kotoučová jednopístková
HMOTNOST BEZ NÁPLNÍ (kg) 129


Koupil jsem si holku pro všechno dog

Včera jsem bylpoprvé Hondu prověřit s Robertem a byl jsem naprosto unešen. Před tím jsem ji projel pouze večer po vesnici. Dnes jsem si dal cross s dvěma Husabergy... nechci nic jiného Grin Vím, někdo namítne není to holka nejlehčí, ale já chci motorku nenáročnou na servis, na jezdce. Chci motorku na rally. Takže rychlé přejezdy, brody, dlouhé výjezdy a sjezdy, Maroko, Libye, Tunis... yummy

Rok výroby 2003. Moto mělo najeto 3650km, ale asi jen někde po garáži protože ten stav nechápu Smile
Výbava: Acerbis nádrž 24l, Acerbis zadní blatník, Acerbis kryty na ruce s výztuhou, Rental řidítka + hrazdička + zvýšení řidítek, XRs rally stupačky, XRs kryty rámu, XRs zadní nosič,XRs velkej šusplech, progresivní pružiny v předních vidlicích,

Mám z ní obrovskou radost, nemá ani škrábaneček až mi přijde škoda ji vzít do sajrajtu (nějaký škrábaneček je na pravém víčku, ale to je jako nic). Nějaké ty šrámy jistě pochytáme a bude Smile


Nějaké fotky jistě přibudou a další doplňky jsou v plánu. Vaše připomínky nebo odkazy k věci jsou vítány thumbs up
Remus511 přiložený následující obrázek:


[146.27Kb]
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Kubrt
#2 
Honda XR650R
Přidané 15.11.2009 20:31
Avatar člena


Příspěvků: 6747
Registrace: 24.09.07
Tak to je ten vehement co jsem viděl tady v jednom vláknu.takže ne TTRko,ale IKSeRkoGrin Pěkná,moc pěknáthumbs up
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
jencekgs
#3 
Honda XR650R
Přidané 15.11.2009 20:39

Příspěvků: 2570
Registrace: 27.12.08
Rozhodně lepší volba než KTMGrin, ale vlastně jsi psal že chceš něco nenáročného na servisthumbs up
Ps: Osobně nemám nic proti KTM, jen je mí Honda bližší.
Splněný sen moje 1100GS
 
Fanos Rusicka
#4 
Honda XR650R
Přidané 15.11.2009 21:02

Příspěvků: 1000
Registrace: 29.06.07
Remus-voe to je takovej mazel,že fakt závidímShockShockthumbs upthumbs up.Nádherná.Už jen Rally kokpit a není nic lepčího snad už jen KTM 690RR.
 
PeDR
#5 
Honda XR650R
Přidané 15.11.2009 22:49
Avatar člena


Příspěvků: 1543
Registrace: 11.08.07
thumbs up
 
Medik
#6 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 00:16
Avatar člena


Příspěvků: 4021
Registrace: 04.05.08
Takže takhle královna už je tvojeGrin http://www.tipmot...650-r.html
Taky se mě moc líbí, ale stavím a koupit si tohohle mazlíka by smrdělo rozvodemstress
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem"Wink
www.elektrorv.cz

Skype: Medik.Drslavic
 
www.elektrorv.cz
cobra
#7 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 03:17

Příspěvků: 8
Registrace: 07.09.09
Jo XR je dobra motorka. Mam ji jak s drapakama tak se supermotardovyma kolama. Nevite nekdo kde by se dala na ni sehnat nejaka velka maska ve stylu Dakar. Videl jsem spoustu fotek v teto uprave, ale nikde jsem nenasel kde by se to dalo koupit.
Tady je fotka meho XR:
cobra přiložený následující obrázek:


[172.45Kb]
 
Remus511
#8 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 10:27
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
http://www.africa...__art.html

Mají tam spoustu věciček yummy
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
cobra
#9 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 14:50

Příspěvků: 8
Registrace: 07.09.09
Remus511, nejak na ty strance nemuzu najit nic co by sedlo na XR.
Tohle je moc hezka prestavba:
cobra přiložený následující obrázek:


[79.27Kb]
 
cobra
#10 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 14:51

Příspěvků: 8
Registrace: 07.09.09
a jeste jedna fotka:
cobra přiložený následující obrázek:


[38.17Kb]
 
cobra
#11 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 14:53

Příspěvků: 8
Registrace: 07.09.09
A jeste tenhle obrazek. Ten jsem nasel tady nekde na tomhle forum. Libi se na tom , ze ta maska je nasroubovana na uchyty na nadrzi, kde byly puvodne kryty chladicu.
cobra přiložený následující obrázek:


[156.56Kb]
 
Remus511
#12 
Honda XR650R
Přidané 16.11.2009 15:51
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
klikni na: Katalogübersicht >>> Tanks & Verkleidungen / Tanks & Fairings>>> Verkleidung / Casing

thumbs up


mě se celkem líbí něco takového, je to jednoduché, lehké a funkční yummy
Remus511 přiložený následující obrázek:


[69.63Kb]
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Remus511
#13 
Honda XR650R
Přidané 22.11.2009 21:31
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Tak s Hondou mám najeto 500km čistým offroadem. Nastavení podvozku se blíží dokonalosti a motor šlape jako hodinky. Síla a pružnost motoru je naprosto ohromující. Rád bych laďák, filtr a trysky.. ale jezdím lesem a upozorňovat na sebe nechci helpless
Včera jsem radši udělal olej a budu ho měnit každých 1000km dog
Pokud by někdo o takovém motocyklu uvažoval opravdu doporučuji. Hodně jsem o ní přečetl a téměř všude se dočtete o ultimátním desert biku thumbs up
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Remus511
#14 
Honda XR650R
Přidané 23.11.2009 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
YouTube Video

*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
MikiberG
#15 
Honda XR650R
Přidané 23.11.2009 15:51

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
clap moc hezký ......ale to videjko spíš vypráví o tom pánovi za řidítkama než o motorce.... chtěl bych vidět někoho, kdo pojede aspoň hodinu v tomhle tempu a co potom zbyde z tý gumy ... a jestli stačí koupit tuhle motorku a budu potom takhle lítat tak je to nejlepší moto na světě a hned jdu schánět Wink
Dakar 650, HusaberG
 
Remus511
#16 
Honda XR650R
Přidané 23.11.2009 16:34
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
YouTube Video

Upravil Remus511 dne 23.11.2009 19:56
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Remus511
#17 
Honda XR650R
Přidané 23.11.2009 21:48
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Další poznatky z motocyklu Honda XR650R: JE TO KLADIVO NA ČARODEJNICE bugs
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
MikiberG
#18 
Honda XR650R
Přidané 24.11.2009 09:55

Příspěvků: 546
Registrace: 11.04.07
Už jsem to jednou viděl a Baja je neuvěřitelná střelba, moh bych na to koukat pořád co tam ty bezmozci předváděj..... v tomhle hraje XR650 první housle - na tenhle typ akcí je nejlíp konstrukčně připravená. Ale každá mince má rub i líc..... tady je malej plácek na podobný ježdění.
Dakar 650, HusaberG
 
Remus511
#19 
Honda XR650R
Přidané 24.11.2009 12:57
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
MikiberG napsal(a):
Už jsem to jednou viděl a Baja je neuvěřitelná střelba, moh bych na to koukat pořád co tam ty bezmozci předváděj..... v tomhle hraje XR650 první housle - na tenhle typ akcí je nejlíp konstrukčně připravená. Ale každá mince má rub i líc..... tady je malej plácek na podobný ježdění.


Jen počkej v sobotu... Najdou se sakra rychlé přejezdy kde ho valíš kilo a kolo ti jde do boku yummy
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Remus511
#20 
Honda XR650R
Přidané 25.11.2009 20:52
Avatar člena


Příspěvků: 1928
Registrace: 21.05.08
Dimensions
Length: 2255 mm (88.8 in)
Width: 825 mm (32.5 in)
Height: 1245 mm (49.0 in)
Wheelbase: ED, DK - 1425 mm (56.1 in), U - 1490 mm (58.7 in)
Seat Height: 939 mm (37.0 in)
Ground Clearance: 305 mm (12.0 in)
Dry Weight: ED, DK - 131.0 kg (289 lbs), U - 133.0 kg (293 lbs)
Curb Weight: ED, DK - 142.0 kg (313 lbs), U - 144.0 kg (317 lbs)

Frame
Frame Type: Semi-double cradle
Front Suspension: Telescopic fork
Front Wheel Travel: 285 mm (11.2 in)
Rear Suspension: Swingarm
Rear Wheel Travel: 307 mm (12.1 in)
Front Tyre (Tire) Size: 3.00-21 51P
Rear Tyre (Tire) Size: 4.50-18 70P
Tyre (Tire) Brand FR/RR: TR8/TR8 (IRC)
Front Brake: Hydraulic single disc
Rear Brake: Hydraulic single disc
Caster Angle: 27 degrees 32'
Trail Length: 108 mm (4.3 in)
Fuel Tank Capacity: 10.0 l (2.64 US Gal, 2.2 Imp Gal)
Fuel Tank Reserve Capacity: 4.5 l (1.19 US Gal, 0.99 Imp Gal)

Engine
Type: Petrol (Gasoline), liquid cooled 4-stroke SOHC
Cylinder Arrangement: Single cylinder inclined 13 degrees
Bore and Stroke: 100.0 x 82.6 mm (3.94 x 3.25 in)
Displacement: 649 cm cubed (39.6 cu-in)
Compression Ratio: 10.0:1
Valve Train: 4-valve, single chain driven SOHC
Intake Valve Opens: 15 degrees BTDC
Intake Valve Closes: 45 degrees ABDC
Exhaust Valve Opens: 45 degrees BBDC
Exhaust Valve Closes: 15 degrees ATDC
Lubrication System: Forced pressure and dry sump
Oil Pump Type: Trochoid/double rotor
Cooling System: Liquid cooled
Air Filtration: Oiled polyurethane foam
Engine Weight: 40.9 kg (90.2 lbs)

Carburettor (Carburetor)
Carburettor (Carburetor) type: Piston valve
Throttle Bore: 42 mm (1.7 in)

Drive Train
Clutch System: Multi-plate, wet
Clutch Operation System: Cable operating
Transmission: Constant mesh, 5 speeds
Primary Reduction: 1.651 (71/43)
Final Reduction:
ED, DK - 3.429 (48/14)
U - 2.733 (41/15)

Gear Ratio 1st: 3.083 (37/12)
Gear Ratio 2nd: 2.125 (34/16)
Gear Ratio 3rd: 1.666 (30/18 )
Gear Ratio 4th: 1.333 (28/21)
Gear Ratio 5th: 1.115 (29/26)
Gearshift Pattern: Left operated return system 1 - N - 2 - 3 - 4 - 5

Electrical
Ignition System: CDI (Capacitive Discharge Ignition)

Lubrication System
Engine Oil Capacity:
at draining 1.56 l (1.65 US qt, 1.37 Imp qt)
at disassembly 2.0 l (2.1 US qt, 1.8 Imp qt)
at filter change 1.6 l (1.7 US qt, 1.4 Imp qt)

Recommended Engine Oil: Honda 4-stroke oil or equivalent motor oil. API service classification: SE, SF or SG Viscosity.
Oil Pump Rotor:
Tip clearance: 0.15 (0.006)
Body clearance: 0.15 - 0.22 (0.006 - 0.009)
Side clearance: 0.03 - 0.08 (0.001 - 0.003)

Fuel System
Carburettor Identification Number:
ED, DK: PE78C
U: PE78D

Main Jet:
ED, DK: #175
U: #112

Slow Jet: #65
Jet Needle Clip Position: 3rd groove from top
Pilot Screw Opening: Factory setting 1 3/4 turns out
Float Level: 16.0 mm (0.63 in)
Idle Speed: 1400 +/- 100 rpm
Throttle Grip Free Play: 2 - 6 mm (1/16 - 1/4 in)


Cooling System
Coolant Capacity:
Radiator and engine: 1.52 l (1.61 US qt, 1.34 Imp qt)
Reserve tank: 0.20 l (0.21 US qt, 0.18 Imp qt)

Radiator Cap Relief Pressure: 108 - 137 kPa (1.1 - 1.4 kgf/cm squared, 16 - 20 psi)
Thermostat:
Begins to open: 80 - 84 degrees C (176 - 183 degrees F)
Fully open: 95 degrees C (203 degrees F)
Valve Lift: 8mm (0.3 in) minimum

Standard Coolant Concentration: 50% mixture with soft water

Cylinder Head / Valves
Decompressor Lever Free Play: 5 - 8 mm (3/16 - 5/16 in)
Cylinder Compression:
Valve clearance at standard (decompressor applied): 600 kPa (6.12 kgf/cm squared, 87 psi) at 400 rpm
Valve clearance at 1 mm (0.04 in) (decompressor not applied): 1100 kPa (11.22 kgf/cm squared, 160 psi) at 400 rpm

Valve Clearances:
IN: 0.15 +/- 0.02 (0.006 +/- 0.001 )
EX: 0.20 +/- 0.02 (0.008 +/- 0.001 )

Clutch
Clutch Lever Free Play: 10 - 20 (3/8 - 3/4)
Clutch Spring Free Length: 49.0 (1.93)
A (6 Discs): 45.5 (1.79) Service Limit - 44.5 (1.75)
43.2 (1.70) Service Limit - 41.6 (1.64)

Clutch Disc Thickness:
A (6 Discs): 3.22 - 3.38 (0.127 - 0.133) Service Limit 3.00 (0.118 )
B (1 Disc): 2.92 - 3.08 (0.115 - 0.121) Service Limit 2.69 (0.106)
Clutch Plate Warpage Service Limit: 0.30 (0.012)

Front Wheel / Suspension / Steering
Cold Tyre (Tire) Pressure: 175kPa (25 psi)
Front Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 )
Fork Spring Free Length: 506 (19.9) Service Limit 496 (19.5)
Fork Tube Runout Service Limit: 0.20 (0.01)
Recommended Fork Oil: Pro Honda Suspension Fluid SS - 7
Fork Oil Level: 120 (4.7)
Fork Oil Capacity: 637 cc
Compression damping adjuster standard position: 11 clicks out from full in
Rebound damping adjuster standard: 9 clicks from full in

Rear Wheel / Suspension
Cold Tyre (Tire) Pressure: 125 kPa (18 psi)
Rear Wheel Rim Runout Service Limit: Radial 2.0 (0.8 ), Axial 2.0 (0.8 )
Drive Chain Slack: 20 - 30 (13/16 - 1 3/16)
Drive Chain Length (at 41 pins / 40 links) Service Limit: 638 (25.1)
Drive Chain Size / Link:
ED, DK: DID 520VM-110LE or RK520KZO-110LE
U: DID 520VM-108LE or RK520KZO-108LE
Compression damping adjuster standard position: 6 - 10 clicks out from full in
Rebound damping adjuster standard position: 11 - 15 clicks out from full in

Disc Brakes
Specified Brake Fluid: Dot 4
Brake Disc Thickness:
ED, DK: 2.8 - 3.2 (0.11 - 0.13) Service Limit 2.5 (0.10)
U: 3.3 - 3.7 (0.13 - 0.15 ) Service Limit 3.0 (0.12)

Brake Disc Runout: Service Limit 0.20 (0.008 )

Electrical System
Spark Plug:
Standard Riding: NGK BKR7E-11, DENSO K22PR-U11
High Speed Riding: NGK BKR8E-11, DENSO K24PR-U11
Spark Plug Gap: 1.0 -1.10 (0.039 - 0.043 )
Headlight Bulb: 12 V 35/35 W
Taillight Bulb: 12V 21/5 W

Torque Values
Unless specified all bolts should be tightened to the following torque values.
Standard Fasteners N-m (kgf-m, lbf-ft):
5 mm Bolt and Nut: 5 (0.5, 3.6)
6 mm Bolt and Nut: 10 (1, 7)
8 mm Bolt and Nut: 22 (2.2, 16)
10 mm Bolt and Nut: 34 (3.5, 25)
12 mm Bolt and Nut: 54 (5.5, 40)
5 mm Screw: 4 (0.4, 2.9)
6 mm Screw: 9 (0.9, 6.5)
6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Small Flange): 9 (0.9, 6.5)
6 mm Flange Bolt (8 mm Head: Large Flange - engine only): 12 (1.2, 9)
6 mm Flange Bolt (10 mm Head) and Nut: 12 (1.2, 9)
8 mm Flange Bolt and Nut: 26 (2.7, 20)
10 mm Flange Bolt and Nut: 39 (4.0, 29)

Engine N-m (kgf-m, lbf-ft):
Valve Adjust Cover Hole Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Oil Drain Bolt (at crankcase) 1 x 12 mm: 25 (2.5, 18 )
Valve Adjusting Lock Nut 4 x 8 mm: 25 (2.5, 18 )
Spark Plug 1 x 14 mm: 18 (1.8, 13)
Oil Pump Plate Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Water Pump Assembly Bolt 2 x 6 mm: 13 (1.3, 9)
Thermostat Housing Cover Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Cylinder Head Nut 4 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 4
Head Cover Bolt 2 x 8 mm: 23 (2.3, 17)
Head Cover Bolt 8 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Cam Sprocket Bolt 2 x 7 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Cam Chain Tensioner Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 1
Cylinder Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Kickstarter Pedal Pinch Bolt 1 x 8 mm: 37 (3.8, 27)
Flywheel Bolt 1 x 12 mm: 127 (13.0, 94) NOTE 4
Left Crankcase Cover Stud Bolt 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Timing Hole Cap 1 x 14 mm: 10 (1.0, 7)

Frame N-m (kgf-m, lbf-ft):
Exhaust Pipe Joint Nut 4 x 8 mm: 18 (1.8, 13)
Exhaust Pipe Clamp Bolt 1 x 8 mm: 20 (2.0, 14)
Muffler Mounting Bolt 2 x 8 mm: 32 (3.3, 24)
Muffler Clamp Bolt 1 x 8 mm: 20 (2.0, 14)
Muffler Mounting Bolt 2 x 8 mm: 32 (3.3, 24)
Exhaust Pipe Protector Bolt 2 x 6 mm: 12(1.2, 9)


Maintenance N-m (kgf-m, lbf-ft):
Fuel Valve Mounting Bolt 2 x 6 mm: 9 (0.9, 6.5)
Down tube Oil Drain bolt 1 x 8 mm: 39 (4.0, 29)
Rear Brake Pedal Adjuster Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13)
Side Stand Pivot Nut 1 x 10 mm: 39 (4.0, 29)
Spark Arrestor Bolt 3 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Rim Lock 2 x 8 mm: 13 (1.3, 9)

Lubrication N-m (kgf-m, lbf-ft):
Down Tube Oil Strainer 1 x 27 mm: 54 (5.5, 40)
Oil inlet Pipe Bolt 1 x 12 mm: 37 (3.8, 27)

Front Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft):
Front Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Front Axle 1 x 16 mm: 88 (9.0, 65)
Front Axle Holder Nut 4 x 6 mm: 12 (1.2, 9) NOTE 5
Fork Center Bolt 2 x 27 mm: 54 (5.5, 40) NOTE 1
Fork Cap Bolt 2 x 43 mm: 30 (3.1, 22)
Steering Stem Nut 1 x 24 mm: 98 (10.0, 72)

Rear Wheel / Suspension / Steering N-m (kgf-m, lbf-ft):
Rear Brake Disc Bolt 4 x 6 mm: 20 (2.0, 14) NOTE 1
Rear Axle Nut 1 x 16 mm: 93 (9.5, 69) NOTE 5
Driven Sprocket Nut 6 x 8 mm: 42 (4.3, 31) NOTE 5
Swingarm Pivot Nut 1 x 18 mm: 108 (11.0, 80) NOTE 5
Shock Absorber Upper Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5
Shock Absorber Lower Mounting Nut 1 x 10 mm: 44 (4.5, 33) NOTE 5
Shock Arm-to-Swingarm Nut 1 x 12 mm: 78 (8.0, 58 ) NOTE 5
Shock Link-to-Shock Arm Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5
Shock Link Nut 1 x 12 mm: 69 (7.0, 51) NOTE 5
Shock Absorber Spring Lock Nut 1 x 56 mm: 29 (3.0, 22)
Swingarm Pivot Lock Nut 1 x 28 mm: 64 (6.5, 47)
Side Stand Mounting Bolt 1 x 8 mm: 26 (2.7, 20)
Side Stand Mounting Bolt 2 x 10 mm: 39 (4.0, 29)

Hydraulic Brake N-m (kgf-m, lbf-ft):
Brake Hose Oil Bolt 4 x 10 mm: 34 (3.5, 25)
Brake Lever Pivot Bolt/Nut 1/1 x 6 mm: 6 (0.6, 4.3)
Brake Lever Adjuster Lock Nut 1 x 5 mm: 6 (0.6, 4.3)
Front Caliper Mounting Bolt 2 x 8 mm: 29 (3.0, 22) NOTE 1
Caliper Bleed Valve 2 x 8 mm: 6 (0.6, 4.3)
Rear Master Cylinder Mounting Bolt 2 x 6 mm: 12 (1.2, 9)
Pad Pin 2 x 10 mm: 18 (1.8, 13)
Pad Pin Plug 2 x 10 mm: 3.0 (0.3, 2.2 )
Front Caliper Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1
Front Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 23 (2.3, 17) NOTE 1
Rear Caliper Pin Bolt 1 x 12 mm: 27 (2.8, 20)
Rear Caliper Bracket Pin Bolt 1 x 8 mm: 13 (1.3, 9) NOTE 1
Brake Pdeal Pivot Bolt 1 x 8 mm: 25 (2.6, 19)
Rear Master Cylinder Push Rod Lock Nut 1 x 8 mm: 18 (1.8, 13)


NOTE 1: Apply locking agent to the threads.
NOTE 2: Apply grease to the threads and seating surface.
NOTE 3: Stake.
NOTE 4: Apply oil to the threads and seating surface.
NOTE 5: U-nut

*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
 
www.scorpiodragster.com
Strana 1 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: Ostatní motocykly :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 70
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,716
Nejnovější člen: LukasValek

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.45 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI